greekboy Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Καλημέρα σε όλους, εδώ και κάποιες μέρες έχω αρχίσει και ψάχνομαι επιδερμικά για αγορά μεταχειρισμένου οχήματος. Δεν έχω ιδέα από μηχανικές λεπτομέρειες και θα εκτιμούσα την άποψη από τους γνώστες. Γενικά ψάχνουμε βενζίνη (ή υβριδικό αν αντέχει το budget), αυτόματο, χρονολογία 2021+, 20.000€ - 23.000€ (μαξ). Για την ώρα είμαστε 2 άτομα, στο μέλλον ίσως έρθει και ένα μωρό, οπότε θα ήθελα κάτι με ΟΚ χώρους απλά, δεν με νοιάζει να είναι και το μεγαλύτερο της αγοράς. Όπως ανέφερα δεν έχω ιδέα τι γίνεται με κινητήρες, αξιοποιστία κτλπ. Σαν πρώτο ξεσκαρτάρισμα κυρίως με έμφαση το design και ηλεκτρονικό εξοπλισμό (αρκετά μεγάλες οθόνες, android auto, κάμερα οπισθοπορείας κτλπ) έχουμε ξεχωρίσει τα παρακάτω: Opel Mokka Peugeot 2008 Volkswagen T-Cross Ford Puma (ίσως) Hyundai Kona Γενικά μας αρέσει πάρα πολύ το Mokka και είναι αυτό που έχουμε αρχίσει και κοιτάμε πιο ζεστά. Στην αρχή κοιτούσαμε ζεστά και το 2008 αλλά με τα διάφορα προβλήματα που διάβασα με τον ιμάντα χρονισμού έχω τρομάξει ότι και με καλή συντήρηση δεν το γλυτώνεις να σου μείνει έστω και μία φορά το αυτοκίνητο. Συγχωρέστε με αν έχω κάνει κάπου λάθος σε ορολογίες ή αν έγραψα κάτι που δεν βγάζει νόημα
Haldol Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Στα της αξιοπιστίας, θ' αναφέρω ότι έχω το T-ROC 1.0 του '18 και 140Κ χλμ, με 0 προβλήματα. Μάλιστα είναι και υγραέριο από τα 55Κ και μετά. Ταυτόχρονα δεν έχει ακουστεί κάτι για τον μικρό του group ούτε στα σχετικά fora / social media groups. Οπότε για το T-CROSS με τον 1.0 θα 'λεγα ότι δε θα σε προβληματίζει. Για τα υπόλοιπα δε γνωρίζω, αλλά κομμάτι - κομμάτι συμπληρώνεται το puzzle. 2 1
thanasis00 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Καλημέρα, θα πρότεινα αν δεν τα έχετε δει να βάλετε στη λίστα σας και τα: Citroen C3 Aircross - Το καινούριο που άλλαξαν τον ιμάντα με καδένα Citroen C5 Aircross - Πιθανόν 2020-2022 να βρείτε στα λεφτά που θέλετε, ίσως και hybrid Suzuki S-Cross - Bγαίνει σε mild hybrid Προσωπικά πήγα σε C3 Aircross 2023 με τον γνωστό ιμάντα, γιατί μου άρεσε περισσότερο απ'όσα είδα σε χώρους και άνεση. Με τη σωστή συντήρηση δεν έχει να φοβηθεί κάτι. Οπότε ρίξε και σε αυτά μια ματιά ακόμα. 1
vidias.m Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 1 hour ago, Haldol said: Στα της αξιοπιστίας, θ' αναφέρω ότι έχω το T-ROC 1.0 του '18 και 140Κ χλμ, με 0 προβλήματα. Μάλιστα είναι και υγραέριο από τα 55Κ και μετά. Ταυτόχρονα δεν έχει ακουστεί κάτι για τον μικρό του group ούτε στα σχετικά fora / social media groups. Οπότε για το T-CROSS με τον 1.0 θα 'λεγα ότι δε θα σε προβληματίζει. Για τα υπόλοιπα δε γνωρίζω, αλλά κομμάτι - κομμάτι συμπληρώνεται το puzzle. Θα συμφωνήσω αν κ εγώ δεν έχω τόσα χλμ με το δικό μου T-Cross, αλλά δείχνει αρκετά αξιόπιστος και τίμιος για τα κυβικά του. Οι χώροι είναι αρκετοί, το αυτοκίνητο είναι μαζεμένο γενικά και ευχάριστο στην οδήγηση. 1
majunior Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Έχουμε χειροκίνητα T-Cross στη δουλειά και δεν έχουν βγάλει κανένα πρόβλημα στα ~30k km. Πολύ οικονομικό (6.2l/100km long-term 95% πόλη), μεγάλοι χώροι, πολύς εξοπλισμός. Στα άσχημα: κακό πάτημα και λαμαρίνα τσιγαρόχαρτο. Ένα κακό που είδα βέβαια, είναι ότι στο facelifted που πωλείται τώρα, έχουν τον 1.0l μόνο στην έκδοση Essential που σημαίνει ότι χάνεις την κάμερα, τους αναδιπλούμενους καθρέφτες και ίσως κι άλλα. Αυτά από το site της ελληνικής VW. Αυτά που έχουμε εμείς ήταν έκδοση Life που τώρα δείχνει να υπάρχει μόνο με τον 1.5l. 1
LabrakisG1992 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Μια παρατηρηση μονο για το Τ-κρος. Για το μεγεθος του αυτοκινητου, προσωπικα το πορτ-μπαγκαζ μου φαινεται αστεια μικρο. Το μοκκα το εβλεπα και γω παλαιοτερα, το μονο που με χαλουσε ειναι το τιμονι(δυσαναλογα μεγαλο μου φαινοταν στην καμπινα). Πεζο 2008 στα ματια μου πανεμορφο, αλλα θεση οδηγησης για μενα τραγικη (1,88 100 κιλα). Το ΚΟΝΑ δεν το εχω δει ποτε(μονο στον δρομο) οποτε δεν εχω αποψη. το πουμα ειναι απο τα αγαπημενα μου,με καλυππτε τοτε σε ολα, αλλα εβαλε φρενο η γυναικα με την διακιολογια οτι της θυμιζε....βατραχι! Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου από LabrakisG1992
majunior Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 33 λεπτά πριν, LabrakisG1992 είπε Μια παρατηρηση μονο για το Τ-κρος. Για το μεγεθος του αυτοκινητου, προσωπικα το πορτ-μπαγκαζ μου φαινεται αστεια μικρο. Το μοκκα το εβλεπα και γω παλαιοτερα, το μονο που με χαλουσε ειναι το τιμονι(δυσαναλογα μεγαλο μου φαινοταν στην καμπινα). Πεζο 2008 στα ματια μου πανεμορφο, αλλα θεση οδηγησης για μενα τραγικη (1,88 100 κιλα). Το ΚΟΝΑ δεν το εχω δει ποτε(μονο στον δρομο) οποτε δεν εχω αποψη. το πουμα ειναι απο τα αγαπημενα μου,με καλυππτε τοτε σε ολα, αλλα εβαλε φρενο η γυναικα με την διακιολογια οτι της θυμιζε....βατραχι! Φαντάζομαι εννοείς το T-Roc; Το T-Cross έχει τεράστιο πορτμπαγκάζ για το μέγεθός του (μόλις 4.1m), ειδικά με τα sliding πίσω καθίσματα. 1
gleft Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 9 hours ago, thanasis00 said: Καλημέρα, θα πρότεινα αν δεν τα έχετε δει να βάλετε στη λίστα σας και τα: Citroen C3 Aircross - Το καινούριο που άλλαξαν τον ιμάντα με καδένα Citroen C5 Aircross - Πιθανόν 2020-2022 να βρείτε στα λεφτά που θέλετε, ίσως και hybrid Suzuki S-Cross - Bγαίνει σε mild hybrid Προσωπικά πήγα σε C3 Aircross 2023 με τον γνωστό ιμάντα, γιατί μου άρεσε περισσότερο απ'όσα είδα σε χώρους και άνεση. Με τη σωστή συντήρηση δεν έχει να φοβηθεί κάτι. Οπότε ρίξε και σε αυτά μια ματιά ακόμα. λίγο περίεργο το "σωστή συντήρηση" γιατί συνεπάγεται μεγαλύτερο κόστος. ο έλεγχος για τα κομματάκια του ιμάντα που μπλοκάρουν τη ροή του λαδιού, η ύπαρξη αυτού του υλικού μέσα στο λιπαντικό, η αβεβαιότητα της αντοχής που στα χλμ που προτείνει ο κατσκευαστής είναι λίγο αισιόδοξη. αυτό το μοτερ (stelantis) και το ford που έχουν ιμάντα που λαδώνεται για εμένα είναι λόγος να κοιτάξω σε άλλο μοντέλο. edit: αλλαγή σύνταξης Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου από gleft
greekboy Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Σήμερα κάναμε μια βόλτα από αντιπροσωπείες. Mokka βγήκε έκτος πλάνων, αρκετά μικροί χώροι μέσα δυστυχώς. Ενώ εξωτερικά πολύ όμορφο. Πήγαμε Suzuki να δούμε S Cross και τελικά μας κέντρισε το ενδιαφέρον το Vitara. Αυτόματο strong hybrid (από ότι κατάλαβα κάτι αντίστοιχο με τα toyota), βγαίνει τελική ~27,000ε με το κλειδί στο χέρι. Έχουμε καμιά άποψη; Όπως είπα το αρχικό budget είναι μέχρι 23κ αλλά αν αξίζει το σκεφτόμαστε σε βάθος χρόνου να γίνει η υπέρβαση. T-Cross επίσης πολύ όμορφο με καλούς χώρους και ανέβηκε ψηλά στην λίστα. Όμορφο και εξωτερικά και εσωτερικά. Αν τελικά κάνουμε υπέρβαση για καινούργιο, μπήκαμε σε μεγάλο δίλημμα. Vitara που χάνει σε εσωτερική εμφάνιση και ενδεχομένως ποιότητα υλικών και ηλεκτρονικών αλλά hybrid, 5 χρόνια εγγύηση, 0 τέλη κυκλοφορίας ή tcross 1000cc 96hp απλή βενζίνη με πιο σύγχρονο design? έχουμε ακόμα να δούμε puma και 2008 βέβαια...
basilis_k6 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου το νεο πουμα ειναι πολυ χειροτερο απο το παλιο, το 2008 φτωχο σχετικα, δεν νομιζω οτι αξιζει τα λεφτα του. οντως το μοκα ειναι μικρο. αν περασεις τα 23 δες toyota, δεν εχει αντιπαλο imo.
_Biohazard_ Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Το mokka πάντως είναι γενικά μικρότερο σε χώρους μέσα αλλά και πορτμπαγκάζ από το αδερφάκι crossland. Ίσως αξίζει τον κόπο να δεις και αυτό.
kostasbm Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου αφού περιμένεις μωρό κοιτάς πρώτα χώρους πόρτα μπαγκαζιέρα.....να παίρνεις καρότσι και πράγματα άνετα,αργοτερα ποδήλατο και συναφή.....χωρίς να είσαι υποχρεωμένος να ρίξεις το πίσω κάθισμα (θα έχεις άλλωστε το κάθισμα μωρού)..... σε ένα φίλο πριν λίγα χρόνια του είπα να πάρει station waggon και πηρε το citroen....δεν το εχει μετανοιωσει γιατι ειχε 2 πιτσιρικια ....θα μου πεις δεν ειναι της μοδας αλλα οι χωροι ειναι αυτοι που μετρανε βέβαια έπρεπε να ρωτήσω αν θα είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στην οικογένεια που σημαινει διαφορετική προσέγγιση.......
LabrakisG1992 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 18 ώρες πριν, majunior είπε Φαντάζομαι εννοείς το T-Roc; Το T-Cross έχει τεράστιο πορτμπαγκάζ για το μέγεθός του (μόλις 4.1m), ειδικά με τα sliding πίσω καθίσματα. Συκριτικα με τα αλλα που ανεφερε εχει το πιο μικρο με 347Λ. (Παντα μιλαμε χωρις να συρεις καθισματα) μαζι με το Μοκκα που εχει 350λ. Το 2008 εχει 435λ, 456λ εχει το Πουμα, και το βιταρα νομιζω 370λ. Το τ-ροκ εχει 445λ.
majunior Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, LabrakisG1992 είπε Συκριτικα με τα αλλα που ανεφερε εχει το πιο μικρο με 347Λ. (Παντα μιλαμε χωρις να συρεις καθισματα) μαζι με το Μοκκα που εχει 350λ. Το 2008 εχει 435λ, 456λ εχει το Πουμα, και το βιταρα νομιζω 370λ. Το τ-ροκ εχει 445λ. To T-Cross έχει 385l χωρίς να μετακινήσεις τα καθίσματα. Όλα τα υπόλοιπα είναι μεγαλύτερα αυτοκίνητα (2008: 4.3m, Mokka: 4.15m, Vitara: 4.175m, Puma: 4.19m). 1
_Biohazard_ Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, LabrakisG1992 είπε Συκριτικα με τα αλλα που ανεφερε εχει το πιο μικρο με 347Λ. (Παντα μιλαμε χωρις να συρεις καθισματα) μαζι με το Μοκκα που εχει 350λ. Το 2008 εχει 435λ, 456λ εχει το Πουμα, και το βιταρα νομιζω 370λ. Το τ-ροκ εχει 445λ. Το Puma έχει τόσο με το δύσχρηστο κουτί που έχει κάτω από το κάλυμμα του Πορτ μπαγκαζ. Το Crossland που ανέφερα έχει 410λ αρχικό χώρο Πορτ μπαγκαζ και αν έχει συρόμενα καθίσματα μεγαλώνει ακόμα περισσότερο. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου από _Biohazard_
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα