Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

125000 χλμ κανενα προβλημα .Θα τσεκαρω μηπως κανω λαθος ομως 

Τα 125000 χιλιόμετρα για Honda είναι πολύ λίγα…..

5 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Ερώτηση αδαούς: Υπάρχει κάποιο άρθρο - πηγή να διαβάσω αξιόπιστο, όχι ψέκα για τις διαφορές και τα οφέλη που έχουν μεταξύ τους διάφορα λάδια για τους κινητήρες; 

Δεν το έχω ψάξει ποτέ το θέμα, πάω τα αυτοκίνητα σέρβις , κι ό,τι μου βάλουν.

Τo manual του αυτοκινήτου σου είναι η καλύτερη πηγή. Προσπάθησε να βρεις την ηλεκτρονική έκδοση από το site του κατασκευαστή γιατί έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο να μεταφράζουν οι εδώ αντιπροσωπείες , κατά το δοκουν…

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, atheatos είπε

Τα 125000 χιλιόμετρα για Honda είναι πολύ λίγα…..

Τo manual του αυτοκινήτου σου είναι η καλύτερη πηγή. Προσπάθησε να βρεις την ηλεκτρονική έκδοση από το site του κατασκευαστή γιατί έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο να μεταφράζουν οι εδώ αντιπροσωπείες κατά το δοκουν…

Το ξέρω ότι είναι λίγα 

Με αυτό θα μείνω όμως αν οδηγώ ακόμα 10 χρόνια. Είμαι ήδη 67. 

Είχα βγάλει φωτογραφία το δοχείο όταν άλλαξα λάδια αλλά δεν την βρίσκω. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε

Το ξέρω ότι είναι λίγα 

Με αυτό θα μείνω όμως αν οδηγώ ακόμα 10 χρόνια. Είμαι ήδη 67. 

Είχα βγάλει φωτογραφία το δοχείο όταν άλλαξα λάδια αλλά δεν την βρίσκω. 

5-30 παίρνει κανονικά και τα 10-40 τα δέχετε αλλά μετά αρχίζουν τα προβλήματα ειδικά σε κρύα εκκίνηση και θερμοκρασία.  Άλλαζε τα κάθε χρόνο άσχετα αν δεν έχει φτάσει το όριο χιλιομέτρων και όλα θα πάνε καλά …για πάντα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, atheatos είπε

5-30 παίρνει κανονικά και τα 10-40 τα δέχετε αλλά μετά αρχίζουν τα προβλήματα ειδικά σε κρύα εκκίνηση και θερμοκρασία.  Άλλαζε τα κάθε χρόνο άσχετα αν δεν έχει φτάσει το όριο χιλιομέτρων και όλα θα πάνε καλά …για πάντα.

Κάθε χρόνο αλλάζω γιατί τα χλμ που κάνω είναι πολύ λίγα ειδικά τα τελευταία χρόνια με σύνταξη. 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Δημοσ.

Οπότε παιδιά 0w20 ή 5w30 που λέει ο κατασκευαστής χειμώνα καλοκαίρι και αλλαγές στα 5000-7000 κάθε φορά απο αυτά που έβγαλα ως συμπέρασμα 

Και πάλι σας ευχαριστώ όλους για την άμεση ανταπόκριση σας, πρώτη φορά ανεβάζω ένα θέμα προς συζήτηση , αασ Ευχαριστώ που αφιερώσατε  προσωπικό σας χρόνο και μου απαντήσατε !! Αλλά ευχαριστώ και όλους τους επόμενους προκαταβολικά  που θα απαντήσουν με κάποιο νέο μήνυμα τους. 

Δημοσ.
52 minutes ago, atheatos said:

Τo manual του αυτοκινήτου σου είναι η καλύτερη πηγή. Προσπάθησε να βρεις την ηλεκτρονική έκδοση από το site του κατασκευαστή γιατί έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο να μεταφράζουν οι εδώ αντιπροσωπείες , κατά το δοκουν…

Nαι αυτό εννοείται.

Απλά ρωτάω, αν πχ ο κατασκευαστής προτείνει 2 λάδια, πώς αποφασίζω ποιο είναι καλύτερο για εύρυθμη λειτουργία - οικονομία καυσίμου - μακροβιότητα κινητήρα;

Προσωπικά με ενδιαφέρει ένας σουζούκι κινητήρας 1200 ατμοσφαιρικός του 10-11. Έχει αρχίσει να έχει αυξημένες καταναλώσεις εδώ και κάνα χρόνο (στα 6+, από τα 5,5 που ήταν), και ψάχνομαι μήπως η αιτία είναι στο έλαιο.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Mitsi86 είπε

 

Καλημέρα παιδιά!! Έχω αγοράσει πρόσφατα ένα μεταχειρισμένο Toyota aygo του 12.  Επειδή είμαι νέος σχετικά με τα αυτοκίνητα. Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: στο βιβλιαράκι της εταιρίας γράφει στα προτεινόμενα λάδια το 0w20 και αν μπει πχ 5w30 , στην επόμενη αλλαγή να μπει οπωσδήποτε πάλι 0w20 λάδι.  
Η απορία  μου λοιπόν είναι η εξής: όπου πήγα για να ρωτήσω να μου λυθεί η απορία σε 5 διαφορετικά συνεργεία πήγα αλλά και στην επίσημη αντιπροσωπεία της Toyota , μου είπαν  βάζεις 10w40 λάδι, εδώ είμαστε Ελλάδα ας λέει το βιβλιαράκι κ εμείς αυτό βάζουμε σε όλα τα αυτοκίνητα μας . 
 

το 10w40 δεν το γράφει καν στο βιβλιαράκι της Toyota γράφει 0w20, 0w40, 5w30, 5w40 .  Αν κάποιος ξέρει και θέλει να πει την γνώμη του σας ευχαριστώ πολύ 

Ότι λέει το βιβλίο φίλε μου. Συμφέρει τα συνεργεία γιατί το 10-40 είναι το πιο οικονομικό και έχει μεγάλα περιθώρια κέρδους. Προσωπικά στο δικό μου βάζω 10-40 , αλλά στο βιβλίο μεταξύ άλλων αναφέρει και αυτό. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα το έκανα 

Δημοσ.

Φτανει με τη μαστιγα των 10-40 στην ελλαδα. Σε τετοιο κινητηρα με low tension rings ειναι δυνατον να μπει ημισυνθετικο λαδι, και μαλιστα συνηθως με πολυ χαμηλα αντιτριβικα, που δεν σχεδιαστικε ποτε για να λειτουργει σε κινητηρες euro 5 - euro 6? Επισης, η παπαντζα των θερμοκρασιων και αυτης της εικονας ειναι πραγματικα να απορεις. Οι κινητηρες γι αυτο εχουν θερμοστατη, για να λειτουργουν σε συγκεκριμενη θερμοκρασια, οση οριζει ο κατασκευαστης. Ο θερμοστατης ανοιγει οσο χρειαζεται για να την κραταει σταθερη. Ο συγκεκριμενος κινητηρας λοιπον, απο την ανταρκτικη μεχρι τη σαχαρα χρησιμοποιει 0-20 λαδι, αυτο που οριζει ο κατασκευαστης. Ο θερμοστατης θα κρατησει τη θερμοκρασια εκει που πρεπει ωστε το λαδι να κανει σωστα τις 3 λειτουργιες του, να λιπαινει, να καθαριζει και να ψυχει τον κινητηρα. Οι γατοι που μοιραζουν 10-40 ειναι οι ιδιοι που στα ρεκτιφιε βαζουν γυαλοχαρτα στους κυλινδρους, οι ιδιοι που δεν αλλαζουν φλαντζες, οι ιδιοι που δεν αλλαζουν φιλτρα λαδιου γιατι "ελα μωρε, του χρονου", οι ιδιοι που βαζουν "πρασινο η κοκκινο" αντιψυκτικο σε ολα τα ειδη ψυκτικων συστηματων. Γενικη αληθεια της χωρας μας ειναι οτι το 99,9% των συνεργειων ειναι για τ' αναθεμα και δεν θα επρεπε να πλησιαζουν αυτοκινητο ουτε σε φωτογραφια

10 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Nαι αυτό εννοείται.

Απλά ρωτάω, αν πχ ο κατασκευαστής προτείνει 2 λάδια, πώς αποφασίζω ποιο είναι καλύτερο για εύρυθμη λειτουργία - οικονομία καυσίμου - μακροβιότητα κινητήρα;

Προσωπικά με ενδιαφέρει ένας σουζούκι κινητήρας 1200 ατμοσφαιρικός του 10-11. Έχει αρχίσει να έχει αυξημένες καταναλώσεις εδώ και κάνα χρόνο (στα 6+, από τα 5,5 που ήταν), και ψάχνομαι μήπως η αιτία είναι στο έλαιο.

βαζεις οποιοδηποτε απο τα 2 λαδια, εφοσον αυτα προτεινει. Συνηθως υπαρχει προταση για κινητηρες με λιγα χιλιομετρα και για κινητηρες με πολλα, η για συντομες αλλαγες και extended (πολλων χιλιομετρων) αλλαγες. Εφοσον το λαδι ειναι αυτο που οριζει ο κατασκευαστης, η καποιο λαδι που πληροί τις προϋποθέσεις που αυτός εχει θεσει (πχ. στους fyda κινητηρες της ford τα λαδια με πιστοποιηση 913-d επισης της ford) ο κινητηρας πρεπει να καίει όσο έκαιγε. Η αύξηση της κατανάλωσης συνήθως έρχεται από το σύστημα απαγωγής των καυσαερίων λόγω του καιρού και είναι απόλυτα φυσιολογική όταν διατηρείται μέσα σε ένα 5-10%. Ο καταλύτης μπουκώνει με τον καιρό, μαζεύονται βρωμιές στους αισθητήρες λ και αλλάζει το short trim μείγμα (ή και το long, αν και πιο δύσκολα) ξεκινάνε οι φθορές στα κουζινέτα, στους κυλίνδρους, βρωμίζουν οι maf ή map αισθητήρες, ή και οι 2 αν το αυτοκίνητο έχει και τα 2. Πόσοι σε κάθε service βάζουν maf και map και παίρνουν και καθαρό αιθέρα για να τους καθαρίσουν? Εδώ πας σε συνεργείο, σου αλλάζει καταλύτη και δεν κοιτάει ποτέ για ποιο λόγο βούλωσε ο καταλύτης, και καταλήγει το αυτοκίνητο με ρελαντί 1750 στροφές.

Για μακροβιότητα του κινητήρα μόνο καθαρό καύσιμο, κανένα καλό προσθετικό για να μένουν τα μπεκ σε καλή κατάσταση (και στη βενζίνη και στο diesel), συχνές αλλαγές λαδιών, όχι άσχημα φορτώματα και άσκοπα "ξεμπουκώματα" (αυτό είναι σίγουρη συνταγή καταστροφής) και πάντα με πάντα προσοχή στο κύκλωμα ψύξης, να δουλεύουν όλα όπως πρέπει. Σωστές αλλαγές θερμοστάτη όταν ορίζει ο κατασκευαστής. Και φυσικά σωστές αλλαγές με σωστό τύπο λιπαντικού για τα λάδια του σασμάν, το οποίο επίσης σαν διάταξη έχει μεγάλες απώλειες ενέργειας. Ειδικά στα αυτόματα, σειριακά και cvt κιβώτια, οι αλλαγές με ευλαβική προσοχή στον τύπο λιπαντικού.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Nαι αυτό εννοείται.

Απλά ρωτάω, αν πχ ο κατασκευαστής προτείνει 2 λάδια, πώς αποφασίζω ποιο είναι καλύτερο για εύρυθμη λειτουργία - οικονομία καυσίμου - μακροβιότητα κινητήρα;

Προσωπικά με ενδιαφέρει ένας σουζούκι κινητήρας 1200 ατμοσφαιρικός του 10-11. Έχει αρχίσει να έχει αυξημένες καταναλώσεις εδώ και κάνα χρόνο (στα 6+, από τα 5,5 που ήταν), και ψάχνομαι μήπως η αιτία είναι στο έλαιο.

Το λαδι παίζει ρόλο στην κατανάλωση. Το καλό λαδι μειώνει την κατανάλωση. Δυστυχώς κυκλοφορούν μαϊμού λαδια στο εμπόριο και πιθανών η αυξημένη κατανάλωση που έχεις , να είναι από κακό λαδι και όχι από ιξώδες λαδιου. Θα συνιστούσα να βάλεις το μικρότερο ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής. 
Εγώ προσωπικά επειδή είχα πρόβλημα στο να είμαι σιγουρος αν το λαδι είναι μαϊμού ή όχι, προτίμηςα την λύση πρόσθετων λαδιου ωστε και μάπα να είναι το λαδι , το πρόσθετο να με προστατέψει. Ειδα σημαντική διαφορά στην κατανάλωση μετά από αυτό ,αλλά και στη συμπεριφορά του κινητηρα.. Επίσης όπως προαναφέρθηκε τα πρόσθετα βενζίνης με την σωστή χρήση τους κάνουν καλό.

ΥΓ. Στο Suzuki όπως προαναφέρθηκε το λαδι πρέπει να είναι 5-30 (max). Αν μπορείς να βρεις λαδι με την προδιαγραφή ILSAC ακόμα καλύτερα.

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 1
Δημοσ.

Το πιο πιθανο ειναι να τους εχει ερθει οδηγια απο το japanoχωρι,να βαζουν αυτο το ιξώδες.Το ιδιο εχει γινει σε πολλες εταιριες,mazda,ford,peugeot,bmw,vw...επισης ο θερμοστατης δεν εχει να κανει με το λιπαντικο αλλα με το αντιψυκτικο.Το λαδι,ψυχεται στην ουσια με τον αερα.Γι'αυτο και παιζει ρολο η εξωτερική θερμοκρασία,γι'αυτο και οι κατασκευαστες προτεινουν διαφορα ιξώδη αναλογα με την κλιματικη ζωνη.Καλυτερα ρωτα τους αν οντως τους εχει ερθει οδηγια.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, katargedon είπε

Το πιο πιθανο ειναι να τους εχει ερθει οδηγια απο το japanoχωρι,να βαζουν αυτο το ιξώδες.Το ιδιο εχει γινει σε πολλες εταιριες,mazda,ford,peugeot,bmw,vw...επισης ο θερμοστατης δεν εχει να κανει με το λιπαντικο αλλα με το αντιψυκτικο.Το λαδι,ψυχεται στην ουσια με τον αερα.Γι'αυτο και παιζει ρολο η εξωτερική θερμοκρασία,γι'αυτο και οι κατασκευαστες προτεινουν διαφορα ιξώδη αναλογα με την κλιματικη ζωνη.Καλυτερα ρωτα τους αν οντως τους εχει ερθει οδηγια.

Καμία οδηγία. Αλλιώς θα έβαζαν και στην Σιγκαπούρη και όπου άλλου κάνει ζέστη, 10-40 … ειναι καθαρά από ξεστοκαρισμα παλιόλαδιών.

Οσο για το θερμοστάτη , τα περισσότερα αυτοκίνητα τώρα πια ψύχουν το λαδι μέσο το κυκλώματος ψύξης. Η θερμοκρασία του λαδιου παραμένει σταθερή είτε σε κρύο είτε σε ζέστη. Το φαντάζεσαι να έχεις μηδέν θερμοκρασία αέρα και το λαδι να ειναι και αυτό στους μηδέν. Αν και ειναι στην αρχή πριν ζεσταθεί τα αμαξι , αλλά μόλις ζεσταθεί η θερμοκρασία παραμένει αυτή του κυκλωματος ψύξης. Δεν πέφτει στους 0 του εξωτερικού αέρα….

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, cmaniac είπε

Το δογμα παχύτερο λαδι χαμηλοτερη καταναλωση λαδιου ειναι λογικη 1980. Το εγραψα, το παχύτερο καθεται και καίγεται στους αυλούς, αντι να ρέει.

Ο άνθρωπος δε ρώτησε τι να κάνει επειδη του καίει λαδι, ρωτησε τι λαδι να βάζει. 0w-20 είναι η απάντηση και να ακολουθεί τα severe driving condition maintenance schedule εαν ισχυουν με βαση τα pdf της toyota, τα οποία θυμάμαι στα manual απο το 1980 σε Toyota που περασαν απο την οικογενεια μου, manual που κανεις δεν διάβασε.

Αλλιώς εχει διαβασμα για το τι γινεται με τον 1NR-FE και τον συγγενή του 1KR και τι τραβάνε στο forum των 4ρων τροχών για να τους επαναφέρουν στα φυσιολογικά τους μετα απο χρονια χρήσης 10-40 και 5-30. Εαν επανέρχονται βέβαια.

https://forum.4troxoi.gr/topic/90795/node-90795

οχι ο ανθρωπος δεν ρωτησε αυτο,εγω ομως απαντησα σε εσενα για το καψιμο λαδιου.ενας κινητηρας μπορει να παρει παχυτερο ιξωδες , παντα εντος προδιαγραφων συμφωνα με το βιβλιαρακι και τα προτεινωμενα ιξωδη απο τον κατασκευαστη,αυτο εκανα και εγω.και αυτο δεν ειναι δογμα δεκαετιας ΄80 ειναι η επισημη συνχρονη οδηγια.το 5-30 που προτεινω ειναι μεσα απο αυτο.εφοσον προτεινεται απο τον κατασκευαστή δεν προκειται να προκαλεσει καμμια ζημια.το ιδιο κανω και στο δικο μου που εχει μεγιστο το 5-40.

το εκτος προδιαγραφων λαδι για το καψιμο δεν με βρισκει συμφωνο αν και ειναι μια συνηθης παλια τακτικη.αν χρειαζεται μεγαλυτερο ιξωδες για να περιορισει το καψιμο αυτο σημαινει οπως ειπα προβλημα που πρεπει να  επισκευαστει.αν καποιος δεν θελει να το κρατησει πολυ μπορει να στραφει στην παλια τακτικη με δικια του ευθυνη,οι νεοι κινητηρες δεν ειναι οπως οι παλιοι που χωρουσαν πειραγματα,οποτε θελει μεγαλη προσοχη.

το λινκ που ποσταρες επιβεβαιωνει τα λογια μου οτι το εντος προδιαγραφων λαδι δεν εχει καμμια σχεση με το καψιμο λαδιου.αν και ο αναφερομενος δεν εχει τετοιο προβλημα ,εσυ το ανεφερες.ομως για την ιστορια του θεματος,λεει λοιπον ενα μελος :

Αναφορά σε κείμενο

¨ .......TOYOTA AURIS 1.33......... ΚΑΙΕI ΛΑΔΙΑ'
Καλησπέρα.
Για τον συγκεκριμένο κινητήρα (NR) η toyota τον 9/2013 έστειλε στις αντιπρ/ες δελτίο τεχνικής ενημέρωσης με θέμα την κατανάλωση λαδιού, και τις αλλαγές στην γραμμή παραγωγής .
Η κατανάλωση λαδιού θεώρησαν οτι οφείλεται στο φράξιμο των οπών αποστράγγισης η των ελατηρίων εμβόλων με άνθρακα.
Εγινε αλλαγή στην γραμμή παραγωγής και τροποποιήθηκε η παραγωγή των παρακάτω ανταλλακτικών'
--υποσυγκρότημα καλύμματος κυλινδροκεφαλής
--υποσυγκρότημα ακροφυσίου λαδιού
--υποσυγκρότημα εμβόλου, με πείρο
--σέτ ελατηρίων εμβόλου

καμμια σχεση με το λαδι. σε διεθνη φορουμ το επιβεβαιωνουν επισης,οτι το προβλημα συμβαινει για τους λογους που ανεφερα στο αρχικο μου ποστ ,οπως συμβαινει σε πολλους συνχρονους κινητηρες.και εδωσα και τις λυσεις που προτεινονται απο τους κατασκευαστες.

οσον αφορα το δογμα ,εσυ επικαλεισαι επικριτικα αυτους που το στηριζουν απο εκεινη την δεκαετια,αλλα απο την αλλη ,αντιφατικα,υπερασπιζεσαι το βιβλιο σερβις της εταιρειας απο εκεινη την δεκαετια.δεν δειχνει αξιοπιστια στα επιχειρηματα σου

 

 

10 ώρες πριν, Mitsi86 είπε

 

Καλημέρα παιδιά!! Έχω αγοράσει πρόσφατα ένα μεταχειρισμένο Toyota aygo του 12.  Επειδή είμαι νέος σχετικά με τα αυτοκίνητα. Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: στο βιβλιαράκι της εταιρίας γράφει στα προτεινόμενα λάδια το 0w20 και αν μπει πχ 5w30 , στην επόμενη αλλαγή να μπει οπωσδήποτε πάλι 0w20 λάδι.  
Η απορία  μου λοιπόν είναι η εξής: όπου πήγα για να ρωτήσω να μου λυθεί η απορία σε 5 διαφορετικά συνεργεία πήγα αλλά και στην επίσημη αντιπροσωπεία της Toyota , μου είπαν  βάζεις 10w40 λάδι, εδώ είμαστε Ελλάδα ας λέει το βιβλιαράκι κ εμείς αυτό βάζουμε σε όλα τα αυτοκίνητα μας . 
 

το 10w40 δεν το γράφει καν στο βιβλιαράκι της Toyota γράφει 0w20, 0w40, 5w30, 5w40 .  Αν κάποιος ξέρει και θέλει να πει την γνώμη του σας ευχαριστώ πολύ 

5 ώρες πριν, Mitsi86 είπε

Ευχαριστώ πολύ !! Να κάνω μια ερώτηση μπορεί να είναι χαζή . Να δοκιμάσω να βάλω 0w20 που προτείνει ο κατασκευαστής και θα το βλέπω εννοείται αν το καίει το λάδι ή δεν το προτείνεις και να πάω στα 5w30 που είπες ; 

Αυτό είναι που γράφει στο manual που σας έλεγα στην αρχή του θέματος 

IMG_1146.jpeg

στο πρωτο σου ποστ εγραψες και το 5-40,γιαυτο και το προτεινα.επειδη εγω παω παντα by the book,το αφαιρω απο τις προτασεις μου γιατι βλεπω στην φωτο απο το επισημο βιβλιαρακι οτι δεν ειναι μεσα στα ιξωδη που προτεινονται.αν και με το 5-30 δεν εχει μεγαλη διαφορα

μου κανει εντυπωση παντως που στις νεες μηχανες προτεινουν το 0-20 αναμεσα στα αλλα 3 που ειναι μακρια σε συσταση/συνθεση απο τα αλλα 3 και εντελως αλλα χαρακτηριστικα .σε εμενα π.χ το ψιλοτερο ειναι 0-30 αλλα ειναι κοντα στα αλλα 3.ισως το προτεινουν για λογους οικονομιας γιατι αυτο το αυτοκινητο προοριζεται για πολη κυριως.οσον αφορα την προταση τους για 10-40 λογω θερμοκρασιων ,η θερμοκρασια που μας ενδιαφερει ειναι του κινητηρα,για την εξωτερικη την ρυθμιζει το συστημα ψυξης,οποτε τελειως ατοπο αυτο που προτεινουν.ισως το προτεινουν για αλλο λογο που μονο αυτοι θελουν να ξερουν για να μην εκθεσουν την εταιρεια και σου λενε χαζομαρες.10-40 σε κινητηρες εδω και 30 χρονια εχω να δω να προτεινεται απο κατασκευαστη και αντιπροσωπεια.

τις αλλαγες να τις κανεις εξω σε συνεργειο και να εισαι απο επανω οταν μπαινει φιλτρο και λαδι.γιατι πολλες πονηριες γινονται για να οικονομησουν τα σερβις κερδος.αν δεν δεχεται καποιος φυγε ,πανε αλλου.

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Mitsi86 είπε

Τα συνεργεία δεν έχει νόημα να τα αναφέρω , η Toyota που πήγα ήταν στην λεωφόρο Κηφισιάς

Μιας και είσαι στην περιοχή, πέρνα μια βόλτα απο τον Κατσιπάνο να ρωτήσεις κι εκεί.

Δημοσ.

εμένα πάντως που μου γράφει 0w-16, M20A-FXS μοτερ,  και μετά από αρκετό ψάξιμο επέλεξα 0w-20. Τα πολύ ψιλά λάδια είναι για λόγους κατανάλωσης και μόνο. Το δεύτερο νούμερο εξάλλου είναι ενδικτικό της συμπεριφοράς του λαδιού στο πάνω μέρος του εύρους θερμοκρασίας στο οποίο είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί. Που και αυτό, δεν είναι απόλυτο, πέφτει μέσα σε μια κανονική κατανομή γύρω απο την τιμή της προδιαγραφής.
όπως και στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο, και τώρα βάζω amsoil κι έχω μείνει ευχαριστημένος

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mike15 είπε

οχι ο ανθρωπος δεν ρωτησε αυτο,εγω ομως απαντησα σε εσενα για το καψιμο λαδιου.ενας κινητηρας μπορει να παρει παχυτερο ιξωδες , παντα εντος προδιαγραφων συμφωνα με το βιβλιαρακι και τα προτεινωμενα ιξωδη απο τον κατασκευαστη,αυτο εκανα και εγω.και αυτο δεν ειναι δογμα δεκαετιας ΄80 ειναι η επισημη συνχρονη οδηγια.το 5-30 που προτεινω ειναι μεσα απο αυτο.εφοσον προτεινεται απο τον κατασκευαστή δεν προκειται να προκαλεσει καμμια ζημια.το ιδιο κανω και στο δικο μου που εχει μεγιστο το 5-40.

το εκτος προδιαγραφων λαδι για το καψιμο δεν με βρισκει συμφωνο αν και ειναι μια συνηθης παλια τακτικη.αν χρειαζεται μεγαλυτερο ιξωδες για να περιορισει το καψιμο αυτο σημαινει οπως ειπα προβλημα που πρεπει να  επισκευαστει.αν καποιος δεν θελει να το κρατησει πολυ μπορει να στραφει στην παλια τακτικη με δικια του ευθυνη,οι νεοι κινητηρες δεν ειναι οπως οι παλιοι που χωρουσαν πειραγματα,οποτε θελει μεγαλη προσοχη.

το λινκ που ποσταρες επιβεβαιωνει τα λογια μου οτι το εντος προδιαγραφων λαδι δεν εχει καμμια σχεση με το καψιμο λαδιου.αν και ο αναφερομενος δεν εχει τετοιο προβλημα ,εσυ το ανεφερες.ομως για την ιστορια του θεματος,λεει λοιπον ενα μελος :

καμμια σχεση με το λαδι. σε διεθνη φορουμ το επιβεβαιωνουν επισης,οτι το προβλημα συμβαινει για τους λογους που ανεφερα στο αρχικο μου ποστ ,οπως συμβαινει σε πολλους συνχρονους κινητηρες.και εδωσα και τις λυσεις που προτεινονται απο τους κατασκευαστες.

οσον αφορα το δογμα ,εσυ επικαλεισαι επικριτικα αυτους που το στηριζουν απο εκεινη την δεκαετια,αλλα απο την αλλη ,αντιφατικα,υπερασπιζεσαι το βιβλιο σερβις της εταιρειας απο εκεινη την δεκαετια.δεν δειχνει αξιοπιστια στα επιχειρηματα σου

Πρώτον, το TSB το ξέρω. Έχει βγει μάλιστα και σε 2-3 revisions.

Δεύτερον, το TSB δεν το επικαλεστηκα γιατι το πρόβλημα που αναφέρει το TSB είναι άλλο  και είναι κατασκευαστικό.

Ανέφερα τη χρήση του προτεινόμενου 0w-20 λαδιού ως αποτρεπτικού παράγοντα για εξέλιξη του αρνητικού φαινομένου ή επανεμφάνιση ακόμα και σε κινητήρα που έχει περαστεί το TSB.

Υπερασπίζομαι το OWNER'S MANUAL (αυτολεξί, στα αγγλικά, πράσινο εξωφύλλο για την Ευρώπη, βιβλίο εκατοντάδων σελίδων) του αυτοκινήτου, που τη δεκαετία του 1980 ανέφερε μέσα ενα εκατομμύριο πράγματα για το πως να συντηρήσεις εαν ήθελες ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ το αυτοκίνητο και είχε απίστευτες λεπτομέρειες για να το κάνεις σωστά, με δεκαδες φωτογραφίες απο το αυτοκίνητο σου και απο τα στάδια επισκευής που σου περιέγραφε. Επίσης ανέφερε το ΠΛΗΡΕΣ πρόγραμμα σέρβις και υπο οποίες συνθήκες θα έπρεπε να ακολουθήσεις το εντατικό πρόγραμμα και γιατί. Γρασαρισματα (ναι τα αυτοκίνητα ειχαν τετοιες ανάγκες), αλλαγες λαδιών κλπ. Αυτά τα τελευταία για το εντατικό πρόγραμμα επικαλέστηκα.

Το πρόγραμμα στο manual έμοιαζε πολύ με τα PDF που ποσταρα, μιας και οι Ιάπωνες χτίζουν πάνω στις φιλοσοφίες τους ως αξίες, αν και το right to repair χάθηκε στην δεκαετια του 1990.

Διάβασε την εικόνα που έβαλε ο άνθρωπος για ποιον τυπο λαδιού ο κατασκευαστής αναφέρεται ως RECOMMENDED στο αυτοκίνητο του και ποια αναφέρει ως συμβατά αλλα οχι προτεινόμενα και δε θα αγνοούσα.

@Mitsi86 επίσης σε καμία περίπτωση νέα λάδια με παλιό φίλτρο. Να ξέρεις τα λάδια της toyota θεωρούνται απο τα καλύτερα λάδια της αγοράς για τα αυτοκίνητα της Toyota. Αναλογα την περίπτωση ειναι ή mobil ή texaco αν θυμάμαι καλά, αλλά δεν ειναι απόλυτα διευκρίνισιμο.

Κατά τα άλλα εγώ θα χρησιμοποιούσα εναλλακτικά Motul, ή Mobil.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΑΠΑΤΕΣ, ακόμα και απο μαγαζιά που είναι υπεράνω υποψίας και μεγάλα υποτίθεται. Σε διασταύρωση με την Novatron τσίμπησε φίλος παραεισαγωγη σε Mobil και φυσικά τους το πέταξε στη μούρη και πήρε τα λεφτά του πίσω με τον μαγαζάτορα να τα μασάει. Μπακάληδες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...