mike15 Δημοσ. Δευτέρα στις 12:46 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 12:46 μμ (επεξεργασμένο) Στις 8/3/2025 στις 5:26 ΠΜ, katargedon είπε Οποτε οχι,δεν συμφωνω μαζι του σε ολα και σου ξαναλεω οτι το προβλημα δεν ηταν το τι ελεγε,αλλα η συμπεριφορα του,οχι μονο σε εμενα αλλα και σε αλλα μελη. διαβασα ολο το σχετικο μεγαλο τοπικ,λαδια,εξελιξη κ.λ.π που αναφερεις.δεν διαπιστωσα κακη του αναφερομενου συμπεριφορα σε αλλα μελη. δεν θελω να σε στεναχωρησω και περασμενα οκ αλλα: διαπιστωσα οτι η δικη σου συμπεριφορα ηταν πολυ χειροτερη..χωρις παρεξηγηση..το γεγονος που και σαυτο , αλλο τοπικ, που δεν υπηρχε λογος να μπλεξεις τα παλια, τον αναφερεις υποτιμητικα ,ενω δεν σε ενοχλησε ,υπο την απουσια του δλδ. ,δειχνει οτι δεν σε δικαιωνει η αποψη σου γιαυτον. Αναφορά σε κείμενο katargedon Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Επέκταση για το m139 εγω ειδα οτι η mercedes προτεινει 0w40(δεν το εψαξα και παρα πολυ).Οσο για το hths,θα το πω στον ακατανομαστο οτι το ειπες 🤣 απλα θελω να ειμαστε δικαιοι. Επεξ/σία Δευτέρα στις 12:49 μμ από mike15
Mitsi86 Δημοσ. Δευτέρα στις 04:42 μμ Μέλος Δημοσ. Δευτέρα στις 04:42 μμ Καλησπέρα σε όλη την παρέα !! χωρίς να είμαι γνώστης της όποιας παρεξήγησης αν υπάρχει από παλιά, μεταξύ κάποιων μελών εδώ από την ομάδα, αν έχουν κάποια διαφορά ή διαφωνία από παλιά , από κάποιο παλιό θέμα που ίσως έγραφαν . Θέλω να πω , η να δώσω μια συμβουλή, ότι παιδιά πάνω από τα θέματα υγείας , επειδή έχω περάσει πολλά , δεν αξίζει τίποτα άλλο στην ζωή , ούτε να αγχωνόμαστε , ούτε να ανησυχούμε, έχουμε εντάσεις μεταξύ μας κλπ . επίσης, κάτι που μπορεί να πω εγώ σαν συμβουλή ίσως για κάποιον άλλο να μην λειτουργήσει ή να μην του φανεί χρήσιμη. Δυστυχώς ακόμα και πχ με τα αυτοκίνητα, τις μηχανές, ακόμα και αυτά είναι σαν ζωντανός οργανισμός και ακόμα και τα ίδια μοτέρ για παράδειγμα , έχουν να κάνουν και επιδρούν ένα σωρό παράγοντες διαφορετικοί και συνθήκες που αλλάζουν το εσωτερικό κόσμο τους , την ζωή τους. Άρα ακόμα και να είμαστε γνώστες ενός θέματος , πχ άλλος για τα λάδια αυτοκινήτου, άλλος για βιβλία πχ , άλλος για κάτι άλλο κλπ , δεν υπάρχει λόγος να ερχόμαστε σε αντιπαράθεση. Αν κάποιος θέλει να πει την γνώμη του απλά στην απορία κάποιου , καλώς να την πει . Δεν θα κρίνουμε μεταξύ μας αν κάποιος έχει δίκιο ή όχι κλπ , έχουμε ελεύθερη συζήτηση και διάλογο μεταξύ μας. Και τέλος ποια συμβουλή θα ακολουθήσει και αν ακολουθήσει κάποιος για το ζήτημα που τον απασχολεί, είναι καθαρά δικιά του απόφαση. Εγώ πραγματικά έχω μάθει πολλά από εσάς όλους από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο και σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους !! Μην κοιτάμε ποιος ξέρεις περισσότερα ή αν ο άλλος δεν ξέρει κλπ . Δεν υπάρχει λόγος να το κάνουμε αυτό. Συζητάμε απλα και ωραία !! 2 1
katargedon Δημοσ. Δευτέρα στις 06:25 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:25 μμ Μιας και αναφερθηκε το x-cess gen2 sp,αυτες ειναι οι εντυπωσεις μου μεχρι τωρα.Υπερ:ειναι ισως και το καλυτερο λαδι που εχω βαλει,σε οδηγηση εθνικης οδου(κανω περιπου 50 χλμ κάθε μερα).Πολυ γλυκο και προθυμο στροφαρισμα συν οτι μου εχει κατεβασει την καταναλωση βενζινης σε σχεση με το καστρολ.Κατα:Εχει πολυ ασχημη "κρυα" εκκινηση και δεν εννοω σε χαμηλη εξωτερικη θερμοκρασία αλλα γενικα.Νιωθω και παραπανω δονηση στο ρελαντι απ'οτι με αλλα λάδια συν διαφορετικο ηχο,οχι με την καλη εννοια.Γενικα φαινεται οτι ειναι λαδι για "γκαζια" και για δυνατα μοτερ.Συμπερασμα:Αν εισαι ανήσυχο πνευμα και το πατας το αμαξι,τοτε ναι,το παιρνεις με κλειστα ματια.Αν θες κατι "all around",τοτε οχι,πας σε κατι αλλο.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Δευτέρα στις 07:26 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 07:26 μμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, katargedon είπε Εχει πολυ ασχημη "κρυα" εκκινηση ειμαι σχεδον βεβαιος οτι εχει τρομπα λαδιου με τυπικα (διδυμα) γραναζια και οχι εκκεντρου αστερα η παρατηρηση σου ΔΕΝ ειναι ατοπη Επεξ/σία Δευτέρα στις 08:47 μμ από 11osmikrosmhtsos
Mitsi86 Δημοσ. Δευτέρα στις 07:58 μμ Μέλος Δημοσ. Δευτέρα στις 07:58 μμ Να ρωτήσω κάτι παιδιά αν κάποιος έχει . Τι προτείνετε για ασφάλεια αυτοκινήτου; Δεν έχω πάρκινγκ δικό μου, όπου βρω στο δρόμο το βάζω . Έχω δει είναι τρία διαφορετικά. Ένα που μπαίνει πάνω στο τιμόνι , ένα άλλο που μπαίνει τιμόνι και στην ζώνη ασφαλείας, και ένα άλλο που μπαίνει στο τιμόνι και τα πετάλια. Κάνουν τίποτα αυτά ; Ή τζάμπα τα λεφτά ; Προστατεύουν καθόλου ;
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Δευτέρα στις 08:12 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:12 μμ 13 λεπτά πριν, Mitsi86 είπε Να ρωτήσω κάτι παιδιά αν κάποιος έχει . Τι προτείνετε για ασφάλεια αυτοκινήτου; Δεν έχω πάρκινγκ δικό μου, όπου βρω στο δρόμο το βάζω . Έχω δει είναι τρία διαφορετικά. Ένα που μπαίνει πάνω στο τιμόνι , ένα άλλο που μπαίνει τιμόνι και στην ζώνη ασφαλείας, και ένα άλλο που μπαίνει στο τιμόνι και τα πετάλια. Κάνουν τίποτα αυτά ; Ή τζάμπα τα λεφτά ; Προστατεύουν καθόλου ; kill switch στην τροφοδοσια της τρομπας βενζινης κοστος 3-5 ευρω και δεν το βρισκει ΚΑΝΕΝΑΣ ουτε παρακαμπτεται 1
katargedon Δημοσ. Δευτέρα στις 08:15 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:15 μμ 47 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ειμαι σχεδον βεβαιος οτι εχει τρομπα λαδιου με τυπικα γραναζια και οχι εκκεντρου αστερα Δεν έχω ιδεα τι έχει 😅
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Δευτέρα στις 08:44 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:44 μμ 26 λεπτά πριν, katargedon είπε Δεν έχω ιδεα τι έχει εχει αυτο οχι αυτο οι πρωτες τρομπες ναι εχουν θεμα με το ψυχρο ιξωδες μεγαλο, οι δευτερες δεν ακουνε τιποτα εχουν ελαχιστες απωλειες αντλησης. Φυσικα αυτο ειναι μια εκτιμηση οταν λες οτι στην ψυχρη εκκινηση ειναι θορυβώδες και "βαρυ"
mike15 Δημοσ. Τρίτη στις 11:35 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 11:35 πμ 17 ώρες πριν, katargedon είπε Μιας και αναφερθηκε το x-cess gen2 sp,αυτες ειναι οι εντυπωσεις μου μεχρι τωρα.Υπερ:ειναι ισως και το καλυτερο λαδι που εχω βαλει,σε οδηγηση εθνικης οδου(κανω περιπου 50 χλμ κάθε μερα).Πολυ γλυκο και προθυμο στροφαρισμα συν οτι μου εχει κατεβασει την καταναλωση βενζινης σε σχεση με το καστρολ.Κατα:Εχει πολυ ασχημη "κρυα" εκκινηση και δεν εννοω σε χαμηλη εξωτερικη θερμοκρασία αλλα γενικα.Νιωθω και παραπανω δονηση στο ρελαντι απ'οτι με αλλα λάδια συν διαφορετικο ηχο,οχι με την καλη εννοια.Γενικα φαινεται οτι ειναι λαδι για "γκαζια" και για δυνατα μοτερ.Συμπερασμα:Αν εισαι ανήσυχο πνευμα και το πατας το αμαξι,τοτε ναι,το παιρνεις με κλειστα ματια.Αν θες κατι "all around",τοτε οχι,πας σε κατι αλλο. High performance 100% Synthetic lubricant specifically designed for powerful and recent cars fitted with large displace- ment engines, Gasoline and Diesel, naturally aspirated or turbocharged, indirect or direct injection. σε προειδοποιει,καλα καταλαβες. οσον αφορα την καταναλωση σε εθνικη σιγουρα εχεις μικροτερη απο το ψιλοτερο 0- που εβαζες.λογικα ομως μεσα στην πολη θα εχεις μεγαλυτερη. εχει μεγαλυτερο HTHS= 3.8 , απο το 3,2-3,5 που λογικα ησουν.αυτο σημαινει λιγο μεγαλυτερο τραβηγμα,το νιωθεις σε ορισμενες περιπτωσεις,αν εισαι παρατηρητικος οδηγος. για πιο ηρεμες καταστασεις πας σε πιο ψιλο λαδι,0-5 Χ 30-40.ολα ομως εξαρτωνται και απο το αυτοκινητο και τον κινητηρα του. 15 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε kill switch στην τροφοδοσια της τρομπας βενζινης κοστος 3-5 ευρω και δεν το βρισκει ΚΑΝΕΝΑΣ ουτε παρακαμπτεται να και κατι που κληρονομησα απο τον πατερα μου σε γνωση,επαγγελματια οδηγο. 14 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε εχει αυτο οχι αυτο οι πρωτες τρομπες ναι εχουν θεμα με το ψυχρο ιξωδες μεγαλο, οι δευτερες δεν ακουνε τιποτα εχουν ελαχιστες απωλειες αντλησης. Φυσικα αυτο ειναι μια εκτιμηση οταν λες οτι στην ψυχρη εκκινηση ειναι θορυβώδες και "βαρυ" αυτη ειναι η δευτερη? βλεπω αν δεν κανω λαθος ενα γραναζι
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Τρίτη στις 12:42 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 12:42 μμ 52 λεπτά πριν, mike15 είπε αυτη ειναι η δευτερη? βλεπω αν δεν κανω λαθος ενα γραναζι πρεπει να την δουμε εσωτερικα το οτι την οδηγει η καδενα δε συμαινει οτι εσωτερικα ειναι ετσι ή αλλιως Οριστε ειναι μεταβλητου ογκου φιλοσοφια βεταβλητης γεωμετριας, οταν αυξανεται η πιεση στην εξοδο το εξωτερικο στοιχειο μετακινειται προς τα κατω μειωνοντας την εκκεντρότητα του αστερα και συναμμα την πιεση που παραγει. Ο αστερας τα χτενια του και δαχτυλιδι του στρεφονται συγχρονα. Και σε αυτον τον αξονα φωλιαζει το εξωτερικο στοιχειο που θα το οδηγησει να περιστραφει περιξ αυτου και να μειωσει την εκκεντροτητα. Πανεξυπνη η bmw και πρακτικα contactless (εκτος απο χτενια της τα οποια ομως δεν ολισθαινουν σχεδον καθολου) ανλτια με μεγαλες ανοχες και εξερετικη λιπανση της ιδιας της αντλιας. 1
NT1G Δημοσ. Τρίτη στις 01:01 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:01 μμ Στις 10/3/2025 στις 11:15 ΠΜ, 11osmikrosmhtsos είπε χαιρομαι, καθαρο μοτερ = χαρουμενο μοτερ και εγω εχω φτασει εως τις 7500, αλλα το αποφευγω πλεον, ε δεν της λες κληρονομικες planned obsolescence, αλλα εγω το λεω design life(time) ή MTBF αλλωστε αυτο μας ζητανε οι εργοδοτες. το LSPI απορρει απο την μανια να οδηγουμαστε ολο και υψηλοτερες ειδικες ισχυες, μαζι με γελοια φτωχα μειγματα ή μη χειροτερα stratified σε συνδιασμο με ελατηρια χαμηλης τασεως τα οποια αφηνουν να περασει το λαδι. Ας επιστρεψουμε στο 13:1 και δεν θα ξαναεχουμε τιποτα. Fun fact μου αρεσει η stratified λειτουργια αλλα σε ατμοσφαιρικους οχι σε υπερτροφοδοτούμενους. Μην ξεχνας οτι το μαγνησιο κανονικα εμπαινε παλαιοτερα για διασκεδασμο και οχι για καθαρισμο. Αλλα times have changed ξερω οτι τα σερβις τα κανω μονος μου και βαζω οτι ΓΟΥΣΤΑΡΩ και δεν πεταω λευτα, καθε ανδρας πρεπει να ξερει να αλλαζει λαδια. Για 20 λεπτα να πληρωνεις 50αρες με αγνωστα λιπαντικα εγω δεν γουσταρω Δεν υπάρχει stratified στην βενζίνη πια έτσι όπως την φαντάζεσαι από παλιότερα.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Τρίτη στις 01:04 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:04 μμ Μόλις τώρα, NT1G είπε Δεν υπάρχει stratified στην βενζίνη πια έτσι όπως την φαντάζεσαι από παλιότερα. Υπαρχει κανονικοτατα, με καταλληλη γεωμετρια εμβολου και πολλαπλους ψεκασμους, δημιουργεις διαστρωματωση, ανοιγεις και την πεταλουδα (σχεδον) 100% και τρεχεις stratified ενω ρυθμιζεις την ισχυ με τον βασικο ψεκασμο και την προπορεια. Αμα λαχει τρεχεις και με χαμηλοτερη δυναμικη συμπιεση (atkinson) με στρατηγικη LIVC
NT1G Δημοσ. Τρίτη στις 01:07 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:07 μμ (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Υπαρχει κανονικοτατα, με καταλληλη γεωμετρια εμβολου και πολλαπλους ψεκασμους, δημιουργεις διαστρωματωση, ανοιγεις και την πεταλουδα (σχεδον) 100% και τρεχεις stratified ενω ρυθμιζεις την ισχυ με τον βασικο ψεκασμο και την προπορεια. Αμα λαχει τρεχεις και με χαμηλοτερη δυναμικη συμπιεση (atkinson) με στρατηγικη LIVC Όχι. Δεν το κάνεις πια. Θες να κρατήσεις το λ στο 1. Δεν έχεις όπως το κάναν πριν 20-25 χρόνια. Επεξ/σία Τρίτη στις 01:08 μμ από NT1G 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Τρίτη στις 01:08 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:08 μμ Μόλις τώρα, NT1G είπε όχι. δεν το κάνεις πια. γιατι δε το κανεις???? και μην μου απαντησεις γιατι εχουμε προθαλαμους πλεον, αυτα υπαρχουν μονο σε ελαχιστα μοτερ
NT1G Δημοσ. Τρίτη στις 01:31 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:31 μμ 9 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε γιατι δε το κανεις???? και μην μου απαντησεις γιατι εχουμε προθαλαμους πλεον, αυτα υπαρχουν μονο σε ελαχιστα μοτερ Με τις απαιτήσεις στα καυσαέρια θες να κρατήσεις το μείγμα στοιχιομετρικο. Έχεις πολλαπλούς ψεκασμούς για την καλύτερη ανάμιξη, έχεις συνήθως ένας καθυστερημένο ψεκασμό στο τέλος για να κάνεις το μείγμα γύρω από το μπουζί πλούσιο και να ξεκινήσει η καύση πιο εύκολα, έχεις την πεταλούδα πιο ανοικτή γιατί ρυθμίζεις και τον αέρα από τον χρονισμό των βαλβίδων + EGR, αλλά όχι 100 %, γιατί δεν θες περισσότερο αέρα, λ=1 που είπαμε κ.τ.λ. μπορείς να το πεις stratified με πολλά αστεράκια αλλά δεν το αναφέρουν έτσι οι εταιρίες, γιατί έχει μείνει να σημαίνει τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούσαν μεταξύ 1999-200κάτι για φτωχά μείγματα. Το stratified μάλλον θα το δεις σαν στρωματοποιημένο στην βιβλιογραφία παρά διαστρωματωση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα