Constrictor83 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Σήμερα το μεσημέρι πηγαίνοντας να πάρω το αυτοκίνητο βρήκα σπασμένο το μικρό τζάμι απο την μεριά του οδηγού και κατεστραμένα τα ηλεκτρολογικά κάτω απο το τιμόνι. Το αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένο στην Anytime και αφού ήρθε η αστυνομία και εκπρόσωπος της ασφαλιστικής, ζήτησα να το πάρει γερανός εφόσον έχουν καταστρέψει τα ηλετρολογικά και είναι αδύνατο να κινηθεί και να το πανε στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Interamerican το οποιο λέγεται Carpoint. Στην απόφαση αυτή με ώθησε και το ότι αν δεν πήγαινε αμεσα σε καποιο συνεργείο θα ήταν εκτεθειμένο έξω σε πιθανή βροχή αφού δεν έχω γκαράζ. Βέβαια και εκεί που θα το πάνε δεν έχω ιδέα αν θα μπεί σε κλειστό χώρο ή αν έστω θα βάλουν κατι να καλύψουν το σπασμένο παράθυρο και η γραμμή εξυπηρέτησης της carpoint είναι Δευτερα- Παρασκευή 9-4. Ευπρόσδεκτες οι απόψεις όποιου θα ήθελε να εκφέρει άποψη για τα παραπάνω.
greekfragma Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Καλώς έπραξες. Πάρε ένα τηλέφωνο την Ιντεραμέρικαν και ρώτα λεπτομέρειες. Πιθανόν να το έβαλαν σε κλειστό χώρο ή να έριξαν και ένα κομμάτι πλαστικού πανιού στο τζάμι. Έχω πετύχει περιπτώσεις σε γκαράζ μετά από σπάσιμο τζαμιών να τους φοράνε κάτι σαν κουκούλα προστατευτική για το ενδεχόμενο βροχής. 2
iml Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Περαστικά. Όταν με το καλό φτιαχτεί, ξεκίνα να ψάχνεις για φυλασσόμενο χώρο στάθμευσης. Και τσέκαρε τι καλύψεις έχεις για μερική-ολική κλοπή, όροι και ποσό αξίας αν ανταποκρίνονται στην εμπορική αξία του οχήματος 1
Black Demis Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου αυτο το αυτοκινιτο εχει νουμερο ενα στης κλοπες για ανταλλακτικα ..... πραγματικα..... μετα την επυσκευη να βρεις να ενοικιάσεις ενα γκαραζ..... γιατι αργρα η γρηγορα η θα το σηκωσουν η θα το κοανουν κομματια επι τοπου και θα παρουν οτι χρειζονται
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Γιατί να το πάνε σε δικό τους συνεργείο και όχι της επιλογής σου; Αν κατάλαβα καλά Δικό μου (της οικογένειας) c1 από Αμάρυνθο που έμεινε το πήγαν σε δικό τους γκαράζ στη Χαλκίδα και την επόμενη μέρα σε συνεργείο επιλογής μου στην Αθήνα Με anytime
Constrictor83 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 7 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Γιατί να το πάνε σε δικό τους συνεργείο και όχι της επιλογής σου; Αν κατάλαβα καλά Δικό μου (της οικογένειας) c1 από Αμάρυνθο που έμεινε το πήγαν σε δικό τους γκαράζ στη Χαλκίδα και την επόμενη μέρα σε συνεργείο επιλογής μου στην Αθήνα Με anytime Και για μενα η Carpoint δεν ειναι οτι καλύτερο, αν κρίνεις απο κριτικές που έχουν. Θα προτιμούσα να το πάω στην επίσημη Toyota που θα ξέρουν πως να διορθώσουν τα κατεστραμένα ηλεκτρολογικά. Όμως η ώρα είχε πάει 5 και μεσολαβεί και Σαββατοκύριακο. Οπότε δυστυχώς δεν είχα άλλη επιλογή. Ίσως ζητήσω από βδομάδα να το πάνε σε κάποια Toyota. Πάντως το σίγουρο είναι οτι έχω μπλέξει άσχημα 1
kage Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Μετα βαλε obd locker, airtag/galaxytag . για εκτος εγγυησης υπαρχουν κ αλλες λυσεις Θεωρητικα ολα αυτα τα μεγαλα συνεργεια ή αντ.πειες εχουν φυλαξη 24ωρη για παραλαβες απο διαφορα ατυχηματα π συμβαινουν σ.κ. χλωμο ομως να ασχολουνται ιδιαιτερα για να τα βαλουν σε σκεπασμενο χωρο. Carpoint συνηθως το πας αν δεν θες να πληρωσεις απο την τσεπη σου κ μετα να τα επαιρνες πισω απο χ βδομαδες.στα θετικα οτι λογικα δινουν αυτοκ αντικαταστασης πιο ευκολα. Κομμενα καλωδια ειναι ή ξεριζωμενα? Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου από kage
Constrictor83 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 38 λεπτά πριν, kage είπε Μετα βαλε obd locker, airtag/galaxytag . για εκτος εγγυησης υπαρχουν κ αλλες λυσεις Θεωρητικα ολα αυτα τα μεγαλα συνεργεια ή αντ.πειες εχουν φυλαξη 24ωρη για παραλαβες απο διαφορα ατυχηματα π συμβαινουν σ.κ. χλωμο ομως να ασχολουνται ιδιαιτερα για να τα βαλουν σε σκεπασμενο χωρο. Carpoint συνηθως το πας αν δεν θες να πληρωσεις απο την τσεπη σου κ μετα να τα επαιρνες πισω απο χ βδομαδες.στα θετικα οτι λογικα δινουν αυτοκ αντικαταστασης πιο ευκολα. Κομμενα καλωδια ειναι ή ξεριζωμενα? Απο ότι κατάλαβα αποσύνδεσαν κάποιες φίσες οι οποίες κρέμονταν. Δεν μπόρεσα να καταλάβω αν έχουν κόψει ή αν έχουν ξεριζώσει κάτι μέσα στο βάθος. Το αυτοκίνητο έχει keyless σύστημα. Μετά την διάρρηξη αναγνωρίζει τον πομπό του μπρελόκ και ανάβουν τα όργανα όμως ανάβουν και όλες οι ενδείξεις σφάλματος (engine, χαμηλη πίεση ελαστικών κτλ). Επίσης δεν μπαίνει σε λειτουργεία για να οδηγήσεις και ο συναγερμός δεν κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο κλειδώματος ξεκλειδώματος αν και οι ασφάλειες λειτουργούν με το τηλεχειριστήριο. Επίσης ο λεβιές του αυτόματου κιβωτίου μπορεί και μετακινείται πάνω - κάτω ενώ δεν θα έπρεπε αφού κλειδώνει όταν δεν είναι σε drive mode. Να σημειώσω πως πάντα κλείδωνα το τιμόνι με αντικλεπτικό μπαστούνι το οποίο δεν κατάφεραν να το αφαιρέσουν. Σχετικά με τα συνεργεία η Toyota που είναι πιο κοντά σε εμένα ήξερα οτι δεν εξυπηρετεί τόσο αργά για τέτοια θέματα. Βάσει με τα παραπάνω, θα με ενδιέφερε να μου πείτε όσοι ξέρετε, αν συντρέχουν σοβαροί λόγοι να μην προχωρήσω την επισκευή στην Carpoint ή αν απλά υπερβάλω με αρνητικές τις σκέψεις και η συγκεκριμένη εταιρία θα μπορέσει να με εξυπηρετήσει σε ενα ικανοποιητικό βαθμο; Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου από Constrictor83
kalmik Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Σίγουρα καλύτερη η επιλογή ένα εξουσιοδοτημένο για παρόμοια ζημία ώστε να είναι υπεύθυνοι για πλήρη αποκατάσταση της βλάβης. Από τα γραφόμενα όμως δεν προκύπτει αν έχεις ασφάλεια μερικής κλοπής. Αν (πολύ κακώς) δεν ΄εχεις, επιβαρύνεσαι εσύ τη ζημία. Αν έχεις όλη η δαπάνη είναι της ασφάλειας, σε οποιοδήποτε συνεργείο της επιλογής σου.
Constrictor83 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, kalmik είπε Σίγουρα καλύτερη η επιλογή ένα εξουσιοδοτημένο για παρόμοια ζημία ώστε να είναι υπεύθυνοι για πλήρη αποκατάσταση της βλάβης. Από τα γραφόμενα όμως δεν προκύπτει αν έχεις ασφάλεια μερικής κλοπής. Αν (πολύ κακώς) δεν ΄εχεις, επιβαρύνεσαι εσύ τη ζημία. Αν έχεις όλη η δαπάνη είναι της ασφάλειας, σε οποιοδήποτε συνεργείο της επιλογής σου. Το ασφαλιστήριο γράφει ότι καλύπτει για μερική/ολική κλοπή το ποσό των 15.000 ευρώ. Όμως είναι βέβαιο πως θα επιδιώξουν να πετύχουν το ελάχιστο δυνατό κόστος. Επίσης οι ληστές στην προσπάθεια τους να σπάσουν το μικρό παράθυρο αριστερά του οδηγού έκαναν ζημιά τόσο στο λάστιχο στεγανοποίησης του όσο και στην λαμαρίνα της πόρτας, η οποία έχει παραμορφωθεί ελαφρώς και θα χρειαστεί δουλειά φανοποιού. Το αν θα ασχοληθούν απο μόνοι τους να κάνουν τις απαραίτητες επισκευές χωρίς διάφορες υπεκφυγές μένει να φανεί στην πορεία. Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου από Constrictor83
tzotzo Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου μπορεις να το πας σε συνεργειο της επιλογης σου, αλλα λογικα θα χρειαστει να πληρωσεις εξτρα την μεταφορα.
konc Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Κατανοώ τους λόγους μεταφοράς του αυτοκινήτου σε car point, αν τύχει η στραβή σε στιγμή που δεν μπορείς να το πας σε δικό σου συνεργείο αναγκαστικά το κάνεις. Ήθελα να σχολιάσω κάτι για τα car points από προσωπική εμπειρία να το έχεις υπόψη σου για το που θα αποφασίσεις να κάνεις τελικά την επισκευή: Στα car points ο πελάτης τους δεν είσαι εσύ, πελάτης τους είναι η ασφαλιστική. Αυτή θέλουν να είναι ευχαριστημένη με όσα συνεπάγεται για τις εργασίες.
Constrictor83 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) **Update Την Δευτέρα κάλεσα την Carpoint νωρις νωρις το πρωι (10 παρά) κυρίως για να μου επιβεβαιώσουν αν παρέλαβαν το αυτοκίνητο που μεταφέρθηκε με γερανό. Προς μεγάλη μου εκπληξη μου ειπαν πως το ειχε ήδη κοιτάξει εμπειρογνώμονας και πως ήθελαν απλά το χαρτί της αστυνομίας προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες της επισκευής, το οποίο τους το έστειλα μέσω μεηλ. Αργότερα κατά το μεσημέρι με κάλεσαν για να μου πουν πως την επομένη (σήμερα) μπορώ να πάω από εκεί να μου δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης. Πήγα πράγματι σήμερα όμως με το που έφτασα είδα το δικό μου αυτοκίνητο στο υπαίθριο πάρκιν χωρίς να είναι καλυμένο το σπασμένο παράθυρο, πράγμα που με ανησύχησε και έσπευσα να το επισημάνω. Πριν παραλάβω το αυτοκίνητο αντικατάστασης συζήτησα με κάποιον υπάλληλο της carpoint σχετικά με τα σημεία που χρειάζονται επισκευή και τους ζήτησα να σημειώσουν κάποια επιπλέον πράγματα που δεν ήταν μέσα σε αυτά που είχε προβλέψει ο εμπειρογνώμονας (όπως το ότι η λαμαρίνα της πόρτας είχε παραμορφωθεί ελαφρώς κατά την προσπάθεια της διάρρηξης, καθώς και να βεβαιωθούν πως δεν έχει υποστεί ζημιά το κιβώτιο ταχυτήτων) στα οποία εμφανίστηκαν θετικοί και πρόθυμοι να τα επισκευάσουν. Να σημειωθεί πως απο μόνοι τους έκριναν οτι κατα πάθα πιθανότητα θα χρειαστεί να μεταφέρουν το αυτοκίνητο στην Toyota για εκείνες τις επισκευές που γίνονται αποκλειστικά απο τον κατασκευαστή. Και τέλος μου ζήτησαν να πάω αύριο και το 2ο κλειδί (keyless) γιατι θα χρειαστεί να επαναπρογραμματιστούν όλα τα κλειδιά που έχω. Θα αναρτώ εδω την διαδικασία και τα βήματα που ακολουθούνται με σκοπό να έχουν μια πληρη εικόνα όλοι οι χρήστες του φορουμ. Προσωπικά έχω να πω οτι μέχρι στιγμής η όλη διαδικασία κυκλαει αρκετά ικανοποιητικά και τηρούνται όλα όσα δεσμευεται τοσο η ασφαλιστική όσο και το συνεργειο. Φυσικά όλα κρίνονται εκ του αποτελεσματος. Μέχρι τοτε... ειδομεν. Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου από Constrictor83 4 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα