Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στα υβριδικα θα στραφουν υποχρεωτικα δεν εχουν αλλη λυση 

Φανταστειτε εστω 400 ταξι να χρειαζωνταν ταυτοχρονα να χρησιμοποιησουν ταχυτοφορτιστες τουλαχιστον των 50Kw , χωρια τους τεραστιους χρονους αναμονης , βαλτε με το νου σας την ποσοτητα του ρευματος που θα χρειαζωνταν .

Ηδη υπαρχει προβλημα ενεργειας και ελλειψεις σπανιων γαιων και οι  ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ της Δυσης συζητανε ακομα για τα πρασινα αλογα και πως θα χτυπησουν την ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΝΑ στην εδρα της.

Θυμιζει σαν και αυτες τις ψευτοκυρωσεις που βαζουν στην Ρωσια και απο την πισω πορτα κανουν εμποριο ορυκτων καυσιων  με τον σκιωδη στολο του Πουτιν 

 

 

Μην ξανακούσω για ηλεκτρικό αυτοκίνητο” – Μια οδηγική περιπέτεια στη διαδρομή Αθήνα – Σπάρτη

  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Sensible είπε

Φανταστειτε εστω 400 ταξι να χρειαζωνταν ταυτοχρονα να χρησιμοποιησουν ταχυτοφορτιστες τουλαχιστον των 50Kw , χωρια τους τεραστιους χρονους αναμονης , βαλτε με το νου σας την ποσοτητα του ρευματος που θα χρειαζωνταν

Υπάρχουν τα nio με τις μπαταρίες που αλλάζουν με αυτοματοποιημένο σύστημα σε ειδικά σημεία εξυπηρέτησης.

Το λινκ είναι 4 ετών με ότι αυτό συνεπάγεται.

11 ώρες πριν, Nabuko είπε

Παλιά τακτική. Όταν δε σου αρέσουν αυτά που λέει κάποιος βάλτου ταμπέλες

 

 

Ο David δεν χρειάζεται ταμπέλες, παλιά καραβάνα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...