tzotzo Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 5 hours ago, dsi44 said: η ενα citroen c3 σε C3 εχεις μπει. Σε Volvo εχεις μπει; 4
dsi44 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2 hours ago, tzotzo said: σε C3 εχεις μπει. Σε Volvo εχεις μπει; δεν εχω μπει σε c3,εσυ που μπηκες σε volvo σου παει γαντι αυτο : "ο κλοουν αν μπει στο παλατι δε γινεται βασιλιας ,αλλα το παλατι τσιρκο"(γιατι νομιζεις οτι ειναι κανα κατορθωμα η κινεζια).
tzotzo Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 51 minutes ago, dsi44 said: δεν εχω μπει σε c3,εσυ που μπηκες σε volvo σου παει γαντι αυτο : "ο κλοουν αν μπει στο παλατι δε γινεται βασιλιας ,αλλα το παλατι τσιρκο"(γιατι νομιζεις οτι ειναι κανα κατορθωμα η κινεζια). Ξεκαθαρα εκανα λάθος που σου απαντησα. Επρεπε να ξερω απο την αρχη πως ενας νοημων ανθρωπος δεν θα συγκρινε ενα Suv 30 χιλιαδων με ενα μινι 17 χιλιαδων. Προχωράμε 3
TechnoState Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Το xc40 είναι τραγικό μέσα. Η ποιότητα έχει πέσει κατακόρυφα, και γίνεται rebranded στην Κίνα απο την geely, σε άλλο μοντέλο της Δεν έχει καμία σχέση με το προϊόν της Volvo, του παρελθόντος. Οδηγικά, δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο συγκριτικό πλεονέκτημα ή κάποια επιπλέον δυνατότητα,σε σχέση με τα σύγχρονα SUV της κατηγορίας. Συγκρίνω το xc40 recharge του κουμπάρου μου (εταιρικό - leasing όχημα) με το παλιό s40 (2002) που είχε κάποτε ο πατέρας μου. Τα έχω οδηγήσει αρκετά κ τα δύο (ειδικά το δεύτερο). 1
JimmyBoy91 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 20 ώρες πριν, dbrillis είπε Αν ειναι απο εξωτερικό, εχω δει παρα πολλές περιπτώσεις leasing που βάζουν ενα τετοιο για να μην γράφει χιλιόμετρα https://kmstop.com/catalog/product/volvo xc40 https://superkilometerfilter.com/product/volvo-xc40/ Ενα "μαστόρι" μας ελεγε οτι μπορείς να κάνεις διάφορα, πχ να γραφει το 1/5 γων χιλιομέτρων που κάνεις κτλ κτλ. Άρα δε μπορώ να κάνω και πολλά παρά να εμπιστευτώ ότι μου λένε αλήθεια!
JimmyBoy91 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 8 ώρες πριν, TechnoState είπε Το xc40 είναι τραγικό μέσα. Η ποιότητα έχει πέσει κατακόρυφα, και γίνεται rebranded στην Κίνα απο την geely, σε άλλο μοντέλο της Δεν έχει καμία σχέση με το προϊόν της Volvo, του παρελθόντος. Οδηγικά, δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο συγκριτικό πλεονέκτημα ή κάποια επιπλέον δυνατότητα,σε σχέση με τα σύγχρονα SUV της κατηγορίας. Συγκρίνω το xc40 recharge του κουμπάρου μου (εταιρικό - leasing όχημα) με το παλιό s40 (2002) που είχε κάποτε ο πατέρας μου. Τα έχω οδηγήσει αρκετά κ τα δύο (ειδικά το δεύτερο). Δλδ δε συγκρίνεις τα xc40 με τα υπόλοιπα της κατηγορίας του και του κόστους του ;
filarhos Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Το 2019 το xc40 1.5 ξεκινούσε από τα 32 και το αυτόματο από τα 35. Άρα λογική τιμή στην 5ετια και 100χιλχλμ τα 20 αν είναι σε άψογη κατάσταση... Πριν λίγο καιρό έκαναν προσφορά στον πατέρα μου που έχει ένα αυτόματο του 19 με 45χιλχλμ να το αγοράσουν με 28. Προσπάθησα να τον πείσω αλλά δεν θέλει να ασχοληθεί να το δώσει και να πάρει άλλο αφού είναι πολύ ευχαριστημένος... Ο αντικαταστάτης, το ίδιο αυτοκίνητο με ελαφρύ fl, βγαίνει με την ίδια ιπποδύναμη από υβριδικό δίλιτρο και ξεκινάει από τα 45. Τώρα από "ποιότητα", έχουν αλλάξει οι εποχές και δεν μπορείς να συγκρίνεις με παλαιότερα μοντέλα και δεν έχει σχέση αν είναι κινέζικα ή άλλης χώρας. Το 40 το '18 που κοιτούσαμε ήταν το καλύτερο από όλα με ίσως κοντά την cla όπου ήταν μέσα στο "καλό" πλαστικό. Βέβαια εγώ ήθελα το Tiguan r line για άλλους λόγους. 1
james01gr Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 16 ώρες πριν, TechnoState είπε Το xc40 είναι τραγικό μέσα. Η ποιότητα έχει πέσει κατακόρυφα, και γίνεται rebranded στην Κίνα απο την geely, σε άλλο μοντέλο της Δεν έχει καμία σχέση με το προϊόν της Volvo, του παρελθόντος. Οδηγικά, δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο συγκριτικό πλεονέκτημα ή κάποια επιπλέον δυνατότητα,σε σχέση με τα σύγχρονα SUV της κατηγορίας. Συγκρίνω το xc40 recharge του κουμπάρου μου (εταιρικό - leasing όχημα) με το παλιό s40 (2002) που είχε κάποτε ο πατέρας μου. Τα έχω οδηγήσει αρκετά κ τα δύο (ειδικά το δεύτερο). επειδή ψάχνω για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας και τα έχω δει όλα, το xc40 είναι μάλλον το τιμιότερο στα χρήματα που παίζει αυτήν την στιγμή (43k καινούργιο). συγκρίνεις το xc40 με ποιο; με το 3008(40κ!!!), με το Kamiq, με το Qashqai, με το Q3. με ποιο; να είμαστε λίγο λογικοί, θα πέσει φωτιά να μας κάψει. και επειδή έχω οδηγήσει αρκετά, κανένα δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτήρα 1 ώρα πριν, filarhos είπε Το 2019 το xc40 1.5 ξεκινούσε από τα 32 και το αυτόματο από τα 35. Άρα λογική τιμή στην 5ετια και 100χιλχλμ τα 20 αν είναι σε άψογη κατάσταση... Πριν λίγο καιρό έκαναν προσφορά στον πατέρα μου που έχει ένα αυτόματο του 19 με 45χιλχλμ να το αγοράσουν με 28. Προσπάθησα να τον πείσω αλλά δεν θέλει να ασχοληθεί να το δώσει και να πάρει άλλο αφού είναι πολύ ευχαριστημένος... Ο αντικαταστάτης, το ίδιο αυτοκίνητο με ελαφρύ fl, βγαίνει με την ίδια ιπποδύναμη από υβριδικό δίλιτρο και ξεκινάει από τα 45. Τώρα από "ποιότητα", έχουν αλλάξει οι εποχές και δεν μπορείς να συγκρίνεις με παλαιότερα μοντέλα και δεν έχει σχέση αν είναι κινέζικα ή άλλης χώρας. Το 40 το '18 που κοιτούσαμε ήταν το καλύτερο από όλα με ίσως κοντά την cla όπου ήταν μέσα στο "καλό" πλαστικό. Βέβαια εγώ ήθελα το Tiguan r line για άλλους λόγους. οι τιμές δεν είναι αυτές και η απαξίωση δεν είναι η ίδια πλέον. αγόρασα το Vitara το 2017 (88κ χλμ) με 19κ και από μάντρα σήμερα μου έκαναν προσφορά να το πάρουν με 14. θεωρητικά εάν ασχοληθώ να το δώσω εγώ, θα πάει και 1-1,5 πάνω. σε 8 χρόνια, απομείωση 4-5κ. εάν το 1
filarhos Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2 hours ago, james01gr said: επειδή ψάχνω για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας και τα έχω δει όλα, το xc40 είναι μάλλον το τιμιότερο στα χρήματα που παίζει αυτήν την στιγμή (43k καινούργιο). συγκρίνεις το xc40 με ποιο; με το 3008(40κ!!!), με το Kamiq, με το Qashqai, με το Q3. με ποιο; να είμαστε λίγο λογικοί, θα πέσει φωτιά να μας κάψει. και επειδή έχω οδηγήσει αρκετά, κανένα δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτήρα οι τιμές δεν είναι αυτές και η απαξίωση δεν είναι η ίδια πλέον. αγόρασα το Vitara το 2017 (88κ χλμ) με 19κ και από μάντρα σήμερα μου έκαναν προσφορά να το πάρουν με 14. θεωρητικά εάν ασχοληθώ να το δώσω εγώ, θα πάει και 1-1,5 πάνω. σε 8 χρόνια, απομείωση 4-5κ. εάν το Ναι έτσι είναι... Για αυτό προσπαθούσα να τον πείσω γιατί θα το άλλαζε για plugin hybrid που σκεφτόταν, + μικρή διαφορά, αλλά δεν θέλει να ξεβολευτεί...
TechnoState Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) @james01gr... Ναι το συγκρίνω (με το 3008) γιατί το έχω (πριν σκαρφαλώσει η τιμή του στα 40Κ), MY2022-BlueHDi...κ φυσικά έχω οδηγήσει για αρκετά χιλιόμετρα τα οχήματα που αναφέρω, κ ναι συμφωνώ μαζί σου, κανένα δεν έχει ιδιαίτερο χαρακτήρα ή συγκριτικό πλεονέκτημα. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου από TechnoState
JimmyBoy91 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Στις 11/2/2025 στις 5:59 ΜΜ, Vasilisxd είπε Πολύ ακριβότερο αλλά απείρως καλύτερο, εάν έχεις δικό σου χώρο για φόρτιση. Ξεχνάς σέρβις, βλέπεις καταναλώσεις τύπου 2€/100χλμ ... 400+ χλμ αυτονομία. Skoda Enyaq Με 16.000χλμ και ειδικά ηλεκτρικό, πρακτικά είναι σαν να το παίρνεις καινούργιο. Σε ευχαριστώ αλλά νομίζω ουι όντως ειναη ακριβότερο κατά πολύ!
Vasilisxd Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 3 hours ago, JimmyBoy91 said: Σε ευχαριστώ αλλά νομίζω ουι όντως ειναη ακριβότερο κατά πολύ! Σωστά, είναι κατά 9.000 ευρώ ακριβότερο. Σε μια 4ετία θα τα έχεις πάρει πίσω από βενζίνες και σέρβις βέβαια, εάν έχεις δικό σου χώρο για γέμισμα. Παίζουν και φθηνότερες λύσεις, εάν έχεις τον δικό σου χώρο για γέμισμα. 200 άλογα, πισωκίνητο, άπλετους χώρους, αυτόματο, σέρβις ανύπαρκτα. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου από Vasilisxd
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα