DjAkis Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Της τελευταίες ημέρες το Netflix στο κινητό μου βγάζει σφάλμα συσκευής 500-172 έχω δοκιμάσει επανεκκίνηση συσκευής, επανεγκατάσταση του netflix, εκκαθάριση μνήμης, αναγκαστική διακοπή, να χρησιμοποιήσω δεδομένα, WiFi,τίποτα, έχω το Poco f6 έχεις κάνες καμία ιδέα;
kormos Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 4 ώρες πριν, DjAkis είπε Της τελευταίες ημέρες το Netflix στο κινητό μου βγάζει σφάλμα συσκευής 500-172 έχω δοκιμάσει επανεκκίνηση συσκευής, επανεγκατάσταση του netflix, εκκαθάριση μνήμης, αναγκαστική διακοπή, να χρησιμοποιήσω δεδομένα, WiFi,τίποτα, έχω το Poco f6 έχεις κάνες καμία ιδέα; Αφαίρεσε εντελώς την εφαρμογή, κάνε επανεκκίνηση στη συσκευή και κάνε εγκατάσταση ξανά με δεδομένα. Κάνε δοκιμές αναπαραγωγής με δεδομένα ....και αν δεις οτι δεν εμφανίζεται το θέμα δοκίμασε πάλι με με wi-fi https://help.netflix.com/el/node/125643
DjAkis Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δυστυχώς και με δεδομένα το ίδιο κάνει δεν βγάζω άκρη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα