Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το κοστος ειναι σχεδον το 1/3 - 1/5 του συνολου του αυτοκινητου.. φταινε κ αυτοι με τα συνεργεια αλλα κ σεις ...εκει ξεκινανε τα προβληματα με τα 20+ετων αυτοκινητα π αρκετοι κ εδω υποστηριζουν τυφλα... Μεταξυ μας οταν καποιος θελει να κανει αγωγη βαζει τον δικηγορο να παρει ενα τηλ ή ενα εξωδικο τις πρωτες μερες...oταν περνανε βδομαδες κ κρινουν απο συμπεριφορα κ αυτοκ καταλαβαινουν οτι δεν εχεις ευκαιρο...παμε μετα στο οικονομικο κομματι που καθε φορα αναφερει καποιος ανιδεος σαν λυση στα παντα... ενα εξωδικο ειναι 100-200-300ε...αγωγη δικαστηριο παραβολα παρασταση αναβολή απο 600 εως 1000ε κ οσο πιο εμμονη εχει καποιος παει εφεση κ συνεχιζετε..αρα προσθετεις 500ε 1000ε...αλλοι εγραψαν βαλε εμπειρογνωμονα ,τεχνικο συμβουλο,task force ..πως θα πληρωθουν ολα αυτα ..ολοι εχουν πεταξει λεφτα χωρις νοημα παμε παρακατω..δεν μας ειπες αν  προτεινατε  να παρει πισω την μπεκιερα ή να τα βρειτε καπου στην μεση αναλογα με το τι εβαλαν τελικα εκει πανω μτχ ,ανακατασκευη ή κανα ασιατικο μπεκ

 

Επεξ/σία από kage
  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Kass35 είπε

Για ποιο λόγο; Πήγα σε κάποιον ο οποίος ανέλαβε να μου φτιάξει ένα πρόβλημα και μου δημιούργησε κάτι άλλο δε θα πρέπει κάπως να διεκδικήσω το δίκιο μου

Έχεις πάει ποτέ σε δικηγόρο;

Επειδή εγώ έχω πάει δυστυχώς πάνω απο μια φορά, μιας κ με έτρωγε ο κωλος μου, και το πάθημα δεν μου έγινε μάθημα αν σου φαίνεται λαμόγιο ο μπεκας ο δικηγόρος θα σε εκπλήξει.

Λοιπόν σε αυτή τη χώρα με αυτό το νομικό σύστημα και με αυτές τις αποδείξεις που έχεις το μόνο που θα καταφέρεις είναι να κάνεις τον δικηγόρο λίγο πιο πλούσιο.

Όλοι έχουμε καεί από μαστοριά και την πληρώσαμε. Έτσι πάει. Άλλος καίγεται από γιατρό, άλλον από έμπορα κτλ. Η χώρα έτσι λειτουργεί κ απλά πάρτο χαμπάρι και πήγαινε παρακάτω.

Αν είναι σωστός ο άνθρωπος θα σου επιστρέψει τα λεφτά πίσω ή θα αναλάβει να βρει το πρόβλημα.

Αν είναι καθίκι θα μαλώσετε και δεν θα ξαναπατήσεις εκεί.

 

 

16 ώρες πριν, Kass35 είπε

Για ποιο λόγο; Πήγα σε κάποιον ο οποίος ανέλαβε να μου φτιάξει ένα πρόβλημα και μου δημιούργησε κάτι άλλο δε θα πρέπει κάπως να διεκδικήσω το δίκιο μου

 

16 ώρες πριν, Kass35 είπε

Για ποιο λόγο; Πήγα σε κάποιον ο οποίος ανέλαβε να μου φτιάξει ένα πρόβλημα και μου δημιούργησε κάτι άλλο δε θα πρέπει κάπως να διεκδικήσω το δίκιο μο

 

5 ώρες πριν, agap είπε

μάστορες γενικής φύσεως

Όχι φίλε δεν συμφωνώ σε αυτό που λες.

Τις περισσότερες φορές στις αντιπροσωπείες δουλεύουν μικρά παιδιά με μηδενική εμπειρία. Ελάχιστες αντιπροσωπείες έχουν σοβαρούς μάστορες και αυτοί μόλις καταλάβουν την αξία τους ανοίγουν κάτι δικό τους.

Εμένα ο μάστορας μου, τα τελευταία 3 χρόνια, μετά από αρκετές αλλαγές συνεργείων, εκτός του ότι είναι αστέρι κ παμφθηνος, πολλές φορές δεν με χρεώνει καν για μικρόεργασίες . Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει σε αντιπροσωπεία και ειδικά για όσους έχουν παλιά οχήματα όπως η αφεντια μου.

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, bill999r είπε

Έχεις πάει ποτέ σε δικηγόρο;

Επειδή εγώ έχω πάει δυστυχώς πάνω απο μια φορά, μιας κ με έτρωγε ο κωλος μου, και το πάθημα δεν μου έγινε μάθημα αν σου φαίνεται λαμόγιο ο μπεκας ο δικηγόρος θα σε εκπλήξει.

Λοιπόν σε αυτή τη χώρα με αυτό το νομικό σύστημα και με αυτές τις αποδείξεις που έχεις το μόνο που θα καταφέρεις είναι να κάνεις τον δικηγόρο λίγο πιο πλούσιο.

Όλοι έχουμε καεί από μαστοριά και την πληρώσαμε. Έτσι πάει. Άλλος καίγεται από γιατρό, άλλον από έμπορα κτλ. Η χώρα έτσι λειτουργεί κ απλά πάρτο χαμπάρι και πήγαινε παρακάτω.

Αν είναι σωστός ο άνθρωπος θα σου επιστρέψει τα λεφτά πίσω ή θα αναλάβει να βρει το πρόβλημα.

Αν είναι καθίκι θα μαλώσετε και δεν θα ξαναπατήσεις εκεί.

 

 

 

 

Όχι φίλε δεν συμφωνώ σε αυτό που λες.

Τις περισσότερες φορές στις αντιπροσωπείες δουλεύουν μικρά παιδιά με μηδενική εμπειρία. Ελάχιστες αντιπροσωπείες έχουν σοβαρούς μάστορες και αυτοί μόλις καταλάβουν την αξία τους ανοίγουν κάτι δικό τους.

Εμένα ο μάστορας μου, τα τελευταία 3 χρόνια, μετά από αρκετές αλλαγές συνεργείων, εκτός του ότι είναι αστέρι κ παμφθηνος, πολλές φορές δεν με χρεώνει καν για μικρόεργασίες . Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει σε αντιπροσωπεία και ειδικά για όσους έχουν παλιά οχήματα όπως η αφεντια μου.

Στις αντιπροσωπείες δεν δουλεύουν μόνο πιτσιρίκοι. Πάντα υπάρχουν 1-2 επικεφαλείς πολύ πιο εμπειροι. Πάντα θα υπάρχει η λύση να ρωτήσουν τον κατασκευαστή απευθείας. Ο μαστρο Νίκος στην γειτονιά που ξέρει ..... δεν ξέρει.

Επεξ/σία από dtk-386
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειδικα εαν εισαι πιστος στην αντιπροσωπεια εχεις και ολες τις εκπτωσεις σε καθε ανταλλακτικο και εργασια. (+ εγγυησεις και δωρο η οδικη βοηθεια απο την BMW)

Κατοχος BMW και το παω στον Σφακιανακη. 

Επεξ/σία από INFLUENCER
  • Like 1
  • Haha 7
Δημοσ.
11 hours ago, Kass35 said:

700 ευρώ.

Αρχικά, ξαναανέφερα και παραπάνω ότι δε θεωρώ σύμπτωση ότι όλα αυτά έγιναν ΑΜΕΣΩΣ μετά την αλλαγή των μπεκ. Μπορεί να μην οφείλεται η βλάβη στα μπεκ αυτά καθεαυτά αλλά κάτι να πειράχτηκε στα πλαίσια της αλλαγής και έχουμε αυτό το αποτέλεσμα. Όπως και να έχει εγώ δεν απευθύνθηκα σε έναν επαγγελματία για ν ακάθομαι μόνη μου να ψάχνω να βρω τι έχει το αυτοκίνητο. Υποτίθεται ότι για αυτό τους πληρώνουμε.

Παιδιά, το ότι κάναμε βλακεία που πήγαμε σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο το ξέρουμε, ευχαριστούμε πολύ αλλά δε βοηθά πουθενά αυτό τώρα.

 

Πάντως μπορείς να το δεις και αλλιώς, 700 για καινούρια μπεκ είναι εξαιρετικά καλά, και είναι από τα εξαρτήματα που θα τα άλλαζες έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή.

Αν μπορείς να επιβεβαιώσεις ότι όντως έβαλε καινούρια (προφανώς όχι τα original, αλλά τουλάχιστον όχι μεταχειρισμένα), και δεδομένου ότι ο συγκεκριμένος δυσκολεύεται/δεν έχει πρόθεση να βρει τι έχει το αμάξι, πάρτο και πήγαινε σε άλλον να δει τι φταίει.

Αν φταίνε όντως τα μπεκ και μπορέσει να το τεκμηριώσει, τα πηγαίνεις πακέτο πίσω στον μπεκά να διαπραγματευτείς (και έχεις και κάτι χειροπιαστό να δείξεις αν το πας δικαστικά). Αν φταίει κάτι άλλο (που ενδεχομένως επιδεινώθηκε με την αλλαγή), θα το φτιάξει κι αυτό, και θα έχεις αμάξι λειτουργικό και με καινούρια μπεκ που τα πήρες πολύ φτηνά.

Να ξέρεις ότι στο δικό μου (citroen c4), αφού άλλαξα μπεκ του πήρε 3-4000 χιλιόμετρα για να επανέλθει η συμπεριφορά του στο κανονικό, μέχρι τότε νόμιζα ότι κάτι είχε (έκανε άκυρες αναγεννήσεις, κάπνιζε, έχανε ισχύ σε άσχετες φάσεις κλπ), και ο μάστορας μου έλεγε να το δουλέψω και ότι θέλει προσαρμογή. Τελικά είχε δίκιο.

 

  • Like 2
Δημοσ.
18 hours ago, gakost said:

 

Τώρα για την απόδειξη να σου πω όπως τα περιγράφεις τι πιστεύω, δεν ήθελες να πληρώσεις ΦΠΑ, και το συνεργείο τον βόλευε τα μαύρα και αν δεν είχες θέμα μετά την επισκευή όλοι θα ήταν ευχαριστημένοι. Στράβωσαν τα πράγματα τώρα και κατάλαβες ότι χωρίς απόδειξη δυσκολεύει το θέμα να κάνεις κάτι και δεν σου αρέσει.

 

Δυστυχώς αυτό είναι μια Ελληνική (και όχι μόνο) παθογένεια.

Ενώ στις επιχειρήσεις ο ΦΠΑ δεν λογίζεται ως κόστος και ταυτόχρονα η καθαρή αξία είναι έξοδο και εκπίπτει απτή φορολογία, ο ιδιώτης μετά από τόσα χρόνια κρίσης και αλλαγών που αυτή έφερε δεν έχει κάποιο οικονομικό κίνητρο να ζητάει απόδειξη αφού όχι μόνο δεν εκπίπτει στα έξοδα του, αλλά «τιμωρείται» και με 24% άμεση φορολόγηση μέσω ΦΠΑ.

Εάν δεν θεωρηθούν ΟΛΑ τα έξοδα του ιδιώτη ως αυτό που πραγματικά είναι, δηλαδή ΕΞΟΔΑ και ΚΑΥΣΙΜΟ για την οικονομία ώστε τουλάχιστον να μη φορολογείται ως εισόδημα ένα έξοδο, τόσο θα έχουμε τέτοια φαινόμενα.

Η μοναδική περίπτωση ο ιδιώτης να «χάσει» είναι αυτή που περιγράφεται εδώ. Εάν δεν συμβεί κάποιο πρόβλημα, σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις ο ιδιώτης κερδίζει ΑΜΕΣΑ λεφτά με το να κινεί το μαύρο χρήμα. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mezger είπε

 

Να ξέρεις ότι στο δικό μου (citroen c4), αφού άλλαξα μπεκ του πήρε 3-4000 χιλιόμετρα για να επανέλθει η συμπεριφορά του στο κανονικό, μέχρι τότε νόμιζα ότι κάτι είχε (έκανε άκυρες αναγεννήσεις, κάπνιζε, έχανε ισχύ σε άσχετες φάσεις κλπ), και ο μάστορας μου έλεγε να το δουλέψω και ότι θέλει προσαρμογή. Τελικά είχε δίκιο.

 

Να ξέρεις ότι δεν ήταν η πρώτη φορά που το αμάξι σου φόρεσε καινούργια μπεκ.Η πρώτη ήταν όταν κατασκευάστηκε.Και δεν χρειάστηκε 3-4000χλμ για να λειτουργήσει σωστά.Κάτι δεν έκανε σωστά ο μάστορας που στα άλλαξε.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, bill999r είπε

Έχεις πάει ποτέ σε δικηγόρο;

Επειδή εγώ έχω πάει δυστυχώς πάνω απο μια φορά, μιας κ με έτρωγε ο κωλος μου, και το πάθημα δεν μου έγινε μάθημα αν σου φαίνεται λαμόγιο ο μπεκας ο δικηγόρος θα σε εκπλήξει.

Λοιπόν σε αυτή τη χώρα με αυτό το νομικό σύστημα και με αυτές τις αποδείξεις που έχεις το μόνο που θα καταφέρεις είναι να κάνεις τον δικηγόρο λίγο πιο πλούσιο.

Όλοι έχουμε καεί από μαστοριά και την πληρώσαμε. Έτσι πάει. Άλλος καίγεται από γιατρό, άλλον από έμπορα κτλ. Η χώρα έτσι λειτουργεί κ απλά πάρτο χαμπάρι και πήγαινε παρακάτω.

Αν είναι σωστός ο άνθρωπος θα σου επιστρέψει τα λεφτά πίσω ή θα αναλάβει να βρει το πρόβλημα.

Αν είναι καθίκι θα μαλώσετε και δεν θα ξαναπατήσεις εκεί.

 

 

 

 

Όχι φίλε δεν συμφωνώ σε αυτό που λες.

Τις περισσότερες φορές στις αντιπροσωπείες δουλεύουν μικρά παιδιά με μηδενική εμπειρία. Ελάχιστες αντιπροσωπείες έχουν σοβαρούς μάστορες και αυτοί μόλις καταλάβουν την αξία τους ανοίγουν κάτι δικό τους.

Εμένα ο μάστορας μου, τα τελευταία 3 χρόνια, μετά από αρκετές αλλαγές συνεργείων, εκτός του ότι είναι αστέρι κ παμφθηνος, πολλές φορές δεν με χρεώνει καν για μικρόεργασίες . Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει σε αντιπροσωπεία και ειδικά για όσους έχουν παλιά οχήματα όπως η αφεντια μου.

Έτυχε σε εσένα να έχεις παλιό αμάξι που είναι πιο εύκολο στις διαγνώσεις ...στα καινούρια που είναι φουλ ηλεκτρονικά μόνο όσοι έχουν την υποδομή από ανάλογο ηλεκτρονικό εξοπλισμό που κοστίζει ακριβά μπορούν να βρουν άκρη ....οι υπόλοιποι αλλάζουν εξαρτήματα μέχρι να κάτσει η μπίλια 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Kass35 είπε

Αρχικά, ξαναανέφερα και παραπάνω ότι δε θεωρώ σύμπτωση ότι όλα αυτά έγιναν ΑΜΕΣΩΣ μετά την αλλαγή των μπεκ. Μπορεί να μην οφείλεται η βλάβη στα μπεκ αυτά καθεαυτά αλλά κάτι να πειράχτηκε στα πλαίσια της αλλαγής και έχουμε αυτό το αποτέλεσμα

Yποθέτεις, μπορεί και θεωρείς, έχεις τελειώσει υποθέτω το Λύκειο και είσαι ενήλικη και εσύ και ο σύζυγος για να είστε παντρεμένοι, FYI δεν δικαιολογείται άγνοια νόμου σε δικαστήριο, θα έπρεπε επίσης να γνωρίζεις ότι ένας ισχυρισμός σε δικαστήριο ΠΑΝΤΑ πρέπει να αποδεικνύεται και φυσικά πάντα αυτός όπου κάνει τον ισχυρισμό φέρει και την ευθύνη της απόδειξης αλλιώς με υποθέσεις και νομίσματα τρώει και μια ωραιότατη μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση και όλα ζάχαρη....

      Και με εκνευρίζει απλά η χαζομάρα και η παιδικότητα και η ανευθυνότητα ενηλίκων, κάνατε κακή επιλογή στο συνεργείο, δεν ρωτησατε ακριβώς τι έχει το αυτοκίνητο και πόσο θα κοστίσει και φυσικά και το συνεργείο είναι άσχετοι και επικίνδυνοι να προσεγγίζουν μια βλάβη μάλλον είναι ή μπορεί έαν δεν μπορούν να αναλάβουν κάτι δεν δίνουν καμία συμβουλή πάλι καλά που δεν σε έστειλαν και να αλλάξετε λάστιχα

11 ώρες πριν, kage είπε

.εκει ξεκινανε τα προβληματα με τα 20+ετων αυτοκινητα π αρκετοι κ εδω υποστηριζουν τυφλα.

Αυτά δεν υπάρχουν όσο συντηρείς το αυτοκίνητο, τέτοιες ανοησίες λένε μόνο όσοι είτε δεν έχουν ιδέα απο αυτοκίνητα είτε άνθρωποι όπου δεν συντηρούν αμάξι ποτέ παρά αν χαλάσει και τους μαζέψει η οδική πάρε το μάνουαλ του αυτοκινήτου σου τήρησε το ευλαβικά και οι βλάβες σου θα είναι ελάχιστες

Επεξ/σία από nazarene
  • Like 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, nazarene είπε

Yποθέτεις, μπορεί και θεωρείς, έχεις τελειώσει υποθέτω το Λύκειο και είσαι ενήλικη και εσύ και ο σύζυγος για να είστε παντρεμένοι, FYI δεν δικαιολογείται άγνοια νόμου σε δικαστήριο, θα έπρεπε επίσης να γνωρίζεις ότι ένας ισχυρισμός σε δικαστήριο ΠΑΝΤΑ πρέπει να αποδεικνύεται και φυσικά πάντα αυτός όπου κάνει τον ισχυρισμό φέρει και την ευθύνη της απόδειξης αλλιώς με υποθέσεις και νομίσματα τρώει και μια ωραιότατη μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση και όλα ζάχαρη....

      Και με εκνευρίζει απλά η χαζομάρα και η παιδικότητα και η ανευθυνότητα ενηλίκων, κάνατε κακή επιλογή στο συνεργείο, δεν ρωτησατε ακριβώς τι έχει το αυτοκίνητο και πόσο θα κοστίσει και φυσικά και το συνεργείο είναι άσχετοι και επικίνδυνοι να προσεγγίζουν μια βλάβη μάλλον είναι ή μπορεί έαν δεν μπορούν να αναλάβουν κάτι δεν δίνουν καμία συμβουλή πάλι καλά που δεν σε έστειλαν και να αλλάξετε λάστιχα

Αυτά δεν υπάρχουν όσο συντηρείς το αυτοκίνητο, τέτοιες ανοησίες λένε μόνο όσοι είτε δεν έχουν ιδέα απο αυτοκίνητα είτε άνθρωποι όπου δεν συντηρούν αμάξι ποτέ παρά αν χαλάσει και τους μαζέψει η οδική πάρε το μάνουαλ του αυτοκινήτου σου τήρησε το ευλαβικά και οι βλάβες σου θα είναι ελάχιστες

Σε ένα αυτοκίνητο παλιό οι βλάβες δεν είναι ελάχιστες γιατι εκτός του χρόνου ο οποίος είναι αόριστος στην πραγματικότητα είναι και η χρήση αν ο άλλος έχει 300κ χιλιόμετρα σε 20 χρόνια πιστεψε με οτι συντήρηση και να κάνεις βαση της εταιρείας θα βγαλει πράγματα γιατί είναι η χρήση που γίνεται στο αυτοκίνητο και συνήθως οι οποίες ευπαθείες έχει π.χ (τυχαίο παράδειγμα) το κιβώτιο στα αυτόματα στην WV  δεν σου λέει η WV ότι θα το αλλάξεις σε 100κ εγω ότι αμαξι είχα στην κατοχή μου και περνούσε την 15 ετια όλο και κάτι έβγαζε απίθανο που δεν έχει να κάνει με την συντήρηση και ανάλογα το μοντέλο μπορει να ηταν και σοβαρό θέμα οποτε μάλλον αυτοι που τα λένε δεν λένε ανοησίες το μόνο σίγουρο...

Δημοσ.

Επίσης ρε παιδιά έλεος. Το επιχείρημα "μα πριν δούλευε"  δε καταλαβαίνετε ότι είναι τέρμα ηλίθιο; Πόσο iq πρέπει να έχει κάποιος για να το καταλάβει;

Και η γιαγιά μου πριν πεθάνει ζούσε. Και όλα τα πράγματα πριν χαλάσουν δουλεύαν.

γενικά ts προσεγγίζεις το θέμα με πολύ ανώριμη, παιδιάστικη συμπεριφορα. Και αν το συνεχίζεις έτσι δε νομίζω να έχεις θετικό αποτέλεσμα.

Καταρχήν δε ξέρεις καν τι έχει το αυτοκίνητο. Οπότε τι να συζητάμε;

7 λεπτά πριν, Ducatista είπε

Σε ένα αυτοκίνητο παλιό οι βλάβες δεν είναι ελάχιστες γιατι εκτός του χρόνου ο οποίος είναι αόριστος στην πραγματικότητα είναι και η χρήση αν ο άλλος έχει 300κ χιλιόμετρα σε 20 χρόνια πιστεψε με οτι συντήρηση και να κάνεις βαση της εταιρείας θα βγαλει πράγματα γιατί είναι η χρήση που γίνεται στο αυτοκίνητο και συνήθως οι οποίες ευπαθείες έχει π.χ (τυχαίο παράδειγμα) το κιβώτιο στα αυτόματα στην WV  δεν σου λέει η WV ότι θα το αλλάξεις σε 100κ εγω ότι αμαξι είχα στην κατοχή μου και περνούσε την 15 ετια όλο και κάτι έβγαζε απίθανο που δεν έχει να κάνει με την συντήρηση και ανάλογα το μοντέλο μπορει να ηταν και σοβαρό θέμα οποτε μάλλον αυτοι που τα λένε δεν λένε ανοησίες το μόνο σίγουρο...

μα εννοείται αυτό. Όλα τα πράγματα κάποια στιγμή χαλάνε. Ό,τι συντήρηση και να κάνεις, αυτό δεν αλλάζει.

Όσο και να προσέχεις το αυτοκίνητο, κάποια στιγμή μπορεί να χαλάσει πχ το κουμπί για τα ηλεκτρικά παράθυρα, μπορεί να χαλάσει ο μηχανισμός. Πράγματα που δε κάνεις κάτι στο πλαίσιο της συντήρησης και λόγω χρήσης θα σε αφήσουν...

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Neptu είπε

Επίσης ρε παιδιά έλεος. Το επιχείρημα "μα πριν δούλευε"  δε καταλαβαίνετε ότι είναι τέρμα ηλίθιο; Πόσο iq πρέπει να έχει κάποιος για να το καταλάβει;

Και η γιαγιά μου πριν πεθάνει ζούσε. Και όλα τα πράγματα πριν χαλάσουν δουλεύαν.

γενικά ts προσεγγίζεις το θέμα με πολύ ανώριμη, παιδιάστικη συμπεριφορα. Και αν το συνεχίζεις έτσι δε νομίζω να έχεις θετικό αποτέλεσμα.

Καταρχήν δε ξέρεις καν τι έχει το αυτοκίνητο. Οπότε τι να συζητάμε;

Εντάξει παιδιά είναι πολύ λογικό όμως αν ένα αμάξι ηταν οκ και πας στον μηχανικό να σου αλλάξει ξέρω γω μπουζι και μετα το αμαξι δεν ανάβει  να πεις ότι κάτι εκανε ο μηχανικός και μεταξύ μας πιο πιθανό είναι να έκανε παρα να έτυχε να συμβεί ταυτόχρονα απλά το 99.9% δεν υπάρχει περίπτωση να το παραδεχτεί επίσης στα παλιότερα δεν υπήρχαν 1000 αισθητήρες και για μια βλάβη ανάβε παράδειγμα το τσεκ και εσύ ανάλογα την πείρα σου καταλάβαινες τι φταίει όμως πολλές φορές με παρόμοια χαρακτηριστικά υπήρχαν 3 4 βλάβες που μπορούσαν να εχουν συμβεί και το διαγνωστικό δεν μπορούσε να τις βρει οποτε ο μηχανικός αλλαζε πράγματα μέχρι να το βρει στην τελική γιατί ο πελάτης να πληρώνει για κάτι ενώ φταίει κάτι άλλο; φυσικά ελάχιστοι θα σου πουν ότι δεν ξέρω τι ακριβώς φταίει αλλά θα σου πουν το κλασικό ναι ηταν το άλλο αλλά και αυτό ήθελε αλλαγη κλπ κλπ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η προταση αφορα το οικονομικο κομματι..οτι καποιος αναγκαζεται να δωσει σε συντομο χρονο σχεδον την αξια τ αυτοκινητου για ενα παλιοαμαξο ειναι φειλ...

κανενα μανουαλ δεν φτιαχτηκε για 20 30 ετων κ 300 500κ κμ αυτοκινητα..

Επιτρεψτε  να ξερουμε κ αλλοι τι σημαινει ενα παλιο αμαξι κ χωρις τα εκατονταδες χιλιαδες κμ αλλα χωρις παρωπιδες.Εχουν ενα σωρο ελαστικα / πλαστικα /σιδερενια εξαρτηματα/ανταλακτικα που τα βλεπεις και αλλα π ειναι εσωτερικα κ αργα ή γρηγορα θα βγουν off 

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ducatista είπε

Εντάξει παιδιά είναι πολύ λογικό όμως αν ένα αμάξι ηταν οκ και πας στον μηχανικό να σου αλλάξει ξέρω γω μπουζι και μετα το αμαξι δεν ανάβει  να πεις ότι κάτι εκανε ο μηχανικός και μεταξύ μας πιο πιθανό είναι να έκανε παρα να έτυχε να συμβεί ταυτόχρονα απλά το 99.9% δεν υπάρχει περίπτωση να το παραδεχτεί επίσης στα παλιότερα δεν υπήρχαν 1000 αισθητήρες και για μια βλάβη ανάβε παράδειγμα το τσεκ και εσύ ανάλογα την πείρα σου καταλάβαινες τι φταίει όμως πολλές φορές με παρόμοια χαρακτηριστικά υπήρχαν 3 4 βλάβες που μπορούσαν να εχουν συμβεί και το διαγνωστικό δεν μπορούσε να τις βρει οποτε ο μηχανικός αλλαζε πράγματα μέχρι να το βρει στην τελική γιατί ο πελάτης να πληρώνει για κάτι ενώ φταίει κάτι άλλο; φυσικά ελάχιστοι θα σου πουν ότι δεν ξέρω τι ακριβώς φταίει αλλά θα σου πουν το κλασικό ναι ηταν το άλλο αλλά και αυτό ήθελε αλλαγη κλπ κλπ

ναι οκ κι εμένα μου έχει τύχει να πάω να αλλάξουν μπουζι και να μην έχει πατήσει καλά η πίπα στο μπουζί και να μου κάνει κολπα μετά το αμάξι.

Αλλά εδώ μιλάμε για φάση όπου το αυτοκίνητο είχε θέμα χωρίς να ξέρουν ακριβώς τι φταίει, μόνο μια εκτίμηση, οπότε επιλέγουν να αλλάξουν τα μπεκ και το αυτοκίνητο συνεχίζει να έχει θέμα. Μπορεί να έκανε κάποιο λάθος ο τύπος με τα μπεκ αλλά μπορεί και τα μπεκ να μην ήταν ποτέ το πρόβλημα. Ή μπορεί να έχει και άλλο πρόβλημα.

  • Like 2
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Ducatista είπε

300κ χιλιόμετρα σε 20 χρόνια πιστεψε με οτι συντήρηση και να κάνεις βαση της εταιρείας θα βγαλει πράγματα γιατί είναι η χρήση που γίνεται στο αυτοκίνητο και συνήθως

Κατάλαβες τι γράφω ακριβώς, είπα πουθενά ότι δεν βγάζει βλάβες ένα αυτοκίνητο, πας αμέσως στις 300000 χιλιόμετρα για να υποστηρίξεις τι, σε ένα κινητήρα με 300000 χιλιόμετρα βλέπεις από το μανουαλ του συνεργείου σου αλλά και από την γενικότερη κατάσταση του μοτέρ (έλεγχος συμπίεσης, καυσαέρια κλπ) και προγραμματίζεις με λογικό κόστος 1000-1500€ μια ανακατασκευή και ο κινητήρας σου είναι έτοιμος για άλλα τόσα, αν είσαι τσίπης, δεν αλλάζεις φθαρμένα κολάρα, ιμάντες μπουζί, συμπληρώνεις νερό  καληνύχτα

18 λεπτά πριν, kage είπε

Η προταση αφορα το οικονομικο κομματι..οτι καποιος αναγκαζεται να δωσει σε συντομο χρονο σχεδον την αξια τ αυτοκινητου για ενα παλιοαμαξο ειναι φειλ...

κανενα μανουαλ δεν φτιαχτηκε για 20 30 ετων κ 300 500κ κμ αυτοκινητα..

Επιτρεψτε  να ξερουμε κ αλλοι τι σημαινει ενα παλιο αμαξι κ χωρις τα εκατονταδες χιλιαδες κμ αλλα ;ψρις παρωπιδες.Εχουν ενα σωρο ελαστικα / πλαστικα /σιδερενια εξαρτηματα/ανταλακτικα που τα βλεπεις και αλλα π ειναι εσωτερικα κ αργα ή γρηγορα θα βγουν off 

Κάνεις λάθος, δεν λέμε το μανουαλ στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου αλλά στο service manual όπου έχει το εξουσιοδοτημένο συνεργείο από το εργοστάσιο για τον κινητήρα σου δεν υπάρχουν αυτά που γράφεις τιποτα δεν φτιάχτηκε κλπ είναι ανοησίες δεν χρειάζεται να επιμένεις για πράγματα πέρα ως πέρα λάθος

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...