Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, lambrospro είπε

Ακριβώς έτσι είναι. Το MY ήταν το νούμερα 1 αυτοκίνητο σε πωλήσεις στον κόσμο για το 2023. Από τη στιγμή που όλοι περιμένουν να βγει το ανανεωμένο, είναι λογικό να υπάρχει αυτή η πτώση. Θα δείτε τι θα γίνεται από Ιούνιο και μετά.

Σαν κάτοχος MY σας λέω ότι αυτή τη στιγμή η Tesla είναι πολλά χρόνια μπροστά από όλους και είναι μονόδρομος στα ηλεκτρικά με αξία από 40K και πάνω.

Για κάποιον που θέλει ένα μεταφορικό μέσο να πηγαίνει από το σημείο Α στο Β, ίσως είναι μια πολύ καλή επιλογή. Έχει και άλογα για να κάνει και καμιά ξερογκαζιά όπως πάει στο σούπερ μάρκετ με το 2 τόνων όχημα, οπότε είναι και ζμπορ.

Από κει και μετά δεν νομίζω ότι είναι μονόδρομος, δεν ψάχνουν όλοι τα ίδια από ένα αμάξι €40k και άνω.

Spoiler

Lotus Emira Review 2025 | Top Gear

 

 

 

Επεξ/σία από butters
Δημοσ.
11 ώρες πριν, masteripper είπε

Ξέρω ότι πολλοί θα αντιδράσουν αλλα είναι γεγονός ότι η παραγωγή και η συντήρηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων μόνο πανάκεια δεν είναι 
Ξεκινώντας απο την εξόρυξη των σπάνιων γαιών που χρειάζονται απίστευτες ποσότητες εκσκαφής για να βρεθεί μια ποσότητα που να αρκεί για την παραγωγή μια μπαταρίας μέχρι το γεγονός ότι για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος χρησιμοποιούνται "βρώμικες" ηλεκτροπαραγωγικές μονάδες που μας έχουν εξαναγκάσει να δεχτούμε το γεγονός ότι οι πυρηνικοί αντιδραστήρες είναι "πρασινοι"....εφόσον πάντα όλα πάνε καλά (Τσερνομπιλ)
Προσωπικά δεν μπορώ να δεχτώ το γεγονός ότι 1 θερμικό αυτοκίνητο είναι τόσο "κακό" όταν π.χ για να εκσκαφούν νομίζω κάτι τόννοι για 1 κιλο λίθιο θα χρησιμοποιηθεί μια μπουλντόζα των 50 τόνων που φυσικά δεν καίει αγγελόσκονη.

ΕΑΝ και εφόσον λυθεί το πρόβλημα της μπαταρίας τότε ναι όλα τα ηλεκτρικά θα είναι άψογα αλλά εως τότε είναι απλώς να είχαμε να λέγαμε.
Αλλες τεχνολογίες σίγουρα είναι σαφώς καλύτερες (π.χ. υδρογόνο αν και δεν το έχω ψάξει) αλλά ακόμα και τα "κακά" θερμικά αν είχαν μια ανάλογη αντιμετώπιση νομίζω ότι θα μειωνόταν σοβαρά το περιβαλλοντικό αντίκτυπο.
Βεβαια όλοι σχεδόν είμαστε εφυσηχασμένοι καθώς όλα αυτά συμβαίνουν πολύ μακριά όπως Χιλή,Κονγκό,Αυστραλία (ερημος) αλλα το butterfly effect όσο και αν το αγνοούμε τόσο έρχεται να μας χτυπήσει (απίστευτες καιρικές συνθήκες και καταστροφές,υπερθέρμανση κλπ)

Δεν λέω ότι δεν είναι καλά αλλά  
Environmental Impact of Electric Cars | Vision Launch Media

A cool guide to the hidden environmental costs of an EV. : r/coolguides

Θα σου πω πως πάει η δουλειά. Κάθε κράτος που έχει υπογράψει τη συνθήκη για το κλίμα οφειλει να μειώσει το αποτύπωμα του στις ετήσιες μετρήσεις για να μη φάει πρόστιμο.  Έτσι η Ελλάδα πχ αγοράζοντας ηλεκτρικά μειώνει τα καυσαέρια και το γενικό αποτύπωμα. Αν η εξόρυξη γαιών κλπ επιβαρύνει, αυτό είναι πρόβλημα για την Κίνα και όχι για την Ελλάδα Γερμανία, Ιταλία κλπ.

Δημοσ.
Στις 7/2/2025 στις 10:35 ΠΜ, prefuse είπε

Δεν έχεις κατανοήσει βασικές αρχές για αυτούς τους ανθρώπους και για τον τρόπο που λειτουργεί ο κόσμος γενικότερα. Ακόμη και οι gamers έχουν αντιληφθεί πόσο ανασφαλής και αλαζόνας είναι αυτός ο άνθρωπος, αφού πλήρωσε επαγγελματία gamer για να κάνει βίντεο και μετά το έδειχνε ως δικό του για να λεει ότι είναι από τους καλύτερους gamers..

Η συμπεριφορά του δεν είναι απλώς αποτέλεσμα προσωπικών ιδιοτροπιών· πρόκειται για ένα κλασικό παιχνίδι εξουσίας, μια επίδειξη ακραίου εγωισμού. Δεν μιλάμε για ανθρώπους που κινούνται από εσωτερικό πάθος, όπως ένας γνήσιος καλλιτέχνης που αφιερώνει τη ζωή του στην τέχνη του, εργαζόμενος μέχρι τα βαθιά γεράματα για να πραγματοποιήσει το όραμά του, να εξερευνήσει νέες μορφές έκφρασης ή να ανακαλύψει νέες αλήθειες. (Αν και, φυσικά, ούτε όλοι οι καλλιτέχνες ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.)

Οι περισσότεροι επιχειρηματίες ξεκινούν με βασικό κίνητρο την αγάπη για το χρήμα και την εξουσία που αυτό τους προσφέρει. Αυτό τους διαφοροποιεί θεμελιωδώς από τους καλλιτέχνες, των οποίων η σχέση με την τέχνη βασίζεται στην ανάγκη έκφρασης, επικοινωνίας και δημιουργίας – είτε με καθαρά καλλιτεχνικούς είτε με εμπορικούς σκοπούς. Και στον καλλιτεχνικό κόσμο υπάρχουν ακραία εγωιστικά άτομα, αλλά η αφετηρία και τα κίνητρα είναι διαφορετικά. Στον επιχειρηματικό χώρο, η φιλοδοξία και η επιθυμία κυριαρχίας αποτελούν συνήθως τον πρωταρχικό στόχο, ενώ στην τέχνη, η δημιουργικότητα και η προσωπική έκφραση προηγούνται, ακόμα κι όταν αργότερα έρχονται αντιμέτωπα με τις απαιτήσεις της αγοράς.
 

Όσο για τα θεμελιώδη προβλήματα της χώρας του... Είναι αυτός και οι όμοιοι του, που πληρώνουν μηδενικό φόρο, (και μετά ψάχνουν να συμπληρώσουν το έλλειμμα από την φορολογία όλων των άλλων απλών πολιτών) και πολλές φορές λειτουργούν και ενισχύουν τις επιχηρησεις ή χρηματοδοτούν τα όνειρα τους για διαστημικά ταξίδια με δημόσιες χρηματοδοτήσεις.. στερώντας έτσι βασικούς πόρους απο άλλα βασικά κοινωνικά αγαθά όπως η υγεία, παιδεία, υποδομές, κοινωνική πολιτική κτλ

 

Φαντάζομαι όλα αυτά που γράφεις για τους επιχειρηματίες είναι καθώς κολυμπάς στα δισεκατομμύρια σου και ξέρεις από ιδία πείρα, ε;

Τι όχι; Τα ΄γραφε ο Ριζοσπάστης στο κυριακάτικο φύλλο;

  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, npanousis είπε

Φαντάζομαι όλα αυτά που γράφεις για τους επιχειρηματίες είναι καθώς κολυμπάς στα δισεκατομμύρια σου και ξέρεις από ιδία πείρα, ε;

Τι όχι; Τα ΄γραφε ο Ριζοσπάστης στο κυριακάτικο φύλλο;

Εδώ βλέπουμε ένα θηλαστικό στο φυσικό του περιβάλλον να κατονομάζει το μέγιστο αριθμό ενδεχομένων που μπορεί να επεξεργαστεί τα οποία παρέχουν το δικαίωμα να έχει κανείς άποψη για επιχειρηματίες.

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...