ezpap Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Αγοράστηκε την Παρασκευή που πέρασε από you.gr η οθόνη Dell G2524H. Την βάζουμε σε λειτουργία και έχει καμμένο pixel. Την Δευτέρα επικοινωνώ με το You.gr και είπανε ότι αυτοί δεν αναλαμβάνουν τίποτα, και μας έκαναν πάσα στην DELL. Το πρόβλημα καταγράφηκε από την DELL σαν Issue και δεν βλέπω να γίνεται αντικατάσταση, δεν είναι σαφείς. Γράφει περιμένουμε το ανταλλακτικό και στο τηλέφωνο λένε ότι εννοούν την καινούρια οθόνη. Μήπως απλά θέλουν να περάσει το DOA και το τρενάρουν; (εννοείται ότι υπάρχουν στοιχεία γραπτά επικοινωνίας για όσα γράφω παραπάνω) Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου από ezpap
greekfragma Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Ανάλογα το τι πίξελ είναι καμμένο ισχύει ή δεν ισχύει η εγγύηση αντικατάστασης. Πρέπει να διευκρινίσεις αν το πίξελ είναι Dark (μαύρο) ή Bright (Κόκκινο π.χ.) 3
korakios Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, ezpap είπε Αγοράστηκε την Παρασκευή που πέρασε από you.gr η οθόνη Dell G2524H. Την βάζουμε σε λειτουργία και έχει καμμένο pixel. Την Δευτέρα επικοινωνώ με το You.gr και είπανε ότι αυτοί δεν αναλαμβάνουν τίποτα, και μας έκαναν πάσα στην DELL. Το πρόβλημα καταγράφηκε από την DELL σαν Issue και δεν βλέπω να γίνεται αντικατάσταση, δεν είναι σαφείς. Γράφει περιμένουμε το ανταλλακτικό και στο τηλέφωνο λένε ότι εννοούν την καινούρια οθόνη. Μήπως απλά θέλουν να περάσει το DOA και το τρενάρουν; (εννοείται ότι υπάρχουν στοιχεία γραπτά επικοινωνίας για όσα γράφω παραπάνω) για να μη σκας , απλά πες οτι δε σου αρέσει η οθόνη και γύρισέ την μέσα στις 14 μέρες (λεφτά πίσω , όχι πιστωτικό) (μάλλον πληρώνεις μεταφορικά) πάρε ένα τηλ να σου πούνε μα-μου , στείλε καπάκια email να υπάρχει σαν αποδεικτικό (μήπως "χαθεί" η τηλεφωνική επικοινωνία) οτι δε σου αρέσει η οθόνη και ξεκίνα με το Συνήγορο του Καταναλωτή Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου από korakios 3
jodact Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Εμενα σε περιπτωση backlight bleeding (που ειναι και κατι που "σηκώνει" αμφισβήτηση, δεν ειναι άσπρο-μαύρο) μου αντικατέστησαν την οθόνη και μάλιστα 2 φορές για τον ίδιο λόγο. Μιλησα με την Dell απευθείας. Οπότε πιστευω πως και σε εσένα εννοούν αντικατάσταση όλης της οθόνης. Το ανταλλακτικό - οθόνη το έφεραν απο εξω. Δε παιρνουν απλα ενα προιόν απο το στόκ και το δινουν απο οτι εχω καταλάβει. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου από jodact 2
CMOS_Z Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, ezpap είπε Αγοράστηκε την Παρασκευή που πέρασε από you.gr η οθόνη Dell G2524H. Την βάζουμε σε λειτουργία και έχει καμμένο pixel. Την Δευτέρα επικοινωνώ με το You.gr και είπανε ότι αυτοί δεν αναλαμβάνουν τίποτα, και μας έκαναν πάσα στην DELL. Το πρόβλημα καταγράφηκε από την DELL σαν Issue και δεν βλέπω να γίνεται αντικατάσταση, δεν είναι σαφείς. Γράφει περιμένουμε το ανταλλακτικό και στο τηλέφωνο λένε ότι εννοούν την καινούρια οθόνη. Μήπως απλά θέλουν να περάσει το DOA και το τρενάρουν; (εννοείται ότι υπάρχουν στοιχεία γραπτά επικοινωνίας για όσα γράφω παραπάνω) Μόνο στα κολλημένα φωτεινά pixels κάνουν αντικατάσταση ( πηγή ). Μέσα στις 30 ημέρες του DOA γίνεται αντικατάσταση με καινούρια από τον προμηθευτευή (you - infoquest) μόλις σου έρθει η έγκριση από Dell. Μετά τις 30 από την ίδια την Dell και είναι τυχαίο εάν θα είναι καινούρια ή ανακατασκευή. Εάν δεν είναι κολλημένο φωτεινό και δεν δέχονται αντικατάσταση την στέλνεις πίσω ή βρες έναν άλλο λόγο για RMA. 2
ezpap Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Κατάλαβα, θα σας ενημερώσω για την συνέχεια στις 16 του μήνα που λένε θα έρθει...
korakios Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 6 λεπτά πριν, ezpap είπε Κατάλαβα, θα σας ενημερώσω για την συνέχεια στις 16 του μήνα που λένε θα έρθει... όταν παραλάβεις τράβα βίντεο στο ξεπακετάρισμα και στο στήσιμο/λειτουργία , στην περίπτωση που χτύπα ξύλο έρθει σε χειρότερη κατάσταση . Απαραίτητα . 2
ezpap Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Μόλις τώρα, korakios είπε όταν παραλάβεις τράβα βίντεο στο ξεπακετάρισμα και στο στήσιμο/λειτουργία , στην περίπτωση που χτύπα ξύλο έρθει σε χειρότερη κατάσταση . Απαραίτητα . ναι καλή ιδέα.. thanks
ezpap Δημοσ. Παρασκευή στις 09:23 πμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 09:23 πμ Στις 11/2/2025 στις 3:08 ΜΜ, korakios είπε για να μη σκας , απλά πες οτι δε σου αρέσει η οθόνη και γύρισέ την μέσα στις 14 μέρες (λεφτά πίσω , όχι πιστωτικό)(μάλλον πληρώνεις μεταφορικά) έκανα αυτό που είπες και ως δια μαγείας χθες μου ήρθε μήνυμα από Dell ότι αποστείλανε την οθόνη γιατί βρέθηκε ένα κομμάτι. Το YOU εννοείται δεν απάντησε καν στην "Υπαναχώρηση". Προφανώς δεν πίστευαν ότι θα μου έκοβε να φτάσω εκεί. Από τις ημερομηνίες φαίνεται ότι τρέναραν όσο μπορούσαν να περάσει το 14ήμερο, ο οποίο έληγε την ημέρα που είχαν ορίσει ότι θα στέλνανε την οθόνη. 1
akoinonitos Δημοσ. Παρασκευή στις 01:18 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:18 μμ (επεξεργασμένο) Στις 11/2/2025 στις 2:54 ΜΜ, ezpap είπε Αγοράστηκε την Παρασκευή που πέρασε από you.gr η οθόνη Dell G2524H. Την βάζουμε σε λειτουργία και έχει καμμένο pixel. Την Δευτέρα επικοινωνώ με το You.gr και είπανε ότι αυτοί δεν αναλαμβάνουν τίποτα, και μας έκαναν πάσα στην DELL. Το πρόβλημα καταγράφηκε από την DELL σαν Issue και δεν βλέπω να γίνεται αντικατάσταση, δεν είναι σαφείς. Γράφει περιμένουμε το ανταλλακτικό και στο τηλέφωνο λένε ότι εννοούν την καινούρια οθόνη. Μήπως απλά θέλουν να περάσει το DOA και το τρενάρουν; (εννοείται ότι υπάρχουν στοιχεία γραπτά επικοινωνίας για όσα γράφω παραπάνω) Ποτε εγινε η επικοινωνια με την dell, αν σου γραφει περιμενουν το ανταλλακτικο εννοουν οθονη ,ερχεται συνηθως απο ολλανδια αν δεν υπαρχει ελλαδα. Τα μαγαζια ειναι αθλια ,ιδια φαση με μια samsung εντος εγγυησης στο public ,μου λενε απευθυνσου στην samsung. Επεξ/σία Παρασκευή στις 01:20 μμ από akoinonitos 1
korakios Δημοσ. Παρασκευή στις 02:58 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:58 μμ 1 ώρα πριν, akoinonitos είπε Τα μαγαζια ειναι αθλια ,ιδια φαση με μια samsung εντος εγγυησης στο public ,μου λενε απευθυνσου στην samsung. το αφήνεις στο public (δεν ασχολείσαι με μεταφορικά) και ΣτΚ 1
akoinonitos Δημοσ. Παρασκευή στις 03:10 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:10 μμ 10 λεπτά πριν, korakios είπε το αφήνεις στο public (δεν ασχολείσαι με μεταφορικά) και ΣτΚ Μα δεν την δεχτηκαν ,πεταξαν ενα εμεις καλυπτουμε μονο 1 χρονο ( ειχε περασει ο ενας χρονος και κατι) απευθυνθειτε στην samsung ,βεβαια η samsung εκανε την δουλεια της πολυ γρηγορα. 1
korakios Δημοσ. Παρασκευή στις 03:13 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:13 μμ 2 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Μα δεν την δεχτηκαν ,πεταξαν ενα εμεις καλυπτουμε μονο 1 χρονο ( ειχε περασει ο ενας χρονος και κατι) απευθυνθειτε στην samsung ,βεβαια η samsung εκανε την δουλεια της πολυ γρηγορα. γιαυτό έγραψα ΣτΚ (Συνήγορος του Καταναλωτή) 2
akoinonitos Δημοσ. Παρασκευή στις 03:15 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:15 μμ 1 λεπτό πριν, korakios είπε γιαυτό έγραψα ΣτΚ (Συνήγορος του Καταναλωτή) ηθελε εκει οντως ,αλλα ευτυχως με την samsung Ολα καλα ,ηρθε τεχνικος την πηρε την εφτιαξε και μου την επεστρεψε, μια βδομαδα ακριβως εκανε 2
korakios Δημοσ. Παρασκευή στις 03:16 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:16 μμ 5 ώρες πριν, ezpap είπε έκανα αυτό που είπες και ως δια μαγείας χθες μου ήρθε μήνυμα από Dell ότι αποστείλανε την οθόνη γιατί βρέθηκε ένα κομμάτι. παίζει και να ήταν τυχαίο ,αλλά κανένας δε μπορεί να πει με σιγουριά 5 ώρες πριν, ezpap είπε Το YOU εννοείται δεν απάντησε καν στην "Υπαναχώρηση". Προφανώς δεν πίστευαν ότι θα μου έκοβε να φτάσω εκεί. παίζει να σου απαντήσουν κανα μήνα μετά 😂 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα