Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Porsche αντιμετωπίζει μια περίοδο οικονομικών προκλήσεων, καθώς τα προκαταρκτικά οικονομικά αποτελέσματα του προηγούμενου έτους αποκαλύπτουν πτώση πωλήσεων κατά 28% στην κινεζική αγορά και συνολική μείωση 3% παγκοσμίως.

Τα περιθώρια κέρδους της εταιρείας έχουν συρρικνωθεί στο 10%, υπολειπόμενα αισθητά του στόχου του 18% που είχε θέσει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Ως απάντηση στις προκλήσεις αυτές, η διοίκηση της Porsche ανακοίνωσε την εφαρμογή εκτεταμένων μέτρων για τη βελτίωση της κερδοφορίας. Το επενδυτικό πλάνο για το 2025 περιλαμβάνει κονδύλι ύψους 800 εκατομμυρίων ευρώ για την επέκταση της γκάμας οχημάτων με συμβατικούς κινητήρες και υβριδική τεχνολογία.

Η στρατηγική αυτή αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση στην αυτοκινητοβιομηχανία, με κολοσσούς όπως η General Motors και η Ford να παραδέχονται πως η έμφαση στα ακριβά ηλεκτρικά οχήματα δεν ανταποκρίθηκε στις πραγματικές ανάγκες της αγοράς, παραβλέποντας τη ζήτηση για υβριδικά μοντέλα.

Παράλληλα, η Audi, αδελφή εταιρεία της Porsche στον όμιλο Volkswagen, προχωρά σε ριζικές αλλαγές στη στρατηγική της. Η εταιρεία ανέπτυξε μια νέα αρχιτεκτονική για συμβατικούς κινητήρες, την PPC, η οποία θα συμπληρώσει την υπάρχουσα πλατφόρμα PPE για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Επιπρόσθετα, η Audi εγκαταλείπει το πρόσφατα υιοθετημένο σύστημα ονοματολογίας που διαχώριζε τα μοντέλα με μονούς αριθμούς (A3, A5, Q5, Q7) για συμβατικά και υβριδικά οχήματα, και ζυγούς αριθμούς (A4, A6, Q6, Q8) για τα ηλεκτρικά.

Στο πλαίσιο των νέων εξελίξεων, η Audi προγραμματίζει την παρουσίαση ενός νέου A6 με συμβατικό κινητήρα στις 3 Μαρτίου. Η εταιρεία επιστρέφει στην απλούστερη διάκριση όπου το γράμμα "A" υποδηλώνει επιβατικά μοντέλα με χαμηλό ύψος και το "Q" αναφέρεται σε οχήματα τύπου SUV.

Οι τεχνολογικές εξελίξεις περιλαμβάνουν την παρουσίαση του νέου A5 με κινητήρα βενζίνης, διαθέσιμο σε εκδόσεις fastback sedan και Avant, καθώς και του πλήρως ηλεκτρικού A6 σε αντίστοιχες εκδόσεις. Ωστόσο, κανένα από αυτά τα μοντέλα δεν προορίζεται για την αμερικανική αγορά.

Oι κινήσεις αυτές ίσως αντικατοπτρίζουν μια ευρύτερη επανεκτίμηση της στρατηγικής εξηλεκτρισμού, καθώς οι κατασκευαστές προσαρμόζονται στις πραγματικές συνθήκες της αγοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Η πορεία προς τον εξηλεκτρισμό παραμένει κεντρικός στόχος, αλλά με πιο ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα και παράλληλη ανάπτυξη συμβατικών τεχνολογιών για την κάλυψη των άμεσων αναγκών της αγοράς.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Στην Ιαπωνία δεν βλέπεις άλλο αμάξι πέρα από υβριδικό. Μην ξεχνάμε όμως ότι τα υβριδικά φέρουν ηλεκτρικές μπαταρίες και αυτό το γράφω για τους πολέμιους της ηλεκτροκίνησης.

 

Δημοσ.
Quote

Επιπρόσθετα, η Audi εγκαταλείπει το πρόσφατα υιοθετημένο σύστημα ονοματολογίας που διαχώριζε τα μοντέλα με μονούς αριθμούς (A3, A5, Q5, Q7) για συμβατικά και υβριδικά οχήματα, και ζυγούς αριθμούς (A4, A6, Q6, Q8) για τα ηλεκτρικά.

Λάθος. Προφανώς υπάρχουν τα A4, A6, Q6, Q8 με συμβατικούς κινητήρες.

Ότι είναι υβριδικό ή ηλεκτρικό της Audi είναι e-tron.

  • Like 4
Δημοσ.
7 minutes ago, RcManiac said:

Λάθος. Προφανώς υπάρχουν τα A4, A6, Q6, Q8 με συμβατικούς κινητήρες.

Ότι είναι υβριδικό ή ηλεκτρικό της Audi είναι e-tron.

Σκαλωσα και εγω,οτι ναναι γραφουν

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, chek2fire said:

Στην Ιαπωνία δεν βλέπεις άλλο αμάξι πέρα από υβριδικό. Μην ξεχνάμε όμως ότι τα υβριδικά φέρουν ηλεκτρικές μπαταρίες και αυτό το γράφω για τους πολέμιους της ηλεκτροκίνησης.

Το πρόβλημα είναι όμως ότι το υδριβικό έχει συμβατικό κινητήρα σαν γεννήτρια,το αμιγώς ηλέκτρικό δεν έχει, η πρέπει να βρείς ταχυφορτιστή η πρέπει να έχεις τρόπο να το βάζεις να φορτίσει απο το δίκτυο,αυτός που παλεύει να βρεί θέση κοντά στο σπίτι του η να βρεί ταχυφορτιστή τι κάνει;,το πρόβλημα λοιπόν είναι η έλλειψη υποδομής.

  • Like 2
Δημοσ.

Λεφτά υπάρχουν για επενδύσεις αλλά αν επιβληθούν δασμοί η αυτοκινητοβιομηχανία που θα οδηγηθεί;

Δημοσ.
9 minutes ago, grlv said:

Η συγκεκριμένη είδηση γιατί πρέπει να απασχολεί site τεχνολογίας?

Ναι γιατί πρέπει κάθε άρθρο που γράφεται εδώ μέσα να έχει να κάνει μόνο με τον Musk, Nvidia και Apple

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, RcManiac είπε

Λάθος. Προφανώς υπάρχουν τα A4, A6, Q6, Q8 με συμβατικούς κινητήρες.

Ότι είναι υβριδικό ή ηλεκτρικό της Audi είναι e-tron.

E-tron ονομάζουν τα καθαρά ηλεκτροκίνητα, όλα τα υβριδικά λέγονται έτσι γτ έχουν κ βενζίνη.

Δημοσ.
6 minutes ago, gurgurant said:

E-tron ονομάζουν τα καθαρά ηλεκτροκίνητα, όλα τα υβριδικά λέγονται έτσι γτ έχουν κ βενζίνη.

Τα e-tron ήταν κάποτε υβριδικά plug in, δλδ και με φόρτιση, αυτονομία κάπου 30χλμ στην μπαταρία και τρελό βάρος.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ZoReN είπε

Ναι γιατί πρέπει κάθε άρθρο που γράφεται εδώ μέσα να έχει να κάνει μόνο με τον Musk, Nvidia και Apple

Άλλο εννούσε ο φίλος και έχει μια λογική αυτό που λέει.

Το insomnia χρόνια τώρα κατάντησε ένα τσουβάλι ειδήσεων γενικών θεμάτων, εάν κρίνω από την εγγραφή σου εδώ είναι λογικό να μην καταλαβαίνεις τι εννοεί.

Ακόμη και για τον Musk υπάρχουν άλλα μέρη για να ενημερώνεσαι σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα και τους πυραύλους. Το αν η SHEIN πουλάει ακατάλληλα προϊόντα (ρούχα και πλαστικά), πόσοι άνθρωποι έχουν ζήσει στον πλανήτη και το αν θα υπάρχουν αυξήσεις στα προϊόντα λόγο κάποιας κυβέρνησης... ε δεν θα έπρεπε να απασχολεί τον άνθρωπο που σε είναι εδώ μέσα , έχω τις εφημερίδες μου, τα κανάλια μου στο youtube και τα sites που με ενδιαφέρει να μάθω κάτι διαφορετικό.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι διαχειριστές έχουν βάλει το λιθαράκι τους όταν οι συζητήσεις ξεφεύγουν με βάση τα άρθρα που ανεβάζουν και οι κουβέντες πάνε σε άλλο επίπεδο (πολιτικό έως προσβλητικό) και καταλήγουν να κλειδώνουν τα θέματα και να διαχειρίζονται αναφορές.

 

Εκτός αν με κάθε ποστάρισμα βάζοντας τη λέξη τεχνολογία δικαιολογεί την όλη φάση.

  • Like 2
Δημοσ.
8 hours ago, cpc464 said:

Το πρόβλημα είναι όμως ότι το υδριβικό έχει συμβατικό κινητήρα σαν γεννήτρια,το αμιγώς ηλέκτρικό δεν έχει, η πρέπει να βρείς ταχυφορτιστή η πρέπει να έχεις τρόπο να το βάζεις να φορτίσει απο το δίκτυο,αυτός που παλεύει να βρεί θέση κοντά στο σπίτι του η να βρεί ταχυφορτιστή τι κάνει;,το πρόβλημα λοιπόν είναι η έλλειψη υποδομής.

Δε διαφωνώ με το σκεπτικό που παρέθεσες αλλά πιστεύω ότι το βαθύτερο πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης είναι άλλο,  ήτοι το energy density.  Η διαφορά αποθηκευμένη ενέργειας ανά όγκο μεταξύ των υγρών καυσίμων και των υπαρχόντων τεχνολογιών μπαταριών είμαι τεράστια.  Θεωρώ πως αν λυθεί αυτό το θέμα, θα προχωρήσει to adaption και των αμιγώς ηλεκτρικών και κατά ανάγκη θα ακολουθήσουν οι υποδομές. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, JcD είπε

Τα e-tron ήταν κάποτε υβριδικά plug in, δλδ και με φόρτιση, αυτονομία κάπου 30χλμ στην μπαταρία και τρελό βάρος.

Αχααα μάλιστα 😌

Δημοσ.
2 ώρες πριν, d4mage είπε

Εκτός αν με κάθε ποστάρισμα βάζοντας τη λέξη τεχνολογία δικαιολογεί την όλη φάση.

Διαφωνώ, από την στιγμή που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τεχνολογικό θέμα και μια εταιρία σαν την Porsche επενδύει σε αυτή την τεχνολογία, πρέπει και οφείλει ένα site που ασχολείται με τεχνολογικά θέματα να το εμφανίσει σαν είδηση…

Η τεχνολογία δεν είναι κάτι εκλεπτυσμένο και ούτε περιορίζεται σε θέματα μόνο υπολογιστών, κονσόλων και κινητών…

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...