Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σημερα ειχα προβληματα με ιστοσελιδα που διατηρω. Ηταν κατα βαση πεσμενη. Προσπαθουσε να φορτωσει τη σελιδα, τελικα δεν τα καταφερνε. Δοκιμασα απο συνδεση κινητου, δοκιμασα απο wifi με laptop, δεν ηταν θεμα συνδεσης.

Επισης, δεν αλλαξα κατι στο site. 

Ακομη, δεν εχει να κανει με πορους του συστηματος, ειμαι πολυ χαμηλοτερα σε απαιτησεις.

Επικοινωνησα με το helpdesk του host provider.

Στην αρχη, ο πρωτος που μιλησα, μου ειπε οτι κατι μαλλον γινεται, με το ngix. Κλεισαμε το τηλεφωνο, του ειπα οτι ειναι επειγον και δεν μπορει η σελιδα να ειναι πεσμενη κλπ. Μετα απο λιγο η σελιδα επανηλθε. 

Αργοτερα ομως, ξαναπεσε.

Τους ξανακαλω, τους λεω οτι σηκωθηκε για λιγο, παλι πεσμενη.

Εν τελει, μετα απο ωρες με τη σελιδα offline, μου λενε οτι δεν βλεπουν κατι σε θεμα υποδομης, και μαλλον κατι γινεται στην υλοποιηση με την cache. Στο wordpress παντως, εγω δεν εχω βαλει κατι με cache, εκτος αν κατι καπου υπαρχει που μου διαφευγει. Βεβαια, δυσκολο μου φαινεται, δυσκολευομαι να πιστευω, οτι μια σελιδα μπορει να μη φορτωνει καθολου, επειδη κατι γινεται με την cache.

Εσεις τη γνωμη εχετε; Μπορει η cache, να κανει μια σελιδα να ειναι offline, να πεταει timeout, κλπ, ή απλα ειναι υπεκφυγη απο τον host provider, και κατι αλλο συμβαινει;

Δεν θα θελα να ξανασυμβει. :( 

Δημοσ.

Για αρχή, καλό θα ήταν να βάλεις ένα link για το site.

1 ώρα πριν, mindreader είπε

Προσπαθουσε να φορτωσει τη σελιδα, τελικα δεν τα καταφερνε

Τι λάθος έβλεπες στον browser;

Επίσης, τι λένε τα logs σου για την περίοδο που η σελίδα είχε πρόβλημα;

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, mindreader είπε

Σημερα ειχα προβληματα με ιστοσελιδα που διατηρω. Ηταν κατα βαση πεσμενη. Προσπαθουσε να φορτωσει τη σελιδα, τελικα δεν τα καταφερνε. Δοκιμασα απο συνδεση κινητου, δοκιμασα απο wifi με laptop, δεν ηταν θεμα συνδεσης.

Επισης, δεν αλλαξα κατι στο site. 

Ακομη, δεν εχει να κανει με πορους του συστηματος, ειμαι πολυ χαμηλοτερα σε απαιτησεις.

Επικοινωνησα με το helpdesk του host provider.

Στην αρχη, ο πρωτος που μιλησα, μου ειπε οτι κατι μαλλον γινεται, με το ngix. Κλεισαμε το τηλεφωνο, του ειπα οτι ειναι επειγον και δεν μπορει η σελιδα να ειναι πεσμενη κλπ. Μετα απο λιγο η σελιδα επανηλθε. 

Αργοτερα ομως, ξαναπεσε.

Τους ξανακαλω, τους λεω οτι σηκωθηκε για λιγο, παλι πεσμενη.

Εν τελει, μετα απο ωρες με τη σελιδα offline, μου λενε οτι δεν βλεπουν κατι σε θεμα υποδομης, και μαλλον κατι γινεται στην υλοποιηση με την cache. Στο wordpress παντως, εγω δεν εχω βαλει κατι με cache, εκτος αν κατι καπου υπαρχει που μου διαφευγει. Βεβαια, δυσκολο μου φαινεται, δυσκολευομαι να πιστευω, οτι μια σελιδα μπορει να μη φορτωνει καθολου, επειδη κατι γινεται με την cache.

Εσεις τη γνωμη εχετε; Μπορει η cache, να κανει μια σελιδα να ειναι offline, να πεταει timeout, κλπ, ή απλα ειναι υπεκφυγη απο τον host provider, και κατι αλλο συμβαινει;

Δεν θα θελα να ξανασυμβει. :( 

Ο hosting provider πρέπει να φταίει αν δεν έχεις πειράξει κάτι 

Στείλε pm να το δούμε αν θες 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 14/02/2025 at 22:01, Giannis77i said:

Ο hosting provider πρέπει να φταίει αν δεν έχεις πειράξει κάτι 

Όχι απαραίτητα. Εάν για παράδειγμα το WordPress του κάνει συνδέσεις προς τρίτους servers και οι τρίτοι servers αργούν να απαντήσουν ή έχουν πέσει και δεν απαντάνε καθόλου τότε αυτό θα προκαλέσει καθυστερήσεις ή να πέσει και η δικιά του σελίδα. Υπάρχουν τρόποι για να το ελέγξει αυτό ο webhost του, π.χ. με ενεργοποίηση του slowlog στο PHP-FPM ώστε να καταγράφει εάν γίνεται χρήση των wp_remote_get / curl του WordPress. Αυτό καταγράφει τα αρχεία που καλούνται π.χ. στο 1ο δευτερόλεπτο, οπότε φαίνεται εάν είναι κάποιο συγκεκριμένο plugin και από εκεί και πέρα πρέπει να ανοίξει τα αρχεία για να δει σε πιο URL γίνονται οι συνδέσεις και να επαληθεύσει εάν έχει πέσει ή εάν καθυστερεί να απαντήσει. Έλεγχο σε τέτοιο επίπεδο πάντως συνήθως ΔΕΝ κάνει κανένας webhost (συγκεκριμένα μόνο έναν γνωρίζω που βοηθάει σε τέτοια ζητήματα).

Επεξ/σία από CyberCr33p
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα, τυχαία, συνέβη αυτό που ανέφερα προηγουμένως. Ένα plugin σε ένα WordPress προσπαθούσε, σε ΚΑΘΕ request, να ελέγξει το license του. Ωστόσο, αφού ο server του κατασκευαστή είναι εκτός λειτουργίας, το plugin δεν μπορούσε να συνδεθεί, με αποτέλεσμα να μην φορτώνει το WordPress.

Δείτε το παρακάτω URL (που είναι του κατασκευαστή του plugin) που κάνει τον έλεγχο του license:
 

https://indie.systems/wp-admin/admin-ajax.php?action=license_key_validate&store_code=ΧΧΧΧ&sku=is_invoices&license_key=ΧΧΧ&activation_id=ΧΧΧ

Κανονικά, η επαλήθευση του license δεν θα έπρεπε να γίνεται σε πραγματικό χρόνο, αλλά μέσω cron (π.χ. μία φορά την ημέρα), με την αποθήκευση της κατάστασής του σε ένα πεδίο μέσα στο wp_options. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα επηρεαζόταν η λειτουργία του WordPress.

Επομένως ο webhost μπορεί να μην πείραξε τίποτα, ο ιδιοκτήτης της σελίδας να μην πείραξε τίποτα και να προκύπτει πρόβλημα εξαιτίας μη εφικτής διασύνδεσης με εξωτερικό server.

Τέτοια προβλήματα ανά διαστήματα μπορεί να προκύπτουν με εξωτερικές υπηρεσίες που κάνουν optimize τις εικόνες, διασυνδέσεις με ERP,  διασυνδέσεις με courier, διασυνδέσεις με τρόπους πληρωμής (π.χ. tbibank), έλεγχος των licenses στα plugins, κλπ.

EDIT: Στη προκειμένη περίπτωση φαίνεται ότι έχει γεμίσει ο χώρος στο /tmp στο server του κατασκευαστή. Δείτε το screenshot:

Screenshot 2025-02-16 at 21.36.17.png

Επεξ/σία από CyberCr33p
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 minutes ago, geomagas said:

Ουάου!!!

Ποιο είναι το plugin, να το βάλουμε στην black list;

Πρόκειται για το https://indie.systems/product/xpense-for-woocommerce-greek-pdf-invoices/ αλλά αντίστοιχα προβλήματα όσο αφορά τον έλεγχο στα licenses το έχω δει και σε άλλα plugins και από Έλληνες και ξένους κατασκευαστές. Σε φυσιολογικές συνθήκες που δεν υπάρχει πρόβλημα με τον server τους άντε να προκαλούν μια μικρή καθυστέρηση της τάξης του 0.1 - 0.2 sec οπότε ο χρήστης του plugin δεν το καταλαβαίνει εύκολα. Όμως εάν έχει τεχνικό πρόβλημα ο server τους ή σε περιόδους που τα e-shops έχουν πολλαπλάσια επισκεψιμότητα (π.χ. Black Friday, Χριστούγεννα, περίοδος εκπτώσεων) τα πολλαπλά requests προς τον server τους μπορεί να τους υπεφορτώσει και να προκαλούν μεγαλύτερες καθυστερήσεις ή να κάνουν τα e-shops να μην φορτώνουν και καθόλου. Με κάποιους από αυτούς τους κατασκευαστές που τους γνωρίζω προσωπικά τους έχω ενημερώσει και έχουν αλλάξει τον κώδικα τους και έχουν λύσει το πρόβλημα.

Επεξ/σία από CyberCr33p
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 minutes ago, geomagas said:

Και συνήθως, "τρέχει" ο hoster, γιατί ο πελάτης αυτόν ξέρει, σε αυτόν θα "φορτωθεί"... 🙄

Ναι διότι ο πελάτης "δεν πείραξε κάτι" και έχει δίκιο σε αυτό που λέει, οπότε θεωρεί ότι είναι θέμα server οπότε στην τεχνική υποστήριξη του webhost θα στείλει μήνυμα όπως έγινε και σήμερα στην περίπτωση που αναφέρω. Όμως η δουλειά του webhost είναι να δουλεύει σωστά ο δικός του server. Εάν δουλεύει σωστά ο δικός του server, είναι σωστά ρυθμισμένος και δεν είναι υπερφορτωμένος, δεν είναι μέσα στις συμβατικές του υποχρεώσεις να ανιχνεύσει και να βρει που οφείλεται η καθυστέρηση σε κάποια σελίδα. Το εάν κάποιος webhost έχει τα κατάλληλα εργαλεία και εξειδικευμένο προσωπικό που γνωρίζει από μεθόδους troubleshooting και κώδικα για να καταλάβει που οφείλεται το πρόβλημα είναι κάτι επιπλέον που εάν θέλει το παρέχει.

Παράλληλα, η πρόσληψη εξειδικευμένου (και ακριβότερου) προσωπικού, η παροχή υποστήριξης και εκτός εργάσιμων ημερών/ωρών, καθώς και η άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων (που απαιτεί περισσότερο προσωπικό ειδικά στις ώρες αιχμής), αυξάνουν τα λειτουργικά έξοδα του webhost. Αυτά τα έξοδα μετακυλίονται στην τιμή της υπηρεσίας, και δεν είναι όλοι οι πελάτες διατεθειμένοι να πληρώσουν ένα υψηλότερο ποσό. Φυσικά, όταν παρουσιαστεί πρόβλημα, ο πελάτης θα πρέπει να το αντιμετωπίσει μόνος του, κάτι που μπορεί να του κοστίσει χρόνο και ενδεχομένως χρήματα λόγω χαμένων παραγγελιών, αφού η σελίδα του δεν λειτουργούσε.

Για αυτόν τον λόγο, προσωπικά, αν είχα μια χομπίστικη ιστοσελίδα, το κόστος φιλοξενίας θα αποτελούσε ένα σημαντικό κριτήριο επιλογής ενός webhost. Αντίθετα, για μια επαγγελματική ιστοσελίδα, και ακόμα περισσότερο για ένα e-shop που από αυτό θα βιοποριζόμουν το κόστος φιλοξενίας θα ήταν το λιγότερο σημαντικό κριτήριο. Θα προτιμούσα να γνωρίζω ότι έχω έναν αξιόπιστο συνεργάτη στον οποίο μπορώ να βασιστώ όποτε χρειαστεί. Ειδικά στην εποχή μας που οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουμε αυξημένες δυσκολίες και οι απαιτήσεις λειτουργίας έχουν πολλαπλασιαστεί, κάθε επαγγελματίας έχει καθημερινά προβλήματα να αντιμετωπίσει. Το να έχει κανείς κάποιους συνεργάτες που θα αναλάβουν μέρος του επιπλέον άγχους (όχι μόνο στον τομέα του webhosting, αλλά και σε οποιοδήποτε τομέα χρειάζεται συνεργάτη) και να του επιτρέπει να κοιμάται ήσυχος κάθε βράδυ, είναι κάτι για το οποίο πιστεύω ότι αξίζει να πληρώσει κάποιος λίγο παραπάνω για να το αποκτήσει.

Επεξ/σία από CyberCr33p
  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...