Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
24 minutes ago, cthulhucarbide said:

Η παράλληλη σύνδεση μπαταριών αυξάνει την αυτονομία αλλά σίγουρα θα φορτίζει σωστά?

Θα κάνει απλά περισσότερο χρόνο να φορτίζει ή μήπως οι μπαταρίες θα ζητήσουν διπλάσιο ρεύμα και θα χαλάσουν το κύκλωμα φόρτισης?

στο powerbank δεν ειχα θεμα .απλα αντι για 3 ωρες για παραδειγμα εκανε 20 ωρες. το powerbank ειτε εβλεπε μιαμπαταρια ειτε 7 τραβαγε αυτο που ειχε σχεδιαστει πχ 2amp. οπως εχει τυχει ακομα και το powerbank μου ενα αλλο που εχω και ειναι 10.000mah να το γεμισω απο Usb θυρα που βγαζει 500ma. απλα και εκει πηρε πολυυυ ωρα.δεν μου εχει κανει θεμα. παλι η μπαταρια /οι μπαταριες θα φορτισουν μεχρι τα πχ 7,6 volt.απλα θα ανεβαινει πολυ πιο αργα η φορτιση. κατι παρομοιο με το κινητο αν εχεις βαλει κανονικο charge ή fast charge ή super fast charge.

Δημοσ.

Μπρεί να ακουστεί λίγο άσχετο αλλά αν το πρόλημα είναι τόσο μεγάλο, μήπως μια μικρή γεννήτρια θα εξυπηρετούσε καλύτερα? Σου δίνει και περισσότερες επιλογές. 

  • Like 1
Δημοσ.
Just now, cthulhucarbide said:

Αν είναι σίγουρο ότι θα γίνει έτσι τότε συμφέρει περισσότερο να βάλει ο φίλος μια έξτρα μπαταρία αντί για ups

το ups εχει ενα μεγαλο μειονεκτημα και θα το εξηγησω και λιγο αναλυτικα. το ups παιρνει 220 δινει 220.οταν κοπει το ρευμα παιρνει τα 12 της μπαταριας και τα κανει 220.μετασχηματισμος.αντιστοιχα το φωτιστικο παιρνει τα 220 και τα κανει πχ 12 αν η λαμπα ειναι led.ολο αυτο ειναι ενεργεια που χανεται λογω μετασχηματισμου.οποτε αν το ups εχει μια μπαταρια 12v 7.2ah και δινει πχ 30 λεπτα στο φωτιστικο τοτε αν την βαλει κατευθειαν στο φωτιστικο θα του δωσει πολυ παραπανω.

που αλλου εχει χρησιμοτητα αυτο. στο κτιριο του οτε υπαρχει η αιθουσα παροχων που ειναι μεσα τα dslam των παροχων.ολα τα μηχανηματα ειναι dc48 volt και οχι ac 220 .για ποιο λογο? το ρευμα ερχεται 220 παει σε rectifier και γινεται 48 volt. οταν ομως κοπει το ρευμα δεν υπαρχει ups. υπαρχουν μπαταριες σε συστοιχειες των 48 volt οι οποιες χωρις κανενα μετασχηματισμο δινουν κατευθειαν στα μηχανηματα.ετσι εχεις το μεγιστο.το ιδιο ακριβως γινεται και στις καμπινες με vdsl εξοπλισμο κτλ ωστε να εχεις την μεγιστη αυτονομια χωρις convertion. kai βεβαια λιγοτερα POF ( point of failure)

Just now, Grinder said:

Μπρεί να ακουστεί λίγο άσχετο αλλά αν το πρόλημα είναι τόσο μεγάλο, μήπως μια μικρή γεννήτρια θα εξυπηρετούσε καλύτερα? Σου δίνει και περισσότερες επιλογές. 

το κανεις ομως ολο πιο πολυπλοκο και για μια λαμπα δεν αξιζει.

Δημοσ.
3 minutes ago, Grinder said:

Ναι η γεννήτρια δεν αξίζει για μια λάμπα για αυτό και έγραψα ότι σου δίνει περισσότερες επιλογές. 

πρεπει ο αλλος να την βαλει μπροστα να τσεκαρει οτι η μπαταρια της παιζει. ωραια λυση αλλα για πιο βαρβατες εφαρμογες. επισης σωληνας για να βγαινουν εξω τα καυσαερια.

Δημοσ.
9 minutes ago, poulinos said:

πρεπει ο αλλος να την βαλει μπροστα να τσεκαρει οτι η μπαταρια της παιζει. ωραια λυση αλλα για πιο βαρβατες εφαρμογες. επισης σωληνας για να βγαινουν εξω τα καυσαερια.

Χωρίο είναι, τη βάζεις μόνιμα έξω και φτιάχνεις μια υποτυπώδη ηλεκτρική αυτόνομη εγγκατάσταση που θα λειτουργεί όταν δεν έχεις ρεύμα.

Με την προηπόθεση οτι το πρόβλημα είναι όντος τόσο μεγάλο, και οτι μπορείς να ξοδέψεις κάποια χρήματα για αυτό.

Anyway, μια ιδέα έριξα. 

Δημοσ.
1 minute ago, Grinder said:

Χωρίο είναι, τη βάζεις μόνιμα έξω και φτιάχνεις μια υποτυπώδη ηλεκτρική αυτόνομη εγγκατάσταση που θα λειτουργεί όταν δεν έχεις ρεύμα.

Με την προηπόθεση οτι το πρόβλημα είναι όντος τόσο μεγάλο, και οτι μπορείς να ξοδέψεις κάποια χρήματα για αυτό.

Anyway, μια ιδέα έριξα. 

ειναι πολυ σωστη ιδεα απλα ειναι αναλογως τις αναγκες. υπαρχουν ευτυχως και μικρες αθορυβες γεννητριες που ειναι και οικονομικες.

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, poulinos είπε

που αλλου εχει χρησιμοτητα αυτο. στο κτιριο του οτε υπαρχει η αιθουσα παροχων που ειναι μεσα τα dslam των παροχων.ολα τα μηχανηματα ειναι dc48 volt και οχι ac 220 .για ποιο λογο? το ρευμα ερχεται 220 παει σε rectifier και γινεται 48 volt. οταν ομως κοπει το ρευμα δεν υπαρχει ups. υπαρχουν μπαταριες σε συστοιχειες των 48 volt οι οποιες χωρις κανενα μετασχηματισμο δινουν κατευθειαν στα μηχανηματα.ετσι εχεις το μεγιστο.το ιδιο ακριβως γινεται και στις καμπινες με vdsl εξοπλισμο κτλ ωστε να εχεις την μεγιστη αυτονομια χωρις convertion. kai βεβαια λιγοτερα POF ( point of failure)

 και στα κεντρικά συστήματα φωτισμού ασφαλείας η διανομή των γραμμών προς στα φωτιστικά κατά την διακοπή γίνεται με dc γιατί δεν υπάρχει λόγος επιπλέον μετατροπών ενώ κατά την κανονική λειτουργία η διανομή είναι ac

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε

Αν είναι σίγουρο ότι θα γίνει έτσι τότε συμφέρει περισσότερο να βάλει ο φίλος μια έξτρα μπαταρία αντί για ups

Μπαταρία θα μπει τελικά δεν υπάρχει θέμα για να αυξηθεί η αυτονομία.

  • Like 2
Δημοσ.

χτυπα καμια 12amperes 12 volt να παιξεις δυνατα.

Just now, nasos2465 said:

Μπαταρία θα μπει τελικά δεν υπάρχει θέμα για να αυξηθεί η αυτονομία.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Grinder είπε

Μπρεί να ακουστεί λίγο άσχετο αλλά αν το πρόλημα είναι τόσο μεγάλο, μήπως μια μικρή γεννήτρια θα εξυπηρετούσε καλύτερα? Σου δίνει και περισσότερες επιλογές. 

Επειδή πρόκειται για ηλικιωμένη γυναίκα κάποιας ηλικίας δεν είναι εύκολο αυτό με την γεννήτρια. Και το να γίνουν όλα αυτόματα με την γεννήτρια θα χρειαστεί αρκετά χρήματα από ηλεκτρολόγο έως όλα τα απαραίτητα. Το ζήτημα είναι μόνο ο φωτισμός να μην μένει στο σκοτάδι. Για αυτό και η λύση είναι το φως έκτακτης ανάγκης με μεγάλη αυτονομία.

Δημοσ.
Just now, nasos2465 said:

Επειδή πρόκειται για ηλικιωμένη γυναίκα κάποιας ηλικίας δεν είναι εύκολο αυτό με την γεννήτρια. Και το να γίνουν όλα αυτόματα με την γεννήτρια θα χρειαστεί αρκετά χρήματα από ηλεκτρολόγο έως όλα τα απαραίτητα. Το ζήτημα είναι μόνο ο φωτισμός να μην μένει στο σκοτάδι. Για αυτό και η λύση είναι το φως έκτακτης ανάγκης με μεγάλη αυτονομία.

επισης προσωπικη αποψη θα ειχα και backup δευτερη λαμπα σε περιπτωση που γινει το οτιδηποτε με την πρωτη

Δημοσ.
1 ώρα πριν, poulinos είπε

το ups εχει ενα μεγαλο μειονεκτημα και θα το εξηγησω και λιγο αναλυτικα. το ups παιρνει 220 δινει 220.οταν κοπει το ρευμα παιρνει τα 12 της μπαταριας και τα κανει 220.μετασχηματισμος.αντιστοιχα το φωτιστικο παιρνει τα 220 και τα κανει πχ 12 αν η λαμπα ειναι led.ολο αυτο ειναι ενεργεια που χανεται λογω μετασχηματισμου.οποτε αν το ups εχει μια μπαταρια 12v 7.2ah και δινει πχ 30 λεπτα στο φωτιστικο τοτε αν την βαλει κατευθειαν στο φωτιστικο θα του δωσει πολυ παραπανω.

που αλλου εχει χρησιμοτητα αυτο. στο κτιριο του οτε υπαρχει η αιθουσα παροχων που ειναι μεσα τα dslam των παροχων.ολα τα μηχανηματα ειναι dc48 volt και οχι ac 220 .για ποιο λογο? το ρευμα ερχεται 220 παει σε rectifier και γινεται 48 volt. οταν ομως κοπει το ρευμα δεν υπαρχει ups. υπαρχουν μπαταριες σε συστοιχειες των 48 volt οι οποιες χωρις κανενα μετασχηματισμο δινουν κατευθειαν στα μηχανηματα.ετσι εχεις το μεγιστο.το ιδιο ακριβως γινεται και στις καμπινες με vdsl εξοπλισμο κτλ ωστε να εχεις την μεγιστη αυτονομια χωρις convertion. kai βεβαια λιγοτερα POF ( point of failure)

το κανεις ομως ολο πιο πολυπλοκο και για μια λαμπα δεν αξιζει.

Όχι ξεφεύγει παρά πολύ. Και το ζητούμενο είναι μόνο ο καλός φωτισμός όσο διαρκεί η διακοπή φωτισμός

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, nasos2465 είπε

Μπαταρία θα μπει τελικά δεν υπάρχει θέμα για να αυξηθεί η αυτονομία.

Όταν κάνεις την υλοποίηση ρίξε ένα update στο πόσο αυξήθηκε η αυτονομία και αν λειτουργεί σωστά.

Δεν έχω δει το φωτιστικό και τι λάμπα έχει αλλά μια άλλη ιδέα θα ήταν να αλλάξεις την λάμπα με κάποια πιο αποδοτική, αν δηλαδή δεν έχει ήδη την πιο αποδοτική της αγοράς. Δηλαδή μία με τα ίδια lumens αλλά λιγότερα watt.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...