Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά!! Έχω αγοράσει πρόσφατα ένα μεταχειρισμένο Toyota aygo του 12.  Επειδή είμαι νέος σχετικά με τα αυτοκίνητα. Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: στο βιβλιαράκι της εταιρίας γράφει στα προτεινόμενα λάδια το 0w20 και αν μπει πχ 5w30 , στην επόμενη αλλαγή να μπει οπωσδήποτε πάλι 0w20 λάδι.  
Η απορία  μου λοιπόν είναι η εξής: όπου πήγα για να ρωτήσω να μου λυθεί η απορία σε 5 διαφορετικά συνεργεία πήγα αλλά και στην επίσημη αντιπροσωπεία της Toyota , μου είπαν  βάζεις 10w40 λάδι, εδώ είμαστε Ελλάδα ας λέει το βιβλιαράκι κ εμείς αυτό βάζουμε σε όλα τα αυτοκίνητα μας . 
 

το 10w40 δεν το γράφει καν στο βιβλιαράκι της Toyota γράφει 0w20, 0w40, 5w30, 5w40 .  Αν κάποιος ξέρει και θέλει να πει την γνώμη του σας ευχαριστώ πολύ 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Mitsi86 είπε

 

Η απορία  μου λοιπόν είναι η εξής: όπου πήγα για να ρωτήσω να μου λυθεί η απορία σε 5 διαφορετικά συνεργεία πήγα αλλά και στην επίσημη αντιπροσωπεία της Toyota , μου είπαν  βάζεις 10w40 λάδι, εδώ είμαστε Ελλάδα ας λέει το βιβλιαράκι κ εμείς αυτό βάζουμε σε όλα τα αυτοκίνητα μας . 
 

 

Αυτό είναι αλήθεια. Δεν ξέρω γιατί 

Σε 4 αυτοκίνητα της οικογένειας τέτοια βάζουμε 

2 audi tt coupe του 2000

1 Honda CRV του 2008 

1 citroen c1 του 2011 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Mitsi86 είπε

 

Καλημέρα παιδιά!! Έχω αγοράσει πρόσφατα ένα μεταχειρισμένο Toyota aygo του 12.  Επειδή είμαι νέος σχετικά με τα αυτοκίνητα. Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: στο βιβλιαράκι της εταιρίας γράφει στα προτεινόμενα λάδια το 0w20 και αν μπει πχ 5w30 , στην επόμενη αλλαγή να μπει οπωσδήποτε πάλι 0w20 λάδι.  
Η απορία  μου λοιπόν είναι η εξής: όπου πήγα για να ρωτήσω να μου λυθεί η απορία σε 5 διαφορετικά συνεργεία πήγα αλλά και στην επίσημη αντιπροσωπεία της Toyota , μου είπαν  βάζεις 10w40 λάδι, εδώ είμαστε Ελλάδα ας λέει το βιβλιαράκι κ εμείς αυτό βάζουμε σε όλα τα αυτοκίνητα μας . 
 

το 10w40 δεν το γράφει καν στο βιβλιαράκι της Toyota γράφει 0w20, 0w40, 5w30, 5w40 .  Αν κάποιος ξέρει και θέλει να πει την γνώμη του σας ευχαριστώ πολύ 

0w-20 θα βάζεις.

Έχει ελατήρια χαμηλής τάσης που δεν μπορούν να ελεγξουν το παχύτερο λάδι, κατακάθονται στους αυλούς, κολλάνε, καρβουνιαζουν, κολλάνε τα ελατήρια, αρχίζει να καιει λαδια γιατι τα ελατήρια χανουν την ελαστικότητα τους, στη συνεχεια τρωνε και τα τοιχώματα του μπλοκ και παει το μπλοκ για πεταμα.

Άπειρα παραδείγματα. Ψαξε low tension rings oil consumption yaris / aygo.

Edit: Επίσης αν είσαι σε δύσκολες συνθήκες (πόλης, υψηλής σκόνης, υψηλού φορτίου - με λίγα λόγια παίζει εύκολα) πρέπει να ακολουθήσεις το alternate / additional / intensive / severe condition maintenance schedule που έχει συχνότερες αλλαγές λαδιών και όχι μόνο.

https://www.toyota-tech.eu/ms/SevereDrivingConditions.pdf

Edit2: Πάρε εδώ να έχεις έναν μπουσουλα απο το Yaris που εχει το ίδιο μοτερ (1KR-FE)

https://www.toyota-tech.eu/MS/PDFS/0987cdaa5d81412da314c963e3b45482.pdf

Επεξ/σία από cmaniac
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Mitsi86 είπε

 

Καλημέρα παιδιά!! Έχω αγοράσει πρόσφατα ένα μεταχειρισμένο Toyota aygo του 12.  Επειδή είμαι νέος σχετικά με τα αυτοκίνητα. Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: στο βιβλιαράκι της εταιρίας γράφει στα προτεινόμενα λάδια το 0w20 και αν μπει πχ 5w30 , στην επόμενη αλλαγή να μπει οπωσδήποτε πάλι 0w20 λάδι.  
Η απορία  μου λοιπόν είναι η εξής: όπου πήγα για να ρωτήσω να μου λυθεί η απορία σε 5 διαφορετικά συνεργεία πήγα αλλά και στην επίσημη αντιπροσωπεία της Toyota , μου είπαν  βάζεις 10w40 λάδι, εδώ είμαστε Ελλάδα ας λέει το βιβλιαράκι κ εμείς αυτό βάζουμε σε όλα τα αυτοκίνητα μας . 
 

το 10w40 δεν το γράφει καν στο βιβλιαράκι της Toyota γράφει 0w20, 0w40, 5w30, 5w40 .  Αν κάποιος ξέρει και θέλει να πει την γνώμη του σας ευχαριστώ πολύ 

ο λογος δεν ειναι το λαδι,ειτε ψιλο ειτε χοντρο.επισης το πιο παχυ λαδι ισα-ισα επιβραδυνει το καψιμο του λαδιου ,δεν το χειροτερευει οπως ειπωθηκε.γιαυτο σου λενε βαλε10-40 αλλα για μενα ενα 5-30 αν κανεις πολη η' ενα 5-40 .λαδια που ειναι εντος προδιαγραφων και ανωτερα σε συστατικα απο τα 10-40 ειναι μια χαρα.τα 10-40 δεν ειναι συνθετικα εξαλλου.εκτος καποιων εξαιρεσεων που βγαινουν για μηχανακια και κανουν και για αυτοκινητα λογω 4κυλινδρων ,μηχανων.αλλα ειναι 2-3.

με ενα 5-30,5-40 εισαι οκ.

οι λογοι που συμβαινει το θεμα με το καψιμο ειναι η' μεγαλα διαστηματα αλλαγων , η'/και σχεδιασμος μηχανης και ελατηριων,κακης ποιοτητας ανταλλακτικα,η σταθεροτητα των κυλινδρων κ.α ο λογος που μπορει να πιανει μακα ειναι καθαρα ο σχεδισμος ψεκασμου,η ποιοτητα καυσιμου κ.α ΟΧΙ ομως το λαδι σαν ιξωδες.ισως η ποιοτητα λαδιου ναι ,οσον αφορα το λαδι οπως και το μεγαλο διαστημα αλλαγης.αυτα οσον αφορα το λαδι.

αν οντως ψαξεις για low tension rings oil consumption yaris / aygo το μονο που δεν θα βρεις να φταιει ειναι το ιξωδες του λαδιου,οπως ειπα ,ισα-ισα το παχυτερο λαδι εντος προδιαγραφων για μενα, εκτος για καποιους(10-40) ,βοηθαει σε λιγοτερο καψιμο.

η τεχνολογια αυτη  low tension rings δεν ειναι προβληματικη ,ειναιπολυ καλη ,απλα σε καποια μοντελλα τα κανουν θαλασσα σχεδιαστικα οι κατασευαστες και εχουν προβλημα απο νωρις.το ποτε εξαρταται και απο τους παραγοντες που ειπαμε,ειναι ομως και τυχαιο.σε αλλον αρχιζει απο τα 60.000χιλ και σε αλλον απο τα 130.000 ετσι ξαφνικα.οπως σε εμενα.

οταν γινει αυτο πας σε μεγαλυτερο ιξωδες και κανεις πιο συχνα αλλαγες.στα μισα.δλδ αν το βιβλιαρακι σου λεει 10.000χιλ καντο στα 5000 παντα με νεο φιλτρο και καλης ποιοτητας λαδια.σε εμανα αυτο επιασε και εχω ανεβει απο 1λιτρο στα 3500 στα 5000 χιλ /1 λιτρο.μπορεις επισης να κανεις και ενα ξεπλυμα οπως λεμε με ενα προσθετο μηπως τα αποθεματα απο βρωμιες και καταλοιπα κακης καυσης εχουν κανει μακα στα ελατηρια.δνε θα τα καθαρισει τελειως αλλα κατι μπορει να γινει .

αν θες τωρα να το περιορισεις το θεμα πρεπει να ξοδεψεις χρηματα σε καλο μαστορα για να κανει διαγνωση.αρχιζεις απο την pcv

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.autodoc.gr/info/gr-albida-pcv-archi-leitoyrgias-dysleitoyrgies-kai-sychnes-erotiseis&ved=2ahUKEwi23PjR0dmLAxUA7LsIHR3uHB4QFnoECBsQAQ&usg=AOvVaw32_5lTN4m4uINN3FwUOxsa

η΄gasket cover valve 

https://www.jdpower.com/cars/shopping-guides/what-is-a-valve-cover-gasket

που ειναι οι πιο οικονομικες ζημιες και μετα πας μεσα για τσιμουχακια η' αλλαγη ελατηριων.εκει εγω δεν θα πηγαινα αν δεν εσιαζε με τα τσιμουχακια γιατι δεν αξιζει.το διωχνεις και ησυχαζεις.

την επομενη φορα να κανεις ερευενα στο ιντερνετ για προβληματα ενος μοντελλου πριν αγορασεις.μην κοιτας το μαρκετινγκ,γιαπωνεζικο καιει λιγα,εχει μηχανη διαμαντι σε σχεη με τα ευρωπαικ κ.λ.π. ολα τα συνχρονα αυτοκινητα ειναι πιο πολυπλοκα με νεες τεχνολογιες πιο συνθετες που δοκιμαζονται απο τους πελατες -ιδιοκτητες.

Δημοσ.

Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας !! Είναι γενικά ένα μπέρδεμα η κατάσταση και ελπίζω με το θέμα που άνοιξα και τις απαντήσεις σας να βοηθηθούν και άλλοι με τις ίδιες απορίες. Εμένα με νευρίασε που τους είπα όπου πήγα σε όλα τα συνεργεία αλλά και στην Toyota : ρε παιδιά άσχετα από τα χιλιόμετρα που έχει το αμάξι , ας πούμε το πήρα καινούργιο και δεν καίει λάδια τι πρέπει να του βάζω ; Κλπ όσα έγραψα παραπάνω . Αυτοί εκεί επέμεναν ότι μην δίνω σημασία στο manual και εδώ λόγω κλίματος βάζουμε μόνο 10w40

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, mike15 είπε

ο λογος δεν ειναι το λαδι,ειτε ψιλο ειτε χοντρο.επισης το πιο παχυ λαδι ισα-ισα επιβραδυνει το καψιμο του λαδιου ,δεν το χειροτερευει οπως ειπωθηκε.γιαυτο σου λενε βαλε10-40 αλλα για μενα ενα 5-30 αν κανεις πολη η' ενα 5-40 .λαδια που ειναι εντος προδιαγραφων και ανωτερα σε συστατικα απο τα 10-40 ειναι μια χαρα.τα 10-40 δεν ειναι συνθετικα εξαλλου.εκτος καποιων εξαιρεσεων που βγαινουν για μηχανακια και κανουν και για αυτοκινητα λογω 4κυλινδρων ,μηχανων.αλλα ειναι 2-3.

με ενα 5-30,5-40 εισαι οκ.

οι λογοι που συμβαινει το θεμα με το καψιμο ειναι η' μεγαλα διαστηματα αλλαγων , η'/και σχεδιασμος μηχανης και ελατηριων,κακης ποιοτητας ανταλλακτικα,η σταθεροτητα των κυλινδρων κ.α ο λογος που μπορει να πιανει μακα ειναι καθαρα ο σχεδισμος ψεκασμου,η ποιοτητα καυσιμου κ.α ΟΧΙ ομως το λαδι σαν ιξωδες.ισως η ποιοτητα λαδιου ναι ,οσον αφορα το λαδι οπως και το μεγαλο διαστημα αλλαγης.αυτα οσον αφορα το λαδι.

αν οντως ψαξεις για low tension rings oil consumption yaris / aygo το μονο που δεν θα βρεις να φταιει ειναι το ιξωδες του λαδιου,οπως ειπα ,ισα-ισα το παχυτερο λαδι εντος προδιαγραφων για μενα, εκτος για καποιους(10-40) ,βοηθαει σε λιγοτερο καψιμο.

η τεχνολογια αυτη  low tension rings δεν ειναι προβληματικη ,ειναιπολυ καλη ,απλα σε καποια μοντελλα τα κανουν θαλασσα σχεδιαστικα οι κατασευαστες και εχουν προβλημα απο νωρις.το ποτε εξαρταται και απο τους παραγοντες που ειπαμε,ειναι ομως και τυχαιο.σε αλλον αρχιζει απο τα 60.000χιλ και σε αλλον απο τα 130.000 ετσι ξαφνικα.οπως σε εμενα.

οταν γινει αυτο πας σε μεγαλυτερο ιξωδες και κανεις πιο συχνα αλλαγες.στα μισα.δλδ αν το βιβλιαρακι σου λεει 10.000χιλ καντο στα 5000 παντα με νεο φιλτρο και καλης ποιοτητας λαδια.σε εμανα αυτο επιασε και εχω ανεβει απο 1λιτρο στα 3500 στα 5000 χιλ /1 λιτρο.μπορεις επισης να κανεις και ενα ξεπλυμα οπως λεμε με ενα προσθετο μηπως τα αποθεματα απο βρωμιες και καταλοιπα κακης καυσης εχουν κανει μακα στα ελατηρια.δνε θα τα καθαρισει τελειως αλλα κατι μπορει να γινει .

αν θες τωρα να το περιορισεις το θεμα πρεπει να ξοδεψεις χρηματα σε καλο μαστορα για να κανει διαγνωση.αρχιζεις απο την pcv

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.autodoc.gr/info/gr-albida-pcv-archi-leitoyrgias-dysleitoyrgies-kai-sychnes-erotiseis&ved=2ahUKEwi23PjR0dmLAxUA7LsIHR3uHB4QFnoECBsQAQ&usg=AOvVaw32_5lTN4m4uINN3FwUOxsa

η΄gasket cover valve 

https://www.jdpower.com/cars/shopping-guides/what-is-a-valve-cover-gasket

που ειναι οι πιο οικονομικες ζημιες και μετα πας μεσα για τσιμουχακια η' αλλαγη ελατηριων.εκει εγω δεν θα πηγαινα αν δεν εσιαζε με τα τσιμουχακια γιατι δεν αξιζει.το διωχνεις και ησυχαζεις.

την επομενη φορα να κανεις ερευενα στο ιντερνετ για προβληματα ενος μοντελλου πριν αγορασεις.μην κοιτας το μαρκετινγκ,γιαπωνεζικο καιει λιγα,εχει μηχανη διαμαντι σε σχεη με τα ευρωπαικ κ.λ.π. ολα τα συνχρονα αυτοκινητα ειναι πιο πολυπλοκα με νεες τεχνολογιες πιο συνθετες που δοκιμαζονται απο τους πελατες -ιδιοκτητες.

Το δογμα παχύτερο λαδι χαμηλοτερη καταναλωση λαδιου ειναι λογικη 1980. Το εγραψα, το παχύτερο καθεται και καίγεται στους αυλούς, αντι να ρέει.

Ο άνθρωπος δε ρώτησε τι να κάνει επειδη του καίει λαδι, ρωτησε τι λαδι να βάζει. 0w-20 είναι η απάντηση και να ακολουθεί τα severe driving condition maintenance schedule εαν ισχυουν με βαση τα pdf της toyota, τα οποία θυμάμαι στα manual απο το 1980 σε Toyota που περασαν απο την οικογενεια μου, manual που κανεις δεν διάβασε.

Αλλιώς εχει διαβασμα για το τι γινεται με τον 1NR-FE και τον συγγενή του 1KR και τι τραβάνε στο forum των 4ρων τροχών για να τους επαναφέρουν στα φυσιολογικά τους μετα απο χρονια χρήσης 10-40 και 5-30. Εαν επανέρχονται βέβαια.

https://forum.4troxoi.gr/topic/90795/node-90795

Δημοσ.

Εμένα που το μέτρησα μόνος αφού άλλαξα τα λάδια όταν το πήρα , παρατήρησα ότι καίει 100ml στα 1500 χιλιόμετρα. Και άσχετα με αυτό εγώ άνοιξα το θέμα καθαρά γιατί θέλω το θέμα να μείνει  σε συμβουλές για το σωστό λάδι και γιατί όλοι οι « ειδικοί » στα συνεργεία λένε μόνο 10w40 χωρίς να σου εξηγήσουν το γιατί . Και πάλι σας ευχαριστώ όλου σας για τον κόπο που κάνατε να απαντήσετε!!

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Mitsi86 είπε

Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας !! Είναι γενικά ένα μπέρδεμα η κατάσταση και ελπίζω με το θέμα που άνοιξα και τις απαντήσεις σας να βοηθηθούν και άλλοι με τις ίδιες απορίες. Εμένα με νευρίασε που τους είπα όπου πήγα σε όλα τα συνεργεία αλλά και στην Toyota : ρε παιδιά άσχετα από τα χιλιόμετρα που έχει το αμάξι , ας πούμε το πήρα καινούργιο και δεν καίει λάδια τι πρέπει να του βάζω ; Κλπ όσα έγραψα παραπάνω . Αυτοί εκεί επέμεναν ότι μην δίνω σημασία στο manual και εδώ λόγω κλίματος βάζουμε μόνο 10w40

Για δώσε σε ποια Toyota πηγες, να γίνει παράδειγμα προς αποφυγή.

Τα βενζινοκίνητα ξεκίνησαν να παίρνουν 0w-20 απο το 2008 και μετά, τα υβριδικά αρχικά 0-16 και αισίως μπαίνει 0w-8.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Mitsi86 είπε

 

Καλημέρα παιδιά!! Έχω αγοράσει πρόσφατα ένα μεταχειρισμένο Toyota aygo του 12.  Επειδή είμαι νέος σχετικά με τα αυτοκίνητα. Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: στο βιβλιαράκι της εταιρίας γράφει στα προτεινόμενα λάδια το 0w20 και αν μπει πχ 5w30 , στην επόμενη αλλαγή να μπει οπωσδήποτε πάλι 0w20 λάδι.  
Η απορία  μου λοιπόν είναι η εξής: όπου πήγα για να ρωτήσω να μου λυθεί η απορία σε 5 διαφορετικά συνεργεία πήγα αλλά και στην επίσημη αντιπροσωπεία της Toyota , μου είπαν  βάζεις 10w40 λάδι, εδώ είμαστε Ελλάδα ας λέει το βιβλιαράκι κ εμείς αυτό βάζουμε σε όλα τα αυτοκίνητα μας . 
 

το 10w40 δεν το γράφει καν στο βιβλιαράκι της Toyota γράφει 0w20, 0w40, 5w30, 5w40 .  Αν κάποιος ξέρει και θέλει να πει την γνώμη του σας ευχαριστώ πολύ 

Αφου σου τσιμπαει λαδι ξεκινα με 5/30 και αλλαγες για εντος οχι πανω απο 7000χλμ.

Εχεις πολλες επιλογες σε μαρκες για να μην σε ποναει στην τσεπη.

Απο 5 εως 6.50ε το λιτρο 

VW 502 00, VW 504 00,BMW LONGLIFE-04,DEXOS 2  

ACEA A3/B4, ACEA A5/B5

πχ  3*6=18ε + φιλτρο 4-5ε + 15εργασια  Συνολο 38ευρω

 

* 10/40 θα βαλεις μονο οταν θα φτασει στο σημειο να σου καιει πολλα λαδια.  Αναγκαστικα..

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ !! Να κάνω μια ερώτηση μπορεί να είναι χαζή . Να δοκιμάσω να βάλω 0w20 που προτείνει ο κατασκευαστής και θα το βλέπω εννοείται αν το καίει το λάδι ή δεν το προτείνεις και να πάω στα 5w30 που είπες ; 

Αυτό είναι που γράφει στο manual που σας έλεγα στην αρχή του θέματος 

IMG_1146.jpeg

Δημοσ.

0 20 θα βάλεις όπως λέει ο κατασκευαστής . Αυτούς που σου είπανε 10-40 γιατί είναι Ελλάδα κτλ. απλά τους αγνοείς.

Και μιας και μιλάμε για γιαπωνέζικο , θα πρόσεξες στο manual την προδιαγραφή ILSAC. Είναι μια από τις προδιαγραφες που Ιάπωνες και αμερικανοί χρησιμοποιούν και έχουν κινητηρες με αντοχή στο χρόνο.

Προσπαθησε να βρεις λαδι 0-20 με την συγκεκριμένη προδιαγραφή , που συνήθως ειναι η ILSAC GF-6 A

5 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Αυτό είναι αλήθεια. Δεν ξέρω γιατί 

Σε 4 αυτοκίνητα της οικογένειας τέτοια βάζουμε 

2 audi tt coupe του 2000

1 Honda CRV του 2008 

1 citroen c1 του 2011 

Αν βάζετε 10-40 στο Honda ετοιμαστείτε για πρόβλημα στο κινητήρα …..

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, atheatos είπε

0 20 θα βάλεις όπως λέει ο κατασκευαστής . Αυτούς που σου είπανε 10-40 γιατί είναι Ελλάδα κτλ. απλά τους αγνοείς.

Και μιας και μιλάμε για γιαπωνέζικο , θα πρόσεξες στο manual την προδιαγραφή ILSAC. Είναι μια από τις προδιαγραφες που Ιάπωνες και αμερικανοί χρησιμοποιούν και έχουν κινητηρες με αντοχή στο χρόνο.

Προσπαθησε να βρεις λαδι 0-20 με την συγκεκριμένη προδιαγραφή , που συνήθως ειναι η ILSAC GF-6 A

Αν βάζετε 10-40 στο Honda ετοιμαστείτε για πρόβλημα στο κινητήρα …..

125000 χλμ κανενα προβλημα .Θα τσεκαρω μηπως κανω λαθος ομως 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε

Αφου σου τσιμπαει λαδι ξεκινα με 5/30 και αλλαγες για εντος οχι πανω απο 7000χλμ.

Εχεις πολλες επιλογες σε μαρκες για να μην σε ποναει στην τσεπη.

Απο 5 εως 6.50ε το λιτρο 

VW 502 00, VW 504 00,BMW LONGLIFE-04,DEXOS 2  

ACEA A3/B4, ACEA A5/B5

πχ  3*6=18ε + φιλτρο 4-5ε + 15εργασια  Συνολο 38ευρω

 

* 10/40 θα βαλεις μονο οταν θα φτασει στο σημειο να σου καιει πολλα λαδια.  Αναγκαστικα..

Δεν πάει έτσι. Τα χοντρυτερα λαδια δεν λύνουν το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιου απλά είναι μπάλωμα που πολλές φορές σπάει και δημιουργεί μεγαλύτερη ζημιά. Ειδικά στα γιαπωνέζικα που έχουν μικρές ανοχές τα χοντρά λαδια δημιουργούν πρόβλημα στις υδραυλικές βαλβίδες και τα ελατήρια . Καλυτερα να κάνει συχνότερες αλλαγές λαδιών με το σωστό λαδι παρά να βάλει χοντρυτερα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ερώτηση αδαούς: Υπάρχει κάποιο άρθρο - πηγή να διαβάσω αξιόπιστο, όχι ψέκα για τις διαφορές και τα οφέλη που έχουν μεταξύ τους διάφορα λάδια για τους κινητήρες; 

Δεν το έχω ψάξει ποτέ το θέμα, πάω τα αυτοκίνητα σέρβις , κι ό,τι μου βάλουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...