Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επικοινώνησα με iStorm μέσω μειλ για την αλλαγή της μπαταρίας και τα σχετικά. Μου είπαν ότι επι του παρόντος χρειάζεται μία εργάσιμη ημέρα και μου έστειλαν τα παρακάτω βήματα όσον αφορά στην προετοιμασία του κινητού (iPhone SE 2ης γενιάς 128 GB). https://www.istorm.gr/before_service.html

Tι απ' όλα αυτά πρέπει να κάνω κατα τη γνώμη σας; την αποζευγοποίηση από το Apple Watch και την απενεργοποίηση του iMessage ξέρω να το κάνω, επίσης και backup. 

To 4. Σβήσιμο περιεχομένου και ρυθμίσεων είναι απαραίτητο να γίνει; Πιο πολύ αυτό με απασχολεί. Ευχαριστώ

Δημοσ.
7 minutes ago, qrstuv said:

Επικοινώνησα με iStorm μέσω μειλ για την αλλαγή της μπαταρίας και τα σχετικά. Μου είπαν ότι επι του παρόντος χρειάζεται μία εργάσιμη ημέρα και μου έστειλαν τα παρακάτω βήματα όσον αφορά στην προετοιμασία του κινητού (iPhone SE 2ης γενιάς 128 GB). https://www.istorm.gr/before_service.html

Tι απ' όλα αυτά πρέπει να κάνω κατα τη γνώμη σας; την αποζευγοποίηση από το Apple Watch και την απενεργοποίηση του iMessage ξέρω να το κάνω, επίσης και backup. 

To 4. Σβήσιμο περιεχομένου και ρυθμίσεων είναι απαραίτητο να γίνει; Πιο πολύ αυτό με απασχολεί. Ευχαριστώ


ναι, ειναι απαραιτητο, τουλαχιστον στην iStorm. Νομιζω αλλες εταιρειες οπως η document και η isystem δεν το ζητανε απαραιτητα. Για την istorm ομως παντα γινεται επαναφορα και διαγραφη δεδομενων, γιαυτο σου ζητανε να κανεις μπακαπ. 

  • Like 1
Δημοσ.

Σε apple store (Singapore) που εκανα αλλαγη μπαταριας πριν ενα χρονο περιπου, εγινε σε 2 περιπου ωρες, χωρις να χρειαστει να διαγραψω τιποτα απο το τηλεφωνο, μονο απενεργοποιηση του κωδικου. 

  • Like 1
Δημοσ.

Πήγαινε / στείλτο isystem. Ο ορισμός του επαγγελματισμού. ΔΕΝ χρειάζεται να σβήσεις τα δεδομένα σου. Απλώς, ζητούν απενεργοποίηση του find my phone και κωδικό οθόνης. Συνεπώς, ειδικά αν έχεις ios 18, επίλεξε να ζητάει face id στις εφαρμογές κλπ και είσαι άνετος. Αν είσαι Αθήνα, σε 2 ώρες το κινητό σου θα είναι έτοιμο. Τώρα για istorm, δεν έχω εικόνα. Αν πράγματι σβήνουν τα δεδομένα σου, ρώτησέ τους. Προφανώς ΔΕΝ χρειάζεται να γίνει επαναφορά του κινητού. Backup φυσικά επιβάλλεται. Προφανώς με την επαναφορά δεδομένων είναι αυτοί ήσυχοι μην τους κατηγορίσει κανείς. Λογικό μεν, λύσεις υπάρχουν δε.

  • Like 1
Δημοσ.

Η iStorm είναι στην διπλανή μου πόλη. Γι αυτό λέω να το πάω κατ' ιδίαν. Αλλιώς κούριερ. Η απενεργοποίηση της Εύρεσης και του 6ψήφιου κωδικού (Touch ID κτλπ) θα ήταν ιδανικά να έιναι οι μόνες ρυθμίσεις. 

Δημοσ.

επαναφορα δεδομενων σου κανουν και στην samsung...γινεται για να δεις οτι οντως λειτουργουν ομαλα ολα και εστησες ξανα το κινητο απο την αρχη

Δημοσ.
1 ώρα πριν, qrstuv είπε

Επικοινώνησα με iStorm μέσω μειλ για την αλλαγή της μπαταρίας και τα σχετικά. Μου είπαν ότι επι του παρόντος χρειάζεται μία εργάσιμη ημέρα και μου έστειλαν τα παρακάτω βήματα όσον αφορά στην προετοιμασία του κινητού (iPhone SE 2ης γενιάς 128 GB). https://www.istorm.gr/before_service.html

Tι απ' όλα αυτά πρέπει να κάνω κατα τη γνώμη σας; την αποζευγοποίηση από το Apple Watch και την απενεργοποίηση του iMessage ξέρω να το κάνω, επίσης και backup. 

To 4. Σβήσιμο περιεχομένου και ρυθμίσεων είναι απαραίτητο να γίνει; Πιο πολύ αυτό με απασχολεί. Ευχαριστώ

Προληπτικά παίρνεις ένα αντίγραφο γιατί θα γίνει και ενημέρωση (ή επαναφορά) στο τελευταίο λογισμικό, αφού έχει αφαιρεθεί και το FMI

22 λεπτά πριν, arxontas2323 είπε

επαναφορα δεδομενων σου κανουν και στην samsung...γινεται για να δεις οτι οντως λειτουργουν ομαλα ολα και εστησες ξανα το κινητο απο την αρχη

Σωστά!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, mistr4l said:

Πήγαινε / στείλτο isystem. Ο ορισμός του επαγγελματισμού. ΔΕΝ χρειάζεται να σβήσεις τα δεδομένα σου. Απλώς, ζητούν απενεργοποίηση του find my phone και κωδικό οθόνης. Συνεπώς, ειδικά αν έχεις ios 18, επίλεξε να ζητάει face id στις εφαρμογές κλπ και είσαι άνετος. Αν είσαι Αθήνα, σε 2 ώρες το κινητό σου θα είναι έτοιμο. Τώρα για istorm, δεν έχω εικόνα. Αν πράγματι σβήνουν τα δεδομένα σου, ρώτησέ τους. Προφανώς ΔΕΝ χρειάζεται να γίνει επαναφορά του κινητού. Backup φυσικά επιβάλλεται. Προφανώς με την επαναφορά δεδομένων είναι αυτοί ήσυχοι μην τους κατηγορίσει κανείς. Λογικό μεν, λύσεις υπάρχουν δε.

 

1 hour ago, qrstuv said:

Η iStorm είναι στην διπλανή μου πόλη. Γι αυτό λέω να το πάω κατ' ιδίαν. Αλλιώς κούριερ. Η απενεργοποίηση της Εύρεσης και του 6ψήφιου κωδικού (Touch ID κτλπ) θα ήταν ιδανικά να έιναι οι μόνες ρυθμίσεις. 


Είναι πολύ αυστηροί οι νόμοι για τα προσωπικά δεδομένα, γι’α υτό το κάνουν. Κάποτε είχε ξεσπάσει σκάνδαλο με διαρροή γυμνών φωτογραφιών μιας γνωστής σελέμπριτι από ελληνικό κατάστημα (δε θυμάμαι πως λεγόταν) κι από τότε έχουν αυστηρήνει πολύ τα πράματα σε συνδυασμό και με το GDPR που σου κρατάνε κάποιο ποσοστό από τον παγκόσμιο κύκλο εργασιών.  Έχουν και 10-20 καταστήματα οπότε δεν το ρισκάρουν για το σέρβις που δεν τους προσφέρει και σχεδόν τίποτα. Σου λέει διαγραψε το να έχουμε κι εμείς κι εσείς το κεφάλι ήσυχο. 

Επεξ/σία από enlightened
  • Like 1
Δημοσ.

Όλοι θέλουν να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Η αντιμετώπιση του πελάτη - καταναλωτή θεωρώ όμως ότι θα έπρεπε να είναι πιο προσεγγίσιμη. Τουτέστιν από που και ως που θα πρέπει ο μέσος χρήστης ή ακόμα και ο απλός χρήστης όπως εγώ να σβήνει όλα τα δεδομένα του κινητού του για μια αλλαγή μπαταρίας που κάνει και 79 ευρώ. Απ' το πρωί παίρνω τηλ στην iStorm και δεν απαντάνε. Whatever, θα κρατήσω backup στο MacBook και restore μετα την αντικατάσταση. Εύχομαι να πάνε όλα καλά.

Δημοσ.

Δίνεις τη συσκευή σε κάποιον τρίτο που θα έχει πλήρη φυσική πρόσβαση σε αυτή. Τον εμπιστεύεσαι τόσο ότι θα κάνει μόνο τη δουλειά του ώστε να μην σε προβληματίζει αν θα ψαχουλέψει ή όχι; Σε τι μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοιτάξτε... 

1. Στην isystem δεν ζητάνε επαναφορά. Έχω αλλάξει αρκετές φορές μπαταρία, τελευταία φορά πριν 2 εβδομάδες. 

2. Δεκτό για την επαναφορά και λογικό, δεν σχετίζεται όμως με την καλή λειτουργία της συσκευής. Αυτό φαίνεται μέσα από διαγνωστικά τεστς εύκολα.

3. ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ εμπιστεύεσαι την συσκευή σε έναν τρίτο. Το κινητό όμως κλειδώνει εύκολα με διάφορους τρόπους, π.χ. μέσω facetime στις εφαρμογές στο ios 18 ή με περιορισμό screen time, κλείδωμα στο cloud, απενεργοποίηση δυνατότητας αλλαγής λογαρισμού, κλπ. Σε κάθε περίπτωση βέβαια, με την επαναφορά είσαι άνετος/η. Κατανοητό πάντως να το ζητάνε ως προ-απαιτούμενο, απλώς σε βάζει σε επιπλέον κόπο + ότι μένεις χωρίς κινητό το διάστημα μέχρι να κάνεις την επαναφορά.

Την στιγμή λοιπόν που πας σε istorm, η επαναφορά είναι μονόδρομος :)

 

Edit: Παλαιότερα επίσης στην isystem δεν ζητούσαν να αφαιρέσεις προστατευτικό οθόνης. Πλέον το ζητάνε. Όπως με ενημέρωσαν, παρατηρήθηκαν σπασίματα στην οθόνη κατά το άνοιγμα του κινητού (τα οποία τα απέδιδαν στα προστατευτικά), οπότε ζητούν πλέον το κινητό να είναι "καθαρό". Για εμένα βέβαια, μία ευκαιρία να πουλήσουν και προστατευτικό (τζάμι / ζελατίνα). Ταυτόχρονα, ενημερώνουν πως - αν θέλεις - σου καθαρίζουν το κινητό εσωτερικά με 20Ε αντί για 50 (αν χρειάζεται φυσικά) αφού θα "ανοιχτεί" ούτως ή άλλως. Προς τιμήν τους, στην περίπτωσή μου με ενημέρωσαν πως δεν χρειάζεται καθάρισμα. 

 

Επεξ/σία από mistr4l
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 17/2/2025 στις 10:06 ΠΜ, enlightened είπε


ναι, ειναι απαραιτητο, τουλαχιστον στην iStorm. Νομιζω αλλες εταιρειες οπως η document και η isystem δεν το ζητανε απαραιτητα. Για την istorm ομως παντα γινεται επαναφορα και διαγραφη δεδομενων, γιαυτο σου ζητανε να κανεις μπακαπ. 

γιατι  ? θέλει ένας γνωστός μου να κάνει αλλαγή μπαταρίας αλλά δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει back up αφου δεν εχει υπολογιστη θα χασει τα δεδομενα του ?

Στις 17/2/2025 στις 2:22 ΜΜ, mistr4l είπε

Κοιτάξτε... 

1. Στην isystem δεν ζητάνε επαναφορά. Έχω αλλάξει αρκετές φορές μπαταρία, τελευταία φορά πριν 2 εβδομάδες. 

2. Δεκτό για την επαναφορά και λογικό, δεν σχετίζεται όμως με την καλή λειτουργία της συσκευής. Αυτό φαίνεται μέσα από διαγνωστικά τεστς εύκολα.

3. ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ εμπιστεύεσαι την συσκευή σε έναν τρίτο. Το κινητό όμως κλειδώνει εύκολα με διάφορους τρόπους, π.χ. μέσω facetime στις εφαρμογές στο ios 18 ή με περιορισμό screen time, κλείδωμα στο cloud, απενεργοποίηση δυνατότητας αλλαγής λογαρισμού, κλπ. Σε κάθε περίπτωση βέβαια, με την επαναφορά είσαι άνετος/η. Κατανοητό πάντως να το ζητάνε ως προ-απαιτούμενο, απλώς σε βάζει σε επιπλέον κόπο + ότι μένεις χωρίς κινητό το διάστημα μέχρι να κάνεις την επαναφορά.

Την στιγμή λοιπόν που πας σε istorm, η επαναφορά είναι μονόδρομος :)

 

Edit: Παλαιότερα επίσης στην isystem δεν ζητούσαν να αφαιρέσεις προστατευτικό οθόνης. Πλέον το ζητάνε. Όπως με ενημέρωσαν, παρατηρήθηκαν σπασίματα στην οθόνη κατά το άνοιγμα του κινητού (τα οποία τα απέδιδαν στα προστατευτικά), οπότε ζητούν πλέον το κινητό να είναι "καθαρό". Για εμένα βέβαια, μία ευκαιρία να πουλήσουν και προστατευτικό (τζάμι / ζελατίνα). Ταυτόχρονα, ενημερώνουν πως - αν θέλεις - σου καθαρίζουν το κινητό εσωτερικά με 20Ε αντί για 50 (αν χρειάζεται φυσικά) αφού θα "ανοιχτεί" ούτως ή άλλως. Προς τιμήν τους, στην περίπτωσή μου με ενημέρωσαν πως δεν χρειάζεται καθάρισμα. 

 

δηλαδή αφού δεν χρειάζεται επαναφορά το πασ απλώς χωρίς να κανείς κάτι εσύ τουσ πληρώνεις και έχεις νέα μπαταρία ? ευχαριστώ πολύ 

Δημοσ.
31 minutes ago, Jmanol000 said:

γιατι  ? θέλει ένας γνωστός μου να κάνει αλλαγή μπαταρίας αλλά δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει back up αφου δεν εχει υπολογιστη θα χασει τα δεδομενα του ?

δηλαδή αφού δεν χρειάζεται επαναφορά το πασ απλώς χωρίς να κανείς κάτι εσύ τουσ πληρώνεις και έχεις νέα μπαταρία ? ευχαριστώ πολύ 

1. Προφανώς θα πρέπει να βρει τρόπο να κάνει backup ώστε να μην χάσει τα δεδομένα του.

2. Αν αναφέρεσαι σε isystem, ναι. Τους δίνεις το κινητό, περιμένεις 2 ώρες, πληρώνεις 100Ε και είσαι έτοιμος/η με νέα μπαταρία και 3 μήνες εγγύηση καλής λειτουργίας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...