mike15 Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες Στις 25/2/2025 στις 1:21 ΜΜ, iml είπε 🤨 "πηγαινετε ταπα μια αναβαση μισης ωρας και κοιταξτε ποσους βαθμους εχει φτασει το λαδι" Το νόημα της πρότασης είναι ότι ζορίζοντας τον κινητήρα θα ανέβει η θερμοκρασία του λαδιού και όχι ότι εκεί ψηλά στην κολοπετινίτσα το λάδι έχει άλλη θερμοκρασία λόγω υψόμετρου. το εψαξα λιγο παραπανω και εκτος απο την ανοδο της θερμοκρασιας του λαδιου,ειναι και η πυκνοτητα του αερα σε υψομετρο και ειδικα καλοκαιρι. το υψόμετρο , ειδικά το καλοκαίρι. Όσο πιο ψηλά πηγαίνετε, τόσο χαμηλότερη είναι η πυκνότητα του αέρα. Σκεφτείτε τα αεροπλάνα, επειδή το καλοκαίρι, η πυκνότητα του αέρα είναι πολύ χαμηλότερη, γεγονός που επηρεάζει την ανύψωση. ο τρόπος που λειτουργεί η ψύξη είναι ότι υπάρχει μια ανταλλαγή θερμότητας μεταξύ του ψυγείου και του αέρα. Τα μόρια του αέρα παίρνουν τη θερμότητα από το ψυγείο και με αυτό, τα πτερύγια του ψυγείου ψύχονται και με αυτό το υγρό. Ωστόσο, εάν η πυκνότητα του αέρα είναι χαμηλότερη, η ανταλλαγή θερμότητας είναι πολύ λιγότερο αποτελεσματική. Μέχρι τα 3.000 πόδια είναι εντάξει, πάνω από τα 3.000 πόδια είναι όταν τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται ενδιαφέροντα. Ένα άλλο πρόβλημα είναι η ατμοσφαιρική πίεση. Όσο πιο ψηλά ανεβαίνεις, τόσο χαμηλότερη είναι η πίεση. Ωστόσο, η εσωτερική πίεση ψύξης παραμένει η ίδια. Έτσι τα οχήματα δεν υπερθερμαίνονται σε υψόμετρο. Το πρόβλημα είναι ότι καθώς η εξωτερική πίεση μειώνεται, εάν έχετε οποιαδήποτε ανεπάρκεια στο σύστημα, χαλαρό σωλήνα ή ραγισμένο ψυγείο, σε υψόμετρο, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να αποτύχει το σύστημα. βασικά, η εσωτερική πίεση είναι πάρα πολύ. αυτο που μαλλον ενοουσε, οτι δλδ. πρεπει να βαλετε διαφορετικο ιξωδες λαδιου αναλογα του υψομετρου ,παει στο οτι σε μια τετοια συνθηκη ελλατωμενης πυκνοτητας αερα,χαμηλης ατμοσφαιρικης πιεσης,οταν οδηγειτε συχνα λογω κατοικιας, πρεπει το λαδι να εχει μεγαλυτερο ,πιο ισχυρο ιξωδες και φιλμ για να αντεξει την επιπλεον πιεση που ασκειται.μπορει να μην το εξηγησε αλλα φανταζομαι οτι εκει πηγαινε το σχολιο οτι τον δευτερο δεικτη στο ιξωδες του λαδιου ,ενα κριτηριο επιλογης του ειναι και το υψομετρο .και εχει τελικα δικιο. το σχολιο επομενως που κοροιδευε: Αναφορά σε κείμενο katargedon Members 105Δημοσ. 6 Αυγούστου 2024 Εδω διαβασαμε οτι εχει σχεση με το υψομετρο,τη σεληνη και το τρίγωνο Ερμη,Αρη,Πλουτωνα.Οι θερμοκρασίες σας πείραξαν; 🤣🤣🤣 ειναι ακυρο οσον αφορα τουλαχιστον το υψομετρο,οντως επηρεαζει ,εμμεσα ,την πιεση που ασκειται στο λαδι λογω ολων των παραπανω ατμοσφαιρικων παραγοντων που επηρεαζουν το ολο συστημα της λειτουργιας της μηχανης.σαυτο ειχε δικιο τελικα, ο megapaixtaras.
atheatos Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 3 ώρες πριν, mike15 είπε το εψαξα λιγο παραπανω και εκτος απο την ανοδο της θερμοκρασιας του λαδιου,ειναι και η πυκνοτητα του αερα σε υψομετρο και ειδικα καλοκαιρι. το υψόμετρο , ειδικά το καλοκαίρι. Όσο πιο ψηλά πηγαίνετε, τόσο χαμηλότερη είναι η πυκνότητα του αέρα. Σκεφτείτε τα αεροπλάνα, επειδή το καλοκαίρι, η πυκνότητα του αέρα είναι πολύ χαμηλότερη, γεγονός που επηρεάζει την ανύψωση. ο τρόπος που λειτουργεί η ψύξη είναι ότι υπάρχει μια ανταλλαγή θερμότητας μεταξύ του ψυγείου και του αέρα. Τα μόρια του αέρα παίρνουν τη θερμότητα από το ψυγείο και με αυτό, τα πτερύγια του ψυγείου ψύχονται και με αυτό το υγρό. Ωστόσο, εάν η πυκνότητα του αέρα είναι χαμηλότερη, η ανταλλαγή θερμότητας είναι πολύ λιγότερο αποτελεσματική. Μέχρι τα 3.000 πόδια είναι εντάξει, πάνω από τα 3.000 πόδια είναι όταν τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται ενδιαφέροντα. Ένα άλλο πρόβλημα είναι η ατμοσφαιρική πίεση. Όσο πιο ψηλά ανεβαίνεις, τόσο χαμηλότερη είναι η πίεση. Ωστόσο, η εσωτερική πίεση ψύξης παραμένει η ίδια. Έτσι τα οχήματα δεν υπερθερμαίνονται σε υψόμετρο. Το πρόβλημα είναι ότι καθώς η εξωτερική πίεση μειώνεται, εάν έχετε οποιαδήποτε ανεπάρκεια στο σύστημα, χαλαρό σωλήνα ή ραγισμένο ψυγείο, σε υψόμετρο, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να αποτύχει το σύστημα. βασικά, η εσωτερική πίεση είναι πάρα πολύ. αυτο που μαλλον ενοουσε, οτι δλδ. πρεπει να βαλετε διαφορετικο ιξωδες λαδιου αναλογα του υψομετρου ,παει στο οτι σε μια τετοια συνθηκη ελλατωμενης πυκνοτητας αερα,χαμηλης ατμοσφαιρικης πιεσης,οταν οδηγειτε συχνα λογω κατοικιας, πρεπει το λαδι να εχει μεγαλυτερο ,πιο ισχυρο ιξωδες και φιλμ για να αντεξει την επιπλεον πιεση που ασκειται.μπορει να μην το εξηγησε αλλα φανταζομαι οτι εκει πηγαινε το σχολιο οτι τον δευτερο δεικτη στο ιξωδες του λαδιου ,ενα κριτηριο επιλογης του ειναι και το υψομετρο .και εχει τελικα δικιο. το σχολιο επομενως που κοροιδευε: ειναι ακυρο οσον αφορα τουλαχιστον το υψομετρο,οντως επηρεαζει ,εμμεσα ,την πιεση που ασκειται στο λαδι λογω ολων των παραπανω ατμοσφαιρικων παραγοντων που επηρεαζουν το ολο συστημα της λειτουργιας της μηχανης.σαυτο ειχε δικιο τελικα, ο megapaixtaras. Παλι το ιξώδες ειναι το πρόβλημα ? Αν βάλω μικρό ιξώδες σαν αυτό που εχουν τα αεροπλάνα υπάρχει πρόβλημα? Από που και ως που το ιξώδες κάνει καλύτερη λίπανση? Σε λίγο θα μας πείτε να βάλουμε γρασσο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα