Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Microsoft παρουσίασε το Muse, ένα πρωτοποριακό μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης για την ανάπτυξη παιχνιδιών, το οποίο μπορεί να δημιουργήσει περιβάλλοντα παιχνιδιών βάσει οπτικών στοιχείων ή ενεργειών του χρήστη.

Το μοντέλο κατανοεί τρισδιάστατους κόσμους παιχνιδιών και τη φυσική τους, αντιδρώντας στον τρόπο που οι παίκτες αλληλεπιδρούν με το παιχνίδι.

Η Fatima Kardar, αντιπρόεδρος gaming AI της Microsoft, υπογραμμίζει πως το μοντέλο επιτρέπει τη δημιουργία συνεπούς και ποικιλόμορφου gameplay μέσω τεχνητής νοημοσύνης, προσφέροντας νέες δυνατότητες στους δημιουργούς παιχνιδιών.

Το Muse εκπαιδεύτηκε με δεδομένα από το παιχνίδι Bleeding Edge, μέσω συνεργασίας της Microsoft Research και του στούντιο Ninja Theory. Η εκπαίδευση περιλάμβανε δεδομένα ισοδύναμα με επτά χρόνια ανθρώπινου gameplay, συνολικά ένα δισεκατομμύριο ζεύγη εικόνων-ενεργειών.

Το μοντέλο, παρότι βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, μπορεί να παράγει εικόνες ανάλυσης 300x180 pixels, βελτιωμένες από την προηγούμενη ανάλυση 128x128. Η Microsoft επιδεικνύει ήδη μια έκδοση πραγματικού χρόνου που λειτουργεί στα 10fps.

Ο Phil Spencer, CEO της Microsoft Gaming, αναφέρει πως το Muse θα μπορούσε να αξιοποιηθεί για τη διατήρηση και βελτίωση κλασικών παιχνιδιών, καθιστώντας τα συμβατά με σύγχρονες πλατφόρμες χωρίς την ανάγκη του αρχικού κώδικα.

Οι προοπτικές του Muse έχουν προκαλέσει ανησυχία στην κοινότητα των game developers, ιδιαίτερα μετά τις πρόσφατες απολύσεις στον κλάδο, όπου ένας στους δέκα developers έχασε τη δουλειά του το 2024.

Ο Dom Matthews, επικεφαλής του Ninja Theory, διευκρινίζει πως η τεχνολογία δεν προορίζεται για τη δημιουργία περιεχομένου, αλλά για την επιτάχυνση της διαδικασίας ανάπτυξης, επιτρέποντας στις ομάδες να επικεντρωθούν στην ανθρώπινη δημιουργικότητα.

Η Microsoft σχεδιάζει να διαθέσει σύντομα μερικές διαδραστικές AI εμπειρίες παιχνιδιών μέσω των Copilot Labs, ενώ προγραμματίζει να διαθέσει AI εργαλεία με τους παίκτες και τις εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών για το Xbox.


View full article

Δημοσ.

Κάποια στιγμή στο (μακρινο) μέλλον όλο το software θα αντικατασταθεί από AI μοντέλα. 

Οι υπολογιστικές μηχανές θα είναι το AI μοντέλο και το hardware, τίποτα αλλο. Όπως ο βιολογικός εγκέφαλος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάει και το game design.. τέρμα self destruction ρε σε ολα είμαστε οι μπαγασιδες 😅

Επεξ/σία από Tablet
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την μια έχει ενδιαφέρον, γιατί κάπως έτσι θα επαναφερθούν παλιά παιχνίδια που ήταν αδύνατο να εξομοιωθούν στο σήμερα (Metal Gear Solid 4).
Αλλά αν χρησιμοποιηθεί λάθος, θα σημάνει μαζικές απολύσεις πολλών devs. Και είχαμε ήδη πάρα πολλές. Θα δούμε.

Επεξ/σία από kgkaudi
Δημοσ.
11 minutes ago, kgkaudi said:

Αλλά αν χρησιμοποιηθεί λάθος, θα σημάνει μαζικές απολύσεις πολλών devs. Και είχαμε ήδη πάρα πολλές. Θα δούμε.

Σα να λέμε λάθος που χρησιμοποιούμε τρένα και καράβια για τa logistics και δεν πληρώνουμε μουλους να τα κουβαλάνε στη πλάτη...

  • Like 2
  • Haha 2
Δημοσ.
12 minutes ago, dewn735 said:

Σα να λέμε λάθος που χρησιμοποιούμε τρένα και καράβια για τa logistics και δεν πληρώνουμε μουλους να τα κουβαλάνε στη πλάτη...

Μόνο που τα μουλάρια δεν τα πληρώνεις. Επίσης, τα μουλάρια δεν χρειάζεται να δουλέψουν για να έχουν λεφτά να επιβιώσουν. Βλέπεις την διαφορά εδώ, έτσι;

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί να θέλει κανείς να παίξει ένα τέτοιο παιχνίδι; Το παιχνίδι έχει νόημα επειδή το έχει σκεφτεί και σχεδιάσει κάποιος άνθρωπος. Το ίδιο και τα βιβλία, η τέχνη γενικότερα. Θέλω να διαβάσω κάτι γιατί μου δείχνει πως ένας άλλος άνθρωπος, μια άλλη ανθρώπινη συνειδητότητα αντιλαμβάνεται τον κόσμο, και την ανθρώπινη κατάσταση. Αλλά δυστυχώς η ανθρωπότητα πάει τόσο κατά διαόλου που θα βρεθεί κοινό να παίξει παιχνίδια χωρίς νόημα που τα έφτιαξε ΑΙ, με χαρακτήρες, διαλόγους, τοποθεσίες κονσέρβα , και βιβλία που τα έγραψε ΑΙ. Το πρόβλημα δεν είναι το ΑΙ που γίνεται άνθρωπος, αλλά οι άνθρωποι που γίνονται μηχανές.

image.jpeg.c2225c9065335b0a32c629ec5a65cd0a.jpeg

 

Επεξ/σία από MetroStar
  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, kgkaudi said:

Μόνο που τα μουλάρια δεν τα πληρώνεις. Επίσης, τα μουλάρια δεν χρειάζεται να δουλέψουν για να έχουν λεφτά να επιβιώσουν. Βλέπεις την διαφορά εδώ, έτσι;

Φυσικά και χρειαζεται να δουλέψουν για να ζήσουν - γι αυτο και δεν τα βλέπεις πια πουθενά. Και φυσικά και τα πληρώνεις, με αέρα θρεφονται; Από την άλλη πάλι, δε μιλησα ποτέ για μουλάρια, αλλά δε γαμιεται

Επεξ/σία από dewn735
  • Like 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, dewn735 είπε

Φυσικά και χρειαζεται να δουλέψουν για να ζήσουν - γι αυτο και δεν τα βλέπεις πια πουθενά. Και φυσικά και τα πληρώνεις, με αέρα θρεφονται; Από την άλλη πάλι, δε μιλησα ποτέ για μουλάρια, αλλά δε γαμιεται

Όσο και να αναπτυχθεί το AI "κάποιος" άνθρωπος πρέπει να παράξει, ώστε να υπάρξει ομαλή καθημερινότητα. Αν δεν υπάρχει παραγωγή και αύριο το πρωί σταματούσαμε όλοι να εργαζόμασταν, σε λίγο καιρό θα αφανιζόμασταν ως είδος. Η αλόγιστη χρήση AI μόνο κακό θα φέρει. Σίγουρα οι devs που μένουν άνεργοι θα απορροφηθούν αλλού, όπως γίνεται στα περισσότερα επαγγέλματα, το θέμα είναι μη καταντήσουμε να υπάρχουν 4-5 εταιρίες στον πλανήτη με 10.000 άτομα προσωπικό και οι υπόλοιποι κοιταζόμαστε.

Θα δείξει το προσεχές μέλλον τι θα γίνει με αυτό το θέμα.

Στο λέω εγώ που έχω 26 χρόνια στη πλάτη στο χώρο και έχω δει στα 6 μου τον 1ο Η/Υ με κασσετόφωνο.

 

  • Like 2
Δημοσ.
24 minutes ago, dewn735 said:

Φυσικά και χρειαζεται να δουλέψουν για να ζήσουν - γι αυτο και δεν τα βλέπεις πια πουθενά. Και φυσικά και τα πληρώνεις, με αέρα θρεφονται; Από την άλλη πάλι, δε μιλησα ποτέ για μουλάρια, αλλά δε γαμιεται

Μια μεταφορά είναι για τους εργαζόμενους.
Οι εργαζόμενοι ουσιαστικά θα πρέπει να αλλάξουν επάγγελμα, αν η Microsoft και η κάθε Microsoft θεωρήσει την ΑΙ σαν αντικαταστάτη εργαζομένου αντί για αυτό που είναι, ένα εργαλείο. Που αν είσαι νέοπας, πάει και έρχεται. Αν έχεις 5+ χρόνια προϋπηρεσίας, το να ξαναγίνεις κάπου entry/junior level εργαζόμενος, είναι μαχαιριά.
Εγώ είμαι υπέρ του να χρησιμοποιείται η ΑΙ σαν εργαλείο, μακάρι να είναι όντως έτσι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι πλεκτομηχανές θα χαλούσαν το επάγγελμα της υφάντρας, τελικά περισσότερα επαγγέλματα δημιούργησαν και η δαντέλα που κάποτε την φορούσαν μόνο οι πλούσιοι υπάρχει και στα πιο φθηνά ρούχα πλέον. Στην πραγματικότητα όλοι φοράμε κάτι που κάποτε φορούσαν μόνο οι πλούσιοι.

Οι εκτυπωτές θα κατέστρεφαν τα επαγγέλματα στα τυπογραφεία και θα έχανε ο κόσμος την δουλειά του, σήμερα όλοι κάνουν την δουλειά τους με οικιακούς εκτυπωτές και αρκετοί τους χρησιμοποιούν επαγγελματικά για να τυπώνουν φωτογραφίες, posters, DTF για εκτύπωση σε ρούχα και ένα σωρό ακόμα. Στην ουσία γίναμε όλοι τυπογράφοι.

Τα ψηφιακά μέσα θα κατέστρεφαν τις βιβλιοθήκες και του βιβλιοθηκονόμους (άρα υπάρχει ακόμα το επάγγελμα)... τώρα αν θέλεις μπορείς να έχεις όλα τα βιβλία του κόσμου στην οθόνη σου και αρκετοί συγγραφείς δεν χρειάζονται χρήματα για να εκδόσουν ένα βιβλίο, ούτε χρειάζεται να παρακαλάνε μεγάλους εκδοτικούς οίκους για να βγάλουν το βιβλίο τους μιας και αυτό γίνεται πολύ εύκολα μέσω διαδικτύου.

Οι ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές θα κατέστρεφαν τα επαγγέλματα των στούντιο για φωτογραφικά φιλμ και θα μείωναν τα επαγγέλματα, σήμερα επιτρέπουν σε ερασιτέχνες να κάνουν μέχρι και επαγγελματικές ταινίες ενώ ο κάθε ένας μας μπορεί με το κινητό του να κάνει ότι θέλει. Στην πραγματικότητα γεμίσαμε φωτογράφους. Βλέπουμε μεγάλα στούντιο με εκατομμύρια budget να αποτυγχάνουν, και ερασιτέχνες κινηματογραφιστές να κάνουν διαμάντια!

Το διαδίκτυο θα κατέστρεφε τα επαγγέλματα του κινηματογράφου, της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου, στην πραγματικότητα έχουμε αποκτήσει εκθετικά περισσότερα επαγγέλματα από entertainers χάρη στο διαδίκτυο και τις πλατφόρμες για βίντεο. Ένα σωρό podcasts, άπειροι ραδιοφωνικοί σταθμοί εκπέμπουν σε παγκόσμιο επίπεδο με μία απλή ηλεκτρονική διεύθυνση και βίντεο που τραβάμε με το κινητό μας μπορούμε να τα δείξουμε σε όλο τον πλανήτη.

...ναι γεμίσαμε και μπόλικη σαβούρα αλλά έτσι πάνε αυτά, φιλτράρετε ότι δεν σας αρέσει. Μην τρώτε ότι σας σερβίρουν.

~~~

Σταματήστε να είστε Λουδίτες.

Πάλι προγραμματιστές θα φτιάχνουν παιχνίδια απλά θα γίνονται με prompts πολύ πιο γρήγορα.

Στην τελική που είναι το κακό να μπορεί ο κάθε ένας στο σπίτι του να δημιουργεί ένα παιχνίδι. Η τεχνολογία όσο προχωράει τόσο πιο πολλά επαγγέλματα δημιουργούνται, απλώς αλλάζει η κατάσταση του ποιος μπορεί να κάνει κάτι και ποιος όχι προς το καλύτερο για τον απλό κόσμο.

Αυτοί που πρέπει να φοβούνται είναι τα μεγάλα στούντιο που μέχρι τώρα είχαν τα χρήματα για να απασχολούν προγραμματιστές για παιχνίδια. Σε λίγο ο κάθε ένας θα μπορεί να κάνει το παιχνίδι του στο σπίτι του.

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Diavolos666 είπε

Οι πλεκτομηχανές θα χαλούσαν το επάγγελμα της υφάντρας, τελικά περισσότερα επαγγέλματα δημιούργησαν και η δαντέλα που κάποτε την φορούσαν μόνο οι πλούσιοι υπάρχει και στα πιο φθηνά ρούχα πλέον. Στην πραγματικότητα όλοι φοράμε κάτι που κάποτε φορούσαν μόνο οι πλούσιοι.

Οι εκτυπωτές θα κατέστρεφαν τα επαγγέλματα στα τυπογραφεία και θα έχανε ο κόσμος την δουλειά του, σήμερα όλοι κάνουν την δουλειά τους με οικιακούς εκτυπωτές και αρκετοί τους χρησιμοποιούν επαγγελματικά για να τυπώνουν φωτογραφίες, posters, DTF για εκτύπωση σε ρούχα και ένα σωρό ακόμα. Στην ουσία γίναμε όλοι τυπογράφοι.

Τα ψηφιακά μέσα θα κατέστρεφαν τις βιβλιοθήκες και του βιβλιοθηκονόμους (άρα υπάρχει ακόμα το επάγγελμα)... τώρα αν θέλεις μπορείς να έχεις όλα τα βιβλία του κόσμου στην οθόνη σου και αρκετοί συγγραφείς δεν χρειάζονται χρήματα για να εκδόσουν ένα βιβλίο, ούτε χρειάζεται να παρακαλάνε μεγάλους εκδοτικούς οίκους για να βγάλουν το βιβλίο τους μιας και αυτό γίνεται πολύ εύκολα μέσω διαδικτύου.

Οι ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές θα κατέστρεφαν τα επαγγέλματα των στούντιο για φωτογραφικά φιλμ και θα μείωναν τα επαγγέλματα, σήμερα επιτρέπουν σε ερασιτέχνες να κάνουν μέχρι και επαγγελματικές ταινίες ενώ ο κάθε ένας μας μπορεί με το κινητό του να κάνει ότι θέλει. Στην πραγματικότητα γεμίσαμε φωτογράφους. Βλέπουμε μεγάλα στούντιο με εκατομμύρια budget να αποτυγχάνουν, και ερασιτέχνες κινηματογραφιστές να κάνουν διαμάντια!

Το διαδίκτυο θα κατέστρεφε τα επαγγέλματα του κινηματογράφου, της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου, στην πραγματικότητα έχουμε αποκτήσει εκθετικά περισσότερα επαγγέλματα από entertainers χάρη στο διαδίκτυο και τις πλατφόρμες για βίντεο. Ένα σωρό podcasts, άπειροι ραδιοφωνικοί σταθμοί εκπέμπουν σε παγκόσμιο επίπεδο με μία απλή ηλεκτρονική διεύθυνση και βίντεο που τραβάμε με το κινητό μας μπορούμε να τα δείξουμε σε όλο τον πλανήτη.

...ναι γεμίσαμε και μπόλικη σαβούρα αλλά έτσι πάνε αυτά, φιλτράρετε ότι δεν σας αρέσει. Μην τρώτε ότι σας σερβίρουν.

~~~

Σταματήστε να είστε Λουδίτες.

Πάλι προγραμματιστές θα φτιάχνουν παιχνίδια απλά θα γίνονται με prompts πολύ πιο γρήγορα.

Στην τελική που είναι το κακό να μπορεί ο κάθε ένας στο σπίτι του να δημιουργεί ένα παιχνίδι. Η τεχνολογία όσο προχωράει τόσο πιο πολλά επαγγέλματα δημιουργούνται, απλώς αλλάζει η κατάσταση του ποιος μπορεί να κάνει κάτι και ποιος όχι προς το καλύτερο για τον απλό κόσμο.

Αυτοί που πρέπει να φοβούνται είναι τα μεγάλα στούντιο που μέχρι τώρα είχαν τα χρήματα για να απασχολούν προγραμματιστές για παιχνίδια. Σε λίγο ο κάθε ένας θα μπορεί να κάνει το παιχνίδι του στο σπίτι του.

Εν μέρει συμφωνώ αλλά η ποιότητα στα περισσότερα είδη ρούχου έχει πέσει δραματικά. Οι δουλειές στα παραδείγματα που αναφέρεις χαθήκανε και αντικαταστάθηκαν από πιο εκλεπτυσμένα επαγγέλματα. Όμως κερδίσαμε ποσότητα και χάσαμε ποιότητα.

 Μιλώντας ως προγραμματιστής πιστεύω ότι το ίδιο θα συμβεί και με τα συναφή τεχνολογικά επαγγέλματα. Θα φτιάχνει software δηλαδή και η κουτσή Μαρία, το οποίο θα είναι χαμηλής ποιότητας.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, jerk είπε

Εν μέρει συμφωνώ αλλά η ποιότητα στα περισσότερα είδη ρούχου έχει πέσει δραματικά. Οι δουλειές στα παραδείγματα που αναφέρεις χαθήκανε και αντικαταστάθηκαν από πιο εκλεπτυσμένα επαγγέλματα. Όμως κερδίσαμε ποσότητα και χάσαμε ποιότητα.

 Μιλώντας ως προγραμματιστής πιστεύω ότι το ίδιο θα συμβεί και με τα συναφή τεχνολογικά επαγγέλματα. Θα φτιάχνει software δηλαδή και η κουτσή Μαρία, το οποίο θα είναι χαμηλής ποιότητας.

Συμφωνώ μαζί σου για την κουτσή Μαρία αλλά ο φίλος έχει δίκιο με το " ότι μας σερβίρουν". Θα αποκτήσουν πρόσβαση και πάρα πολλά ταλέντα που σε άλλες συνθήκες δεν θα τα κατάφερναν να παρουσιάσουν κάτι. Απλά όμως τελικά η ιστορία έχει δείξει ότι η ανθρωπότητα συλλογικά είναι για να το πούμε ευγενικά για των π.... Ατομικά ο καθένας και απάνω τού και σαν δημιουργός όχι απαραίτητα μόνο παιχνιδιών και σαν καταναλωτής 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 hours ago, jerk said:

Εν μέρει συμφωνώ αλλά η ποιότητα στα περισσότερα είδη ρούχου έχει πέσει δραματικά. Οι δουλειές στα παραδείγματα που αναφέρεις χαθήκανε και αντικαταστάθηκαν από πιο εκλεπτυσμένα επαγγέλματα. Όμως κερδίσαμε ποσότητα και χάσαμε ποιότητα.

 Μιλώντας ως προγραμματιστής πιστεύω ότι το ίδιο θα συμβεί και με τα συναφή τεχνολογικά επαγγέλματα. Θα φτιάχνει software δηλαδή και η κουτσή Μαρία, το οποίο θα είναι χαμηλής ποιότητας.

Υπάρχουν κάποιοι που κάνουν bespoke ρούχα, δεν χάθηκε η ποιότητα, απλά βλέπεις κακή ποιότητα μαζικά και δεν μπορείς να βρεις την καλή ποιότητα. Τα πανάκριβα χειροποίητα ρούχα (τα λεγόμενα haute coutoure - υψηλή ραπτική) υπάρχουν ακόμα, είναι και καλύτερα από ότι στο παρελθόν και ενδεχομένως πιο οικονομικά σε σχέση με το τι έπρεπε να πληρώσει κάποιος που ήθελε χειροποίητη δαντέλα τότε σε σχέση με τώρα. Τότε μόνο οι ελίτμπορούσε να αγοράσει ακριβά καλά ρούχα, σήμερα και ένας άνθρωπος που κάνει μία "καλή" δουλειά γραφείου αν θέλει πολύ μπορεί να τα αγοράσει.

Υπάρχει πολύ σαβούρα... ναι!
Υπάρχει αγορά για υψηλής ποιότητας χειροποίητα πράγματα... δύο φορές ναι και κυρίως χάρη στο διαδίκτυο και την προώθηση που γίνεται μέσω αυτού..

Επεξ/σία από Diavolos666

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...