Προς το περιεχόμενο

Opel Astra K 1.5 diesel


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους!!!

Θα ήθελα να ρωτήσω δύο πράγματα όποιον γνωρίζει σχετικά με το αυτοκίνητο astra k facelift του 20 diesel με κινητήρα 1.5

Πρόσφατα αγόρασα το αυτοκίνητο μεταχειρισμένο με 46000 χλμ. Το πήγα στο συνεργείο να το δει ο μάστορας που έχω μου ειπε ότι είναι καλό και τα σχετικά ότι δεν φοράει τον κινητήρα 1.6 που είχε κάνει ανάκληση η opel που είχαν θέματα με την καδένα και το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση.

Θα το πάω και στην opel τις επόμενες μέρες απλός να το τσεκάρουν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας και όχι εισαγωγής από εξωτερικό ομως τις τελευταίες μέρες εχουν συμβεί τα εξής:

Προ λιγο ημερών μπήκα στο αυτοκίνητο το έβαλα μπροστά το άφησα λίγη ώρα να ζεσταθεί οπως κανω παντα (επειδή μου είπαν καλο είναι το αμαξι λόγο το ότι είναι πετρέλαιοκινητο να το αφηνω λίγη ωρα οταν το βαλω μπροστα και λίγη ωρα οταν φτασω στον προορισμό μου) παω να βάλω όπισθεν και μπήκε λες και την κάρφωσα την ταχύτητα δεν έδωσα σημασία και μου το ξανά έκανε χθες! σημερα το πρωί όχι... μήπως οφείλετε στο ότι είχε πολύ κρύο; ενω πατούσα τέρμα συμπλέκτη δεν μου το έκανε στην πρώτη μόνο στην όπισθεν.

Το δεύτερο είναι σήμερα για κάποιο λόγο ετρηζε εκεί που ειναι το κοντραν του αυτοκινήτου σβήνω κινητήρα τελείως στο φανάρι ξανα βάζω μπροστά δεν το ξανά έκανε. Το εχω περίπου ένα μήνα τώρα αλλά αυτά τα δυο μου έκαναν τρομερή εντύπωση σε 4 χρονων αμάξι.

Έχουν συμβεί παρόμοια περιστατικά σε κανέναν άλλον με opel astra;;;

Σας ευχαριστώ πολύ!

*Πάντως το αυτοκίνητο πέραν αυτα που προανέφερα είναι υπέροχο! 

Δημοσ.

Δεν χρειάζεται σπέσιαλ ζέσταμα.Απλά το βάζεις μπροστά αφού σβήσουν τα λαμπάκια,βάζεις ζώνη ,φτιάχνεις ράδιο,κινητό ,κλειδιά κλπ και ξεκινάς να οδηγάς σαν άνθρωπος που σέβεται την περιουσία του και όχι σαν κανίβαλος. 

Για τον συμπλέκτη καλό ειναι να το δει μηχανικός.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έτσι όπως το περιγράφεις, πιστεύεις ότι σου έχουν γυρίσει τα χιλιόμετρα και έχει πολλά  παραπάνω , έτσι ωστε να πρέπει να αλλάξεις συμπλέκτη ?

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, atheatos είπε

Έτσι όπως το περιγράφεις, πιστεύεις ότι σου έχουν γυρίσει τα χιλιόμετρα και έχει πολλά  παραπάνω , έτσι ωστε να πρέπει να αλλάξεις συμπλέκτη ?

Έχω αρχίσει και το σκέφτομαι να σας πω την αλήθεια. Γι αυτό θα το πάω στην opel γιατί είναι και ελληνικής αντιπροσωπείας οποτε αυτοί πιστεύω θα τα τσεκαρουν όλα!

Δημοσ.

Αυτο με την οπισθεν υπαρχει επειδη δεν εχει συγχρονιζε. Αν δεν έχει κάτσει καλά το γρανάζι ή δεν έχεις σταματήσει πλήρως πριν την βάλεις, μπορεί να σου γρατζουνίσει λίγο. Το παθαίνω και στο Corsa E που έχω (και σε άλλα πολλά αμάξια που έχω οδηγήσει). Φρόντισε να είσαι πάντα σταματημένος πριν την βάλεις και αν νιώθεις αντίσταση, κούμπωσε μία άλλη ταχύτητα, χωρίς να αφήσεις συμπλέκτη και μετά βάλε όπισθεν. 

Από τριξίματα κτλ, καλώς ήρθες στην Opel θα πω μόνο. Και εμένα μπροστά στο ταμπλό πότε ξεκινάει, πότε σταματάει μέσα στο μήνα.  

Παρεμπιπτόντως να συμπληρώσω ότι το να το αφήνεις να κρυώσει όταν σταματάς, δεν χρειάζεται εκτός και αν το έχεις πιέσει πιο πριν.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Αυτο με την οπισθεν υπαρχει επειδη δεν εχει συγχρονιζε. Αν δεν έχει κάτσει καλά το γρανάζι ή δεν έχεις σταματήσει πλήρως πριν την βάλεις, μπορεί να σου γρατζουνίσει λίγο. Το παθαίνω και στο Corsa E που έχω (και σε άλλα πολλά αμάξια που έχω οδηγήσει). Φρόντισε να είσαι πάντα σταματημένος πριν την βάλεις και αν νιώθεις αντίσταση, κούμπωσε μία άλλη ταχύτητα, χωρίς να αφήσεις συμπλέκτη και μετά βάλε όπισθεν. 

Από τριξίματα κτλ, καλώς ήρθες στην Opel θα πω μόνο. Και εμένα μπροστά στο ταμπλό πότε ξεκινάει, πότε σταματάει μέσα στο μήνα.  

Παρεμπιπτόντως να συμπληρώσω ότι το να το αφήνεις να κρυώσει όταν σταματάς, δεν χρειάζεται εκτός και αν το έχεις πιέσει πιο πριν.

Α, ωραία πράγματα τώρα που θα το πάω στην αντιπροσωπεία στα γλυκά νερά θα τους το πω ουτε στο παλιό μου αμάξι που ήταν Chevrolet (Daewoo) 19 χρονων και δεν ετριζαν τα πλαστικά. Αφού όταν μ έπιασε κόκκινο φανάρι έσβησα κινητήρα ξανα έβαλα μπροστά και δια μαγείας σταμάτησε να τρίζει! Αυτό με την όπισθεν ήμουν πλήρως σταματημένος εβγαινα από πάρκινγκ!

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν χρειάζεται σπέσιαλ ζέσταμα.Απλά το βάζεις μπροστά αφού σβήσουν τα λαμπάκια,βάζεις ζώνη ,φτιάχνεις ράδιο,κινητό ,κλειδιά κλπ και ξεκινάς να οδηγάς σαν άνθρωπος που σέβεται την περιουσία του και όχι σαν κανίβαλος. 

Για τον συμπλέκτη καλό ειναι να το δει μηχανικός.

Θα το πάω στην opel να το δουν! Ζώνη κτλ πάντα!

Δημοσ.
1 hour ago, Anovathi said:

Καλησπέρα σε όλους!!!

Θα ήθελα να ρωτήσω δύο πράγματα όποιον γνωρίζει σχετικά με το αυτοκίνητο astra k facelift του 20 diesel με κινητήρα 1.5

Πρόσφατα αγόρασα το αυτοκίνητο μεταχειρισμένο με 46000 χλμ. Το πήγα στο συνεργείο να το δει ο μάστορας που έχω μου ειπε ότι είναι καλό και τα σχετικά ότι δεν φοράει τον κινητήρα 1.6 που είχε κάνει ανάκληση η opel που είχαν θέματα με την καδένα και το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση.

Θα το πάω και στην opel τις επόμενες μέρες απλός να το τσεκάρουν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας και όχι εισαγωγής από εξωτερικό ομως τις τελευταίες μέρες εχουν συμβεί τα εξής:

Προ λιγο ημερών μπήκα στο αυτοκίνητο το έβαλα μπροστά το άφησα λίγη ώρα να ζεσταθεί οπως κανω παντα (επειδή μου είπαν καλο είναι το αμαξι λόγο το ότι είναι πετρέλαιοκινητο να το αφηνω λίγη ωρα οταν το βαλω μπροστα και λίγη ωρα οταν φτασω στον προορισμό μου) παω να βάλω όπισθεν και μπήκε λες και την κάρφωσα την ταχύτητα δεν έδωσα σημασία και μου το ξανά έκανε χθες! σημερα το πρωί όχι... μήπως οφείλετε στο ότι είχε πολύ κρύο; ενω πατούσα τέρμα συμπλέκτη δεν μου το έκανε στην πρώτη μόνο στην όπισθεν.

Το δεύτερο είναι σήμερα για κάποιο λόγο ετρηζε εκεί που ειναι το κοντραν του αυτοκινήτου σβήνω κινητήρα τελείως στο φανάρι ξανα βάζω μπροστά δεν το ξανά έκανε. Το εχω περίπου ένα μήνα τώρα αλλά αυτά τα δυο μου έκαναν τρομερή εντύπωση σε 4 χρονων αμάξι.

Έχουν συμβεί παρόμοια περιστατικά σε κανέναν άλλον με opel astra;;;

Σας ευχαριστώ πολύ!

*Πάντως το αυτοκίνητο πέραν αυτα που προανέφερα είναι υπέροχο! 

Υπηρχε ανακληση για τον συμπλεκτη! παρεπιπτοντως το 1.5 με adblue ειναι χαλια, το 1.6 με dpf ηταν το καλυτερο. Εταιρικο με 155,000 οταν αλλαξαμε και δεν ειχα κανενα προβλημα ουτε με καδενες ουτε με dpf! μονο οταν εγινε ανακληση για τον συμπλεκτη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, Anovathi είπε

Α, ωραία πράγματα τώρα που θα το πάω στην αντιπροσωπεία στα γλυκά νερά θα τους το πω ουτε στο παλιό μου αμάξι που ήταν Chevrolet (Daewoo) 19 χρονων και δεν ετριζαν τα πλαστικά.

Που να δεις πως τρίζουν και τα TOYOTA….

Καινούργιο και έτριζε σαν 50 χρονών Ντάτσουν…

1 ώρα πριν, Anovathi είπε

το άφησα λίγη ώρα να ζεσταθεί οπως κανω παντα (επειδή μου είπαν καλο είναι το αμαξι λόγο το ότι είναι πετρέλαιοκινητο να το αφηνω λίγη ωρα οταν το βαλω μπροστα και λίγη ωρα οταν φτασω στον προορισμό μου)

Τα σύγχρονα EURO 5-6 diesel ΔΕΝ θέλουν ζέσταμα.

Ζέσταμα έκαναν πριν 20-30-40 χρόνια…

1 ώρα πριν, Anovathi είπε

Πάντως το αυτοκίνητο πέραν αυτα που προανέφερα είναι υπέροχο! 

Σε αυτό που πρέπει να δώσεις έμφαση στο Diesel, είναι να κάνεις σωστά και στην ώρα τους (χωρίς να τις διακόψεις) τις αναγεννήσεις του φίλτρου DPF.

Οτιδήποτε άλλο μην σε απασχολεί.

Επεξ/σία από andreas1gr
Δημοσ.

Ποτέ το απλό diesel εάν δεν θέλεις να έχει μόνιμα το check engine αναμενο, και παντα απενεργοποιημηνο το start stop εαν δεν θελεις να μεινεις απο μπαταρια.

Δημοσ.
1 hour ago, kostas_anes said:

Αυτο με την οπισθεν υπαρχει επειδη δεν εχει συγχρονιζε. Αν δεν έχει κάτσει καλά το γρανάζι ή δεν έχεις σταματήσει πλήρως πριν την βάλεις, μπορεί να σου γρατζουνίσει λίγο. Το παθαίνω και στο Corsa E που έχω (και σε άλλα πολλά αμάξια που έχω οδηγήσει). Φρόντισε να είσαι πάντα σταματημένος πριν την βάλεις και αν νιώθεις αντίσταση, κούμπωσε μία άλλη ταχύτητα, χωρίς να αφήσεις συμπλέκτη και μετά βάλε όπισθεν. 

Από τριξίματα κτλ, καλώς ήρθες στην Opel θα πω μόνο. Και εμένα μπροστά στο ταμπλό πότε ξεκινάει, πότε σταματάει μέσα στο μήνα.  

Παρεμπιπτόντως να συμπληρώσω ότι το να το αφήνεις να κρυώσει όταν σταματάς, δεν χρειάζεται εκτός και αν το έχεις πιέσει πιο πριν.

Ρε συ και έλεγα τι στο καλό. Το Corsa Ε έχω και εγώ και ακούω ένα τρίξιμο μέσα στο ταμπλό.. Ο μηχανικόσ μου λέει πρέπει να λύσει ταμπλό να το βρεί τι είναι... Σιγα μην... Πολύ σπαστικό όμως!!! 

Για την όπισθεν, εγώ πατάω συμπλέκτη τέρμα, μετράω μέχρι το 3 και κουμπώνει "βούτυρο" 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tsino είπε

Ο μηχανικόσ μου λέει πρέπει να λύσει ταμπλό να το βρεί τι είναι...

Δε θα βρει τι ειναι, τα κωλοπλαστικα του απλως συντονιζουν και δεν πιανουν καλα στους αρμους μεταξυ τους. Οτι συγχρονο αμαξι και να μπεις, στο 6μηνο εχει τα ιδια τριξιματα. 

Εγω αλλο προβλημα εχω με την Οπελ σε αυτα. Τον μαλακα που εφτιαξε το κοντερ ετσι ωστε να μπορει να μπει σκονη απο την μεσα πλευρα του πλαστικου θελω να βρω, μαζι με τον μαλακα που αποφασισε οτι σε αντιθεση με το Corsa D, που ειναι απλως 3 βιδες, πρεπει να λυσεις ΟΛΟ ΤΟ ΤΑΜΠΛΟ για να βγαλεις το τζαμακι του κοντερ να το καθαρισεις :)  

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...