korakios Δημοσ. χθες στις 12:09 μμ Δημοσ. χθες στις 12:09 μμ 3 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Εάν επιδοτηθεί η παραγωγή Ευρωπαϊκών και παραμείνει ο φόρος εισαγωγής Κινεζικών, οι τιμές θα εξισωθούν. ελπίζω πως όχι , όχι άλλη επιδότηση 😂
Vasilisxd Δημοσ. χθες στις 12:55 μμ Δημοσ. χθες στις 12:55 μμ (επεξεργασμένο) 51 minutes ago, korakios said: ελπίζω πως όχι , όχι άλλη επιδότηση 😂 Οι κινέζοι κάνουν ακριβώς το ίδιο. Επιδοτούν τους κατασκευαστές για να έχουν ένα προβάδισμα τιμής. Αυτό θέλει να κάνει και η Ευρώπη για να μείνει στο παιχνίδι. Η επιδότηση τώρα είναι σε επίπεδο κρατών. Η Ελλάδα από τον ίδιο της τον προϋπολογισμό δίνει τα κονδύλια για το «κινούμαι ηλεκτρικά». Κάνει χρήση και του ευρωπαϊκού ταμείου ανάκαμψης, αλλά αυτό είναι γενικό κονδύλι για διάφορες χρήσεις. Επεξ/σία χθες στις 01:03 μμ από Vasilisxd 1
Ntinaras Δημοσ. χθες στις 12:59 μμ Δημοσ. χθες στις 12:59 μμ 2 ώρες πριν, james01gr είπε https://www.metaforespress.gr/autokinitodromoi/συνθετικά-καύσιμα-e-fuels-από-το-2035-για-τους-κ/ υπάρχουν 2 τρόποι. ο ένας είναι με καλλιέργεια φυτών που θα μετατρέπονται σε καύσιμα (ήδη 10% στα ορυκτά καύσιμα περιέχουν βιοκαύσιμα) και ο άλλος δέσμευση του διοξειδίου από την ατμόσφαιρα και υδρόλυσή του. οι προβλέψεις είναι πως με την ανάπτυξη και την παραγωγή σε μεγάλη κλίμακα το κόστος παραγωγής θα πέσει και θα είναι χαμηλότερο από το πετρέλαιο. και κάθε χώρα θα είναι ενεργειακά αυτόνομη που σημαίνει όχι τάνκερ, όχι τρυπήματα. όχι δασμοί, όχι δέσμευση ΑΕΠ για την αγορά καυσίμων κτλ. μάντεψε ποιοι δεν το θέλουν αυτό... λύσεις υπάρχουν αλλά όταν τα καρτέλ μπαίνουν στην μέση, σου αφήνουν μόνο μία επιλογή. Οποτε θα σταματησουμε να εχουμε φαγητο, για να μπορουν να κυκλοφορουν μερικοι με τα γυφταμαξα 30ετιας. Η αλλιως θα ξοδευουμε περισσοτερη ενεργεια για να παραξουμε συνθετικα καυσιμα, παλι χωρις λογο. 1 1
korakios Δημοσ. χθες στις 01:07 μμ Δημοσ. χθες στις 01:07 μμ 7 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Η αλλιως θα ξοδευουμε περισσοτερη ενεργεια για να παραξουμε συνθετικα καυσιμα, παλι χωρις λογο. με την υδρόλυση δε νομίζω , αρκεί φυσικά να είναι απο ΑΠΕ και να έχουν το ρόλο μπαταρίας
Ntinaras Δημοσ. χθες στις 01:15 μμ Δημοσ. χθες στις 01:15 μμ 8 λεπτά πριν, korakios είπε με την υδρόλυση δε νομίζω , αρκεί φυσικά να είναι απο ΑΠΕ και να έχουν το ρόλο μπαταρίας That sounds like ηλεκτροκινηση but with extra steps. 1
korakios Δημοσ. χθες στις 01:18 μμ Δημοσ. χθες στις 01:18 μμ 12 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε Η επιδότηση τώρα είναι σε επίπεδο κρατών. άρα εννοείς (αν επιδοτηθούν) , δε θα είναι σε επίπεδο Ε.Ε. ? 12 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε Η Ελλάδα από τον ίδιο της τον προϋπολογισμό δίνει τα κονδύλια για το «κινούμαι ηλεκτρικά», δεν έρχεται τίποτα από την Ευρώπη. Νομίζω για τα ταξί ήταν καθαρά απο Ελλάδα , χωρίς να είμαι 100% σίγουρος , το «κινούμαι ηλεκτρικά» είναι απο (δάνειο, όχι τζάμπα) της Ε.Ε. (ταμείο ανάκαμψης...) 2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε That sounds like ηλεκτροκινηση but with extra steps. μπα, λιγότερα βήματα , απαλλάσσεσαι απο μπαταρία 1
VaggD Δημοσ. χθες στις 01:21 μμ Δημοσ. χθες στις 01:21 μμ 1 hour ago, ethereum said: το Dolphin στην Κίνα μπορεί να έχει και 10.000 ευρώ ή και πιο λίγο , αν κρίνω απο τα μεγαλύτερα μεγέθους Audi , Mercedes , BMW , που παίζουν στις 20 χιλιάδες με 30 , μιλάω για πολύ μεγάλα αυτοκίνητα που στην Ευρώπη θα κόστιζαν απο 40 ως 80 χιλιάδες , είδα μια παρουσίαση πόσο κοστίζουν τα ηλεκτρικά στην Κίνα σε σύγκριση με τις premium ευρωπαϊκές μάρκες στις μεγάλες κατηγορίες , πραγματικά απίστευτες τιμές σε σχέση με τα δικά μας πανάκριβα , η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται μπροστά σε τεράστιες προκλήσεις , ή θα επιβιώσει ή θα ξεπεραστεί. Έχουν vertical integration οπότε και εδώ να που θα να ανοίξουν εργοστάσια θα κρατήσουν το κόστος παραγωγής χαμηλό. Η ΕΕ άνοιξε την πόρτα και δημιούργησε την αγορά χωρίς να είναι έτοιμη και τώρα πληρώνει το τίμημα! 1 hour ago, oldnew said: Και όμως, η Γερμανία κρατάει το πεπόνι και το καρπούζι. Αμα θελει βάζει και άλλους δασμούς στα Κινέζικα σαν τον Τραμπ δηλαδή, και αυτόματα μετατρέπει τα δικά της φθηνότερα.. Ακριβά μεν, φθηνότερα απ τα κινέζικα δε.. Και σιγά μη δεν το κάνει. Εύκολα θα εκβιάσει τους υπόλοιπους να συμφωνήσουν οταν το θελήσει. Σιγά μη κάτσει να χρεοκοπήσει. Δε νοηται ισχυρή οικονομικά Γερμανία χωρίς αυτοκίνητοβιομηχανια γι αυτό θα στοίχηματιζα ότι θα το κάνει. Δεν θέλω να σε ανησυχήσω, αλλά η VW βρίσκεται σε συζητήσεις για την πώληση εργοστασίων της σε κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Γερμανία ουσιαστικά επέλεξε την αυτοκαταστροφή όταν, από τη μία στιγμή στην άλλη, έκανε στροφή 180 μοιρών προς την ηλεκτροκίνηση, χωρίς να έχει ούτε ένα έτοιμο μοντέλο και ας μην μιλήσουμε για το software που ακόμα και σήμερα το παλεύει. Και σαν να μην έφτανε αυτό, οι υψηλές τιμές ενέργειας έδωσαν το τελειωτικό χτύπημα. Όσο για το περίφημο vertical integration της BYD, οι Ευρωπαίοι γραφειοκράτες θα χρειαστούν χρόνια για να το πλησιάσουν—αν φυσικά καταφέρουν να επιβιώσουν μέχρι τότε. 1
Ntinaras Δημοσ. χθες στις 01:23 μμ Δημοσ. χθες στις 01:23 μμ 3 λεπτά πριν, korakios είπε άρα εννοείς (αν επιδοτηθούν) , δε θα είναι σε επίπεδο Ε.Ε. ? Νομίζω για τα ταξί ήταν καθαρά απο Ελλάδα , χωρίς να είμαι 100% σίγουρος , το «κινούμαι ηλεκτρικά» είναι απο (δάνειο, όχι τζάμπα) της Ε.Ε. (ταμείο ανάκαμψης...) μπα, λιγότερα βήματα , απαλλάσσεσαι απο μπαταρία Και προστιθεται κινητηρας εσωτερικης καυσης, ντεποζιτο, πρατηρια ανεφοδιασμου, βυτιοφορα, υπαλληλοι, εργοστασια παραγωγης. 1
korakios Δημοσ. χθες στις 01:25 μμ Δημοσ. χθες στις 01:25 μμ Μόλις τώρα, Ntinaras είπε Και προστιθεται κινητηρας εσωτερικης καυσης, ντεποζιτο, πρατηρια ανεφοδιασμου, βυτιοφορα, υπαλληλοι, εργοστασια παραγωγης. ενώ η μπαταρία δεν τα έχει όλα αυτά ? 😂 άντε ,έστω βγάλε τα βυτιοφόρα 😛
Ntinaras Δημοσ. χθες στις 01:41 μμ Δημοσ. χθες στις 01:41 μμ 15 λεπτά πριν, korakios είπε ενώ η μπαταρία δεν τα έχει όλα αυτά ? 😂 άντε ,έστω βγάλε τα βυτιοφόρα 😛 Φορτιζω μονος μου, απο τον ηλιο απ ευθειας στη μπαταρια. Χαοτικα μεγαλυτερο efficiency ενεργειας, και χωρις να ειμαι εξαρτημενος απο καποιον αλλο. 1
Doubt Δημοσ. χθες στις 01:47 μμ Δημοσ. χθες στις 01:47 μμ 1 ώρα πριν, oldnew είπε Και όμως, η Γερμανία κρατάει το πεπόνι και το καρπούζι. Αμα θελει βάζει και άλλους δασμούς στα Κινέζικα σαν τον Τραμπ δηλαδή, και αυτόματα μετατρέπει τα δικά της φθηνότερα.. Ακριβά μεν, φθηνότερα απ τα κινέζικα δε.. Και σιγά μη δεν το κάνει. Εύκολα θα εκβιάσει τους υπόλοιπους να συμφωνήσουν οταν το θελήσει. Σιγά μη κάτσει να χρεοκοπήσει. Δε νοηται ισχυρή οικονομικά Γερμανία χωρίς αυτοκίνητοβιομηχανια γι αυτό θα στοίχηματιζα ότι θα το κάνει. Έχεις ακούσει για εργοστάσια Κινέζων σε έδαφος Ε.Ε.? https://www.autoworldjournal.com/top-chinese-ev-automakers-plan-european-plants/ Σιγά μη δεν το κάνουν. 1
VaggD Δημοσ. χθες στις 01:48 μμ Δημοσ. χθες στις 01:48 μμ Ρε μλκς μην μετατρέπετε το θέμα σε ηλεκτρικά vs ΜΕΚ. 1 4
korakios Δημοσ. χθες στις 01:49 μμ Δημοσ. χθες στις 01:49 μμ 7 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Φορτιζω μονος μου, απο τον ηλιο απ ευθειας στη μπαταρια. Χαοτικα μεγαλυτερο efficiency ενεργειας, και χωρις να ειμαι εξαρτημενος απο καποιον αλλο. εσύ σαν καταναλωτής όχι , σαν κράτος όμως είσαι
Ntinaras Δημοσ. χθες στις 03:06 μμ Δημοσ. χθες στις 03:06 μμ 1 ώρα πριν, korakios είπε εσύ σαν καταναλωτής όχι , σαν κράτος όμως είσαι Αν ως κρατος παραγεις δικη σου ενεργεια απο ΑΠΕ, εισαι πολυ λιγοτερο εξαρτημενος απο το να εισαγεις οποιοδηποτε καυσιμο. Οσο πιο λιγα βηματα εχει η παραγωγη του, τοσο πιο ευκολα ανεξαρτητοποιεισαι. 1
korakios Δημοσ. χθες στις 03:09 μμ Δημοσ. χθες στις 03:09 μμ 2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Αν ως κρατος παραγεις δικη σου ενεργεια απο ΑΠΕ, εισαι πολυ λιγοτερο εξαρτημενος απο το να εισαγεις οποιοδηποτε καυσιμο. δεν εισάγεις βιοκαύσιμο , το παράγεις .... Και ταυτόχρονα λύνεις και το μεγαλύτερο πρόβλημα με τα φ/β , απαλλάσσεσαι απο μπαταρίες (και δε χρειάζεσαι τόσα φ/β) Τα υδροηλεκτρικά φυσικά είναι εγχώρια , άσε που μπορούν να δουλέψουν ως "μπαταρίες" και αυτά 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα