Προς το περιεχόμενο

ELDEN RING NIGHTREIGN [PC] [30/5/25]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

header.jpg?t=1739500611

Elden Ring Nightreign


Κυκλοφορία: 30/5/2025
Διαθέσιμο: σε PC (Steam)
Τιμή: 40€ Standard edition, 55€ Deluxe edition
Εκδότης:  FromSoftware, Inc., Bandai Namco Entertainment
Developer:  FromSoftware, Inc.
Είδος: Souls-like, Coop Action Survival, PvE
Single player/online co-op



Ξεχάστε ότι ξέρατε με το Elden Ring, αυτό εδώ είναι άλλο παιχνίδι, μιλάμε για spinoff.
Πρόκειται για μια αυτόνομη περιπέτεια στο σύμπαν του ELDEN RING, που δημιουργήθηκε για να προσφέρει στους παίκτες μια νέα εμπειρία gaming, επανασχεδιάζοντας τον βασικό σχεδιασμό του παιχνιδιού. 


Ενώστε τις δυνάμεις σας με άλλους παίκτες για να αντιμετωπίσετε τους οχθρούς μέσα από ένα 3 player co-op περιβάλλον.
Ο στόχος είναι να διαλέξετε μία από τις 8 διαφορετικές κλάσεις ηρώων, κάθε μια ξεχωριστή με τα υπέρ και τα κατά της, που υπάρχουν και να προετοιμαστείτε για 3 in game μέρες μέχρι να φτάσετε το τελικό boss που υπάρχει στο Limveld.
Κάθε κλάση έχει το δικό του leveling path, και διαφορετικά skills και ulti! Σε συνδυασμό μαζί των άλλων παιχτών η δύναμη τους και η αποτελεσματικότητα τους αυξάνεται έναντι των οχθρών.
Κάθε φορά που οι παίχτες περνάνε στην επόμενη μέρα, ο χάρτης ανοίγει και μικραίνει όσο περνάει η ώρα και τους περιορίζει σε άλλο σημείο (βάλτε στο μυαλό σας τα battle roayale παιχνίδια, χωρίς αυτό εδώ να είναι BR παιχνίδι).
Στο παιχνίδι spawnαρετε από τον ουρανό, κάνετε ουσιαστικά drop με ένα glider/αετό, χωρίς αντικείμενα, μόνο με τα βασικά όπλα και τον βασικό εξοπλισμό της κλάσης και μόλις πατήσετε πόδι στη γη ξεκινάτε το ψάξιμο για να εξοπλιστείτε και να δυναμώσετε τον χαρακτήρα σας.
Το lobby του παιχνιδιού είναι στο Roundtable Hold όπου είτε θα ματσάρετε με ραντομ άτομα είτε θα δώσετε το MP password στους άλλους 2 φίλους σας για να μπούνε στο παιχνίδι σας.


Η κάθε συνεδρία κρατάει περίπου 45 λεπτά και αποτελείται από 5 διαφορετικές φάσεις.
Που είναι (η Πρώτη μέρα + το βράδυ της) + (η Δεύτερη μέρα + βράδυ της) + Τελικό boss.
Ο χάρτης αλλάζει σε κάθε συνεδρία και έτσι θα έχετε να αντιμετωπίσετε διαφορετικό boss του κάθε session.
Μόλις πατήσετε πόδι για πρώτη φορά στον χάρτη, όλος ο χάρτης είναι διαθέσιμος. Όλοι ξεκινάνε από το lvl1 με τον βασικό τους εξοπλισμό. Στο τέλος κάθε γύρου, κερδίζετε  μόνιμα relics, αυτό σημαίνει ότι θα πέφτουν καλύτερα relics, για να έχετε καλύτερες επιδόσεις για την επόμενη φορά.

Κάθε POI στον χάρτη έχει και κάτι διαφορετικό να κάνει κάποιος με διαφορετικές ανταμοιβές, όμως το κάθε poi έχει προκαθορισμένες ανταμοιβές.
Η λογική του level up/refill είναι ίδια με το ER, στα sites of grace.
Ο χειρισμός έχει αλλάξει κάπως, ώστε να γίνει πιο γρήγορο το gameplay, σκαρφαλώνεις, τρέχεις πιο γρήγορα, δεν υπάρχει fall damage, μαγικός ντορής δεν υπάρχει. Έχει αλλάξει η λογική του εξοπλισμού όπλων-ασπίδων. Δεν υπάρχει armor, υπάρχουν 6 slots για όπλα και 2 θέσεις για amulets.


Οι 3 μέρες στο παιχνίδι είναι κάπως έτσι: την μέρα θα είναι "περίπατος στο πάρκο", το βράδυ θα είναι το ΞΥΛΟ, μάλλον πολύ ξύλο!
(όχι δεν υπάρχει επίπεδο δυσκολίας, είναι ότι ξέρατε και στο ER)
Για να πας στο day boss, απλώς θα έχει κλείσει ο κύκλος τόσο ώστε να ειδοποιεί το παιχνίδι ότι ήρθε η ώρα για το βραδινό, μέσω ένός minor endtree.
Αν κάποιος πεθάνει, χτυπάς το σώμα του για να τον κάνεις revive - όσο πιο συχνά πεθαίνει τόσο περισσότερο βαράς το σώμα του για να σηκωθεί.
Αν τα καταφέρει η ομάδα να βγάλει το βράδυ, η 2η μέρα ξεκινά πάλι με ανοιχτό χάρτη και με την ίδια λογική ψάχνουν αντικείμενα οι παίχτες και κάνουν level up μέχρι να έρθει η ώρα για το 2ο βραδινό boss.

Κατά την διάρκεια της 2ης  μέρας θα βγουν διάφορα semi - bossess, όπως ο Magrit πχ, για να τα σκοτώσουν οι παίκτες. Αν τώρα φάνε αυτά την ομάδα όλη πέφτουν τα runια τους κάτω χάμω και γίνεται respawn στο πλησιέστερο site of grace, για να πάει η ομάδα να μαζέψει τα runes της, και είναι το μόνο πράγμα που πέφτει από τον χαρακτήρα, τίποτα άλλο.
Τώρα αν κάποιο βράδυ πεθάνει όλη η ομάδα, τότε είναι gameover και ξεκινάει από την αρχή το παιχνίδι.


Πάντα μπορείτε να παίξετε και solo, όμως οι ήρωες που θα διαλέξετε δε θα είναι το ίδιο δυνατοί όπως όταν βρίσκονται μαζί σε ομάδα των άλλων παιχτών.
Επίσης είναι φτιαγμένο για  co-op το παιχνίδι.

Η προσπάθεια της εξήγησης του παιχνιδιού έγινε σύμφωνα από το παρακάτω άρθρο:
Elden Ring Nightreign: First Impressions of the Network Test Build


Wiki του παιχνιδιού από την fextralife

 

ss_1deefb0b7ea597f4227777239910b4990aa0cc77.1920x1080.jpg?t=1739500611

 

ss_802cd66236d951fba204fb9980e2c0c9213a264c.1920x1080.jpg?t=1739500611

 

ss_4a88be86fecee192e41ed84607ce255e933cee3b.1920x1080.jpg?t=1739500611

 

 

 

 

System Requirements: ΤΒΑ 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Πάντως η beta to μεσημέρι @@, φάγαμε όλοι μαύρο παγκοσμίως με το matchmaking. Το επόμενο παράθυρο τώρα είναι 5 το πρωί, βαράμε γερμανικά με τον Miyazaki.🤣

Το μόνο που πρόλαβα και είδα ήταν το νέο roundtable και οτί το boss στη beta θα είναι ο Τρικέφαλος.🤣

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καμιά 2 ώρες που έπαιξα σήμερα την beta, να πω την αλήθεια δεν ενθουσιάστηκα κιόλας ειδικά για το asking price. Τα πράγματα που λατρεύεις στα souls games (την ανακάλυψη/τους χαρακτήρες/το lore/τον πειραματισμό με νέα items/builds) και όλα αυτά με τον δικό σου ρυθμό, εδώ όλα πάνε περίπατο. Είναι ένας αγώνας δρόμου για όσο το δυνατότερο πιο efficient farming σε συγκεκριμένο χρόνο. Κάποια mini bosses στο ωστόσο που αν η ομάδα είναι συντονισμένη τα έχετε σχετικά εύκολα και από εκεί και πέρα αν αξίζει ο κόπος για τα buffs/items που θα κάνουν drop είναι θέμα RNG ειδικά την πρώτη μέρα.

Πχ σε ένα run μου έκατσε bloodhound fang (που έχει op weapon art) και πήγαμε σχετικά βολίδα μέχρι τη δεύτερη νύχτα, αν και μετά δε βρήκα τίποτα καλύτερο να το συνδυάσω. Σε ένα άλλο run είχα συνέχεια άθλια drops ενώ και σαν ομάδα ήμασταν πολύ χωρισμένοι και είτε ψοφάγαμε και χάναμε runes ή πηγαίναμε στα mini bosses μόνοι μας και έπαιρνε το reward μόνος του αυτός που το βγαζέ κάθε φορά. Προχώραγα πχ να πάω προς το circle και πίσω μέσα στη zone (που σε κάνει drain hp) ένας πολέμαγε ένα mini boss. Πήγα να τον κάνω revive για να το φάμε με αποτέλεσμα να ξεμείνω τελικά από estus και να πεθάνουμε και οι 2 εκεί μέσα και να χάσω 1 level + τα runes και να μείνουμε ακόμα πιο πίσω σαν ομάδα. Ε λογικό ούτε την πρώτη νύχτα δε βγάλαμε.

Και μια που λέμε για νύχτες μέχρι στιγμής 2 παραλλαγές έχω δει και για τις 2 πρώτες μέρες. Η πρώτη νύχτα πχ έχει είτε κάτι missbigotten (ένα giant mage και αυτό το άθλιο mob από το dlc με το star line sword (μακάρι να το έκανε drop 🤣) ή το centipede demon να βαρά ένσημα από το DS1 LOL. Δηλαδή η φόρμουλα αν παραμείνει έτσι απλοϊκή και δεν έχει βαθιά ποικιλία, το game θα το βαρεθεί ο κόσμος fast. Beta είναι βέβαια και μπορεί να έχει το 1/100 του content, αλλά οφείλω να προειδοποιήσω για την αίσθηση που αποκόμισα.

Το meta progression στην beta δίνεται στο τέλος και είναι τα relics (κάθε ένας χαρακτήρας μπορεί να έχει μέχρι 3 σε συγκεκριμένα χρώματα όμως) και ένα currency που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στους vendors στο map κάθε φορά για items που δεν είχαν τίποτα wow όσους κοίταξα. Λογικά το ίδιο θα ξοδεύεται και για cosmetics/skins στο roundhold υποθέτω, αν και αυτό δεν είναι στη beta. Όσο πιο βαθιά πας τόσο καλύτερα rewards θα έχεις. Πχ τα relic rewards της πρώτης μέρας έχουν από 1 affix, της δεύτερης 2 κοκ.

Επεξ/σία από ilos
  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, ilos είπε

Καμιά 2 ώρες που έπαιξα σήμερα την beta, να πω την αλήθεια δεν ενθουσιάστηκα κιόλας ειδικά για το asking price. Τα πράγματα που λατρεύεις στα souls games (την ανακάλυψη/τους χαρακτήρες/το lore/τον πειραματισμό με νέα items/builds) και όλα αυτά με τον δικό σου ρυθμό, εδώ όλα πάνε περίπατο. Είναι ένας αγώνας δρόμου για όσο το δυνατότερο πιο efficient farming σε συγκεκριμένο χρόνο. Κάποια mini bosses στο ωστόσο που αν η ομάδα είναι συντονισμένη τα έχετε σχετικά εύκολα και από εκεί και πέρα αν αξίζει ο κόπος για τα buffs/items που θα κάνουν drop είναι θέμα RNG ειδικά την πρώτη μέρα.

Πχ σε ένα run μου έκατσε bloodhound fang (που έχει op weapon art) και πήγαμε σχετικά βολίδα μέχρι τη δεύτερη νύχτα, αν και μετά δε βρήκα τίποτα καλύτερο να το συνδυάσω. Σε ένα άλλο run είχα συνέχεια άθλια drops ενώ και σαν ομάδα ήμασταν συνέχεια χωρισμένοι και είτε ψοφάγαμε και χάναμε runes ή βγάζαμε mini bosses μόνοι μας και έπαιρνε το reward μόνος του ο καθένας κάθε φορά. Προχώραγα πχ να πάω προς το circle και πίσω μέσα στη zone (που σε κάνει drain hp) ένας πολέμαγε ένα mini boss. Πήγα να τον κάνω revive για να το φάμε με αποτέλεσμα να ξεμείνω τελικά από estus και να πεθάνουμε και οι 2 εκεί μέσα και να χάσω 1 level + τα runes και να μείνουμε ακόμα πιο πίσω σαν ομάδα. Ε λογικό ούτε την πρώτη νύχτα δε βγάλαμε.

Και μια που λέμε για νύχτες μέχρι στιγμής 2 παραλλαγές έχω δει και για τις 2 πρώτες μέρες. Η πρώτη νύχτα πχ έχει είτε κάτι missbigotten (ένα giant mage και αυτό το άθλιο mob από το dlc με το star line sword (μακάρι να το έκανε drop 🤣) ή το centipede demon να βαρά ένσημα από το DS1 LOL. Δηλαδή η φόρμουλα αν παραμείνει έτσι απλοϊκή και δεν έχει βαθιά ποικιλία, το game θα το βαρεθεί ο κόσμος fast. Beta είναι βέβαια και μπορεί να έχει το 1/100 του content, αλλά οφείλω να προειδοποιήσω για την αίσθηση που αποκόμισα.

Το meta progression στην beta δίνεται στο τέλος και είναι τα relics (κάθε ένας χαρακτήρας μπορεί να έχει μέχρι 3 σε συγκεκριμένα χρώματα όμως) και ένα currency που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στους vendors στο map κάθε φορά για items που δεν είχαν τίποτα wow όσους κοίταξα. Λογικά το ίδιο θα ξοδεύεται και για cosmetics/skins στο roundhold υποθέτω, αν και αυτό δεν είναι στη beta. Όσο πιο βαθιά πας τόσο καλύτερα rewards θα έχεις. Πχ τα relic rewards της πρώτης μέρας έχουν από 1 affix, της δεύτερης 2 κοκ.

Ευτυχώς που σε έχουμε πράκτορα και τα μαθαίνουμε εκ των έσω!
Πώς έτρεχε στην κονσόλα; Και ποιά έχεις;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, xtrmsnpr είπε

Ευτυχώς που σε έχουμε πράκτορα και τα μαθαίνουμε εκ των έσω!
Πώς έτρεχε στην κονσόλα; Και ποιά έχεις;

Όπως ακριβώς τρέχει και το Elden Ring. Καλύτερα κιόλας γιατί είναι μικρότερο το map και δεν είδα τόσα drops. PS5 σε performance mode.

Δημοσ.
32 minutes ago, ilos said:

Τα πράγματα που λατρεύεις στα souls games (την ανακάλυψη/τους χαρακτήρες/το lore/τον πειραματισμό με νέα items/builds) και όλα αυτά με τον δικό σου ρυθμό, εδώ όλα πάνε περίπατο. Είναι ένας αγώνας δρόμου για όσο το δυνατότερο πιο efficient farming σε συγκεκριμένο χρόνο.

literally that is the point of the game!

δεν ειπε κανεις οτι προκειται για elden ring the sequel...

οσο για το οτι ειναι "ακριβο", γελαει ο κοσμος!

  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, sleepychris είπε

literally that is the point of the game!

δεν ειπε κανεις οτι προκειται για elden ring the sequel...

οσο για το οτι ειναι "ακριβο", γελαει ο κοσμος!

Άποψή μου πάντα. Αν δε παίξεις πάντως δε θα καταλάβεις πλήρως τα points μου. Το αν γελάει, κλαίει του είναι ακριβό-φτηνό ας το κρίνει ο καθένας με τα δικά του κριτήρια. Το replayability στα roguelike είναι πολύ λεπτή υπόθεση και ελάχιστα το έχουν κάνει master. Το meta progression εύχομαι να είναι τελικά παραπάνω πράγματα και όχι αυτή η γκανιότα με τα relics.

Η from soft ειδικά δε χρειάζεται κόλακες και αυλικούς, έχουμε αφήσει μισθούς κυριολεκτικά στα preorder τόσα χρόνια. Αλλά αν κάπου κάνει κάτι στραβά η τιμολογεί κάτι παραπάνω (όπως και στα remaster της γκουχ γκουχ) γιατί να μη το αναφέρω? Επειδή γελάει ο κόσμος φαντάζομαι.🤣

Btw επίσης είναι σπασμένο το password system atm και είναι δύσκολο να παίξεις με φίλους - άλλη μεγάλη φάβα που ξενερώσαμε.🤣

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, ilos είπε

Καμιά 2 ώρες που έπαιξα σήμερα την beta, να πω την αλήθεια δεν ενθουσιάστηκα κιόλας ειδικά για το asking price. Τα πράγματα που λατρεύεις στα souls games (την ανακάλυψη/τους χαρακτήρες/το lore/τον πειραματισμό με νέα items/builds) και όλα αυτά με τον δικό σου ρυθμό, εδώ όλα πάνε περίπατο. Είναι ένας αγώνας δρόμου για όσο το δυνατότερο πιο efficient farming σε συγκεκριμένο χρόνο. Κάποια mini bosses στο ωστόσο που αν η ομάδα είναι συντονισμένη τα έχετε σχετικά εύκολα και από εκεί και πέρα αν αξίζει ο κόπος για τα buffs/items που θα κάνουν drop είναι θέμα RNG ειδικά την πρώτη μέρα.

Πχ σε ένα run μου έκατσε bloodhound fang (που έχει op weapon art) και πήγαμε σχετικά βολίδα μέχρι τη δεύτερη νύχτα, αν και μετά δε βρήκα τίποτα καλύτερο να το συνδυάσω. Σε ένα άλλο run είχα συνέχεια άθλια drops ενώ και σαν ομάδα ήμασταν πολύ χωρισμένοι και είτε ψοφάγαμε και χάναμε runes ή πηγαίναμε στα mini bosses μόνοι μας και έπαιρνε το reward μόνος του αυτός που το βγαζέ κάθε φορά. Προχώραγα πχ να πάω προς το circle και πίσω μέσα στη zone (που σε κάνει drain hp) ένας πολέμαγε ένα mini boss. Πήγα να τον κάνω revive για να το φάμε με αποτέλεσμα να ξεμείνω τελικά από estus και να πεθάνουμε και οι 2 εκεί μέσα και να χάσω 1 level + τα runes και να μείνουμε ακόμα πιο πίσω σαν ομάδα. Ε λογικό ούτε την πρώτη νύχτα δε βγάλαμε.

Και μια που λέμε για νύχτες μέχρι στιγμής 2 παραλλαγές έχω δει και για τις 2 πρώτες μέρες. Η πρώτη νύχτα πχ έχει είτε κάτι missbigotten (ένα giant mage και αυτό το άθλιο mob από το dlc με το star line sword (μακάρι να το έκανε drop 🤣) ή το centipede demon να βαρά ένσημα από το DS1 LOL. Δηλαδή η φόρμουλα αν παραμείνει έτσι απλοϊκή και δεν έχει βαθιά ποικιλία, το game θα το βαρεθεί ο κόσμος fast. Beta είναι βέβαια και μπορεί να έχει το 1/100 του content, αλλά οφείλω να προειδοποιήσω για την αίσθηση που αποκόμισα.

Το meta progression στην beta δίνεται στο τέλος και είναι τα relics (κάθε ένας χαρακτήρας μπορεί να έχει μέχρι 3 σε συγκεκριμένα χρώματα όμως) και ένα currency που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στους vendors στο map κάθε φορά για items που δεν είχαν τίποτα wow όσους κοίταξα. Λογικά το ίδιο θα ξοδεύεται και για cosmetics/skins στο roundhold υποθέτω, αν και αυτό δεν είναι στη beta. Όσο πιο βαθιά πας τόσο καλύτερα rewards θα έχεις. Πχ τα relic rewards της πρώτης μέρας έχουν από 1 affix, της δεύτερης 2 κοκ.

Δυστυχώς και γω παρόμοιες πρώτες εντυπώσεις έχω. Τα δύο βασικά mechanics του game που είναι το coop και ο κύκλος που κλείνει με χαλάνε πάρα πολύ.

Ο κύκλος δημιουργεί μια τρελή πίεση να τρέχεις σαν το παλαβό και χαλάει την οποία ευχαρίστηση τη εξερεύνησης που επιτέλους έχει νόημα με το random tiered loot.

Το coop είναι άστα να πάνε. Είμαι ενασ μέτριοκαλοσ παίκτης στα souls που μπορώ να κουβάλησω οριακά τον εαυτό μου. Δεν έχω τα skills να κουβαλησω αδαχτυλουσ και δε θέλω να με κουβαλησουν καλύτεροι από μένα. Ότι matchmaking και να γίνει χαμένος θα βγω. Δε μου άρεσε και η αίσθηση στα bosses που κάνεις κάποιου είδους zerking με απανωτά deaths και revives.

Το βρίσκω τρομερά αρνητικό το ότι το game έχει γίνει balanced για 3 παίκτες και αυτό φαίνεται από τα διπλα-τριπλα bosses και τον άπειρο αριθμό εχθρών

Επίσης δεν έχω καταλάβει τι γινεται αν σου κάτσει ένα session και βγάλεις και τις 3 νύχτες. Μετά ποιο είναι το replayability?

Θα μπορούσε να είναι το παιχνίδι των ονείρων μου με ουσιώδες loot και randomized sessions αλλά αυτόσ ο κύκλος και τα coop με χαλάει πάρα πολύ. Σίγουρα θα το αγοράσω γιατί είναι παιχνιδιάρα αλλά για την ώρα δεν είμαι ιδιαίτερα hyped γιατί δε καταλαβαίνω το όλο concept.

 

 

Επεξ/σία από Mitroglou7
  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Δυστυχώς και γω παρόμοιες πρώτες εντυπώσεις έχω. Τα δύο βασικά mechanics του game που είναι το coop και ο κύκλος που κλείνει με χαλάνε πάρα πολύ.

Ο κύκλος δημιουργεί μια τρελή πίεση να τρέχεις σαν το παλαβό και χαλάει την οποία ευχαρίστηση τη εξερεύνησης που επιτέλους έχει νόημα με το random tiered loot.

Το coop είναι άστα να πάνε. Είμαι ενασ μέτριοκαλοσ παίκτης στα souls που μπορώ να κουβάλησω οριακά τον εαυτό μου. Δεν έχω τα skills να κουβαλησω αδαχτυλουσ και δε θέλω να με κουβαλησουν καλύτεροι από μένα. Ότι matchmaking και να γίνει χαμένος θα βγω. Δε μου άρεσε και η αίσθηση στα bosses που κάνεις κάποιου είδους zerking με απανωτά deaths και revives.

Το βρίσκω τρομερά αρνητικό το ότι το game έχει γίνει balanced για 3 παίκτες και αυτό φαίνεται από τα διπλα-τριπλα bosses και τον άπειρο αριθμό εχθρών

Επίσης δεν έχω καταλάβει τι γινεται αν σου κάτσει ένα session και βγάλεις και τις 3 νύχτες. Μετά ποιο είναι το replayability?

Θα μπορούσε να είναι το παιχνίδι των ονείρων μου με ουσιώδες loot και randomized sessions αλλά αυτόσ ο κύκλος και τα coop με χαλάει πάρα πολύ. Σίγουρα θα το αγοράσω γιατί είναι παιχνιδιάρα αλλά για την ώρα δεν είμαι ιδιαίτερα hyped γιατί δε καταλαβαίνω το όλο concept.

 

 

Λογικά κρύβουν πράματα στη beta με το meta progression. Σίγουρα θα προσθέσουν skins/cosmetics αλλά θέλω να ελπίζω και άλλα πιο σημαντικά πράγματα. Αν είναι μόνο για relics και αυτό το currency όπως είναι τώρα κλαύτα Χαράλαμπε. Δυστυχώς ή ευτυχώς είναι αυστηρά coop game.

Σε ένα session στη πρώτη νύχτα με κάτι randoms που έπαιζα έκανε ένας άμπαλος rq στον centipede demon, αλλά κατάφερα και το έβγαλα με τον άλλο που σκάμπαζε (με μπόλικα chain revives) αν και είχα σαπίλα build. Στη δεύτερη μέρα με χαιρέτησε και αυτός οπότε πήγα στη δεύτερη νύχτα και πέθανα στη δεύτερη phase αφού έφαγα πρώτα τους 2 omen knights με μπόλικο tryharding. Θα ήθελα να υπήρχε και ένα solo mode, γιατί εντάξει δεν είναι όλοι οι φίλοι εύκαιροι και η φάση με τους randoms είναι κάργα RNG.

Δημοσ.

Θεωρώ πώς δεν έχετε καταλάβει τί παιχνίδι είναι και το κρίνετε βάσει του πως ήταν/είναι το ER και των υπόλοιπων souls, που πέρα από το όνομα, το όλο κονσεπτ είναι τελείως διαφορετικό και δεν είναι άποψη μου, αλλά αυτά είναι τα λόγια των devs το πως θα είναι το παιχνίδι με τους μηχανισμούς.
Το καταλαβαίνω να μην αρέσει κάτι, αλλά δεν είναι ότι τα έφεραν στον κλασικό τίτλο ή το έκρυψαν το πως θα είναι αυτός ο νέος τίτλος.
Οπότε δε καταλαβαίνω την κριτική που του ασκείτε.

Ότι είπε ο @sleepychris δηλαδής.

Πάντα πάντως υπάρχει το ER να παίξει κάποιος.

 

η φάση της κουβέντας θυμίζει τουτο το μιμ πάντως:P 

Spoiler

err.jpg.75aa024dfc2a674a1711426dfb32bdf7.jpg

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Το περιμένω πως και πως! Για 40€, δεν είναι τίποτα όταν άλλες φόλες ζητάνε 60 και 70 ευρώ!
Τελείως διαφορετικό ακούγεται από ότι ξέραμε ως τώρα για το elden ring!

Δημοσ.
10 ώρες πριν, xtrmsnpr είπε

Θεωρώ πώς δεν έχετε καταλάβει τί παιχνίδι είναι και το κρίνετε βάσει του πως ήταν/είναι το ER και των υπόλοιπων souls, που πέρα από το όνομα, το όλο κονσεπτ είναι τελείως διαφορετικό και δεν είναι άποψη μου, αλλά αυτά είναι τα λόγια των devs το πως θα είναι το παιχνίδι με τους μηχανισμούς.
Το καταλαβαίνω να μην αρέσει κάτι, αλλά δεν είναι ότι τα έφεραν στον κλασικό τίτλο ή το έκρυψαν το πως θα είναι αυτός ο νέος τίτλος.
Οπότε δε καταλαβαίνω την κριτική που του ασκείτε.

Ότι είπε ο @sleepychris δηλαδής.

Πάντα πάντως υπάρχει το ER να παίξει κάποιος.

 

η φάση της κουβέντας θυμίζει τουτο το μιμ πάντως:P 

  Απόκρυψη περιεχομένων

err.jpg.75aa024dfc2a674a1711426dfb32bdf7.jpg

 

Μια χαρά έχω καταλάβει 6 ώρες έπαιξα την network test, έφτασα και στον τρικέφαλο 2 φορές. Υπενθυμίζω κρίνω το meta progression και το pacing αυτή τη στιγμή. Όταν βγει μπορεί να έχει προσθέσει ένα σωρό mechanics που να έχει κάνει transform την όλη φάση. Οι ενδοιασμοί μου για το replayability κυρίως έχουν να κάνουν με τα πράγματα αν μείνουν έτσι όπως έχουν τώρα και έχει περιορισμένη ποικιλία σε bosses κλπ. Πιστεύω να γράφω καλά ελληνικά.

Το ότι δεν θα είναι ER2 το έχω γράψει από όταν βγήκε το πρώτο trailer ότι θα είναι spinoff🤣.

Και κάτι άλλο πολύ σημαντικό για την ξενέρα μου αυτή τη στιγμή, το password matchmaking δε δουλεύει. Αν δεν έπαιζα συνέχεια με randoms και ήμουν σε voice party με τους φίλους μου σίγουρα θα μου φαινόταν πολύ καλύτερα και θα παίζαμε και περισσότερο συντονισμένα.

Και από ότι γράφεται δε θα έχει και crossplay, οπότε κοιτάξτε να το πάρετε στην ίδια πλατφόρμα.

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.

@ilos Κλίνω και εγώ προς τη δική σου άποψη.Ειδικά εμείς που έχουμε 100άδες ώρες στο Elden Ring και στο DLC που βγήκε μετά, έχουμε βαρεθεί και τα σκηνικά.

  • Like 1
Δημοσ.

 και ο Σάκαρος δυσκολεύεται να καταλάβει τί έπαιξε πάντως- br το ανεβάζει, br το κατεβάζει κιόλας :P 

 

~ ο τίτλος που διχάζει ~

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...