magicnumbers Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, nick_corobos είπε Άντε ενα αμάξι προσφέρει σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Για ποιο λόγο το επιτρέπουν οι χώρες; Γιατί σταδιακά θα γίνει υποχρεωτικό αφού θα έχει μεγαλύτερη ασφάλεια απτην χειροκίνητη οδήγηση που εξαρτάται από τα πάθη κ τα λαθη του οδηγού. Ο υπολογιστής δε νυστάζει, εκνευρίζεται,τραβάει σελφι,κοιτάει κώλους,καπνίζει,τρώει, πίνει,ψάχνει στο ντουλαπάκι, η χερουκλωνει τη νεαρά δίπλα του. Δε μεθάει ούτε κάνει κόντρες σφήνες κλπ επειδή νιώθει Σουμάχερ στα 18. Μη κοιτάς σήμερα που φαίνεται αβέβαιο. Μακάρι να επεκταθεί να κερδίζουμε χρόνο,απλά θα μπαίνεις θα κάθεσαι κ θα πατάς ροχαλητο 1 ώρα στον Κηφισό αντί να κάνεις κροσφιτ με το συμπλέκτη το λεβιέ κ τα νεύρα σου. Θα φτάνεις κ θα πηγαίνεις στη δουλειά κατευθειαν κ άστο να ψάχνει 1 ώρα για πάρκιν μόνο του. Θα το φωνάζεις να έρθει να σε πάρει απτό κινητό.Εννοείται θα είναι και ασφαλέστερο για τους άλλους επίσης οδηγούς η μη. Οι Κινέζοι θα επικρατήσουν.Εδώ έχει ΚΟΜΒΙΚΗ ευκαιρία η Ευρώπη να ρίξει τους δασμους κ να διευρύνει το εμπόριο με τη Κίνα αφού η Αμερική της γυρνάει τη πλάτη. Αλλά αμφιβάλλω αν σκεφτονται τόσο μακρυά,εδώ έκαναν πράσινη μετάβαση χωρίς ενεργειακή αυτονομία κ παράλληλα έβαζαν κυρώσεις στον Πούτιν για να κλαίγονται 3 μήνες μετά ότι τους ακριβυνε το αέριο...κ ξανανοιγωντας τους λιγνίτες άρον άρον. Δηλαδή παιδαριώδη λάθη ούτε νηπιαγωγείου,μηδεν προοπτική ούτε πέρα απτή μύτη τους δεν βλέπουν. Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου από magicnumbers 10 2
Alexrose Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Κανονικά στην Ελλάδα δεν μπορεί να γίνει εισαγωγή τέτοιου μοντέλου γιατί δεν καλύπτεται η αυτόνομη οδήγηση
parlapipas25 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 27 λεπτά πριν, music_lover είπε Θέλεις να γίνεις beta tester ενός κινεζικού συστήματος αυτόνομης οδήγησης και σου αρέσει να ζεις στην κόψη του ξυραφιού? BYD είναι για σένα, ΠΑΜ!!! 🤣 Όταν βγεί κάτι καινούργιο beta tester είσαι, είτε το πληρώσεις είτε όχι. 2
poulinos Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 17 minutes ago, billdanos said: Είδες όμως τι διαφορά κάνει στο μυαλό μας όταν ένας στο προσφέρει με 10-15.000 ενώ ο άλλος τσάμπα (σχεδόν)? Στην πρώτη περίπτωση που το χρυσοπλερώνεις, νομίζεις πως είναι super wow! 😛 Το ίδιο παθαίνω κι εγώ πολλές φορές μέσα μου με την Apple! 😎 Κανονισε καμια μερα να σε δω σε καταστημα XIAOMI να αγοραζεις XIAOMI και να λες. Μα γιατι ειναι τοσο φτηνο (αν και πλεον και αυτα στα υψη πηγαν). Πέρα από την πλάκα οταν πληρωνεις ακριβα για κατι θεωρεις ασυναίσθητα οτι για να κανει τόσο αξιζει. ενω αν κατι ειναι φτηνό τοτε πολλες φορες ερχεται στο μυαλο το : too good to be true. 16 minutes ago, Alexrose said: Κανονικά στην Ελλάδα δεν μπορεί να γίνει εισαγωγή τέτοιου μοντέλου γιατί δεν καλύπτεται η αυτόνομη οδήγηση Δεν θελω να ακουω μπουρδες. καταρχην στην ελλαδα η αυτονομη οδηγηση λειτουργει εδω και χρονια. Βλέπεις ελληνα οδηγο κινητο στο χερι,σουβλακι στο αλλο,μουσικη τερμα,σκαστρα στην εξατμιση να οδηγει. και ολα αυτα εχοντας πιει και 2-3 ποτακια και φιλοντας τον/την συνοδηγο. αν αυτο δεν ειναι αυτονομη οδηγηση τοτε ποιο ειναι? ξεχασα να γραψω οτι εχει παει και το καθισμα τερμα πισω για να ειναι ανετος και το εχει ξαπλωσει και λιγο. και στην οθονη παιζει και κανα serial. 1 4
Super Moderators billdanos Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Super Moderators Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 4 λεπτά πριν, poulinos είπε Πέρα από την πλάκα οταν πληρωνεις ακριβα για κατι θεωρεις ασυναίσθητα οτι για να κανει τόσο αξιζει. ενω αν κατι ειναι φτηνό τοτε πολλες φορες ερχεται στο μυαλο το : too good to be true. True, αλλά συνήθως στις περισσότερες περιπτώσεις επιβεβαιώνεται το "too good to be true"! 1
NikosKallithea Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2 ώρες πριν, Crash24 είπε Ο κινεζικός κολοσσός BYD αναδιαμορφώνει την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, προσφέροντας δωρεάν προηγμένα συστήματα αυτόνομης οδήγησης σε όλα τα μοντέλα του, συμπεριλαμβανομένου του οικονομικού Seagull που κοστίζει μόλις 9.555 δολάρια. Η κίνηση αυτή αποτελεί άμεση πρόκληση στον παγκόσμιο ανταγωνισμό, ιδιαίτερα στην Tesla που χρεώνει 8.000 δολάρια για αντίστοιχες λειτουργίες. Ο ιδρυτής της BYD, Wang Chuanfu, ανακοίνωσε τη διάθεση 21 μοντέλων εξοπλισμένων με το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης "God's Eye". Κατά τη διάρκεια ζωντανής μετάδοσης της παρουσίασης, ο Wang τόνισε πως η αυτόνομη οδήγηση μετατρέπεται από πολυτέλεια σε βασικό εξοπλισμό, παρομοιάζοντάς τη με τις ζώνες ασφαλείας και τους αερόσακους. Το σύστημα "God's Eye" προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, κάθε μία προσαρμοσμένη στις διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων της εταιρείας. Η βασική έκδοση, που θα διατίθεται σε μοντέλα έως 219.800 γουάν (30.078 δολάρια), περιλαμβάνει λειτουργίες αυτόματης στάθμευσης, διατήρησης λωρίδας και αυτόνομης οδήγησης σε αυτοκινητόδρομους, απαιτώντας πάντα την επίβλεψη του οδηγού. Οι δύο προηγμένες εκδόσεις, προορισμένες για τα ακριβότερα μοντέλα BYD και τις premium μάρκες Denza και Yangwang, προσφέρουν επιπλέον δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης σε πολύπλοκες αστικές συνθήκες. Παρά τις προηγμένες λειτουργίες, εξακολουθεί να απαιτείται η επίβλεψη του οδηγού για λόγους ασφαλείας. Αναλυτές της Nomura χαρακτηρίζουν την κίνηση ως έναρξη της εποχής μαζικής διάδοσης της έξυπνης οδήγησης. Η ανακοίνωση προκάλεσε άμεσες αντιδράσεις στις χρηματαγορές, με τις μετοχές ανταγωνιστών όπως οι Xpeng και Geely Auto να σημειώνουν πτώση, καθώς εκτιμάται ότι θα πυροδοτήσει νέο πόλεμο τιμών στην ήδη έντονα ανταγωνιστική αγορά. Η στρατηγική της BYD πλήττει ιδιαίτερα την Tesla, που αντιμετωπίζει ήδη προκλήσεις στις πωλήσεις. Η αμερικανική εταιρεία χρεώνει 8.000 δολάρια εφάπαξ ή 99 δολάρια μηνιαίως για το λογισμικό Full Self-Driving (FSD) στις ΗΠΑ, ενώ στην Κίνα παρόμοιες λειτουργίες διατίθενται μόνο σε οχήματα από 32.000 δολάρια και άνω. Στο χρηματιστήριο, η επίδραση ήταν άμεση: η μετοχή της Tesla υποχώρησε κατά 3,8%, ενώ η BYD κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο σχεδόν 17% στις τελευταίες πέντε συνεδριάσεις. Η πτώση της Tesla επιδεινώθηκε περαιτέρω από την αυξανόμενη επιφυλακτικότητα των καταναλωτών απέναντι στις αμφιλεγόμενες πολιτικές τοποθετήσεις του Elon Musk. Στην ευρωπαϊκή αγορά, η BYD διατηρεί ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τιμών, παρά τους πρόσθετους δασμούς 17%. Ωστόσο, η πλήρης διαθεσιμότητα του συστήματος "God's Eye" στην Ευρώπη παραμένει υπό αμφισβήτηση λόγω των αυστηρότερων κανονισμών αυτόνομης οδήγησης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Tesla, της οποίας το σύστημα FSD είναι μόνο μερικώς διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά. Το δημοφιλές μοντέλο Dolphin της BYD, που ήδη σημειώνει επιτυχία στην Ευρώπη, συμπεριλαμβάνεται στα οχήματα που θα εξοπλιστούν με το σύστημα "God's Eye", γεγονός που αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω την ανταγωνιστική θέση της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά. Η Tesla αντιμετωπίζει πρόσθετες προκλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά με το φαινόμενο "Tesla shame", καθώς τόσο υποψήφιοι αγοραστές όσο και υπάρχοντες ιδιοκτήτες στρέφονται μακριά από την πρώην πρωτοπόρο εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων, αντιδρώντας στη συνεργασία του Elon Musk με την αμερικανική κυβέρνηση αλλά και στις δημόσιες τοποθετήσεις του. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο Αν ισχύει και έρθει Ελλάδα είναι το επόμενο αυτοκίνητο μου 2
music_lover Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 30 λεπτά πριν, billdanos είπε Είδες όμως τι διαφορά κάνει στο μυαλό μας όταν ένας στο προσφέρει με 10-15.000 ενώ ο άλλος τσάμπα (σχεδόν)? Στην πρώτη περίπτωση που το χρυσοπλερώνεις, νομίζεις πως είναι super wow! 😛 Το ίδιο παθαίνω κι εγώ πολλές φορές μέσα μου με την Apple! 😎 Ok στα σοβαρά τώρα? Θέλεις να εμπιστευτώ μια κινέζικη εταιρεία όπως η BYD (who?) όσον αφορά σύστημα αυτόνομης οδήγησης για το οποίο δεν γνωρίζουμε απολύτως τίποτα και να το συγκρίνω με αυτό της Tesla που ξέρουμε ότι είναι επί δοκιμή εδώ και πόσα χρόνια? Εδώ δεν μιλάμε για ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης όπως πχ το deeepseek που γίνεται ο ψηφιακός βοηθός μας, εδώ μιλάμε για πρόγραμμα από το οποίο κινδυνεύει άμεσα η ζωή μας και των άλλων αν δεν δουλέψει σωστά. Οπότε όχι, beta tester μιας BYD δεν γίνομαι. Εσείς οι τολμηροί feel free to try it και πείτε μας εντυπώσεις (ο Θεός μαζί σας). 25 λεπτά πριν, parlapipas25 είπε Όταν βγεί κάτι καινούργιο beta tester είσαι, είτε το πληρώσεις είτε όχι. Από επιλογή σου γίνεσαι τέτοιος. Κάνεις δεν σε υποχρεώνει να γίνεις. Υπάρχει και η επιλογή off ή don't buy. Προσωπικά ούτε το σύστημα της Tesla εμπιστεύομαι πόσο μάλλον μιας κινεζικής εταιρίας που εμφανίστηκε από το πουθενά και λέγεται BYD. Yes I know υπάρχει από το 2003 άφαντη κάπου στην Κίνα εδώ και 20 χρόνια. 1
Evangelos Anagnostou Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 1 hour ago, cpc464 said: To seagull μπορεί να πουλιέται 9.555 απο τον κατασκευαστή αλλά πόσο κάνει όταν φτάσει στην αντιπροσωπεία;, απο ότι είδα είναι ο Σφακιανάκης, με δασμούς προμήθειες κτλ είμαι μέσα αν πώ 30.000€;. Το seagull κατά πάσα πιθανότητα θα λανσαριστεί σαν dolphin mini στην ευρώπη προφανως σε χαμηλότερη τιμή από το dolphin που βρίσκεται στα 20κ τώρα (με την επιδότηση). Η λογική λέει ότι για να είναι ανταγωνιστικό πρέπει να κάνει γύρω στα 15-16κ. Θα κατασκευάζεται στην ουγγαρία οπότε δεν θα έχει εκεί επιπλέον δασμούς. Έρχεται τέλη του 2025 λογικά. 4
sexotik Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Μοντερνόπλουτοι θολοκουλτουριάρηδες που απέκτησαν νεόδμητο διαμέρισμα 70τ.μ του νέου εκτρώματος ασπρόμαυρης κυβιστικής αρχιτεκτονικής, με 3000 δόσεις στην οιαδήποτε τράπεζα, θα σκάσουν 20.000+ ευρώ να πάρουν BYD 🤣🤣 γιατί προσφέρει αυτόνομη οικολογική οδήγηση. Γιατί τα δέκα σπιτόσκυλα που συντηρούν ζαλίζονται από τους ήχους των εξατμίσεων και πλήττονται τα δικαιώματα τους! Άλλωστε είναι must να λέμε στην yoga-partner φιλενάδα μας οτι οδηγούμε ηλεκτρικό. Live your myth in Greece entrepreneurs μου! 2 4 6 1 4
VaggD Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 1 hour ago, cpc464 said: To seagull μπορεί να πουλιέται 9.555 απο τον κατασκευαστή αλλά πόσο κάνει όταν φτάσει στην αντιπροσωπεία;, απο ότι είδα είναι ο Σφακιανάκης, με δασμούς προμήθειες κτλ είμαι μέσα αν πώ 30.000€;. 1 hour ago, oldnew said: Νομίζω ποιο κοντά στα 20.000 ηταν το συγκεκριμένο. Είναι το φθηνότερο της εταιρείας. Να προσθέσω λίγο context. Αυτή την στιγμή 20.000 (με την κρατική επιδότηση) κοστίζει το dolphin. 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Super Moderators Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 5 λεπτά πριν, sexotik είπε Μοντερνόπλουτοι θολοκουλτουριάρηδες που απέκτησαν νεόδμητο διαμέρισμα 70τ.μ του νέου εκτρώματος ασπρόμαυρης κυβιστικής αρχιτεκτονικής, με 3000 δόσεις στην οιαδήποτε τράπεζα, θα σκάσουν 20.000+ ευρώ να πάρουν BYD 🤣🤣 γιατί προσφέρει αυτόνομη οικολογική οδήγηση. Γιατί τα δέκα σπιτόσκυλα που συντηρούν ζαλίζονται από τους ήχους των εξατμίσεων και πλήττονται τα δικαιώματα τους! Άλλωστε είναι must να λέμε στην yoga-partner φιλενάδα μας οτι οδηγούμε ηλεκτρικό. Live your myth in Greece entrepreneurs μου! Καλά κι εμείς έχουμε νεύρα αλλά δεν κάνουμε έτσι! 😛 4 5 7
sexotik Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 1 λεπτό πριν, billdanos είπε Καλά κι εμείς έχουμε νεύρα αλλά δεν κάνουμε έτσι! 😛 Χάζι κάνω 😂 Δεν μπορώ να στοιχειοθετησω στο μυαλό μου διαφορετικό προφίλ για κάποιον που θα σκάσει 20 με 30.000 για να αγοράσει ηλεκτρικό αυτόνομο BYD!!!! 🤣🤣 BYD!!!! Μήπως πρέπει να συνέλθουμε λίγο;;; 1
skritikos Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, music_lover είπε Ok στα σοβαρά τώρα? Θέλεις να εμπιστευτώ μια κινέζικη εταιρεία όπως η BYD (who?) όσον αφορά σύστημα αυτόνομης οδήγησης για το οποίο δεν γνωρίζουμε απολύτως τίποτα και να το συγκρίνω με αυτό της Tesla που ξέρουμε ότι είναι επί δοκιμή εδώ και πόσα χρόνια? Εδώ δεν μιλάμε για ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης όπως πχ το deeepseek που γίνεται ο ψηφιακός βοηθός μας, εδώ μιλάμε για πρόγραμμα από το οποίο κινδυνεύει άμεσα η ζωή μας και των άλλων αν δεν δουλέψει σωστά. Οπότε όχι, beta tester μιας BYD δεν γίνομαι. Εσείς οι τολμηροί feel free to try it και πείτε μας εντυπώσεις (ο Θεός μαζί σας). Με την εξέλιξη των πωλήσεων η BYD είναι ήδη πάνω από την Tesla παρότι σαν market capitalization είναι 8 φορές μικρότερη (με την μακράν παραφουσκωμένη τιμή της Tesla μετοχής, άρα η πραγματική αναλογία είναι μικρότερη). BYD Company has a market cap or net worth of $127.79 billion as of February 12, 2025. Its market cap has increased by 63.78% in one year. Tesla has a market cap or net worth of $1.06 trillion as of February 12, 2025. Its market cap has increased by 82.00% in one year. https://stockanalysis.com/quote/otc/BYDDF/market-cap/ https://stockanalysis.com/stocks/tsla/market-cap/ Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου από skritikos
Super Moderators billdanos Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Super Moderators Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 7 λεπτά πριν, sexotik είπε Χάζι κάνω 😂 Δεν μπορώ να στοιχειοθετησω στο μυαλό μου διαφορετικό προφίλ για κάποιον που θα σκάσει 20 με 30.000 για να αγοράσει ηλεκτρικό αυτόνομο BYD!!!! 🤣🤣 BYD!!!! Μήπως πρέπει να συνέλθουμε λίγο;;; Μα δεν υπάρχει λόγος να "τρελαίνεσαι" τόσο! Είναι ένα low cost ηλεκτρικό όπως άπειρα άλλα μοντέλα στην αγορά, που προσφέρει για την ώρα μια σχετικά καλή σχέση τιμής/ποιότητας. Η αυτόνομη οδήγηση δεν είναι τόσο αυτόνομη όσο τη φαντάζεσαι, απλά προσφέρουν το πακέτο με όλα τα επιπλέον χαρακτηριστικά (που προφανώς είναι πιο εξελιγμένα από αυτά που σε κρατάνε μέσα σε μια λωρίδα, φρενάρουν αυτόματα αν σταματήσει ο μπροστινός, κλπ) χωρίς κάποιο επιπλέον κόστος. Οι τιμές θα πέφτουν συνεχώς και σύντομα θα έχουμε και ευρωπαϊκά με μια μέση τιμή κάπου στα 20Κ. Νομίζεις πως ένα Tesla με το full πακέτο αυτόνομης θα λειτουργήσει εδώ όταν θα βρεθεί σε δρόμους χωρίς σωστή σήμανση, διαγραμμίσεις κάτω, φανάρια που λειτουργούν προβληματικά, κλπ? 6
skritikos Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 6 λεπτά πριν, sexotik είπε Χάζι κάνω 😂 Δεν μπορώ να στοιχειοθετησω στο μυαλό μου διαφορετικό προφίλ για κάποιον που θα σκάσει 20 με 30.000 για να αγοράσει ηλεκτρικό αυτόνομο BYD!!!! 🤣🤣 BYD!!!! Μήπως πρέπει να συνέλθουμε λίγο;;; Δεν τα αγοράζουμε για το FSD αλλά γιατί είναι ποιοτικά και με decent τιμές. Τα υπόλοιπα που ανέφερες στο προηγούμενο post διαβάζονται περισσότερο ως λόγια μεθυσμένου. Αν πραγματικά πιστεύεις πως όσοι έχουν ηλεκτρικά ανήκουν στην κατηγορία που περιγράφεις, θα σου έλεγα να βγεις έξω και να ρωτήσεις όσους τα πήρανε, γιατί τα πήρανε. Και θα εκπλαγείς από το πόσο έξω πέφτεις. 7 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα