greekboy Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες Καλημέρα σε όλους, εδώ και κάποιες μέρες έχω αρχίσει και ψάχνομαι επιδερμικά για αγορά μεταχειρισμένου οχήματος. Δεν έχω ιδέα από μηχανικές λεπτομέρειες και θα εκτιμούσα την άποψη από τους γνώστες. Γενικά ψάχνουμε βενζίνη (ή υβριδικό αν αντέχει το budget), αυτόματο, χρονολογία 2021+, 20.000€ - 23.000€ (μαξ). Για την ώρα είμαστε 2 άτομα, στο μέλλον ίσως έρθει και ένα μωρό, οπότε θα ήθελα κάτι με ΟΚ χώρους απλά, δεν με νοιάζει να είναι και το μεγαλύτερο της αγοράς. Όπως ανέφερα δεν έχω ιδέα τι γίνεται με κινητήρες, αξιοποιστία κτλπ. Σαν πρώτο ξεσκαρτάρισμα κυρίως με έμφαση το design και ηλεκτρονικό εξοπλισμό (αρκετά μεγάλες οθόνες, android auto, κάμερα οπισθοπορείας κτλπ) έχουμε ξεχωρίσει τα παρακάτω: Opel Mokka Peugeot 2008 Volkswagen T-Cross Ford Puma (ίσως) Hyundai Kona Γενικά μας αρέσει πάρα πολύ το Mokka και είναι αυτό που έχουμε αρχίσει και κοιτάμε πιο ζεστά. Στην αρχή κοιτούσαμε ζεστά και το 2008 αλλά με τα διάφορα προβλήματα που διάβασα με τον ιμάντα χρονισμού έχω τρομάξει ότι και με καλή συντήρηση δεν το γλυτώνεις να σου μείνει έστω και μία φορά το αυτοκίνητο. Συγχωρέστε με αν έχω κάνει κάπου λάθος σε ορολογίες ή αν έγραψα κάτι που δεν βγάζει νόημα
Haldol Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Στα της αξιοπιστίας, θ' αναφέρω ότι έχω το T-ROC 1.0 του '18 και 140Κ χλμ, με 0 προβλήματα. Μάλιστα είναι και υγραέριο από τα 55Κ και μετά. Ταυτόχρονα δεν έχει ακουστεί κάτι για τον μικρό του group ούτε στα σχετικά fora / social media groups. Οπότε για το T-CROSS με τον 1.0 θα 'λεγα ότι δε θα σε προβληματίζει. Για τα υπόλοιπα δε γνωρίζω, αλλά κομμάτι - κομμάτι συμπληρώνεται το puzzle. 2 1
thanasis00 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Καλημέρα, θα πρότεινα αν δεν τα έχετε δει να βάλετε στη λίστα σας και τα: Citroen C3 Aircross - Το καινούριο που άλλαξαν τον ιμάντα με καδένα Citroen C5 Aircross - Πιθανόν 2020-2022 να βρείτε στα λεφτά που θέλετε, ίσως και hybrid Suzuki S-Cross - Bγαίνει σε mild hybrid Προσωπικά πήγα σε C3 Aircross 2023 με τον γνωστό ιμάντα, γιατί μου άρεσε περισσότερο απ'όσα είδα σε χώρους και άνεση. Με τη σωστή συντήρηση δεν έχει να φοβηθεί κάτι. Οπότε ρίξε και σε αυτά μια ματιά ακόμα.
vidias.m Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 1 hour ago, Haldol said: Στα της αξιοπιστίας, θ' αναφέρω ότι έχω το T-ROC 1.0 του '18 και 140Κ χλμ, με 0 προβλήματα. Μάλιστα είναι και υγραέριο από τα 55Κ και μετά. Ταυτόχρονα δεν έχει ακουστεί κάτι για τον μικρό του group ούτε στα σχετικά fora / social media groups. Οπότε για το T-CROSS με τον 1.0 θα 'λεγα ότι δε θα σε προβληματίζει. Για τα υπόλοιπα δε γνωρίζω, αλλά κομμάτι - κομμάτι συμπληρώνεται το puzzle. Θα συμφωνήσω αν κ εγώ δεν έχω τόσα χλμ με το δικό μου T-Cross, αλλά δείχνει αρκετά αξιόπιστος και τίμιος για τα κυβικά του. Οι χώροι είναι αρκετοί, το αυτοκίνητο είναι μαζεμένο γενικά και ευχάριστο στην οδήγηση. 1
majunior Δημοσ. πριν από 3 λεπτά Δημοσ. πριν από 3 λεπτά Έχουμε χειροκίνητα T-Cross στη δουλειά και δεν έχουν βγάλει κανένα πρόβλημα στα ~30k km. Πολύ οικονομικό (6.2l/100km long-term 95% πόλη), μεγάλοι χώροι, πολύς εξοπλισμός. Στα άσχημα: κακό πάτημα και λαμαρίνα τσιγαρόχαρτο. Ένα κακό που είδα βέβαια, είναι ότι στο facelifted που πωλείται τώρα, έχουν τον 1.0l μόνο στην έκδοση Essential που σημαίνει ότι χάνεις την κάμερα, τους αναδιπλούμενους καθρέφτες και ίσως κι άλλα. Αυτά από το site της ελληνικής VW. Αυτά που έχουμε εμείς ήταν έκδοση Life που τώρα δείχνει να υπάρχει μόνο με τον 1.5l.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα