apostolis81 Δημοσ. χθες στις 09:12 πμ Δημοσ. χθες στις 09:12 πμ 4 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε Όλα γίνονται. Εάν επιδοτηθεί η παραγωγή Ευρωπαϊκών και παραμείνει ο φόρος εισαγωγής Κινεζικών, οι τιμές θα εξισωθούν. Όλα γίνονται απλα αυτό το σενάριο που αναφέρεις σύμφωνα με τα νεα γεωπολιτικά και οικονομικα δεδομενα που έχουν δημιουργηθει τα τελευταια χρόνια σε Ευρώπη και ολοκληρο τον κόσμο ειναι απίθανο. Επιπλέον να αναφέρω ότι η ΕΕ έχει τεράστιο κενο ηγεσίας και άμεσα πρακτικών και λειτουργικών αποφάσεων.
Just_travel_everywhere Δημοσ. χθες στις 09:20 πμ Δημοσ. χθες στις 09:20 πμ 10 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Εντωμεταξύ η γερμανική κυβέρνηση πιέζει την ευρωπαϊκή ένωση να υπάρξουν επιδοτήσεις στην κατασκευή ευρωπαϊκών ηλεκτρικών για να ανταγωνιστούν τα Κινεζικά που εφαρμόζουν την ίδια τακτική. Αντί δηλαδή για προγράμματα τύπου «κινούμαι ηλεκτρικά», να έρχονται με μειωμένη τιμή από το εργοστάσιο. Δίνουν 0% επιτόκιο ως μια κίνηση για αγορά!!
dtk-386 Δημοσ. χθες στις 09:45 πμ Δημοσ. χθες στις 09:45 πμ 1 ώρα πριν, Denmark1 είπε εδω που τα λέμε το είδος καυσίμου που καταναλώνεις δείχνει και το status που έχεις.... 2
BertaJourdan Δημοσ. χθες στις 10:03 πμ Δημοσ. χθες στις 10:03 πμ Πρεπει να φαει μερικα χαστουκια η VW για να συνερθει. και θα τα φαει. Δεν μπορει μια ζωη το κρατος να τους ταιζει. Σιγα μην ηταν εκει η VW αν δεν ειχε απο πισω το κρατος. Οποτε τωρα που πρεπει να δειξει τι αξιζει πατωνει σιγα σιγα ή αν δεν πατωνει θα πατωσει.
me00016 Δημοσ. χθες στις 10:06 πμ Δημοσ. χθες στις 10:06 πμ (επεξεργασμένο) Το νέο θα μπορούσε να είναι αδιάφορο, αλλά μάλλον είναι (σχεδόν*) θετικό, γιατί δείχνει την αντίδραση της Ευρώπης στον ανταγωνισμό μιας αγοράς που είναι αναπόφευκτο να υιοθετηθεί από την συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών αυτοκινήτων. Γιατί ό,τι και να ειπωθεί για τα EV, από ουσιώδεις προβληματισμούς όπως το άγχος της αυτονομίας και η φόρτιση σε διαμέρισμα χωρίς πάρκινγκ, μέχρι π@π@ριές όπως ότι ρυπαίνουν περισσότερο και είναι επικίνδυνα για τους πεζούς επειδή είναι αθόρυβα, έχει δρομολογηθεί σε όλον το πλανήτη ώστε η ηλεκτρική μπαταρία να είναι το μέλλον της αυτοκίνησης. Ούτε το απαγορευτικά "δύσχρηστο" υδρογόνο, ούτε η κλίμακα παραγωγής του βιοαερίου (με πορδές δεν βάφονται αβγά). * Το επίρρημα αφορά την χλιαρή αντίδραση των Ευρωπαίων στην επίθεση της TESLA και των Κινέζων. Αντιλήφθηκαν με σημαντική υστέρηση ότι οι καλύτεροι μηχανικοί αυτοκινήτου του κόσμου (σ.σ. Γερμανοί) γίνονται σταδιακά παρωχημένοι και την θέση τους παίρνουν οι πληροφορικοί (TESLA) και οι χημικοί (CATL). Δυστυχώς ή ευτυχώς, η δική μας ανάπτυξη και ευημερία συνδέεται με αυτήν των Γερμανών των Γάλλων και των Ιταλών. Αν η "ατμομηχανή" στην οικονομία της Ευρώπης ασθμαίνει, δεν είναι προς το συμφέρον μας, χώρια που ως καταναλωτές ωφελούμαστε από την ύπαρξη αληθινού ανταγωνισμού. Σκεφτείτε για παράδειγμα στον τομέα των drones πόσο premium τιμολογιακά μπορεί να γίνει ο Κινέζος που έχει το μονοπώλιο (DJI). Επεξ/σία χθες στις 10:16 πμ από me00016 4
james01gr Δημοσ. χθες στις 10:16 πμ Δημοσ. χθες στις 10:16 πμ 7 ώρες πριν, kurkosdr είπε Προς το παρόν η πολιτική net-zero αυτό υπαγορεύει, δηλαδή μηδενικές ή ελάχιστες εκπομπές CO2 από το 2050 και μετά, άρα δεν θα μπορεί ο καθένας να αγοράζει υδρογονάνθρακες με το ντεπόζιτο κάθε μήνα για το αυτοκίνητο του. Και η Ελλάδα δεν είναι ΗΠΑ ώστε να μπορεί να βγαίνει από συμφωνίες κατά το δοκούν, είναι κράτος-μέλος της ΕΕ και έχει ντιρεκτίβες να υλοποιήσει. οι μηδενικές εκπομπές μπορεί να είναι και από συνθετικά καύσιμα. υπάρχει αυτή η συμφωνία και οι κινητήρες που υπάρχουν μπορούν να κάψουν και συνθετικά. δεν είναι μόνο τα ορυκτά.
Ntinaras Δημοσ. χθες στις 10:30 πμ Δημοσ. χθες στις 10:30 πμ 13 λεπτά πριν, james01gr είπε οι μηδενικές εκπομπές μπορεί να είναι και από συνθετικά καύσιμα. υπάρχει αυτή η συμφωνία και οι κινητήρες που υπάρχουν μπορούν να κάψουν και συνθετικά. δεν είναι μόνο τα ορυκτά. Τα συνθετικα πως θα τα παραξεις? Το κοστος θα ειναι μεγαλυτερο, και θα παραχθουν και εξτρα ρυποι κατα την παραγωγη τους. 3
james01gr Δημοσ. χθες στις 10:42 πμ Δημοσ. χθες στις 10:42 πμ 3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Τα συνθετικα πως θα τα παραξεις? Το κοστος θα ειναι μεγαλυτερο, και θα παραχθουν και εξτρα ρυποι κατα την παραγωγη τους. https://www.metaforespress.gr/autokinitodromoi/συνθετικά-καύσιμα-e-fuels-από-το-2035-για-τους-κ/ υπάρχουν 2 τρόποι. ο ένας είναι με καλλιέργεια φυτών που θα μετατρέπονται σε καύσιμα (ήδη 10% στα ορυκτά καύσιμα περιέχουν βιοκαύσιμα) και ο άλλος δέσμευση του διοξειδίου από την ατμόσφαιρα και υδρόλυσή του. οι προβλέψεις είναι πως με την ανάπτυξη και την παραγωγή σε μεγάλη κλίμακα το κόστος παραγωγής θα πέσει και θα είναι χαμηλότερο από το πετρέλαιο. και κάθε χώρα θα είναι ενεργειακά αυτόνομη που σημαίνει όχι τάνκερ, όχι τρυπήματα. όχι δασμοί, όχι δέσμευση ΑΕΠ για την αγορά καυσίμων κτλ. μάντεψε ποιοι δεν το θέλουν αυτό... λύσεις υπάρχουν αλλά όταν τα καρτέλ μπαίνουν στην μέση, σου αφήνουν μόνο μία επιλογή.
Denmark1 Δημοσ. χθες στις 10:46 πμ Δημοσ. χθες στις 10:46 πμ https://www.newsauto.gr/news/osi-agorazoun-ilektrika-den-girizoun-pote-pia-piso/ https://www.fortunegreece.com/article/ilektrokinisi-stin-evropi-160-nea-montela-kai-afxisi-poliseon-40-gia-to-2025-apeili-ta-prostima-gia-tis-etaireies/
VaggD Δημοσ. χθες στις 10:55 πμ Δημοσ. χθες στις 10:55 πμ Στη VW φαίνεται πως ζουν σε μια δική τους πραγματικότητα. Η BYD, με το Dolphin, έχει ήδη κυριαρχήσει στην κατηγορία των 20.000€, και μέσα στο 2025 αναμένεται να φέρει και το Seagull στα ~15.000€. Παράλληλα, το MG G3 Hybrid σημειώνει εξαιρετικές πωλήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Dolphin ήταν ο βασικός λόγος που η Tesla ακύρωσε το λανσάρισμα του Model 2! 1
unforgiven Δημοσ. χθες στις 11:03 πμ Δημοσ. χθες στις 11:03 πμ Κλασικά: - Η Χ ανακοινώνει το μικρό ηλεκτρικό με τιμή 20000. - Δύο χρόνια μετά: Η Χ βγάζει το μικρό ηλεκτρικό της στα 25000 - Βγαίνει τελικά στα 28000 - Στη χώρα μας 34000 4
ethereum Δημοσ. χθες στις 11:19 πμ Δημοσ. χθες στις 11:19 πμ 15 λεπτά πριν, VaggD είπε Στη VW φαίνεται πως ζουν σε μια δική τους πραγματικότητα. Η BYD, με το Dolphin, έχει ήδη κυριαρχήσει στην κατηγορία των 20.000€, και μέσα στο 2025 αναμένεται να φέρει και το Seagull στα ~15.000€. Παράλληλα, το MG G3 Hybrid σημειώνει εξαιρετικές πωλήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Dolphin ήταν ο βασικός λόγος που η Tesla ακύρωσε το λανσάρισμα του Model 2! το Dolphin στην Κίνα μπορεί να έχει και 10.000 ευρώ ή και πιο λίγο , αν κρίνω απο τα μεγαλύτερα μεγέθους Audi , Mercedes , BMW , που παίζουν στις 20 χιλιάδες με 30 , μιλάω για πολύ μεγάλα αυτοκίνητα που στην Ευρώπη θα κόστιζαν απο 40 ως 80 χιλιάδες , είδα μια παρουσίαση πόσο κοστίζουν τα ηλεκτρικά στην Κίνα σε σύγκριση με τις premium ευρωπαϊκές μάρκες στις μεγάλες κατηγορίες , πραγματικά απίστευτες τιμές σε σχέση με τα δικά μας πανάκριβα , η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται μπροστά σε τεράστιες προκλήσεις , ή θα επιβιώσει ή θα ξεπεραστεί.
Sensible Δημοσ. χθες στις 11:44 πμ Δημοσ. χθες στις 11:44 πμ 9 ώρες πριν, Jiakometi είπε Και όμως Εδώ οι μεταφορές https://www.metaforespress.gr/logistics/συνεχίζει-να-επενδύει-στα-πράσινα-logistics-η-db-s/ Εδώ επιβατικά πλοία https://www.offshore-energy.biz/wartsila-to-power-worlds-largest-battery-electric-ferry/ Εδώ φορτηγό από την Volvo https://www.capital.gr/market-news/3772443/volvo-fm-low-entry-to-proto-apokleistika-ilektriko-fortigo-tis-volvo/ Εδώ ένα ακόμη https://electrek.co/2024/06/12/londonenergy-puts-volvo-fm-electric-semi-trucks-to-work-in-waste-management/ Εδώ η Amazon me 15.000 ήδη σε λειτουργεία Last Mile delivery https://electrek.co/2024/07/30/amazon-ev-milestone-15000-electric-delivery-vans-in-service-100000-by-2030/ Εδώ ο πρώτος στόλος 100% ηλεκτρικών απορριματοφόρων σε λειτουργία στοColorado https://electrek.co/2024/10/27/louisville-launches-americas-first-100-electric-garbage-truck-fleet/ Εδώ εξόρυξη με ηλεκτρικούς φορτωτές https://electrek.co/2024/11/30/400-million-electric-heavy-equipment-order-from-china-is-biggest-ever-so-far/ Εδώ νταλίκες με πάνω από 5 εκ μίλια υπηρεσίας https://electrek.co/2024/12/27/schneider-electric-semi-truck-fleet-hits-6-million-miles-driven/ Εδώ αμιγώς ηλεκτρικός εκσκαφέας γαιών από την Volvo https://www.volvoce.com/europe/en/products/electric-machines/l120-electric/ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ? Δεν έχει νόημα νομίζω Άρα κατά την δική σου άποψη είμαστε ήδη εκατοντάδες χρόνια πίσω ..... ΟΚ seems legit .... Τα έχουμε πει και σε άλλο post, αλλά όλο κάνεις πως το ξεχνάς..... ΔΕΝ είναι βιώσιμη στην Ελλάδα η παραγωγή βιοαερίου. Αυτό που εννοεί ο @kurkosdr εινια ότι θα έπρεπε να σταματήσουμε τις καλιέργειες προς χάριν τροφής του ανθρώπου, για να φυτεψουμε πχ καλαμπόκια για την παραγωγή βιοαερίου. Το έπαθε η Βραζιλία όταν μετέτρεψαν τους σκαραβαίους που παρήγαγε το εκεί εργοστάσιο της VW να καίνε βιοαιθανόλη. Και τελικά το εγκατέλειψαν. Για να πάρεις 2 MW ετήσια παραγωγή σε ρεύμα από βιοαεριο μέσω αναερόβιας χώνευσης πρέπει να καλιεργήσεις 4.000 στρέμματα καλαμπόκι. Να τα μαζέψεις να τα μεταφέρεις κλπ. Δεν χρειαζεται να συνεχισεις καθολου γελανε τα τσιμεντα με αυτα που ποσταρεις. Γεματο ειναι το νετ με videakia που τα ντιζελοκινητα βανακια φορτιζουν τεσλα που ξεμειναν στην μεση δρομου . 100 βαρελια πετρελαιο για να φτιαχτει μια μπαταρια με μη ανακυκλωσιμα ραδιενεργα στοιχεια , κοινως το καρο μπρος απο το αλογο. Τα ηλεκτρικα ειναι μοδα για αργοσχολους που δεν εχουν τι να κανουν τα λεφτα τους , το μελλον ειναι τα υβριδικα αυτοκινητα. Οσο για τους γερμανους ειναι ο ορισμος την ηλιθιοτητας , εφτιαχναν καποτε τα καλλιτερα ντιζελοκινητα με αυτονομια ανω των 1300 χιλιομετρων ,με το αφηγημα της πρασινης ενεργειας καταφεραν να βγαλουν τα ματια τους κανωντας εχθρους τους Ρωσους που τους εδιναν φτηνη ενεργεια. Αι βλακιαι πληρωνωνται σε αυτο το κοσμο
basilis_k6 Δημοσ. χθες στις 11:45 πμ Δημοσ. χθες στις 11:45 πμ 3 ώρες πριν, james01gr είπε τα παράπονα στην ΕΕ γιατί πλέον με τα συστήματα που έχει επιβάλει η ΕΕ συν τους ρύπους δεν συμφέρει να φτιαχτούν φθηνότερα αυτοκίνητα. Να κανουν αυτοι παραπονα που εχουν δυναμη. Εμενα η δυναμη μου ειναι να μην αγορασω υπερκοστολογημενα αμαξια.
oldnew Δημοσ. χθες στις 11:47 πμ Δημοσ. χθες στις 11:47 πμ 48 minutes ago, VaggD said: Στη VW φαίνεται πως ζουν σε μια δική τους πραγματικότητα. Η BYD, με το Dolphin, έχει ήδη κυριαρχήσει στην κατηγορία των 20.000€, και μέσα στο 2025 αναμένεται να φέρει και το Seagull στα ~15.000€. Παράλληλα, το MG G3 Hybrid σημειώνει εξαιρετικές πωλήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Dolphin ήταν ο βασικός λόγος που η Tesla ακύρωσε το λανσάρισμα του Model 2! Και όμως, η Γερμανία κρατάει το πεπόνι και το καρπούζι. Αμα θελει βάζει και άλλους δασμούς στα Κινέζικα σαν τον Τραμπ δηλαδή, και αυτόματα μετατρέπει τα δικά της φθηνότερα.. Ακριβά μεν, φθηνότερα απ τα κινέζικα δε.. Και σιγά μη δεν το κάνει. Εύκολα θα εκβιάσει τους υπόλοιπους να συμφωνήσουν οταν το θελήσει. Σιγά μη κάτσει να χρεοκοπήσει. Δε νοηται ισχυρή οικονομικά Γερμανία χωρίς αυτοκίνητοβιομηχανια γι αυτό θα στοίχηματιζα ότι θα το κάνει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα