Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, nick_corobos είπε

Άντε ενα αμάξι προσφέρει σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Για ποιο λόγο το επιτρέπουν οι χώρες;

Μα δεν το επιτρέπουν (τουλάχιστον οι περισσότερες για την ώρα).

Άλλο που στην Ελλάδα θεωρούμε πιο safe να οδηγάει ένας 85-χρονος που πήρε το δίπλωμα με ένα 20κιλο Καλαματιανό την ώρα που έχει κοπανήσει δυό καρφάκια τσίπουρο.

6 ώρες πριν, sexotik είπε

Χάζι κάνω 😂

Δεν μπορώ να στοιχειοθετησω στο μυαλό μου διαφορετικό προφίλ για κάποιον που θα σκάσει 20 με 30.000 για να αγοράσει ηλεκτρικό  αυτόνομο BYD!!!! 🤣🤣

BYD!!!! 

Μήπως πρέπει να συνέλθουμε λίγο;;;

 

Χάλαρωσε, ούτος ή άλλως έτσι όπως πάει η δουλειά σε λίγο η BYD (και όχι μόνο) θα παράγει σε ευρωπαϊκά εργοστάσια και οι ευρωπαίοι σε κινέζικα.

4 ώρες πριν, billdanos είπε

Να φύγετε κύριε, να πάτε αλλού! Βγάλε διαβατήριο, πάρε Visa, βρες δουλειά, πάρε cyber Truck και άσε μας εμάς εδώ στην ησυχία μας! 😛 

Σοβαρά πάντως, η Tesla για την ώρα "μας τελείωσε". Έκανε την αρχή, ξύπνησε την αγορά, έμεινε στάσιμη νομίζοντας πως θα έρχονται οι πελάτες αβάδιστα, ξόδεψε άπειρους πόρους για εκτρώματα τύπου Truck, ξεπεράστηκε από τον ανταγωνισμό. :) 

Screenshot 2025-02-12 at 11.01.42.jpg

Μεταξύ μας και η γενικότερη αγορά είναι κάπως στάσιμη στην Ευρώπη.

Όταν σταματάνε οι επιδοτήσεις παγώνουν και οι θεαματικές πωλήσεις των ηλεκτρικών.

Άρα υπολογίζοντας τα παραπάνω και σε συνδυασμό με τον σαφώς αυξανόμενο ανταγωνισμό λογικό είναι να μειώνονται οι πωλήσεις.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 12/02/2025 at 15:33, sexotik said:

Θέλω να μου πεις τι προσφέρουν σε σχέση με ένα θερμικό 😂

2€/100 χλμ, σχεδόν ανύπαρκτη συντήρηση/σέρβις είναι μερικά. 

Εδώ κυριούλης με το πρώτο του Σέρβις στα ~ 200.000χλμ, το θερμικό θα είχε πάει 14 φορές.

Εδώ κυριούλης με 10 χρόνια ηλεκτρικό / 315.000χλμ και τη φθορά στην μπαταρία, το θερμικό παίζει να ήταν για απόσυρση.  

*** Για 315.000χλμ θέλεις περί τα 40.000 ευρώ σε καύσιμα και στο ηλεκτρικό περί τα 10.000 ευρώ. Σε μια 10ετία, 30.000 ευρώ εξοικονόμηση.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 5
Δημοσ.
2 hours ago, Black Demis said:

Κρατική επιδότηση εδω και μινες φιλακια αδειασε το ταμειο και στο αμεσο μελλον δεν αναμένεται κατι.... so..... Θα λεμε καθος ειναι τα πραγματα
dolphin Καμια 30 χιλιαρικα και το seagul 20+/-
το ιδιο για οτιδιποτε αλλο ηλεκτρικό που ειχε επιδότηση

Και να σταματήσει η επιδότηση  το seagull θα είναι το πιο φθηνό ηλεκτρικό.  Μην ξεχνάμε ότι i10 & picanto αρχίζουν από τα 16κ. Έχει ξεφύγει η κατάσταση!

Δημοσ.
8 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Γιατί σταδιακά θα γίνει υποχρεωτικό αφού θα έχει μεγαλύτερη ασφάλεια απτην χειροκίνητη οδήγηση που εξαρτάται από τα πάθη κ τα λαθη του οδηγού. Ο υπολογιστής δε νυστάζει, εκνευρίζεται,τραβάει σελφι,κοιτάει κώλους,καπνίζει,τρώει, πίνει,ψάχνει στο ντουλαπάκι, η χερουκλωνει τη νεαρά δίπλα του. Δε μεθάει ούτε κάνει κόντρες σφήνες κλπ επειδή νιώθει Σουμάχερ στα 18.

 

Σε αυτό το σενάριο, το οποίο βρίσκω και εγώ πολύ πιθανό , το θα απογίνουν οι μηχανές άραγε ; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, VaggD said:

Και να σταματήσει η επιδότηση  το seagull θα είναι το πιο φθηνό ηλεκτρικό.  Μην ξεχνάμε ότι i10 & picanto αρχίζουν από τα 16κ. Έχει ξεφύγει η κατάσταση!

20 χιλιάρικα για εκείνο το πράγμα θα δώσουν ελάχιστοι..... Όλοι παίρνουν με 17 18 χιλιάρικα αμάξια με τα οποια κάνουν ολα ταξίδια το τιγκαρουν στον κοσμο, πανε για ψωνια και γενικος με ενα αμαξι πόλης κανουν τα πάντα καθος η αυτονομια το επιτρεπει (και ας μην εχει άνεση) με το seagul αυτα τα ξεχνας οπως και ξεχνας 2 λεπτα γεμισμα (προφανος οποιος το παρει αυτο το αμαξι για κυριο αμαξι ( 70% της ελλαδας) θεση σταθμηυσης στο σπιτι  ειδε μονο στα ονειρα και απρκαρει οπου βρει

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, nepomuk είπε

Μαυρο φιδι που μας εφαγε αν συμβει κατι τετοιο . Ηδη λαμβανονται μετρα αποτροπης οπως και ενεργητικα με τις τεραστιες επενδυσεις στην  Τ.Ν ,

που τετοια ειναι και η αυτονομη οδηγηση .

Για ποιο λογο; Τι σημασια εχει αν παίρνεις απτην Κίνα η τη Γερμανία τον υπερκοστολογημενο κουβα απο πλαστικο ανακυκλωμενο σκραπ ατσαλι κ ναυλον αυτοκινητο σου;

  • Like 2
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Crash24 είπε

Η βασική έκδοση, που θα διατίθεται σε μοντέλα έως 219.800 γουάν (30.078 δολάρια), περιλαμβάνει λειτουργίες αυτόματης στάθμευσης, διατήρησης λωρίδας και αυτόνομης οδήγησης σε αυτοκινητόδρομους, απαιτώντας πάντα την επίβλεψη του οδηγού.

Αυτά δεν είναι τα Park Assist,  lane assist και Adaptive CC που πάνω κάτω τα προσφέρουν όλοι;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Για ποιο λογο; Τι σημασια εχει αν παίρνεις απτην Κίνα η τη Γερμανία τον υπερκοστολογημενο κουβα απο πλαστικο ανακυκλωμενο σκραπ ατσαλι κ ναυλον αυτοκινητο σου;

Απλουστατα διοτι ανηκουμε εις την Δυσιν και ακομα παραπερα ως η κοιτιδα και θεματοφυλακας του Δυτικου πολιτισμου . Για (εισ) πρακτικους λογους : Ρωτησε τα LLM για τα περιφημα πακετα Ντελορ , δες τις ταμπελες των μεγαλων δημοσιων εργων .

Επεξ/σία από nepomuk
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, nepomuk είπε

Απλουστατα διοτι ανηκουμε εις την Δυσιν και ακομα παραπερα ως η κοιτιδα και θεματοφυλακας του Δυτικου πολιτισμου . Για (εισ) πρακτικους λογους : Ρωτησε τα LLM για τα περιφημα πακετα Ντελορ , δες τις ταμπελες των μεγαλων δημοσιων εργων .

Καλά κ η Κύπρος κείται μακράν ειπώθηκε αλλά ήταν επικές μλκιες. Παιχνίδι εξουσίας είναι ποιος θα μαζέψει το χρήμα. Με τη Κίνα έχει πάρε δώσε όλος ο πλανήτης. Αν ήταν θα είχαμε κ αμερικανικά αμάξια εδώ αλλά με τη φορολογία ούτε την εξάτμιση τους δε μπορείς να κυκλοφορήσεις. Για την ώρα είμασταν γερμανικό προτεκτοράτο αλλά τώρα που αρχίζουν να τον πίνουν θα δημιουργηθεί κενό.

Το σίγουρο είναι πως έτσι που πάνε σε 10 χρονια δε θα υπάρχει ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία θαναι 2-3 συμπράξεις εταιριών με μια κινέζικη κ θα πουλάνε φασον η αμιγώς κινέζικα μοντέλα μέχρι να απορροφηθούν εντελώς.

Επεξ/σία από magicnumbers
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, Ch00rnz0n said:

Δεν υπάρχει καμία απόδειξη γι'αυτό , το πρόβλημα αφορά τις δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες γενικά , το χαμηλό πλέον εισόδημα της μεσαίας τάξης  και τη πλεονεξία του στυλ αγοράζω το φτηνότερο με τα καλύτερα σπεκς .

Το αμάξι έχει γίνει gadget πλέον  , αν έβγαινε γυμνό όπως παλιά θα ήταν πολύ φτηνότερο .

Όπως έγραψαν και άλλοι , θα πάρουν πούλο οι Δυτικοί από τους Κινέζους ,δύσκολο να αντιστραφεί αυτό .

Σιγουρα δεν εχει παιξει ρολο μονο η κοινη γνωμη. Αλλα αποσο φαινεται εχει επηρεασει.

Ιδιαιτερα εαν καποιος διαβαζει το /r/europe στο reddit, υπαρχουν πολλα ποστς-σχολια οπου το χαρακτηριζουν 'Swasticar'

 https://www.firstpost.com/explainers/are-tesla-sales-in-europe-dropping-because-of-elon-musks-politics-13860770.html
 

Quote

The Tesla CEO’s behavior is “extremely damaging,” Ferdinand Dudenhöffer, director of the Center Automotive Research Institute in Germany, told the AFP news agency.

“Nobody wants to be associated with it… Tesla and Musk are almost inextricably linked.
 

Επεξ/σία από Shyn
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Jos3ph είπε

https://ibb.co/LXBHPpdL

Θα πάρω και εγώ αυτόνομη οδήγηση ή έκανα early αγορά; 

Σύμφωνα με τους wannabe EV gurus του forum, με 2% ούτε την πόρτα του γκαράζ δεν προλαβαίνεις να περάσεις. Οπότε δεν θα σου δώσουν FSD, για το καλό σου 😉

Πώς το βλέπεις ως τώρα το Δελφίνι; Ικανοποιημένος; Βλέπω πλέον καθημερινά BYD, κυρίως Dolphin και Atto. 

Περιμένω να δω το νέο Atto 2 που μου αρέσει πολύ και εξωτερικά αν και είναι πολύ μεγάλο για τις ανάγκες μας, 2 άτομα πλέον και ελάχιστα km γενικά, κυρίως σε χαλαρά ταξίδια.

Επεξ/σία από skritikos
Δημοσ.
Στις 12/2/2025 στις 1:16 ΜΜ, sexotik είπε

Μοντερνόπλουτοι θολοκουλτουριάρηδες που απέκτησαν νεόδμητο διαμέρισμα 70τ.μ του νέου εκτρώματος ασπρόμαυρης κυβιστικής αρχιτεκτονικής, με 3000 δόσεις στην οιαδήποτε τράπεζα, θα σκάσουν 20.000+ ευρώ να πάρουν BYD 🤣🤣 γιατί προσφέρει αυτόνομη οικολογική οδήγηση. Γιατί τα δέκα σπιτόσκυλα που συντηρούν ζαλίζονται από τους ήχους των εξατμίσεων και πλήττονται τα δικαιώματα τους! Άλλωστε είναι must να λέμε στην yoga-partner φιλενάδα μας οτι οδηγούμε ηλεκτρικό.

Live your myth in Greece entrepreneurs μου!

μάλλον εννοείς 70τμ 3000 δόσεις στου Παγκράτ που ειν κι πουλι ιν κι φασεηκ

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, skritikos είπε

Περιμένω να δω το νέο Atto 2 που μου αρέσει πολύ και εξωτερικά αν και είναι πολύ μεγάλο για τις ανάγκες μας, 2 άτομα πλέον και ελάχιστα km γενικά, κυρίως σε χαλαρά ταξίδια.

Σε παρομοια κατασταση ευρισκομαι και εντος λεκανοπεδιου με το αφορητο κυκλοφοριακο που επιδεινωνεται . Το ενδιαφερον για αυτοκινητο και δη ηλεκτρικο εχει καταστει εγκυκλοπαιδικης φυσεως . Ανετα βολευομαστε 2 ατομα με 125αρι Κινεζικο (Ταιβανεζικο) συμβατικο σκουτερ . Για αποδρασεις στα νησια ειναι ταμαμ , ενω στα μακρινα ταξιδια δουλεουμε το rent a car , βλεπε και φθηνοτερο  κοστος αεροπορικως , κατα περιπτωση βεβαια . Οταν δεν υπαρχει ιδιωτικος χωρος για φορτιση , ακομα και πυλωτη , το ηλεκτρικο βαινει ασυμφορο και πονοκεφαλος . Κατι πρεπει να γινει ωστε να αποκτησουμε πολιτικη αυτοκινητου αλλα και το κυριοτερο με ενα μαγικο τροπο να εχουμε μαζικη εξοδο απο το Λεκανοπεδιο .

Επεξ/σία από nepomuk
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, skritikos είπε

Σύμφωνα με τους wannabe EV gurus του forum, με 2% ούτε την πόρτα του γκαράζ δεν προλαβαίνεις να περάσεις. Οπότε δεν θα σου δώσουν FSD, για το καλό σου 😉

Πώς το βλέπεις ως τώρα το Δελφίνι; Ικανοποιημένος; Βλέπω πλέον καθημερινά BYD, κυρίως Dolphin και Atto. 

Περιμένω να δω το νέο Atto 2 που μου αρέσει πολύ και εξωτερικά αν και είναι πολύ μεγάλο για τις ανάγκες μας, 2 άτομα πλέον και ελάχιστα km γενικά, κυρίως σε χαλαρά ταξίδια.

Έχω κάνει όλες τις μ.λ.κ.ς που θα έκανε ένας 20χρονος και είμαι 43. Με το που τελείωσε η κ.υλ. πραγματικά απολαμβάνω την οικονομία που προσφέρει και φυσικά είναι ένα παιχνίδι στην οδήγηση, κάμερες και ραντάρ , ICC που με κρατάει μέσα στις γραμμές με εξελιγμένο σύστημα πιλότου, ότι πρέπει για σταμάτα ξεκινά στην Τσιμισκή Θεσσαλονίκη, όχι όμως όταν υπάρχουν διπλό παρκαρισμένα. Φορτίζω κυρίως 11kw με 40 λεπτά την  kwh στους δημόσιους δρόμους, δεν έχω αυτη την στιγμή θέση στάθμευσης. Εκμεταλλευομαι την δωρεάν στάθμευση σε δημοτικά πάρκινγκ με πληρωμή, πχ τα σημεία για επισκέπτες του δήμου Θεσσαλονίκης , thesi.gr για τον σχετικό χάρτη, και έκανα ταξίδι Θεσσαλονίκη Καβάλα στο ανώτατο όριο, 130χλμ, 157 χλμ 40 kwh  με θερμοκρασία 5 βαθμών άνω του μηδέν κελσίου. Επίσης εντόπισα ταχυφορτιστη 130 kw με 39 λεπτά κοντά στην Αμφίπολη.  Μπορώ να γράφω για ώρες. Εδώ είμαστε 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...