Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Έχετε σχετική εμπειρία ;
Ποια είναι τα σημεία προσοχής ;
Που θα συστήνατε να απευθυνθώ ;

Έχω ξεκινήσει να διαβάζω τα σχετικά άρθρα αλλά εάν υπάρχουν μέλη που το επιχείρησαν στο παρελθόν και θα ήθελα να μοιραστούν εμπειρίες ώστε να αποφευχθούν τα συνήθη λάθη των αρχάριων, θα βοηθούσε ιδιαίτερα.

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Σαν νέος συγγραφέας θα πρέπει να προσέξεις τις ελάχιστες ποσότητες που πρέπει να αγοράσεις εσύ. Συνήθως εκδίδουν αυτοί τα μισά και τα υπόλοιπα τα αγοράζεις εσύ άλλες φορές σε καλή τιμή και άλλες σε όχι και τόσο. Όταν πάει καλά αναλαμβάνουν όλο και περισσότερα αλλά πάντα χρειάζεται μεγάλη προσοχή στα ποσοστά και τους όρους. . Επίσης σημαντικό είναι να σε βοηθήσουν στην προώθηση σε διάφορα καφε δημοτικές βιβλιοθήκες κτλ αλλά και εσύ θα πρέπει να τρέξεις. 

 Σαν συμβουλή μη χτυπήσεις τις μεγάλες πόρτες πρώτα γιατί οι όροι δεν θα είναι οι καλύτεροι για σένα, το καλύτερο που έχεις είναι να βρεις οίκο που ειδικεύεται στο στυλ του βιβλίου που θες να εκδόσεις. 

Γενικά στην Ελλάδα είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις χρήματα απ' το βιβλίο στην καλύτερη δεν θα μπεις μέσα αλλά οι περισσότεροι το κάνουν για δικιά τους ευχαρίστηση.

 

Καλή τύχη και καλοταξιδο αν το αποφασίσεις! 

  • Like 2
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Morosana είπε

Σαν νέος συγγραφέας θα πρέπει να προσέξεις ...

Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή αλλά και τις αναλυτικές σκέψεις !
Διαφωτιστικές.

Σχετικά με τις ελάχιστες ποσότητες, σκέφτομαι την "εκτύπωση κατά παραγγελία" [Print on Demand], όπου εκτυπώνεις ακόμη και ένα αντίγραφο και όποτε υπάρχει ζήτηση.
Εάν έχεις κάποιον αντίλογο για αυτήν την προσέγγιση, θα με ενδιέφερε.

Ο στόχος μου δεν είναι να βγάλω χρήματα αλλά αυτό που είπες "για την δική μου ευχαρίστηση"

Δημοσ.

Από τη δική μου εμπειρία στις εκδόσεις, σου τονίζω το πόσο σημαντικό είναι να έχει γίνει επιμέλεια του κειμένου (επιστημονική και φιλολογική), γιατί αλλιώς θα γελάνε και οι κότες με τα λάθη που θα έχει. Επίσης σημαντικό και το σωστό στήσιμο του βιβλίου από ένα γραφίστα.

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, witty είπε

Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή αλλά και τις αναλυτικές σκέψεις !
Διαφωτιστικές.

Σχετικά με τις ελάχιστες ποσότητες, σκέφτομαι την "εκτύπωση κατά παραγγελία" [Print on Demand], όπου εκτυπώνεις ακόμη και ένα αντίγραφο και όποτε υπάρχει ζήτηση.
Εάν έχεις κάποιον αντίλογο για αυτήν την προσέγγιση, θα με ενδιέφερε.

Ο στόχος μου δεν είναι να βγάλω χρήματα αλλά αυτό που είπες "για την δική μου ευχαρίστηση"

Πάνε πολλά χρόνια από τότε που ασχολήθηκα και δεν θυμάμαι να είχε προταθεί κάτι τέτοιο ή και να είχε προταθεί η πρώην σύζυγος που ήταν αυτή που έγραφε ήταν τόσο ψώνιο που δεν θα το δεχόταν. Εγώ απλά ήμουν χρηματοδότης, μετά το διαζύγιο έγινε αυτοχρηματοδοτούμενη  αλλά πάλι με δικά μου λεφτά  😛

Θυμάμαι ότι κανόνιζαν παρουσιάσεις  σε διάφορα καφέ στην Αθήνα  και δεν έστελναν καν τα βιβλία εκεί και έπρεπε να τα κουβαλάμε εμείς. 

 

  • Like 2
  • Haha 2
Δημοσ.

Σε μεγάλους εκδοτικούς οίκους, όπως ειπώθηκε, οι όροι δεν θα είναι με το μέρος σου (άσε που δύσκολα θα ασχοληθούν)

Οι "μικροί" από την άλλη δεν έχουν το αντίστοιχο δίκτυο  και "κονέ" για να σε προωθήσουν.

Έχω εργαστεί σε κεντρικό βιβλιοπωλείο της Αθήνας πολλάάά χρόνια και ούτε που θυμάμαι πόσοι άνθρωποι έχουν περάσει με βιβλία που εξέδωσαν οι ίδιοι και προσπαθούσαν να τα "βάλουν στο ράφι". Με "πίστωση", με "παρακαταθήκη" ή όποιο άλλο τρόπο, αφού το να αγοραστούν από το βιβλιοπωλείο απλά δεν έπαιζε (θα πληρωνόντουσαν όταν/αν πουλιόταν κάτι). Και δυστυχώς πολλές φορές (τις περισσότερες) μετά από χρόνια περνούσαν ξανά να τα πάρουν πίσω, συνήθως σε άσχημη κατάσταση λόγω μακράς παραμονής σε κάποιο πολύ χαμηλό ή ψηλό (out of reach) ράφι. Και αυτό σε εποχές που τα βιβλιοπωλεία είχαν στοκ σε βιβλία και όχι όπως σήμερα που το στοκ, με εξαίρεση best selling τίτλους, είναι στο ελάχιστο και πολλά λειτουργούν σε φάση "θα παραγγείλουμε αυτό που ζητήσατε και θα το έχουμε σε 1-2 μέρες".

Αυτά δεν τα αναφέρω για να αποθαρρύνω αλλά μόνο για να "προσγειώσω" τις ελπίδες στην πραγματικότητα. Το κάνεις αν θες να..εκδοθείς (με την καλή έννοια :P) για να λες στον εαυτό σου ότι το έκανες αλλά σίγουρα θέλει "κυνήγι". Τόσο στον εκδότη, για να κάνει την σχετική προώθηση, όσο και δικό σου απευθείας για να το προμοτάρεις όσο/όπου μπορείς.

 

  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, witty είπε

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Έχετε σχετική εμπειρία ;
Ποια είναι τα σημεία προσοχής ;
Που θα συστήνατε να απευθυνθώ ;

Έχω ξεκινήσει να διαβάζω τα σχετικά άρθρα αλλά εάν υπάρχουν μέλη που το επιχείρησαν στο παρελθόν και θα ήθελα να μοιραστούν εμπειρίες ώστε να αποφευχθούν τα συνήθη λάθη των αρχάριων, θα βοηθούσε ιδιαίτερα.

Ευχαριστώ

Ρίξε μια ματιά και εδώ: https://www.bookstars.gr/User/Home.aspx στην επιλογή free publishing.

Για έντυπο βιβλίο το αρχικό κόστος είναι: 120€, Προμήθεια (Συγγραφικά Δικαιώματα) 20%

Επιπλέον προαιρετικές υπηρεσίες: Δημιουργία εξωφύλλου €120. Σελιδοποίηση €1,00/σελίδα τελική, ελάχιστο €150 (χωρίς διαγράμματα/πίνακες). Επιμέλεια Φιλολόγου €2,00/σελίδα τελική. Marketing €350

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 17/2/2025 στις 10:38 ΠΜ, Fan είπε

σου τονίζω το πόσο σημαντικό είναι να έχει γίνει επιμέλεια του κειμένου (επιστημονική και φιλολογική).

Σε ευχαριστώ πολύ για τις σκέψεις.

Όταν λες "φιλολογική", τι ακριβώς εννοείς ;
Καταλαβαίνω ότι δεν αναφέρεσαι σε ορθογραφικά λάθη αλλά σε κάτι άλλο.
 

 

Στις 17/2/2025 στις 10:38 ΠΜ, Fan είπε

Επίσης σημαντικό και το σωστό στήσιμο του βιβλίου από ένα γραφίστα.

Το εξώφυλλο σίγουρα θα το δώσω σε γραφίστα/τρια αλλά τι εννοείς όταν λες "σωστό στήσιμο" ;
 

Στις 17/2/2025 στις 10:58 ΠΜ, Morosana είπε

Θυμάμαι ότι κανόνιζαν παρουσιάσεις  σε διάφορα καφέ στην Αθήνα  και δεν έστελναν καν τα βιβλία εκεί και έπρεπε να τα κουβαλάμε εμείς.

Τί είδους βιβλίο ήταν ; μυθιστόρημα ;

Σε ρωτάω

 

Στις 17/2/2025 στις 1:30 ΜΜ, haris_216 είπε

Αυτά δεν τα αναφέρω για να αποθαρρύνω αλλά μόνο για να "προσγειώσω" τις ελπίδες στην πραγματικότητα. Το κάνεις αν θες να..εκδοθείς (με την καλή έννοια :P) για να λες στον εαυτό σου ότι το έκανες αλλά σίγουρα θέλει "κυνήγι". Τόσο στον εκδότη, για να κάνει την σχετική προώθηση, όσο και δικό σου απευθείας για να το προμοτάρεις όσο/όπου μπορείς.

 

Σε ευχαριστώ πολύ για τις αναλυτικές σκέψεις.
Καθόλου δεν αποθαρρύνεις. Απεναντίας, πολύ χρήσιμες.

Σχετικά με το θέμα της προώθησης, το κάνω για μένα, όχι για να γίνει best seller.

Επίσης, δεν με ενδιαφέρει να το βάλω σε βιβλιοπωλείο.
Θα το αναρτήσω στην ιστοσελίδα μου, μέσω της οποίας θα γίνεται και η παραγγελία.

Στις 17/2/2025 στις 3:40 ΜΜ, Raylan είπε

Ρίξε μια ματιά και εδώ: https://www.bookstars.gr/User/Home.aspx στην επιλογή free publishing.

Για έντυπο βιβλίο το αρχικό κόστος είναι: 120€, Προμήθεια (Συγγραφικά Δικαιώματα) 20%

Επιπλέον προαιρετικές υπηρεσίες: Δημιουργία εξωφύλλου €120. Σελιδοποίηση €1,00/σελίδα τελική, ελάχιστο €150 (χωρίς διαγράμματα/πίνακες). Επιμέλεια Φιλολόγου €2,00/σελίδα τελική. Marketing €350

Σε ευχαριστώ πολύ για τον σύνδεσμο.

Φαίνεται ενδιαφέρον.
Σίγουρα θα επικοινωνήσω για λεπτομέρειες.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, witty είπε

 

Τί είδους βιβλίο ήταν ; μυθιστόρημα ;

Σε ρωτάω

 

 

Αυτογνωσίας αυτοβελτίωσης και ότι αύτο μπορείς να βάλεις 🤣

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, witty είπε

Όταν λες "φιλολογική", τι ακριβώς εννοείς ;
Καταλαβαίνω ότι δεν αναφέρεσαι σε ορθογραφικά λάθη αλλά σε κάτι άλλο.

Η φιλολογική επιμέλεια ενός βιβλίου περιλαμβάνει τη διόρθωση και βελτίωση του κειμένου σε γλωσσικό, συντακτικό και δομικό επίπεδο.

Παράδειγμα:

Πριν την επιμέλεια: Όταν λες φιλολογική, τι ακριβώς εννοείς; Καταλαβαίνω ότι δεν αναφέρεσαι σε ορθογραφικά λάθη αλλά σε κάτι άλλο.

Μετά την επιμέλεια: Όταν αναφέρεσαι στην φιλολογική επιμέλεια, τι ακριβώς εννοείς; Κατανοώ ότι δεν αναφέρεσαι μόνο σε ορθογραφικά λάθη, αλλά σε κάτι πιο ουσιαστικό.

1) Αναδιατύπωση της πρώτης πρότασης: Αντικαθιστούμε το "λες" με το "αναφέρεσαι" για πιο επίσημο και ακριβές ύφος και προσθέτουμε τη φράση "φιλολογική επιμέλεια" για περισσότερη σαφήνεια.

2) Βελτίωση της σύνταξης στη δεύτερη πρόταση: Αντικαθιστούμε το "Καταλαβαίνω" με το "Κατανοώ", το οποίο είναι πιο επίσημο και συνάδει με το ύφος του κειμένου. Επίσης, βελτιώνουμε την τελευταία φράση, ώστε να έχει καλύτερη ροή.

Αυτού του είδους η επιμέλεια βοηθάει το κείμενο να γίνει πιο φυσικό και εύκολο στην κατανόηση, καθώς και πιο πιστό στη σωστή χρήση της γλώσσας.

Επεξ/σία από Raylan
  • Like 4
Δημοσ.

Ετοιμάζω και εγώ κάποιο βιβλίο. Είχα γράψει και παλαιότερα αλλά επειδή αποδείχτηκε προβληματική η πλατφόρμα έκδοσης και δεν υπήρχε συνεννόηση με τον εκδότη, τελικά τα σήκωσα μόνος μου σε άλλες σελίδες for free και ξεμπέρδεψα, ο εκδότης έκλεισε αργότερα. 

Κατ' εμέ, επέλεξε την πλατφόρμα με την φθηνότερη προσφορά και μην το πολυψάχνεις σε μεγαλο βαθμό. Δώσε έμφαση στην σχέση τιμής πώλησης και σελίδων του βιβλίου, πρόσεξε την σελιδοποίηση που θα επιλέξεις, μέγεθος σελίδας, στυλ γραμμάτων κτλ. Δεν το συζητάμε ότι θέλει φιλολογική επιμελεια. Ενω άμα δεν έχεις τα κατάλληλα skills να δτξςξ3ι3 κάτι μόνος σου θέλει και εξώφυλλο από γραφίστα. 

Θα επέλεγα πιο πολύ μόνο έκδοση σε μορφή ebook και όχι έντυπο, δεν αγοράζει ο κόσμος έντυπο βιβλίο πλέον πλην ελαχίστων και επίσης μην περιμένεις ούτε ως ebook κάτι φοβερό. Το αρνητικό της έντυπης έκδοσης είναι ότι πέφτει το ποσοστό είσπραξης. 

Το ωραίο της έκδοσης του βιβλίου είναι απλά ότι κατάφερες και το έκανες, ότι θεωρείσαι και συγγραφέας τυπικά μαζί με ότι άλλο έχεις κάνει στην ζωή σου. Κατά τα λοιπά, το αν θα βγάλεις χρήματα ή θα πετύχεις σε κάτι, είναι σαν να παίζεις στο καζίνο. Οι περισσοεροι μπαίνουν μέσα και δεν κερδίζουν κάτι, οι εισπράξεις σου θα είναι πενιχρες πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. 

  • Like 2
Δημοσ.

Η επιτυχία ενός βιβλίου εξαρτάται από την προβολή του. Ο συγγραφέας δεν πουλάει μόνο το βιβλίο, αλλά και τον εαυτό του ως δημιουργό.

Πρέπει να χτίσει μια διαδικτυακή παρουσία, να είναι ενεργός στα social media, να διατηρεί blog με newsletter να είναι δημιουργός περιεχομένου και να επενδύσει σε διαφήμιση ώστε να τον εμφανίζει συχνότερα ο αλγόριθμος, προώθηση με giveaways, συνεργασίες με book bloggers και influencers, αποστολή αντιτύπων, συνεντεύξεις και podcasts.

Η διαρκής αλληλεπίδραση με το κοινό και μια στοχευμένη στρατηγική προώθησης είναι απαραίτητα στοιχεία για την επιτυχία. Ό,τι διαφημίζεται, πουλάει.

  • Like 2
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Raylan είπε

Η φιλολογική επιμέλεια ενός βιβλίου περιλαμβάνει τη διόρθωση και βελτίωση του κειμένου σε γλωσσικό, συντακτικό και δομικό επίπεδο.

Παράδειγμα:

Αυτού του είδους η επιμέλεια βοηθάει το κείμενο να γίνει πιο φυσικό και εύκολο στην κατανόηση, καθώς και πιο πιστό στη σωστή χρήση της γλώσσας.

Σαφέστατος.
Σε ευχαριστώ πολύ.

12 ώρες πριν, mariosnik_ είπε

Ετοιμάζω και εγώ κάποιο βιβλίο.

Κατ' εμέ, επέλεξε την πλατφόρμα με την φθηνότερη προσφορά και μην το πολυψάχνεις σε μεγαλο βαθμό.

Θα επέλεγα πιο πολύ μόνο έκδοση σε μορφή ebook και όχι έντυπο.

Το ωραίο της έκδοσης του βιβλίου είναι απλά ότι κατάφερες και το έκανες, ότι θεωρείσαι και συγγραφέας τυπικά μαζί με ότι άλλο έχεις κάνει στην ζωή σου. Κατά τα λοιπά, το αν θα βγάλεις χρήματα ή θα πετύχεις σε κάτι, είναι σαν να παίζεις στο καζίνο. Οι περισσοεροι μπαίνουν μέσα και δεν κερδίζουν κάτι, οι εισπράξεις σου θα είναι πενιχρες πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. 

Σε ευχαριστώ πολύ για τις αναλυτικές σκέψεις.
Ιδιαίτερα χρήσιμες.

Ποια πλατφόρμα θα επιλέξεις για το βιβλίο που ετοιμάζεις τώρα ;

Όταν γράφεις "σελιδοποίηση" εκτός από όσα ήδη έγραψες (μέγεθος σελίδας, στυλ γραμμάτων), τι άλλο αφορά ;

Δεν το είχα σκεφτεί για e-book, θα το κοιτάξω σίγουρα.

Όπως το έγραψες. Δεν αποβλέπω στο κέρδος, το οποίο ξέρω ότι κατά 99% απλά δεν θα έρθει, αλλά κυρίως για να ολοκληρωθεί το εγχείρημα.

6 ώρες πριν, Raylan είπε

Η επιτυχία ενός βιβλίου εξαρτάται από την προβολή του. Ο συγγραφέας δεν πουλάει μόνο το βιβλίο, αλλά και τον εαυτό του ως δημιουργό.

Πρέπει να χτίσει μια διαδικτυακή παρουσία, να είναι ενεργός στα social media, να διατηρεί blog με newsletter να είναι δημιουργός περιεχομένου και να επενδύσει σε διαφήμιση ώστε να τον εμφανίζει συχνότερα ο αλγόριθμος, προώθηση με giveaways, συνεργασίες με book bloggers και influencers, αποστολή αντιτύπων, συνεντεύξεις και podcasts.

Η διαρκής αλληλεπίδραση με το κοινό και μια στοχευμένη στρατηγική προώθησης είναι απαραίτητα στοιχεία για την επιτυχία. Ό,τι διαφημίζεται, πουλάει.

Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι για τις αναλυτικότατες σκέψεις.

Όλα όσα γράφεις είναι εξαιρετικά, αν και στην παρούσα φάση η μόνη προβολή που σκέφτομαι να κάνω είναι στην ιστοσελίδα μου, η οποία έχει μία κάποια επισκέψιμότητα.
Σκέφτομαι, ότι αυτοί οι άνθρωποι, που ήδη βρίσκουν κάποιο ενδιαφέρον στα όσα διαβάζουν στην ιστοσελίδα, ίσως μία μικρή μερίδα εξ'αυτών εξετάσει το ενδεχόμενο να αγοράσει και το βιβλίο ώστε να εντρυφήσει περισσότερο στο αντικείμενο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, Raylan είπε

Η επιτυχία ενός βιβλίου εξαρτάται από την προβολή του. Ο συγγραφέας δεν πουλάει μόνο το βιβλίο, αλλά και τον εαυτό του ως δημιουργό.

Πρέπει να χτίσει μια διαδικτυακή παρουσία, να είναι ενεργός στα social media, να διατηρεί blog με newsletter να είναι δημιουργός περιεχομένου και να επενδύσει σε διαφήμιση ώστε να τον εμφανίζει συχνότερα ο αλγόριθμος, προώθηση με giveaways, συνεργασίες με book bloggers και influencers, αποστολή αντιτύπων, συνεντεύξεις και podcasts.

Η διαρκής αλληλεπίδραση με το κοινό και μια στοχευμένη στρατηγική προώθησης είναι απαραίτητα στοιχεία για την επιτυχία. Ό,τι διαφημίζεται, πουλάει.

Αυτό είναι η μισή αλήθεια. Σωστά μεν όλα τα παραπάνω που αναφέρεις. Αλλά, αν ο συγγραφέας και η ζωή του, ο τρόπος που θα κάνει την προβολή κι αυτά που θα πει, δεν έχουν αυτό το κάτι, αυτό το κλικ που να το θεωρήσει ενδιαφέρον ο άλλος για να ασχοληθεί όσο μάλλον να αγοράσει το βιβλίο, δεν θα έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Θα πρέπει να αναφέρεις σε όλα αυτά προ λες το γιατί να πάρει κάποιος το βιβλίο σου, τι παραπάνω να του δώσει σε σχέση με άλλα. Κάτι σαν να παίρνεις συνέντευξη για δουλειά δηλαδή. Δεν αρκεί απλά η περίληψη της ιστορίας, το ότι έχω περάσει το τάδε ως άνθρωπος και τα κλασσικά. Δεν αποκλείεται να χρειαστείς και αφηγητή η κάποιον ειδικό για να σου πει τι θα πεις και πως. Επίσης αν δεν είσαι ήδη γνωστός δύσκολα να τα πετύχεις, γενικά έχει πολύ δυσκολία το θέμα. Τέλος, ναι ότι διαφημίζεται πουλάει, αλλά έχει και τα έξοδα του τα οποία θα πρέπει να δει αν τον βάζουν μέσα. 

Να προσθέσω και κάτι άλλο. Αν έχει ως σκοπό ο ts όχι να εκδόσει ένα βιβλίο αλλά να γράψει κι άλλα στο μέλλον, να κατασταλάξει την θεματολογία που του αρέσει. Αν είναι την μια να θες να γράψεις ποίημα και λογοτεχνικό έργο, την άλλη επιστημονικό βιβλίο ή κάτι με άσχετη θεματολογία, θα μπερδέψει το κοινό σου και θα απαιτείται διαφορετικός τρόπος προβολής και προώθησης σε ορισμένα σημεία. Γενικώς, μη λογοτεχνικά βιβλία, δυσκολεύουν αρκετά στην παρουσίαση ειδικά αν υπάρχουν κι άλλα με ίδια η παρεμφερή θεματολογία. 

 

 

10 ώρες πριν, witty είπε

Σαφέστατος.
Σε ευχαριστώ πολύ.

Σε ευχαριστώ πολύ για τις αναλυτικές σκέψεις.
Ιδιαίτερα χρήσιμες.

Ποια πλατφόρμα θα επιλέξεις για το βιβλίο που ετοιμάζεις τώρα ;

Όταν γράφεις "σελιδοποίηση" εκτός από όσα ήδη έγραψες (μέγεθος σελίδας, στυλ γραμμάτων), τι άλλο αφορά ;

Δεν το είχα σκεφτεί για e-book, θα το κοιτάξω σίγουρα.

Όπως το έγραψες. Δεν αποβλέπω στο κέρδος, το οποίο ξέρω ότι κατά 99% απλά δεν θα έρθει, αλλά κυρίως για να ολοκληρωθεί το εγχείρημα.

Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι για τις αναλυτικότατες σκέψεις.

Όλα όσα γράφεις είναι εξαιρετικά, αν και στην παρούσα φάση η μόνη προβολή που σκέφτομαι να κάνω είναι στην ιστοσελίδα μου, η οποία έχει μία κάποια επισκέψιμότητα.
Σκέφτομαι, ότι αυτοί οι άνθρωποι, που ήδη βρίσκουν κάποιο ενδιαφέρον στα όσα διαβάζουν στην ιστοσελίδα, ίσως μία μικρή μερίδα εξ'αυτών εξετάσει το ενδεχόμενο να αγοράσει και το βιβλίο ώστε να εντρυφήσει περισσότερο στο αντικείμενο.

Σελιδοποίηση να το πω έτσι γενικά, είναι το οτιδήποτε σχετίζεται με την συγγραφή, επιλογή στοιχείων και επεξεργασία του βιβλίου σου και έχει ως αποτέλεσμα την αλλαγή στο μέγεθος των σελίδων, στον αριθμό των φύλλων και το πως θα το βλέπει ο άλλος, το οποίο επηρεάζει το κόστος παραγωγής του βιβλίου. Έτσι πολύ χονδρικά. 

Επεξ/σία από mariosnik_
  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε

Αυτό είναι η μισή αλήθεια. Σωστά μεν όλα τα παραπάνω που αναφέρεις. Αλλά, αν ο συγγραφέας και η ζωή του, ο τρόπος που θα κάνει την προβολή κι αυτά που θα πει, δεν έχουν αυτό το κάτι, αυτό το κλικ που να το θεωρήσει ενδιαφέρον ο άλλος για να ασχοληθεί όσο μάλλον να αγοράσει το βιβλίο, δεν θα έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Θα πρέπει να αναφέρεις σε όλα αυτά προ λες το γιατί να πάρει κάποιος το βιβλίο σου, τι παραπάνω να του δώσει σε σχέση με άλλα. Κάτι σαν να παίρνεις συνέντευξη για δουλειά δηλαδή. Δεν αρκεί απλά η περίληψη της ιστορίας, το ότι έχω περάσει το τάδε ως άνθρωπος και τα κλασσικά. Δεν αποκλείεται να χρειαστείς και αφηγητή η κάποιον ειδικό για να σου πει τι θα πεις και πως. Επίσης αν δεν είσαι ήδη γνωστός δύσκολα να τα πετύχεις, γενικά έχει πολύ δυσκολία το θέμα. Τέλος, ναι ότι διαφημίζεται πουλάει, αλλά έχει και τα έξοδα του τα οποία θα πρέπει να δει αν τον βάζουν μέσα. 

Να προσθέσω και κάτι άλλο. Αν έχει ως σκοπό ο ts όχι να εκδόσει ένα βιβλίο αλλά να γράψει κι άλλα στο μέλλον, να κατασταλάξει την θεματολογία που του αρέσει. Αν είναι την μια να θες να γράψεις ποίημα και λογοτεχνικό έργο, την άλλη επιστημονικό βιβλίο ή κάτι με άσχετη θεματολογία, θα μπερδέψει το κοινό σου και θα απαιτείται διαφορετικός τρόπος προβολής και προώθησης σε ορισμένα σημεία. Γενικώς, μη λογοτεχνικά βιβλία, δυσκολεύουν αρκετά στην παρουσίαση ειδικά αν υπάρχουν κι άλλα με ίδια η παρεμφερή θεματολογία. 

Έχεις ταλέντο, γράφεις μυθιστόρημα, κάνεις free publishing και ψάχνεις τρόπους προώθησης..

Ποιος θα το διαβάσει? Θα το δώσεις στους γονείς σου, στα αδέρφια σου, στην γκόμενα άντε ψήσεις και κάνα φίλο αφού πρώτα θα τους έχεις ζαλίσει..

Εγώ είπα μερικούς τρόπους προώθησης, να αρχίσει όταν γκουγκλάρεις το όνομα σου να σε εμφανίζει, να έχεις μια παρουσία στο ίντερνετ να μπορεί να σε βρει ο άλλος πχ έναν λογαριασμό στο Facebook να γράφεις τα νέα σου. 

Να δώσεις το βιβλίο σου σε 5 book bloggers στο YouTube να σε σχολιάσουν.

Αν έχεις κάνα φίλο γνωστό- άγνωστο να γράψει μια στήλη στο site του για σένα.

Να μπεις σε κάνα φόρουμ με βιβλία να μοιραστείς τις σκέψεις σου και να κάνεις κάνα διαγωνισμό giveaway με το βιβλίο σου. Για σας είμαι ο τάδε νέος συγγραφέας έχω αυτό το βιβλίο θέλω να το μοιραστώ 3 από εσάς το βιβλίο μου, στα 20 άτομα που σου έκαναν like το δίνεις στους τρεις..

Από κοντά σε 2-3 βιβλιοπωλεία στην γειτονιά σου, να σας αφήσω μερικά βιβλία να βάλετε στο ράφι και άμα πουληθούν με πληρώνετε..

Τώρα αν είσαι σε φάση και μπορείς να κάνεις παιχνίδι στο τικ τοκ και να πληρώσεις αλγόριθμο ώστε να απευθυνθείς σε περισσότερο κόσμο όπως κάνει αυτός ο δικολάβος με το βιβλίο του ο δικηγόρος του διάβολου που μου το βγάζει όλη την ώρα, μπράβο σου.

Θέλω να πω ότι ένα βιβλίο είναι, μια φθηνή μορφή ψυχαγωγίας για τον άλλον που θα τον ψυχαγωγήσεις για μερικές ώρες.. 

Δεν πας για πρωταθλητισμό, ούτε να γίνεις η Δημουλίδου να μην προλαβαίνει ο εκτυπωτής να βγάζει αντίτυπα, το κέφι σου πας να κάνεις..

Κατα τα άλλα σωστά σε όλα συμφωνώ.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...