Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 minutes ago, sexotik said:

Χάζι κάνω 😂

Δεν μπορώ να στοιχειοθετησω στο μυαλό μου διαφορετικό προφίλ για κάποιον που θα σκάσει 20 με 30.000 για να αγοράσει ηλεκτρικό  αυτόνομο BYD!!!! 🤣🤣

BYD!!!! 

Μήπως πρέπει να συνέλθουμε λίγο;;;

 

Το οτι εσύ δεν την ξέρεις δεν λέει κάτι, είναι μια εταιρεία που φτιάχνει EV για πάνω απο 10 χρόνια,είναι προμηθευτής για τις μπαταρίες του model Y της tesla και οι μπαταρίες blade που φτιάχνει είναι κατα πολύ ανώτερες απο ότι έχει η tesla αυτή την στιγμή.

  • Like 9
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, skritikos είπε

Δεν τα αγοράζουμε για το FSD αλλά γιατί είναι ποιοτικά και με decent τιμές.

Τα υπόλοιπα που ανέφερες στο προηγούμενο post διαβάζονται περισσότερο ως λόγια μεθυσμένου. Αν πραγματικά πιστεύεις πως όσοι έχουν ηλεκτρικά ανήκουν στην κατηγορία που περιγράφεις, θα σου έλεγα να βγεις έξω και να ρωτήσεις όσους τα πήρανε, γιατί τα πήρανε. Και θα εκπλαγείς από το πόσο έξω πέφτεις.

Είναι decent φάση να δώσεις 30.000 ευρώ, με δεκα έτη ζωής, για κάτι που θα το πετάξεις όταν αρχίσει να φθίνει η μπαταρία του;

Η να πηγαίνεις με τον σταυρό στο χέρι να μην απομακρυνθείς από σταθμούς φόρτισης;

Γιατί όλοι όσοι γνωρίζω που αγόρασαν και σοβαρά ηλεκτρικά (qe, etron, jaguar e κλπ), κοπανάνε το κεφάλι τους και θέλουν να τα πετάξουν; Θα μιλάμε για τα κινέζικα όνειρα τώρα;;; 🤣🤣

Δεν θα πω εγω σε κανέναν πώς να πετάξει τα λεφτά του.. 

Επεξ/σία από sexotik
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nick_corobos είπε

Άντε ενα αμάξι προσφέρει σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Για ποιο λόγο το επιτρέπουν οι χώρες;

Δε το επιτρέπουν. Στην Ευρωπαϊκή ένωση απαγορεύεται η αυτόνομη οδήγηση. Όχι βέβαια από ανησυχία και ασφάλεια προς τους Ευρωπαίους πολίτες, αλλά επειδή καμία Ευρωπαϊκή εταιρεία δε το είχε και θα έπαιρνε κεφάλια η Tesla

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, sexotik είπε

Είναι decent φάση να δώσεις 30.000 ευρώ, με δεκα έτη ζωής, για κάτι που θα το πετάξεις όταν αρχίσει να φθίνει η μπαταρία του;

Η να πηγαίνεις με τον σταυρό στο χέρι να μην απομακρυνθείς από σταθμούς φόρτισης;

Γιατί όλοι όσοι γνωρίζω που αγόρασαν και σοβαρά ηλεκτρικά (qe, etron, jaguar e κλπ), κοπανάνε το κεφάλι τους και θέλουν να τα πετάξουν; Θα μιλάμε για τα κινέζικα όνειρα τώρα;;; 🤣🤣

Δεν θα πω εγω σε κανέναν πώς να πετάξει τα λεφτά του.. 

19000 κόστος, όταν στην ίδια τιμή δεν βρίσκεις ούτε θερμικό με αντίστοιχες προδιαγραφές.

Το τι χρήση κάνει ο καθένας σίγουρα δεν είναι στη δική σου κρίση να το αποφασίσεις.

Έχετε βγει ορισμένοι κατά των ηλεκτρικών και της αυτονομίας τους λες κι οργώνετε την Ελλάδα και την Ευρώπη στα ταξίδια με τα δικά σας. Η μάζα πλέον δεν έχει χρήματα ούτε για σοβαρές διακοπές, πόσο μάλλον για άπειρα χλμ με την βενζίνη στο 1.80-2.00.

Απορία, γιατί να το πετάξει κάποιος στα 10 χρόνια; Θα περάσει την ημερομηνία λήξης και θα ξινίσει;

Επεξ/σία από skritikos
  • Like 6
  • Thanks 5
Δημοσ.
1 ώρα πριν, magicnumbers είπε

Οι Κινέζοι θα επικρατήσουν.Εδώ έχει ΚΟΜΒΙΚΗ ευκαιρία η Ευρώπη

Μαυρο φιδι που μας εφαγε αν συμβει κατι τετοιο . Ηδη λαμβανονται μετρα αποτροπης οπως και ενεργητικα με τις τεραστιες επενδυσεις στην  Τ.Ν ,

που τετοια ειναι και η αυτονομη οδηγηση .

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, sexotik είπε

Είναι decent φάση να δώσεις 30.000 ευρώ, με δεκα έτη ζωής, για κάτι που θα το πετάξεις όταν αρχίσει να φθίνει η μπαταρία του;

Η να πηγαίνεις με τον σταυρό στο χέρι να μην απομακρυνθείς από σταθμούς φόρτισης;

Γιατί όλοι όσοι γνωρίζω που αγόρασαν και σοβαρά ηλεκτρικά (qe, etron, jaguar e κλπ), κοπανάνε το κεφάλι τους και θέλουν να τα πετάξουν; Θα μιλάμε για τα κινέζικα όνειρα τώρα;;; 🤣🤣

Δεν θα πω εγω σε κανέναν πώς να πετάξει τα λεφτά του.. 

Τα 10 έτη ζωής από που προκύπτουν;
Οι εγγυήσεις των EV βρίσκονται στα 8 χρόνια ή στα 160000 χλμ (ό,τι φτάσει πρώτο στο όριο).
Επίσης τα στοιχεία της μπαταρίας που μπορεί να αποκτήσουν πρόβλημα ή να χάσουν μεγάλη χωρητικότητα, αλλάζονται ή επισκευάζονται (Δε γίνεται αλλαγή όλης της μπαταρίας).
Τα ηλεκτρικά έχουν μέχρι τώρα, τρομερό ποσοστό υγείας ακόμα και μετά από αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.

Εσύ όταν φεύγεις από βενζινάδικο, πας με τον σταυρό στο χέρι ώστε να μην απομακρυνθείς από άλλο βενζινάδικο;
Τι λογική είναι αυτή;
Παίρνεις ένα ηλεκτρικό με μία Χ αυτονομία. Ξέρεις πόσο βγάζει σε αυτοκινητόδρομο, εντός πόλης, σε βουνό κτλ. Υπολογίζεις και κάνεις τα κουμάντα σου να φορτίσεις όταν πρέπει, όπου πρέπει. Υπάρχουν αρκετοί φορτιστές στη χώρα πια για να υποστηρίξουν την αγορά ηλεκτρικού οχήματος.

Κανένας δικός μου γνωστός δε θέλει να πετάξει ηλεκτρικό.
Το δικό σου δείγμα των 3-4 ανθρώπων, γιατί είναι ποιοτικότερο από το δικό μου δείγμα;
Μήπως και των δυο μας τα δείγματα παραείναι μικρά για να βγάλουμε συμπέρασμα;

Θα αγόραζαν ξανά EV οι χρήστες EV;

 

Όλο αυτό το παραλήρημά σου, θα είχε νόημα μόνο αν τρόλαρες.
Αν δεν τρολάρεις, θα σε παρακαλέσω να διαβάσεις λίγο πριν ξαναγράψεις ασυναρτησίες.

  • Like 5
  • Thanks 5
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, skritikos είπε

n/t

19000 κόστος, όταν στην ίδια τιμή δεν βρίσκεις ούτε θερμικό με αντίστοιχες προδιαγραφές.

Το τι χρήση κάνει ο καθένας σίγουρα δεν είναι στη δική σου κρίση να το αποφασίσεις.

Έχετε βγει ορισμένοι κατά των ηλεκτρικών και της αυτονομίας τους λες κι οργώνετε την Ελλάδα και την Ευρώπη στα ταξίδια με τα δικά σας. Η μάζα πλέον δεν έχει χρήματα ούτε για σοβαρές διακοπές, πόσο μάλλον για άπειρα χλμ με την βενζίνη στο 1.80-2.00.

Επιτέλους συμφωνούμε. Στην ελλάδα της φτώχειας τα 30 χιλιάρικα για κινέζικο ηλεκτρικό, είναι κίνηση μόνο του φαίνεσθαι και όχι πρακτικότητας. 

Επιπλέον δεν είναι δικό μας το αντι ηλεκτρικό κίνημα. Oσοι μα.οσοι κατοχοι ηλεκτρικών γνωρίζω, τα έδωσαν άμεσα.

Δημοσ.

Αυτόνομο θα εμπιστευόμουν μόνο αν όλα τα οχήματα ήταν αυτόνομα. Μίξη αυτόνομα με συμβατικά δεν εμπιστεύομαι.

  • Like 4
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, YngwieMalmsteen είπε

Τα 10 έτη ζωής από που προκύπτουν;
Οι εγγυήσεις των EV βρίσκονται στα 8 χρόνια ή στα 160000 χλμ (ό,τι φτάσει πρώτο στο όριο).
Επίσης τα στοιχεία της μπαταρίας που μπορεί να αποκτήσουν πρόβλημα ή να χάσουν μεγάλη χωρητικότητα, αλλάζονται ή επισκευάζονται (Δε γίνεται αλλαγή όλης της μπαταρίας).
Τα ηλεκτρικά έχουν μέχρι τώρα, τρομερό ποσοστό υγείας ακόμα και μετά από αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.

Εσύ όταν φεύγεις από βενζινάδικο, πας με τον σταυρό στο χέρι ώστε να μην απομακρυνθείς από άλλο βενζινάδικο;
Τι λογική είναι αυτή;
Παίρνεις ένα ηλεκτρικό με μία Χ αυτονομία. Ξέρεις πόσο βγάζει σε αυτοκινητόδρομο, εντός πόλης, σε βουνό κτλ. Υπολογίζεις και κάνεις τα κουμάντα σου να φορτίσεις όταν πρέπει, όπου πρέπει. Υπάρχουν αρκετοί φορτιστές στη χώρα πια για να υποστηρίξουν την αγορά ηλεκτρικού οχήματος.

Κανένας δικός μου γνωστός δε θέλει να πετάξει ηλεκτρικό.
Το δικό σου δείγμα των 3-4 ανθρώπων, γιατί είναι ποιοτικότερο από το δικό μου δείγμα;
Μήπως και των δυο μας τα δείγματα παραείναι μικρά για να βγάλουμε συμπέρασμα;

Θα αγόραζαν ξανά EV οι χρήστες EV;

 

Όλο αυτό το παραλήρημά σου, θα είχε νόημα μόνο αν τρόλαρες.
Αν δεν τρολάρεις, θα σε παρακαλέσω να διαβάσεις λίγο πριν ξαναγράψεις ασυναρτησίες.

Όλο το αναγραφόμενο, είναι δείγμα πραγματικά ασχετοσυνης αν πιστεύεις ότι θα σκάσω 50 χιλιάρικα για να προγραμματίζω πού θα πάω, πόσες μοίρες πρέπει να πατάω το γκάζι για να μη μου τελειώσει γρηγορότερα η μπαταρία, αν πραγματικά πιστεύεις ότι αναλογία βενζινάδικων και ηλεκτρικων σταθμών είναι ανάλογη, αν ο χρόνος ανεφοδιασμού είναι ανάλογος κλπ κλπ. Μάλλον για να το λένε τα άρθρα που διαβάσατε στο ίντερνετ έτσι θα είναι. 

Anywayς

Δημοσ.
2 hours ago, cpc464 said:

To seagull μπορεί να πουλιέται 9.555 απο τον κατασκευαστή αλλά πόσο κάνει όταν φτάσει στην αντιπροσωπεία;, απο ότι είδα είναι ο Σφακιανάκης, με δασμούς προμήθειες κτλ είμαι μέσα αν πώ 30.000€;.

10.000 για την Κίνα, για να προσαρμοστεί στα ευρωπαϊκά πρότυπα θέλει αλλά 4 με 5 χιλιάρικα, μετά υπάρχει φόρος εισαγωγής που βαράνε τα κινέζικα + φπα + ταξινομιση, χοντρικά το βλέπω 18 19 χιλιάρικα δλδ 10 χιλιάρικα κάτω από το dolphin που είναι στα 30

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, sexotik είπε

Όλο το αναγραφόμενο, είναι δείγμα πραγματικά ασχετοσυνης αν πιστεύεις ότι θα σκάσω 50 χιλιάρικα για να προγραμματίζω πού θα πάω, πόσες μοίρες πρέπει να πατάω το γκάζι για να μη μου τελειώσει γρηγορότερα η μπαταρία, αν πραγματικά πιστεύεις ότι αναλογία βενζινάδικων και ηλεκτρικων σταθμών είναι ανάλογη, αν ο χρόνος ανεφοδιασμού είναι ανάλογος κλπ κλπ. Μάλλον για να το λένε τα άρθρα που διαβάσατε στο ίντερνετ έτσι θα είναι. 

Anywayς

Πες μου ότι δεν έχεις ιδέα για τι μιλάς, χωρίς να μου πεις ότι δεν έχεις ιδέα για τι μιλάς...
Αυτό ακριβώς, τίποτα άλλο...

Καλά μυαλά!

  • Like 7
  • Thanks 2
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, sexotik είπε

Είναι decent φάση να δώσεις 30.000 ευρώ, με δεκα έτη ζωής, για κάτι που θα το πετάξεις όταν αρχίσει να φθίνει η μπαταρία του;

Η να πηγαίνεις με τον σταυρό στο χέρι να μην απομακρυνθείς από σταθμούς φόρτισης;

Γιατί όλοι όσοι γνωρίζω που αγόρασαν και σοβαρά ηλεκτρικά (qe, etron, jaguar e κλπ), κοπανάνε το κεφάλι τους και θέλουν να τα πετάξουν; Θα μιλάμε για τα κινέζικα όνειρα τώρα;;; 🤣🤣

Δεν θα πω εγω σε κανέναν πώς να πετάξει τα λεφτά του.. 

 Δεν γνωρίζεις ποια είναι η BYD

 Δεν γνωρίζεις τι προσφέρουν στα λεφτά τους σε σχέση με ενα θερμικό, + ότι υπάρχουν και φθηνότερα

 Αυθαίρετη δήλωση οτι έχουν 10 χρόνια ζωής

 Καθολικό πόρισμα για τις εμπειρίες των κατόχων με στατιστικό δείγμα 3-4 "γνωστών"

🥇Γνήσιος insomniac

  • Like 9
  • Thanks 1
  • Haha 4
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, YngwieMalmsteen είπε

Πες μου ότι δεν έχεις ιδέα για τι μιλάς, χωρίς να μου πεις ότι δεν έχεις ιδέα για τι μιλάς...
Αυτό ακριβώς, τίποτα άλλο...

Καλά μυαλά!

Και με ρεγουλα το android auto 🤣

Καταναλώνει πολύ ρεύμα!!! 

Bao zhong

Μόλις τώρα, ideal09 είπε

 Δεν γνωρίζεις ποια είναι η BYD

 Δεν γνωρίζεις τι προσφέρουν στα λεφτά τους σε σχέση με ενα θερμικό, + ότι υπάρχουν και φθηνότερα

 Αυθαίρετη δήλωση οτι έχουν 10 χρόνια ζωής

 Καθολικό πόρισμα για τις εμπειρίες των κατόχων με στατιστικό δείγμα 3-4 "γνωστών"

🥇Γνήσιος insomniac

Θέλω να μου πεις τι προσφέρουν σε σχέση με ένα θερμικό 😂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, billdanos είπε

Ενω στης Tesla είσαι 100% σίγουρος και ασφαλής! Oh wait... 😛 

Α και θες και κάνα 10αρικάκι επιπλεον...

Τσούζει τώρα η Τέσλα Ε;

Και ο Κουκ πάντως πήγε να αποδώσει φόρο :lol:

Το θέμα είναι να σταματήσει αυτή η χαζομάρα με τα δήθεν πράσινα και να μπορεί ο καθένας να επιλέξει ο,τι θέλει

Στην Αμερική ξύπνησαν ελπίζω να γίνει και στην Ευρώπη το ίδιο έστω και για χάρη της γερμανικής βιομηχανίας (με αντίστοιχες κυβερνήσεις)

Επεξ/σία από logistoulis
  • Haha 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...