LabrakisG1992 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Καλησπερα . Νοικιασα πρόσφατα ένα σπίτι το οποίο διαθέτει κλειστό γκαράζ(με γκαραζόπορτα ρόλο ) αλλά δεν έχει ηλεκτρικό μηχανισμό . Πρέπει να κατέβω , να την ξεκλειδώσω και να την σπρώξω πάνω , τα ίδια και όταν βγαίνω . Υπάρχει τρόπος στο υπάρχον ρόλο να βάλω κάποια μοτέρ να ανοιγοκλείνει ηλεκτρικά; Αν ναι, τι κόστος είναι ; το σπίτι είναι ενοικιαζόμενο αλλά αν το κόστος είναι σχετικά νορμαλ, δεν με πειράζει και ας μείνει μετά στον ιδιοκτήτη . σημειωση : δεν μένω Ελλάδα άρα δεν θέλω να μου προτείνεται κάποιον να το κάνει . Θέλω να μου πείτε αν γίνεται , και ποσό κοστίζει το μοτέρ . Ευχαριστώ
lector Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Ναι, γινεται, το εχουμε κανει εμεις. Χειροκινητη πορτα (οχι ρολο, μονομπλοκ) που ανοιγε προς τα πανω, βαλαμε μοτερ το οποιο βιδωνει στην οροφη του γκαραζ και εχει μια αλυσιδα με οδηγο, που "τραβαει" την πορτα απο το πανω μερος για να την ανοιξει, και αντιστροφα τη "σπρωχνει" για να την κλεισει. Σημειωτεον οτι δεν ειναι απαραιτητο να την κλειδωσεις διοτι το μοτερ δεν την αφηνει να ανοιξει χειροκινητα, εκτος κι αν το αποσυμπλεξεις απο μεσα. Κοστος δε θυμαμαι ακριβως γιατι πανε πολλα χρονια, αλλα νομιζω οτι ηταν κοντα στο πεντακοσαρικο. 1
LabrakisG1992 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 14 λεπτά πριν, lector είπε Ναι, γινεται, το εχουμε κανει εμεις. Χειροκινητη πορτα (οχι ρολο, μονομπλοκ) που ανοιγε προς τα πανω, βαλαμε μοτερ το οποιο βιδωνει στην οροφη του γκαραζ και εχει μια αλυσιδα με οδηγο, που "τραβαει" την πορτα απο το πανω μερος για να την ανοιξει, και αντιστροφα τη "σπρωχνει" για να την κλεισει. Σημειωτεον οτι δεν ειναι απαραιτητο να την κλειδωσεις διοτι το μοτερ δεν την αφηνει να ανοιξει χειροκινητα, εκτος κι αν το αποσυμπλεξεις απο μεσα. Κοστος δε θυμαμαι ακριβως γιατι πανε πολλα χρονια, αλλα νομιζω οτι ηταν κοντα στο πεντακοσαρικο. Ευχαριστώ πολύ . Την εγκατάσταση την έκανες μόνος σου ; Ή μάστορας ; Ηλεκτρολόγος τα κάνει αυτά ; Το τηλεχειριστήριο το ρυθμίσες εσυ ;
lector Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 1 λεπτό πριν, LabrakisG1992 είπε Ευχαριστώ πολύ . Την εγκατάσταση την έκανες μόνος σου ; Ή μάστορας ; Ηλεκτρολόγος τα κάνει αυτά ; Το τηλεχειριστήριο το ρυθμίσες εσυ ; Οχι, η εταιρεια την εκανε ολη την εγκατασταση και τη ρυθμιση, nicolis αν εχεις ακουστα, ειναι γνωστο ονομα σε αυτες τις δουλειες. 1
haris_216 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Λίγο διαφορετική η μονοκόμματη πόρτα που αναφέρθηκε από το ρολό του ts Γενικά πάντως γίνεται απλά μπαίνει άλλου τύπου μοτέρ (όχι αυτό που βιδώνει στην οροφή του γκαράζ) Σημ. Αυτά βέβαια (τιμές αλλά και τρόπος λειτουργίας) αφορούν Ελλάδα. Το διευκρινίζω για την περίπτωση που στην χώρα που είναι ο ts υπάρχουν άλλες τιμές (πάνω ή κάτω) αλλά και κάποιος διαφορετικός τύπος ρολών που ενδεχομένως να μην γνωρίζω και να μην μπορεί να δεχτεί retrofit μοτέρ. @ ts Να σημειώσω ότι από τη στιγμή που θα μπει μοτέρ δεν χρειάζεται να κλειδώνεις/ξεκλειδώνεις καθώς το μπλοκάρει/απελευθερώνει το μοτέρ. Για την περίπτωση διακοπής ρεύματος έχει μία "λαβή" με συρματόσχοινο που περιστρέφοντάς την "αποσυνδέει" το μοτέρ και άρα μπορείς να το ανεβάσεις/κατεβάσεις χειροκίνητα. Βέβαια έχε στο μυαλό σου ότι στην χειροκίνητη λειτουργία το ρολό είναι πιο "βαρύ" αφού πια έχει και το βάρος/αντίσταση του μοτέρ πάνω Επεξ/σία 17 Φεβρουαρίου από haris_216 1 1
dbrillis Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου Τι εννοείς με τη λέξη ρολό; Μαζεύει η πορτα σε ρολο σαν παντζούρι ας πούμε ή πόρτα ειναι απο αυτες που τις σηκώνεις και πανε στο ταβανι και πισω; Ολες γίνονται ηλεκτρικες. https://youtu.be/c9LWx2w7ECw?si=QBCIZC5lnmNQl1kU https://youtube.com/shorts/JeWjiuaWDww?si=pkKkShWptSrkdb1F
Ukforthemoment Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, haris_216 είπε @ ts Να σημειώσω ότι από τη στιγμή που θα μπει μοτέρ δεν χρειάζεται να κλειδώνεις/ξεκλειδώνεις καθώς το μπλοκάρει/απελευθερώνει το μοτέρ. Για την περίπτωση διακοπής ρεύματος έχει μία "λαβή" με συρματόσχοινο που περιστρέφοντάς την "αποσυνδέει" το μοτέρ και άρα μπορείς να το ανεβάσεις/κατεβάσεις χειροκίνητα. Βέβαια έχε στο μυαλό σου ότι στην χειροκίνητη λειτουργία το ρολό είναι πιο "βαρύ" αφού πια έχει και το βάρος/αντίσταση του μοτέρ πάνω Το χειροκίνητο δεν απαιτεί να είσαι μέσα στο γκαράζ;Οπότε θα πρέπει να υπάρχει πρόσβαση.
haris_216 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 54 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Το χειροκίνητο δεν απαιτεί να είσαι μέσα στο γκαράζ;Οπότε θα πρέπει να υπάρχει πρόσβαση. Πολύ σωστά. Η απεμπλοκή του μοτέρ απαιτεί να είναι χώρος που έχει και 2η έξοδο (πχ κάποια πόρτα εισόδου). Ενδεχομένως να υπάρχει λύση και με κάποιο εξωτερικό κουτί που κλειδώνει έτσι ώστε εκεί να βρίσκεται η "λαβή" του μηχανισμού αλλά δεν το γνωρίζω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα