Volga Δημοσ. Παρασκευή στις 08:31 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 08:31 πμ 10 ώρες πριν, james01gr είπε Δεν είναι θέμα εάν γυρίζει. Εάν κοπούν παντού τα χρήματα για τα ηλεκτρικά,θα πατωσουν. Η Ευρώπη έχει μπει σε μια φάση που δεν περισσεύουν χρήματα για υποδομές ηλεκτρικών. Η Γαλλία κάνει δραματικές περικοπές για να φτάσει το έλλειμμα στο 6%, η Γερμανία είναι σε ύφεση. Το ευρώ θα πέσει πράγμα που θα κάνει τα εισαγόμενα ακριβότερα. Τα ηλεκτρικά θα φτάσουν σε ένα τέλμα καθώς είναι ακριβά και απαιτούν συγκεκριμένες συνθήκες για τους κατόχους ενώ θα πρέπει να τα αλλάξεις σε συντομοτερο διάστημα από ότι θα άλλαζε κάνεις ένα ΜΕΚ με μεγαλύτερη χασουρα. Μέχρι το 2030 τα ηλεκτρικά θα είναι φθηνότερα από τα θερμικά. (Εδώ είναι το Post, την υγειά μας να έχουμε, θυμήσου με σε 5 χρονια). Το κόστος που πληρώνει κάποιος τώρα είναι το RnD της κάθε εταιρείας. Εργοστασιακά έχει εκθετικά μικρότερο κόστος κατασκευής και οι μπαταρίες μέρα με τη μέρα γίνονται φθηνότερες και με μεγαλύτερη αξιοπιστία. Δεν έχει φίλτρα βενζίνης, δεν έχει ψυγείο, δεν θέλει λάδια, δεν θέλει σωληνάκια και παρασωληνάκια, δεν έχει σασμάν, δεν έχει δίσκο πλατό. Μολις "μοτιβοποιηθεί" η όλη διαδικασία θα κάνουν βουτιά οι τιμές. 3
prefuse Δημοσ. Παρασκευή στις 08:35 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 08:35 πμ (επεξεργασμένο) 12 hours ago, Hetfield said: Καλος επιχειρηματιας και οραματιστης αλλα ξεπερασε τα ορια. Επιχειρηματίας ναι, και όπως όλοι αυτοί, μεγάλος εκμεταλλευτής και καταπατητής των εργατικών δικαιωμάτων.. οραματιστής; Τι ακριβώς έχει οραματιστεί για το δημόσιο καλό και όχι προσωπικό όφελος; (Θυμίζει τον φιλάργυρο Έντισον και την εφεύρεση του κινηματογράφου, όπου ουσιαστικά αυτός έκανε μεγάλο μέρος της εφεύρεσης αλλά πρώτον έβλεπε των κινηματογράφο ως κάτι προσωπικό που βάζεις κέρμα και βλέπεις ένα θέαμα και δεύτερον έκανε πατέντα σε όλη την Αμερική εκτός της Καλιφόρνια και μάντεψε τι έγινε εκεί..το Hollywood (συν ότι έχει καλό καιρό όλο τον χρόνο για γυρίσματα) και τελικά την εφεύρεση την τελειοποίησαν τεχνικά αλλά και ως κοινωνική πράξη, οι αδελφοί Λουμιερ.) Που όπως και όλοι οι δισεκατομμυριούχοι στρέφουν τους πόρους του πλανήτη και κυρίως του αμερικανικού δημοσίου, για τα δικά τους όνειρα σε διαστημικά ταξίδια αναψυχής για τους λίγους και εκλεκτούς, ενώ και ο πλανήτης και η χώρα τους, έχουν θεμελίωδη προβλήματα να λύσουν, όπως οι αυξανόμενες οικονομικές ανισότητες, σύστημα υγείας, κλιματική αλλαγή και χίλια αλλά..αυτά όμως δεν δεν βγάζουν την ίδια απόδοση προσωπικών κερδών. Ούτε για το κυκλοφοριακό και οικολογία πχ ενδιαφέρεται, (εδώ υποστηρίζει Τραμπ που ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχει κλιματική αλλαγή) καθώς αν ήταν έτσι θα έφτιαχνε ηλεκτρικά, οικολογικά, μέσα μαζικης μεταφοράς αλλά έχουν πολύ μικρότερο κέρδος από τα ακριβά ιδιωτικά αυτοκίνητα και φορτηγά. Ενώ η εξαγορά μιας κυβέρνησης (ο έλεγχος του Χ προς τα δικά του συμφέροντα και η υποστήριξη Τραμπ) για μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια για την εκστρατεία του Τραμπ, του έδωσε αύξηση δισεκατομμυρίων στις μετοχές. Και έπεται συνέχεια. Επεξ/σία Παρασκευή στις 08:50 πμ από prefuse 5
ScorpioX777 Δημοσ. Παρασκευή στις 09:11 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:11 πμ (επεξεργασμένο) Θα την βρει την λυση ο Musk, οι φωτογραφιες θα σας μεινουν και η κακια αλλα καταλαβαινω τους λογους... Δεν τα ΠΑΡΑΤΑΕΙ ΠΟΤΕ και τετοιοι ανθρωποι δεν χανουν... Επεξ/σία Παρασκευή στις 09:14 πμ από ScorpioX777 3
masteripper Δημοσ. Παρασκευή στις 09:18 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:18 πμ (επεξεργασμένο) Ξέρω ότι πολλοί θα αντιδράσουν αλλα είναι γεγονός ότι η παραγωγή και η συντήρηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων μόνο πανάκεια δεν είναι Ξεκινώντας απο την εξόρυξη των σπάνιων γαιών που χρειάζονται απίστευτες ποσότητες εκσκαφής για να βρεθεί μια ποσότητα που να αρκεί για την παραγωγή μια μπαταρίας μέχρι το γεγονός ότι για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος χρησιμοποιούνται "βρώμικες" ηλεκτροπαραγωγικές μονάδες που μας έχουν εξαναγκάσει να δεχτούμε το γεγονός ότι οι πυρηνικοί αντιδραστήρες είναι "πρασινοι"....εφόσον πάντα όλα πάνε καλά (Τσερνομπιλ) Προσωπικά δεν μπορώ να δεχτώ το γεγονός ότι 1 θερμικό αυτοκίνητο είναι τόσο "κακό" όταν π.χ για να εκσκαφούν νομίζω κάτι τόννοι για 1 κιλο λίθιο θα χρησιμοποιηθεί μια μπουλντόζα των 50 τόνων που φυσικά δεν καίει αγγελόσκονη. ΕΑΝ και εφόσον λυθεί το πρόβλημα της μπαταρίας τότε ναι όλα τα ηλεκτρικά θα είναι άψογα αλλά εως τότε είναι απλώς να είχαμε να λέγαμε. Αλλες τεχνολογίες σίγουρα είναι σαφώς καλύτερες (π.χ. υδρογόνο αν και δεν το έχω ψάξει) αλλά ακόμα και τα "κακά" θερμικά αν είχαν μια ανάλογη αντιμετώπιση νομίζω ότι θα μειωνόταν σοβαρά το περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Βεβαια όλοι σχεδόν είμαστε εφυσηχασμένοι καθώς όλα αυτά συμβαίνουν πολύ μακριά όπως Χιλή,Κονγκό,Αυστραλία (ερημος) αλλα το butterfly effect όσο και αν το αγνοούμε τόσο έρχεται να μας χτυπήσει (απίστευτες καιρικές συνθήκες και καταστροφές,υπερθέρμανση κλπ) Δεν λέω ότι δεν είναι καλά αλλά Επεξ/σία Παρασκευή στις 09:20 πμ από masteripper 3
Fronimitis Δημοσ. Παρασκευή στις 09:20 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:20 πμ Εν το μεταξύ μιλάμε όλοι για τα ηλεκτρικά λες και είναι πολλοί αυτοί που μπορούν να τα φορτίσουν σπίτια τους ή να έχουν τον χρόνο να περιμένουν να φορτίσουν σε σταθμούς φόρτισης. Και 10000€ να κατεβάσει την τιμή ο Ελομας το Tesla του, πάλι οι πιο πολλοί απο μας δεν θα το πάρουμε γιατί απλά θα το κοιτάμε. Λύση είναι οι επαγωγικοί δρόμοι που είχε πει κάποτε ,αλλά δεν θα ζω μέχρι τότε για να το δω. 1
nhzt Δημοσ. Παρασκευή στις 09:29 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:29 πμ (επεξεργασμένο) Αναμένουμε και τα ποσοστά πτώσης στη Κίνα, ως αντίποινα για τους δασμούς του Τραμπ. Απ ότι φαίνεται, ο Μασκ μόνο δορυφόρους θα πουλάει στο τέλος... Επεξ/σία Παρασκευή στις 09:33 πμ από nhzt
lambrospro Δημοσ. Παρασκευή στις 09:30 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:30 πμ 12 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε Το refresh του Μ3 θα μπορούσε να ήταν πιο.τολμηρό. Τα S και X επίσης θέλουν επειγόντως ανανέωση, αν και πότε δεν ήταν τα μοντέλα που καθιέρωσαν την Tesla. Στο Model Y τολμώ να πω ότι το πήγαν ένα βήμα παραπέρα και σε γενικές γραμμές έκαναν ωραία δουλειά οπότε είμαι σχεδόν βέβαιος ότι αυτό θα φανεί από Μάρτιο και μετά. Επίσης το Y είναι το δημοφιλέστερο όχημα τους και σίγουρα εν αναμονή του highland, λίγοι θα το αγόραζαν γνωρίζοντας ότι έρχεται το νέο μόλις λίγες βδομάδες μετά. Όσον αφορά τη συμμαχία του Musk με τον Trump και τους νέους δασμούς που φέρνει ο δεύτερος, πιστεύω ότι θα βάλουν σε σκέψεις υποψηφίους αγοραστές, αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό. Ακριβώς έτσι είναι. Το MY ήταν το νούμερα 1 αυτοκίνητο σε πωλήσεις στον κόσμο για το 2023. Από τη στιγμή που όλοι περιμένουν να βγει το ανανεωμένο, είναι λογικό να υπάρχει αυτή η πτώση. Θα δείτε τι θα γίνεται από Ιούνιο και μετά. Σαν κάτοχος MY σας λέω ότι αυτή τη στιγμή η Tesla είναι πολλά χρόνια μπροστά από όλους και είναι μονόδρομος στα ηλεκτρικά με αξία από 40K και πάνω. 4
JcD Δημοσ. Παρασκευή στις 10:14 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:14 πμ 1 hour ago, prefuse said: Επιχειρηματίας ναι, και όπως όλοι αυτοί, μεγάλος εκμεταλλευτής και καταπατητής των εργατικών δικαιωμάτων.. οραματιστής; Τι ακριβώς έχει οραματιστεί για το δημόσιο καλό και όχι προσωπικό όφελος; (Θυμίζει τον φιλάργυρο Έντισον και την εφεύρεση του κινηματογράφου, όπου ουσιαστικά αυτός έκανε μεγάλο μέρος της εφεύρεσης αλλά πρώτον έβλεπε των κινηματογράφο ως κάτι προσωπικό που βάζεις κέρμα και βλέπεις ένα θέαμα και δεύτερον έκανε πατέντα σε όλη την Αμερική εκτός της Καλιφόρνια και μάντεψε τι έγινε εκεί..το Hollywood (συν ότι έχει καλό καιρό όλο τον χρόνο για γυρίσματα) και τελικά την εφεύρεση την τελειοποίησαν τεχνικά αλλά και ως κοινωνική πράξη, οι αδελφοί Λουμιερ.) Που όπως και όλοι οι δισεκατομμυριούχοι στρέφουν τους πόρους του πλανήτη και κυρίως του αμερικανικού δημοσίου, για τα δικά τους όνειρα σε διαστημικά ταξίδια αναψυχής για τους λίγους και εκλεκτούς, ενώ και ο πλανήτης και η χώρα τους, έχουν θεμελίωδη προβλήματα να λύσουν, όπως οι αυξανόμενες οικονομικές ανισότητες, σύστημα υγείας, κλιματική αλλαγή και χίλια αλλά..αυτά όμως δεν δεν βγάζουν την ίδια απόδοση προσωπικών κερδών. Ούτε για το κυκλοφοριακό και οικολογία πχ ενδιαφέρεται, (εδώ υποστηρίζει Τραμπ που ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχει κλιματική αλλαγή) καθώς αν ήταν έτσι θα έφτιαχνε ηλεκτρικά, οικολογικά, μέσα μαζικης μεταφοράς αλλά έχουν πολύ μικρότερο κέρδος από τα ακριβά ιδιωτικά αυτοκίνητα και φορτηγά. Ενώ η εξαγορά μιας κυβέρνησης (ο έλεγχος του Χ προς τα δικά του συμφέροντα και η υποστήριξη Τραμπ) για μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια για την εκστρατεία του Τραμπ, του έδωσε αύξηση δισεκατομμυρίων στις μετοχές. Και έπεται συνέχεια. Ο άνθρωπος έχει αρκετά λεφτά για να ζήσουν τα παιδιά των παιδιών... βάλε επί 10... των παιδιών του, και παρόλα αυτά πέραν της ανάστασης των διαστημικών προγραμμάτων αποφάσισε να ασχοληθεί με τα θεμελιωδη προβλήματα της πατρίδας του τα οποία δημιούργησε άλλος ψυχακιας δισεκατομμυριουχος με περίεργες ατζέντες και ιδέες, εγώ στην θέση του θα είχα αράξει στην Καραϊβική να πίνω μαργαρίτες! 2 1
prefuse Δημοσ. Παρασκευή στις 10:35 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:35 πμ (επεξεργασμένο) 29 minutes ago, JcD said: Ο άνθρωπος έχει αρκετά λεφτά για να ζήσουν τα παιδιά των παιδιών... βάλε επί 10... των παιδιών του, και παρόλα αυτά πέραν της ανάστασης των διαστημικών προγραμμάτων αποφάσισε να ασχοληθεί με τα θεμελιωδη προβλήματα της πατρίδας του τα οποία δημιούργησε άλλος ψυχακιας δισεκατομμυριουχος με περίεργες ατζέντες και ιδέες, εγώ στην θέση του θα είχα αράξει στην Καραϊβική να πίνω μαργαρίτες! Δεν έχεις κατανοήσει βασικές αρχές για αυτούς τους ανθρώπους και για τον τρόπο που λειτουργεί ο κόσμος γενικότερα. Ακόμη και οι gamers έχουν αντιληφθεί πόσο ανασφαλής και αλαζόνας είναι αυτός ο άνθρωπος, αφού πλήρωσε επαγγελματία gamer για να κάνει βίντεο και μετά το έδειχνε ως δικό του για να λεει ότι είναι από τους καλύτερους gamers.. Η συμπεριφορά του δεν είναι απλώς αποτέλεσμα προσωπικών ιδιοτροπιών· πρόκειται για ένα κλασικό παιχνίδι εξουσίας, μια επίδειξη ακραίου εγωισμού. Δεν μιλάμε για ανθρώπους που κινούνται από εσωτερικό πάθος, όπως ένας γνήσιος καλλιτέχνης που αφιερώνει τη ζωή του στην τέχνη του, εργαζόμενος μέχρι τα βαθιά γεράματα για να πραγματοποιήσει το όραμά του, να εξερευνήσει νέες μορφές έκφρασης ή να ανακαλύψει νέες αλήθειες. (Αν και, φυσικά, ούτε όλοι οι καλλιτέχνες ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.) Οι περισσότεροι επιχειρηματίες ξεκινούν με βασικό κίνητρο την αγάπη για το χρήμα και την εξουσία που αυτό τους προσφέρει. Αυτό τους διαφοροποιεί θεμελιωδώς από τους καλλιτέχνες, των οποίων η σχέση με την τέχνη βασίζεται στην ανάγκη έκφρασης, επικοινωνίας και δημιουργίας – είτε με καθαρά καλλιτεχνικούς είτε με εμπορικούς σκοπούς. Και στον καλλιτεχνικό κόσμο υπάρχουν ακραία εγωιστικά άτομα, αλλά η αφετηρία και τα κίνητρα είναι διαφορετικά. Στον επιχειρηματικό χώρο, η φιλοδοξία και η επιθυμία κυριαρχίας αποτελούν συνήθως τον πρωταρχικό στόχο, ενώ στην τέχνη, η δημιουργικότητα και η προσωπική έκφραση προηγούνται, ακόμα κι όταν αργότερα έρχονται αντιμέτωπα με τις απαιτήσεις της αγοράς. Όσο για τα θεμελιώδη προβλήματα της χώρας του... Είναι αυτός και οι όμοιοι του, που πληρώνουν μηδενικό φόρο, (και μετά ψάχνουν να συμπληρώσουν το έλλειμμα από την φορολογία όλων των άλλων απλών πολιτών) και πολλές φορές λειτουργούν και ενισχύουν τις επιχηρησεις ή χρηματοδοτούν τα όνειρα τους για διαστημικά ταξίδια με δημόσιες χρηματοδοτήσεις.. στερώντας έτσι βασικούς πόρους απο άλλα βασικά κοινωνικά αγαθά όπως η υγεία, παιδεία, υποδομές, κοινωνική πολιτική κτλ Επεξ/σία Παρασκευή στις 10:45 πμ από prefuse 5
JcD Δημοσ. Παρασκευή στις 10:43 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:43 πμ 5 minutes ago, prefuse said: Δεν έχεις κατανοήσει βασικές αρχές για αυτούς τους ανθρώπους και για τον τρόπο που λειτουργεί ο κόσμος γενικότερα. Ακόμη και οι gamers έχουν αντιληφθεί πόσο ανασφαλής και αλαζόνας είναι αυτός ο άνθρωπος, αφού πλήρωσε επαγγελματία gamer για να κάνει βίντεο και μετά το έδειχνε ως δικό του για να λεει ότι είναι από τους καλύτερους gamers.. Η συμπεριφορά του δεν είναι απλώς αποτέλεσμα προσωπικών ιδιοτροπιών· πρόκειται για ένα κλασικό παιχνίδι εξουσίας, μια επίδειξη ακραίου εγωισμού. Δεν μιλάμε για ανθρώπους που κινούνται από εσωτερικό πάθος, όπως ένας γνήσιος καλλιτέχνης που αφιερώνει τη ζωή του στην τέχνη του, εργαζόμενος μέχρι τα βαθιά γεράματα για να πραγματοποιήσει το όραμά του, να εξερευνήσει νέες μορφές έκφρασης ή να ανακαλύψει νέες αλήθειες. (Αν και, φυσικά, ούτε όλοι οι καλλιτέχνες ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.) Οι περισσότεροι επιχειρηματίες ξεκινούν με βασικό κίνητρο την αγάπη για το χρήμα και την εξουσία που αυτό τους προσφέρει. Αυτό τους διαφοροποιεί θεμελιωδώς από τους καλλιτέχνες, των οποίων η σχέση με την τέχνη βασίζεται στην ανάγκη έκφρασης, επικοινωνίας και δημιουργίας – είτε με καθαρά καλλιτεχνικούς είτε με εμπορικούς σκοπούς. Και στον καλλιτεχνικό κόσμο υπάρχουν ακραία εγωιστικά άτομα, αλλά η αφετηρία και τα κίνητρα είναι διαφορετικά. Στον επιχειρηματικό χώρο, η φιλοδοξία και η επιθυμία κυριαρχίας αποτελούν συνήθως τον πρωταρχικό στόχο, ενώ στην τέχνη, η δημιουργικότητα και η προσωπική έκφραση προηγούνται, ακόμα κι όταν αργότερα έρχονται αντιμέτωπα με τις απαιτήσεις της αγοράς. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου το κίνητρο του, με ενδιαφέρει το ότι κάνει κάτι, δεν κάθετε, κάνει! Εγώ θεωρώ ότι κάνει καλό, εσύ θεωρείς ότι κάνει κακό επειδή δεν κάνει αυτό που θα ήθελες ή επειδή είναι ανασφαλής εγωιστής αλαζόνας κλπ κλπ? Επαναλαμβάνω, θα μπορούσε να μην κάνει απολύτως τίποτα!
prefuse Δημοσ. Παρασκευή στις 10:46 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:46 πμ (επεξεργασμένο) 3 minutes ago, JcD said: Δεν με ενδιαφέρει καθόλου το κίνητρο του, με ενδιαφέρει το ότι κάνει κάτι, δεν κάθετε, κάνει! Εγώ θεωρώ ότι κάνει καλό, εσύ θεωρείς ότι κάνει κακό επειδή δεν κάνει αυτό που θα ήθελες ή επειδή είναι ανασφαλής εγωιστής αλαζόνας κλπ κλπ? Επαναλαμβάνω, θα μπορούσε να μην κάνει απολύτως τίποτα! Τρομερό επιχείρημα. Ενώ σου εξήγησα και πως λειτουργούν αυτοί οι άνθρωποι. Καλή συνέχεια. Επεξ/σία Παρασκευή στις 10:47 πμ από prefuse 1
Mhlogiatros Δημοσ. Παρασκευή στις 10:47 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:47 πμ (επεξεργασμένο) Δηλαδη οι ευρωπαίοι πστδες μποϋκοτάρουν τα tesla λόγο ατζέντας ; Γιαντα οι μοσχοβητες δεν αγοράζουν λεφτά έχουν και να πανε κοντρα στους δυτικους θελουν Επεξ/σία Παρασκευή στις 10:48 πμ από Mhlogiatros 2
JcD Δημοσ. Παρασκευή στις 10:47 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:47 πμ Just now, prefuse said: Τρομερό επιχείρημα. Καλή συνέχεια. Επίσης!
JohnnieGr88 Δημοσ. Παρασκευή στις 10:50 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:50 πμ Τόσα λεφτά τόσα χρόνια που έβγαλε εντάξει φτάνει....δεν υπάρχει εξέλιξη,το βαρέθηκε ο κόσμος Και όχι μόνο...η γερμανική αυτό βιομηχανία πάει περίπατο με την σχέση τιμής ποιότητας που έχει στα αυτοκίνητα της..συν την ελληνική φορολογία,ευρωπαϊκή ένωση για κλάματα...οι κινέζοι νιπτουν τας χείρας τους 1
Mhlogiatros Δημοσ. Παρασκευή στις 10:56 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:56 πμ + Ότι σε μερικά χρόνια μόλις λήξει εγγύηση η μπαταριά πάει στο πάτο τους οικολογικά Υπαρχει πρόγραμμα αλλαγής στο ελλαδισταν ? μπα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα