eclecticpanda Δημοσ. Τετάρτη στις 09:15 μμ Μέλος Δημοσ. Τετάρτη στις 09:15 μμ (επεξεργασμένο) Στις 6/7/2022 στις 1:09 ΜΜ, LLLEFTERIS είπε Εχω και εγω ενα Dell που ειναι παραεισαγωγης η αποδειξη απο Electroholic ειναι στις 4/9/2021 και στο site της Dell βλεπω αυτο. Κατάσταση βασικών υπηρεσιών υποστήριξης Κατάσταση υπηρεσιών υποστήριξης: Λήγει Τρέχον πρόγραμμα υπηρεσιών υποστήριξης: Basic Ημερομηνία έναρξης 10 ΜΑΡ 2021 Ημερομηνία λήξης 04 ΣΕΠ 2022 Αυτο το 10 Μαρτιου με 4 Σεπτεμβριου δεν το καταλαβα; 18 μηνες εγγυηση εχει οχι 12 24 κλπ; νόμιζα αναφερόσουν σε αυτό το λαπτοπ και το κατάστημα, για το asus δεν γνωρίζω. βέβαια εφόσον είναι καινούργιο ισχύει η 2ετης νομική εγγύηση της Ε.Ε. τώρα είδα και απο ποια χρόνια είναι το απο πάνω, έχει γίνει ο εγκέφαλος μου κιμάς σήμερα Επεξ/σία Τετάρτη στις 09:16 μμ από eclecticpanda 1
29gk Δημοσ. Πέμπτη στις 04:54 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:54 πμ 8 ώρες πριν, greekfragma είπε ΔΕΝ θα βρεις ρητά κάτι. ο νόμος είναι ακριβής όταν τον γράφει ο νομικός. ή αντικατάσταση ή επιδιόρθωση ή πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων. το ή διαζευκτικό σημαίνει οτι διαλέγεις ΟΤΙ σε βολεύει. Έχεις δικαίωμα σε ΟΛΕΣ τις επιλογές. Αν επιτρεπεις δεν ειναι πληρης η απαντηση σου. Σε τετοιες περιπτωσεις δικαιωματα εχουν και οι 2 πλευρες, και ο αγοραστης αλλα και ο πωλητης. Και εφοσον μιλουμε για το δευτερο ετος της εμπορικης εγγυησης, βγαινει εκτος καδρου ο κατασκευαστης.
Dinos1973 Δημοσ. Πέμπτη στις 10:08 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:08 πμ 16 hours ago, eclecticpanda said: Καλησπέρα, συγνώμη εάν έχει ειπωθεί πολλές φορές κάτι αντίστοιχο, έχω διαβάσει όσα περισσότερα posts μπορούσα. πριν απο ενάμιση χρόνο περίπου αγόρασα ένα λαπτοπ λενοβο το οποίο εκ των υστέρων έχω μάθει ότι είναι προϊόν παραεισαγωγης. φριζαρε περιστασιακά αλλα δεν έδωσα σημασία μέχρι που άρχισε να τρεμοπαιζει η οθόνη, γιατί μπουταρε κανονικά, οπότε δεν ασχολήθηκα. το πήγα στο κατάστημα αγοράς, οι οποίοι μου είπαν μετά απο πριξιμο ότι δεν γίνεται επιδιόρθωση, και να βρω εναν αντίστοιχο κωδικό για αντικατάσταση. μου είπαν ότι εφόσον έχει περάσει χρόνος, δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων, καθώς δεν είναι στην πολιτική τους. γνωρίζω ότι είναι δικό τους θέμα να επιβεβαιώσουν ότι δεν είναι ελαττωματικό προϊόν τους πρώτους 6 μήνες, και δικό μου ότι είναι τους επόμενους. δεν έχω επέμβει με κανέναν τρόπο (πέρα από κάποια αυτοκόλλητα στο καπάκι) στην συσκευή. έχει αξία να επιμείνω στην επιστροφή χρημάτων; έχω καμία ελπίδα να γίνει; επίσης, δεν είναι δική τους υποχρέωση να προτείνουν προϊόν αντίστοιχης ή ανώτερης αξίας / κατάστασης; και, αν εν τέλη αναγκαστώ να πάρω άλλο λαπτοπ από εκεί, μπορώ να διεκδικήσω να μου εξασφαλίσουν ευρωπαϊκή εμπορική εγγυηση ή εγγύηση από τον κατασκευαστή για όσο διάστημα ορίζει ο τύπος του λαπτοπ (εν προκειμένω 3 έτη); Δεν υπαρχει περιπτωση επιστροφης χρηματων!
eclecticpanda Δημοσ. Πέμπτη στις 07:04 μμ Μέλος Δημοσ. Πέμπτη στις 07:04 μμ Έτσι για την ενημέρωση, να πω ότι στο 1520 με ενημέρωσαν ότι δεν μπορώ να διεκδικήσω επιστροφή χρημάτων, από το ΣτΚ με ενημέρωσαν ότι μπορώ (και ότι μπορεί να έχει θετική έκβαση), και αναφορικά με το κατάστημα, όταν πλέον ενημέρωσα ότι θα απευθυνθώ στον ΣτΚ για διευθέτηση της διαφωνίας μας, μετά από λίγες ώρες ενημερώθηκα για την διαδικασία του τρόπου επιστροφής χρημάτων. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα