NT1G Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου DSG δεν είναι το s tronic; Γιατί να μην έχει γρανάζια;
paylidis Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 51 λεπτά πριν, manos0013 είπε Φιλε μου,4 αμαξια εχω δει για αγορα. Kia x ceed, Audi a3, cupra leon και cupra φορμεντορ. Συγκεκριμενα το φορμεντορ εχει ιδια τιμη αυτοματο και χειροκινητο. Ερωτηση για ψαγμενους (ισως ξερεις :P), Το A3 30tfsi (116 hp) εχει την ιδια τουρμπινα με το A3 35 tfsi (150 hp) ή ειναι μεγαλυτερη του 35 ? Το φορμεντορ έχει υγρού τύπου και το παίρνεις άφοβα. Δε γνωρίζω για το μέγεθος της τουρμπίνας αλλά η λογική λέει ότι το 1500 έχει μεγαλύτερη 16 λεπτά πριν, NT1G είπε DSG δεν είναι το s tronic; Γιατί να μην έχει γρανάζια; Dsg είναι απλά με καλύτερη χαρτογράφηση. Το ίδιο αυτοματο κιβώτιο με το ίδιο ακριβώς μοτέρ μεταξύ vw k Audi ίδιου μεγέθους κ χρονιάς δεν έχει καμία σχέση… Στο Vw που το έχω είναι ψιλόαπογοήτευση, στο q2 που είχα για μισό μήνα ήταν πραγματικά τουμπανο αλλά είχε και ~1.5 λ παραπάνω κατανάλωση. Το μόνο κοινό που έχουν είναι ότι σπάνε και τα δυο αργά η γρήγορα
pananton Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, manos0013 είπε Φιλε μου,4 αμαξια εχω δει για αγορα. Kia x ceed, Audi a3, cupra leon και cupra φορμεντορ. Συγκεκριμενα το φορμεντορ εχει ιδια τιμη αυτοματο και χειροκινητο. Ερωτηση για ψαγμενους (ισως ξερεις :P), Το A3 30tfsi (116 hp) εχει την ιδια τουρμπινα με το A3 35 tfsi (150 hp) ή ειναι μεγαλυτερη του 35 ? ειναι τελειως αλλος κινητηρας...
manos0013 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 30 λεπτά πριν, pananton είπε ειναι τελειως αλλος κινητηρας... Για δωσε καμια πληροφορια, γιατι εγω τετρακυλινδρους τους βλεπω και τους δυο, ιδια κυβικα...
paylidis Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 3 λεπτά πριν, manos0013 είπε Για δωσε καμια πληροφορια, γιατι εγω τετρακυλινδρους τους βλεπω και τους δυο, ιδια κυβικα... Ναι απλά ο ένας είναι κομμένος και ανταποκρίνεται στο παλιό χιλιαρι. Και τα δυο πρακτικά είναι ίδια κυβικα. Η λογική λέει κ μικρότερη τουρμπίνα κ άλλη χαρτογράφηση 36 λεπτά πριν, pananton είπε ειναι τελειως αλλος κινητηρας... 1500 είναι κ οι δυο απλώς ο ένας είναι κομμένος κ ανταποκρίνεται στο παλιό χιλιαρι εμπορικά
pananton Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 5 λεπτά πριν, paylidis είπε Ναι απλά ο ένας είναι κομμένος και ανταποκρίνεται στο παλιό χιλιαρι. Και τα δυο πρακτικά είναι ίδια κυβικα. Η λογική λέει κ μικρότερη τουρμπίνα κ άλλη χαρτογράφηση 1500 είναι κ οι δυο απλώς ο ένας είναι κομμένος κ ανταποκρίνεται στο παλιό χιλιαρι εμπορικά συγνώμη τότε μάλλον έχω μείνει πίσω που ο πρώτος ήταν ο τρικύλινδρος…
paylidis Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, pananton είπε συγνώμη τότε μάλλον έχω μείνει πίσω που ο πρώτος ήταν ο τρικύλινδρος… Ναι πλέον είναι ο ίδιος κινητήρας 4 κυλ 1500 1
Liapisftw Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Μην το σκέφτεσαι και πήγαινε σε dsg.. Τα κορόιδευα μέχρι που αγόρασα ένα από περιέργεια και έκτοτε όλα μου τα αυτοκίνητα ήταν dsg/stronic. Το dq200 που βάζουν στα entry level (7αρι ξηρού τύπου) είναι το προβληματικό αλλά πλέον και αυτό έχει βελτιωθεί. Το dq250 (6αρι υγρού τύπου) είναι αλεξίσφαιρο. Πλέον είμαι κάτοχος ενός s3 8v facelift με το dq381 (7αρι υγρού τύπου) και πραγματικά είναι απόλαυση. Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου από Liapisftw 1
tsofras Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 10 ώρες πριν, xsterg είπε αυτοματο με κλειστα τα ματια. πηρα vw golf variant r φυσικα αυτοματο. δεν παιζεται το αυτοκινητο. μην ακουσω παλι κανεναν να λεει τις γνωστες μπαρουφες οτι τα αυτοματα χαλανε ενω τα χειροκινητα οχι. η το αλλο οτι εαν σου χαλασει το αυτοματο δεν το φτιαχνει κανεις. πλεον τα αυτοματα ειναι τρομερα αξιοπιστα. η διαχειριση της καταναλωσης ειναι τετοια που κανουν οικονομια σε σχεση με το αντιστοιχο χειροκινητο. δεν καταλαβαινεις αλλαγες ταχυτητων. ευκολια χρησης. εαν σου χαλασει κιβωτιο, ειτε χειροκινητο ειτε αυτοματο πιστεψε με, και στα δυο κανεις δεν ξερει να τα φτιαξει σωστα. οποτε καταληγουμε στον ιδιο παρονομαστη. α και κατι αλλο. οι αμερικανοι απο την δεκαετια του 60 ειχαν σχεδον και μονο αποκλειστικα αυτοματα. αλλα δεν ξερουν αυτοι εδω και 60 χρονια. μουθυμιζει αυτο που ελεγαν μερικοι την δεκαετια του 90. μην παρεις αυτοκινητο με ηλ παραθυρα γιατι χαλανε. η μην παρεις με ηλεκτρομαγνητικες κλειδαριες γιατι χαλανε. αυτα ειναι αστεια πραγματα. εαν εχω κατι αρνητικο να πω για τα αυτοματα κιβωτια ειναι το αυξημενο κοστος αγορας και η πολυπλοκοτητα της κατασκευης του που σε τελικη αναλυση δεν εχει επιπτωση στον τελικο χρηστη. Αστεία δεν είναι γιατί αν χαλάσει η ηλεκτρική κλειδαριά ή το παράθυρο το αμάξι μία χαρά πάει. Επίσης αν κάποιος έχει να δώσει 35-40 χιλιάρικα φαντάζομαι έχει να δώσει και 2κ για επισκευή. Όσοι μείνετε στην εθνική ή σε πλοίο με κολλημένο κιβώτιο μιλήστε για κολλημένα μυαλά 10 ώρες πριν, Sorath είπε Μεταχειρισμένο 2010 Leon 1.8 DSG (7ταχυτο). Μια χαρά δουλεύει ακόμη και σήμερα. Και είναι οτι πιο απολαυστικό έχω οδηγήσει. Και εσύ το σκέφτεσαι για καινούργιο του 2025; ΥΓ: Τα αυτόματα είχα παλιά λίγο πιο αυξημένη κατανάλωση. Δεν ισχύει πλέον με τα σύγχρονα. Leon 2013 1.8 DSG έσπασε 3 φορές από 38.000 - 52.000 χλμ Τυχερά είναι αυτά εσένα σου έκατσε καλό κομμάτι Υ.Γ. και εγώ DSG πήρα πάλι γιατί δεν συγκινείται αλλά πήγα σε υγρού τύπου, σε ξηρού όπως του Α3 δεν πρόκειται να ξαναπάω ποτέ όπως και δεν πρόκειται να κρατήσω το δικό μου μετά τα 30.000χλμ 2
gakost Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Αφού δεν σε πειράζει να πας σε μια μάρκα που έχει χίλια μύρια προβλήματα αξιοπιστίας , το κιβώτιο δεν θα πρέπει να σε απασχολεί ως έξτρα πονοκέφαλος. Από εκεί και πέρα πρέπει να δεις αν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του σε βολεύουν. Τα διπλού συμπλέκτη είναι άτσαλα και χάνουν το μπούσουλα σε πυκνή κίνηση πρώτη δευτέρα. CVT ή κλασικό με μετατροπέα ροπής είναι πολύ καλύτερα σε αυτές τις περιπτώσεις. Επίσης αν έχεις βάρκα ή τρέιλερ πάλι δεν κάνουν ειδικά αν χρειάζεσαι να κάνεις όπισθεν σε ανηφόρα ή άμμο. Θα εχεις πολλές φθορές και ακριβές επισκευές σύντομα. Ούτε τα CVΤ κάνουν ιδανικά θες το κλασικό αυτόματο με μετατροπέα. Τα διπλού συμπλέκτη ειναι ιδανικά για σβέλτη οδήγηση και έχουν λιγότερη κατανάλωση από το χειροκίνητο. Οδήγησε το και βγάλε τα συμπεράσματα σου. Αν δεν σου δίνουν test drive για μια δυο μέρες σκέψου να νοικιάσεις ένα. Θα δεις αν σου αρέσει και ταιριάζει σε αυτό που θες. Με μια βόλτα δεν θα καταλάβεις πολλά.
Nabuko Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 20 ώρες πριν, tsofras είπε όπως και δεν πρόκειται να κρατήσω το δικό μου μετά τα 30.000χλμ Δηλαδή 10 χρόνια 😁 3
manos0013 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Στις 15/2/2025 στις 5:49 ΠΜ, gakost είπε Αφού δεν σε πειράζει να πας σε μια μάρκα που έχει χίλια μύρια προβλήματα αξιοπιστίας , το κιβώτιο δεν θα πρέπει να σε απασχολεί ως έξτρα πονοκέφαλος. Από εκεί και πέρα πρέπει να δεις αν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του σε βολεύουν. Τα διπλού συμπλέκτη είναι άτσαλα και χάνουν το μπούσουλα σε πυκνή κίνηση πρώτη δευτέρα. CVT ή κλασικό με μετατροπέα ροπής είναι πολύ καλύτερα σε αυτές τις περιπτώσεις. Επίσης αν έχεις βάρκα ή τρέιλερ πάλι δεν κάνουν ειδικά αν χρειάζεσαι να κάνεις όπισθεν σε ανηφόρα ή άμμο. Θα εχεις πολλές φθορές και ακριβές επισκευές σύντομα. Ούτε τα CVΤ κάνουν ιδανικά θες το κλασικό αυτόματο με μετατροπέα. Τα διπλού συμπλέκτη ειναι ιδανικά για σβέλτη οδήγηση και έχουν λιγότερη κατανάλωση από το χειροκίνητο. Οδήγησε το και βγάλε τα συμπεράσματα σου. Αν δεν σου δίνουν test drive για μια δυο μέρες σκέψου να νοικιάσεις ένα. Θα δεις αν σου αρέσει και ταιριάζει σε αυτό που θες. Με μια βόλτα δεν θα καταλάβεις πολλά. Σε audi a1 δεκαετιας δεν ειχα καποιο θεμα ! Αυτο που με προβληματιζει ειναι το αυτοματο κιβωτιο ,μιας και αν προκυψει προβλημα η επισκευη κοστιζει. Αν εβγαινε το αμαξι 150 hp ,με πολλαπλων συνδεσμων αναρτηση και χειροκινητο κυβωτιο,δεν θα το σκεφτομουν καθολου. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα