Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πολύ αργά φαίνεται το 27 να δούμε αν θα καταφέρει να σωθεί η αν θα καταλήξει να τους αγοράσουν και αυτούς Κινέζοι. 

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, NiKoSmile είπε

Προσιτή είναι μια τιμή κάτω των 10.000€. Αυτή η εκτιμώμενη 20.000€ βάλε και ΦΠΑ + εκτελωνισμό + καρτέλ ελληνικής αντιπροσωπίας πάμε στα 30K χαλαρά 😂

Πρώτα απ'όλα οτιδήποτε φτιάξει η VW δεν θα το φτιάξει για την αγορά της Ελλάδας. Ίσως το φέρει Ελλάδα αλλά δεν θα το φτιάξει για την αγορά της Ελλάδας.

Δεύτερον από αυτά τα €20.000 πρέπει να αφαιρέσεις τα λεφτά που θα γλιτώσεις σε βενζίνες αν το φορτίζεις σπίτι. Ξέρω, εσείς μένετε σε πολυκατοικία της αντιπαροχής που δεν έχει πάρκινγκ, και ίσως να μένουν και μερικοί Γερμανοί σε παρόμοιες πολυκατοικίες. Μαντέψτε: Ούτε για εσάς ούτε γι'αυτούς τους Γερμανούς το φτιάχνει. Το φτιάχνει γι'αυτούς που έχουν πρόσβαση σε πάρκινγκ και μπορούν να τραβήξουν μια βασική παροχή 230volt να το φορτίζουν το βράδυ.

Τώρα τι θα γίνει με εσάς που δεν έχετε πρόσβαση σε πάρκινγκ; Πολύ απλά κάποια ημέρα θα κοπεί η εισαγωγή αργού πετρελαίου λόγω της πολιτικής net zero και θα σας πουλήσουν πανάκριβο e-fuel για το βενζινοκίνητο αυτοκίνητο σας. Και όποιος αντέχει να πάρει ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα πάρει και όποιος δεν αντέχει πολύ απλά δεν θα έχει αυτοκίνητο. Μετά θα ψηφίσετε κάποιον κλόουν που θα σας υποσχεθεί ότι θα φέρει πίσω την κανονική βενζίνη με ένα νόμο και ένα άρθρο, αυτός όταν ανέβει στην εξουσία θα κάνει ο,τι και οι προηγούμενοι και εκεί θα τελειώσει όλη η ιστορία.

Τώρα όσον αφορά την είδηση, να δούμε αν τα €20.000 θα είναι πραγματικά, και αν είναι κανονική τιμή ή αν περιλαμβάνει επιδοτήσεις κλπ που δεν τις δικαιούνται όλοι. Γιατί πολύ κατασκευαστές έχουν υποσχεθεί ηλεκτρικό σε τιμή βενζινοκίνητου αλλά δεν το έχουμε δει να συμβαίνει.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 3
  • Confused 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, kurkosdr είπε

Τώρα τι θα γίνει με εσάς που δεν έχετε πρόσβαση σε πάρκινγκ; Πολύ απλά κάποια ημέρα θα κοπεί η εισαγωγή αργού πετρελαίου λόγω της πολιτικής net zero και θα σας πουλήσουν πανάκριβο e-fuel για το βενζινοκίνητο αυτοκίνητο σας. Και όποιος αντέχει να πάρει ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα πάρει και όποιος δεν αντέχει δεν θα έχει αυτοκίνητο.

 

«Αν…»

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Panagiotis_s είπε

«Αν…»

Προς το παρόν η πολιτική net-zero αυτό υπαγορεύει, δηλαδή μηδενικές ή ελάχιστες εκπομπές CO2 από το 2050 και μετά, άρα δεν θα μπορεί ο καθένας να αγοράζει υδρογονάνθρακες με το ντεπόζιτο κάθε μήνα για το αυτοκίνητο του. Και η Ελλάδα δεν είναι ΗΠΑ ώστε να μπορεί να βγαίνει από συμφωνίες κατά το δοκούν, είναι κράτος-μέλος της ΕΕ και έχει ντιρεκτίβες να υλοποιήσει.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, kurkosdr είπε

Το φτιάχνει γι'αυτούς που έχουν πρόσβαση σε πάρκινγκ και μπορούν να τραβήξουν μια βασική παροχή 230volt να το φορτίζουν το βράδυ.

σε λίγο καιρό οι τρόποι αυτοί θα θεωρούνται απαρχαιωμένοι , ήδη μελετάται η φόρτιση των αυτοκινήτων εν κινήσει στον δρόμο δηλαδή κατα τη διάρκεια της οδήγησης είτε σε pads στην άκρη των δρόμων ή αυτοκινητόδρομων όπου τα αυτοκίνητα θα παρκάρουν επάνω , dynamic wireless inductive  charging

This Electrified Road Charges Your EV as You Drive

Επεξ/σία από ethereum
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kurkosdr είπε

Προς το παρόν η πολιτική net-zero αυτό υπαγορεύει, δηλαδή μηδενικές ή ελάχιστες εκπομπές CO2, άρα δεν θα μπορεί ο καθένας να αγοράζει υδρογονάνθρακες με το ντεπόζιτο κάθε μήνα για το αυτοκίνητο του. Και η Ελλάδα δεν είναι ΗΠΑ ώστε να μπορεί να βγαίνει από συμφωνίες κατά το δοκούν, είναι κράτος-μέλος της ΕΕ και έχει ντιρεκτίβες να υλοποιήσει.

 

Δεν αντιλέγω, απλά σε 25 χρόνια πολλά αλλάζουν,,,, 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 minutes ago, kurkosdr said:

Τώρα τι θα γίνει με εσάς που δεν έχετε πρόσβαση σε πάρκινγκ; Πολύ απλά κάποια ημέρα θα κοπεί η εισαγωγή αργού πετρελαίου λόγω της πολιτικής net zero και θα σας πουλήσουν πανάκριβο e-fuel για το βενζινοκίνητο αυτοκίνητο σας. Και όποιος αντέχει να πάρει ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα πάρει και όποιος δεν αντέχει πολύ απλά δεν θα έχει αυτοκίνητο. Μετά θα ψηφίσετε κάποιον κλόουν που θα σας υποσχεθεί ότι θα φέρει πίσω την κανονική βενζίνη με ένα νόμο και ένα άρθρο, αυτός όταν ανέβει στην εξουσία θα κάνει ο,τι και οι προηγούμενοι και εκεί θα τελειώσει όλη η ιστορία.

Ο ελιτισμός συνήθως δε βοηθάει σε τέτοια θέματα. Δεν μπορεί να γίνει καμία πράσινη μετάβαση χωρίς τη συμμετοχή της πλειοψηφίας. Αν η επιλογή είναι για το 80% του πληθυσμού να μείνει χωρίς αυτοκίνητο ή να έχει χειρότερο αυτοκίνητο από αυτό που έχει σήμερα μετά από κοντά 1.5 αιώνα εξέλιξης της αυτοκινητοβιομηχανίας, ας μη διανοηθούμε που θα πάνε όλες οι συμφωνίες για το κλίμα της ΕΕ και πως θα αντιστραφεί πολιτικά το τοπίο. Με εξαίρεση κάποιες βόρειες χώρες, μετρημένες στα δάχτυλα, παντού στην ΕΕ  ίδια είναι η άποψη για την ηλεκτροκίνηση. Οποιονδήποτε και αν τον αφήσεις χωρίς αυτοκίνητο, θα ψηφίσει όποιον πολιτικό επιτεθεί στις πράσινες πολιτικές. Δε θα κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια.

Επεξ/σία από jimex
  • Like 4
  • Thanks 4
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, kurkosdr είπε

Προς το παρόν η πολιτική net-zero αυτό υπαγορεύει, δηλαδή μηδενικές ή ελάχιστες εκπομπές CO2 από το 2050 και μετά, άρα δεν θα μπορεί ο καθένας να αγοράζει υδρογονάνθρακες με το ντεπόζιτο κάθε μήνα για το αυτοκίνητο του. Και η Ελλάδα δεν είναι ΗΠΑ ώστε να μπορεί να βγαίνει από συμφωνίες κατά το δοκούν, είναι κράτος-μέλος της ΕΕ και έχει ντιρεκτίβες να υλοποιήσει.

υπάρχει ήδη το βιομεθάνιο με μηδέν ρύπους CO2 , αλλά θέλανε ανάπτυξη με αμφισβητούμενη "πράσινη" μπαταρία  ...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Panagiotis_s είπε

 

Δεν αντιλέγω, απλά σε 25 χρόνια πολλά αλλάζουν,,,, 

Ή να μην αλλάξουν... κάπως έτσι μας είχαν προειδοποιήσει για την υπερεξάρτηση της χώρας από το λιγνίτη και το φυσικό αέριο από εποχές του πρώτου Πρωτοκόλλου του Κιότο κιόλας, αλλά ως χώρα πήγαμε με τη λογική του "σε 25 χρόνια πολλά αλλάζουν". Τελικά τίποτα δεν άλλαξε και το αποτέλεσμα το βλέπεις τώρα (25 χρόνια μετά) στο λογαριασμό της ΔΕΗ. Έτσι υπάρχει μια σοβαρή πιθανότητα 20 χρόνια από τώρα να ξυπνήσεις ένα ωραίο πρωί και να σου πουν ότι η κανονική βενζίνη καταργείται σε 5 χρόνια και θα υπάρχει μόνο e-fuel για ιστορικά αυτοκίνητα.

Επεξ/σία από kurkosdr
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, kurkosdr είπε

πολύ κατασκευαστές έχουν υποσχεθεί ηλεκτρικό σε τιμή βενζινοκίνητου αλλά δεν το έχουμε δει να συμβαίνει.

σιγά , ακριβαίνουν τα θερμικά και όλα καλά 😆

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 minutes ago, ethereum said:

σε λίγο καιρό οι τρόποι αυτοί θα θεωρούνται απαρχαιωμένοι , ήδη μελετάται η φόρτιση των αυτοκινήτων εν κινήσει στον δρόμο δηλαδή κατα τη διάρκεια της οδήγησης είτε σε pads στην άκρη των δρόμων ή αυτοκινητόδρομων όπου τα αυτοκίνητα θα παρκάρουν επάνω , dynamic wireless inductive  charging

This Electrified Road Charges Your EV as You Drive

Σε λίγο καιρό στα λόγια... εμείς ακόμα δίκτυο φόρτισης δεν έχουμε. Η τεχνολογία υπάρχει αλλά οι απαιτήσεις ξεπερνάνε την υποδομή. Αυτό απαιτεί να σκαφτούν οι δρόμοι, φαντάσου τι έχει να γίνει στην Ελλάδα αν ποτέ γίνει. Εδώ καλώδια για ίντερνετ περνούσαν και έκαναν τους δρόμους σαν την επιφάνεια της σελήνης.

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, jimex είπε

Ο ελιτισμός συνήθως δε βοηθάει σε τέτοια θέματα. Δεν μπορεί να γίνει καμία πράσινη μετάβαση χωρίς τη συμμετοχή της πλειοψηφίας. Αν η επιλογή είναι για το 80% του πληθυσμού να μείνει χωρίς αυτοκίνητο ή να έχει χειρότερο αυτοκίνητο από αυτό που έχει σήμερα μετά από κοντά 1.5 αιώνα εξέλιξης της αυτοκινητοβιομηχανίας, ας μη διανοηθούμε που θα πάνε όλες οι συμφωνίες για το κλίμα της ΕΕ και πως θα αντιστραφεί πολιτικά το τοπίο. Με εξαίρεση κάποιες βόρειες χώρες, μετρημένες στα δάχτυλα, παντού στην ΕΕ  ίδια είναι η άποψη για την ηλεκτροκίνηση. Οποιονδήποτε και αν τον αφήσεις χωρίς αυτοκίνητο, θα ψηφίσει όποιον πολιτικό επιτεθεί στις πράσινες πολιτικές. Δε θα κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια.

Και αν σε 25 χρόνια όλες οι υπόλοιπες χώρες της ΕΕ έχουν μεταβεί σε ποσοστό 80% στην ηλεκτροκίνηση, εκτός από την Ελλάδα που θα έχει στη συντριπτική πλειοψηφία βενζινοκίνητα σαπάκια 20 χρόνων, τότε τι κάνουμε; Δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα έχουμε μείνει οι τελευταίοι της ΕΕ με μεγάλη διαφορά και δεν θα βρίσκουμε "συμμάχους" να κάνουμε επανάσταση.

Επεξ/σία από kurkosdr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, kurkosdr said:

Και αν σε 25 χρόνια όλες οι υπόλοιπες χώρες της ΕΕ έχουν μεταβεί σε ποσοστό 80% στην ηλεκτροκίνηση, εκτός από την Ελλάδα που θα έχει σαπάκια 20 χρόνων, τότε τι κάνουμε; Δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα έχουμε μείνει οι τελευταίοι της ΕΕ με μεγάλη διαφορά και δεν βρίσκουμε "συμμάχους" να κάνουμε επανάσταση.

Αν οι υπόλοιπες χώρες έχουν μεταβεί σε ποσοστό 80% στην ηλεκτροκίνηση δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. Είτε ότι έχουν βγει όντως προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με πολλαπλάσια αυτονομία των σημερινών και μικρότερους χρόνους φόριστης, οπότε όλα μια χαρά. Και στην Ελλάδα θα οδεύουμε σε τέτοιο ποσοστό. Το 2ο σενάριο είναι ότι παρόλο που θα έχουν βγει προσιτά ηλεκτρικά οχήματα, η οικονομική ψαλίδα θα έχει ανοίξει πολύ περισσότερο. Οπότε, το πρόβλημα δε θα είναι το αυτοκίνητο.

Μπορεί η Ελλάδα να είναι αυτή τη στιγμή η πιο φτωχή χώρα της ΕΕ, αλλά δε σημαίνει ότι ο κόσμος στις άλλες χώρες της ΕΕ σκοτώνεται να αγοράζει ηλεκτρικά. Ας ρωτήσουμε το μέσο Ιταλό καλύτερα, τι άποψη έχει για τα ηλεκτρικά, παρόλο που η Ιταλία είναι μια χώρα που παρασκευάζει οχήματα.

Επεξ/σία από jimex
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tα BYD τους εχουν παρει τα σωβρακα, στα ηλεκτρικα οι Κινεζοι θα κλεισουν πολλες εταιρειες ειδικοτερα με τα υβριδικα , εφτιαξαν ενα μοντελο με αυτονομια 2300 χιλιομετρα.

Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι DOA πεθαμενη τεχνολογια και δεν προκειται ποτε να αντικαταστησει τις μηχανες εσωτερικης καυσης , δεν μπορουσα να φανταστω ποσες εκατονταδες χρονια πισω θα γυρνανε ο κοσμος , αν ειχαν υιοθετησει ηλεκτρικα σε ολη την αλυσιδα εφοδιασμου ( απο εξορυξεις -  αγροτικη παραγωγη μεχρι μεταφορες).

Επι Τραμπ ο κοσμος θα επιστρεψει στην κοινη λογικη εναντια στη πρασινη παρανοια.

 

 

Επεξ/σία από Sensible
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, jimex είπε

η οικονομική ψαλίδα θα έχει ανοίξει πολύ περισσότερο. Οπότε, το πρόβλημα δε θα είναι το αυτοκίνητο.

Αυτό θα συμβεί κατά πάσα πιθανότητα. Οι άλλες χώρες της ΕΕ θα αναπτυχθούν οικονομικά, θα ξεπεράσουν τις δυσκολίες, και η πλειοψηφία των πολιτών τους θα μπορούν να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο (καινούριο ή ελαφρώς μεταχειρισμένο), ενώ στην Ελλάδα θα έχουμε μείνει στο "έχω το σαπάκι μου 20 χρόνων, έχω τη δουλίτσα μου, μένω σε πολυκατοικία ενεργειακής κλάσης Ε, και σκούζω για την ενεργειακή φτώχεια". Το αυτοκίνητο δεν θα είναι το κυρίως πρόβλημα αλλά θα είναι ένα ακόμα πρόβλημα.
 

48 λεπτά πριν, korakios είπε

υπάρχει ήδη το βιομεθάνιο με μηδέν ρύπους CO2 , αλλά θέλανε ανάπτυξη με αμφισβητούμενη "πράσινη" μπαταρία  ...

Δεν υπάρχει αρκετό βιομεθάνιο για να κινήσει όλα τα οχήματα μιας χώρας, όπως δεν υπάρχει και αρκετό βιοκαύσιμο (αφού ανταγωνίζεται την αγροτική παραγωγή).

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...