mak3don Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Έχω στην κατοχή μου ένα Hyundai Tucson N Line 1.6 mild hybrid 2023 Πολύ άνετο αυτοκίνητο με τραγική κατανάλωση καυσίμου Το αυτοκίνητο θα αλλαχτεί όταν κλείσει 4ετια και κοιτάω ήδη το επόμενο Είδα το Renault Rafale και μου φάνηκε πολύ ωραίο ειδικά στην έκδοση Alpine Αυτό που με προβληματίζει είναι το μοτέρ και επειδή το αυτοκίνητο θα αγοραστεί με σκοπό να το κρατήσω μια δεκαετία θέλω απόψεις από ανθρώπους που έχουν εμπειρία με αυτή την μηχανή Δυστυχώς βγαίνει μόνο μόνο με 1.2 μοτέρ τρικυλινδρο υβριδικό με 200ps η Plug in hybrid ίδια μηχανή με 300ps Νομίζω πως βγαίνει και χωρίς hybrid με 130ps αλλά δεν είμαι και σίγουρος, αν το πάρω θα το πάρω μάλλον στα 200ps Και αναρωτιέμαι αν η μηχανή αυτή είναι ικανή να κινήσει αυτό το μεγάλο αυτοκίνητο χωρίς να θυσιάζει την αξιοπιστία της
NT1G Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δεν είναι 200 άλογα από τον κινητήρα. Είναι 130 από τον κινητήρα και 70 από τον ηλεκτροκινητήρα και τα αθροίζουν στα 200. 2
kostas_anes Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου O νεότερος 1.2 ξέρω ότι είναι αξιόπιστος, αφού τον κάναν καδενάτο. Στον ιμάντα που είχε μέσα στο λάδι πόναγε η προηγούμενη έκδοση.
SaFiS Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Γενικά, ο απλός - παλιός 1.2TCe είχε θέματα με κατανάλωση λαδιού και άλλα προβλήματα. Το νέο Full Hybrid σύνολο όμως έχει ανασχεδιασμένο κινητήρα με καδένα εφ'όρου ζωής και θεωρητικά είναι αξιόπιστος. Απλά, ως νέο σύνολο δεν νομίζω πως υπάρχει ακόμη μεγάλο δείγμα για την αξιοπιστία του ή όχι. Τα Full Hybrids πάντως δεν καταπoνούν τόσο το μοτέρ αφού έχουν και την βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα. Όλες οι εταιρίες δυστυχώς έχουν πλέον μικρούς κινητήρες λόγω ρύπων. Ο ξάδερφος μου έχει το 408 της Peugeot που πάνω κάτω μοιάζουν πάρα πολύ και κινείται μια χαρά με τον 1200άρη με τα 130 άλογα χωρίς να είναι υβριδικό. Δεν νομίζω πως θα έχεις θέμα με 200 άλογα. Το καλό βέβαια είναι να το κάνεις Test Drive αν και λόγω κόστους δεν ξέρω πόσες αντιπροσωπείες θα το έχουν διαθέσιμο...
mak3don Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Πολύ θετικό το γεγονός της καδένας δεν το γνώριζα. Σε ποια ακόμα αυτοκίνητα μπαίνει αυτό το μοτέρ? Νομίζω κάποια Όπελ είχαν θέμα με τον ιμάντα που περνούσε μέσα από το λάδι, μήπως έχουν την ίδια μηχανή? Αν και εγώ θα πάω για το καινούργιο μοτέρ μάλλον με την καδένα επειδή το αυτοκίνητο είναι σχετικά νέο και αν γίνει αγορά θα γίνει σε 2-3 χρόνια όμως κοιτάω ήδη να δω τα οχήματα που θα καλύψουν τις ανάγκες μου
SaFiS Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Η Opel ανήκει στο PSA Group καμμία σχέση με Renault. Η Renault δεν έχει κινητήρα με ιμάντα μέσα στα λάδια...
mak3don Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, SaFiS είπε Η Opel ανήκει στο PSA Group καμμία σχέση με Renault. Η Renault δεν έχει κινητήρα με ιμάντα μέσα στα λάδια... Αναφέρθηκε πιο πάνω από κάποιον πως η προηγούμενη έκδοση ήταν έτσι για αυτό ρώτησα.. PSA group είναι Όπελ πεζό Σιτροέν?
SaFiS Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Η Renault δεν θυμάμαι να είχε ποτέ ιμάντα μέσα στα λάδια. Ακόμη και ο προηγούμενος 4κύλινδρος 1.2TCe ήταν πάλι με καδένα απλά είχε τα προβλήματα με κατανάλωση λαδιού, κ.α. Για το PSA, ναι... 1
james01gr Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Στις 5/2/2025 στις 12:03 ΜΜ, mak3don είπε Έχω στην κατοχή μου ένα Hyundai Tucson N Line 1.6 mild hybrid 2023 Πολύ άνετο αυτοκίνητο με τραγική κατανάλωση καυσίμου Το αυτοκίνητο θα αλλαχτεί όταν κλείσει 4ετια και κοιτάω ήδη το επόμενο Είδα το Renault Rafale και μου φάνηκε πολύ ωραίο ειδικά στην έκδοση Alpine Αυτό που με προβληματίζει είναι το μοτέρ και επειδή το αυτοκίνητο θα αγοραστεί με σκοπό να το κρατήσω μια δεκαετία θέλω απόψεις από ανθρώπους που έχουν εμπειρία με αυτή την μηχανή Δυστυχώς βγαίνει μόνο μόνο με 1.2 μοτέρ τρικυλινδρο υβριδικό με 200ps η Plug in hybrid ίδια μηχανή με 300ps Νομίζω πως βγαίνει και χωρίς hybrid με 130ps αλλά δεν είμαι και σίγουρος, αν το πάρω θα το πάρω μάλλον στα 200ps Και αναρωτιέμαι αν η μηχανή αυτή είναι ικανή να κινήσει αυτό το μεγάλο αυτοκίνητο χωρίς να θυσιάζει την αξιοπιστία της hijacking αλλά καθώς κοιτάζω το Sportage με αυτόν τον κινητήρα, το Hyundai πόσο σου καίει; γιατί έκανα ένα test drive τύπου 30 λεπτών μεταξύ Περιστέρι Κηφισό κτλ και μου έβγαλε 13,5 λίτρα/100 και δεν μπορώ να πω πως το έσκισα... το Rafale εάν το βρεις πουθενά πες το μου γιατί δεν πρέπει να υπάρχει ακόμη στην Ελλάδα αλλά εάν δεν κάνεις πάνω από 15κ χλμ σε κίνηση, δε νομίζω να αξίζει να πάρεις τους 200 ίππους.
mak3don Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 4 ώρες πριν, james01gr είπε hijacking αλλά καθώς κοιτάζω το Sportage με αυτόν τον κινητήρα, το Hyundai πόσο σου καίει; γιατί έκανα ένα test drive τύπου 30 λεπτών μεταξύ Περιστέρι Κηφισό κτλ και μου έβγαλε 13,5 λίτρα/100 και δεν μπορώ να πω πως το έσκισα... το Rafale εάν το βρεις πουθενά πες το μου γιατί δεν πρέπει να υπάρχει ακόμη στην Ελλάδα αλλά εάν δεν κάνεις πάνω από 15κ χλμ σε κίνηση, δε νομίζω να αξίζει να πάρεις τους 200 ίππους. Μικτή κατανάλωση 9.7 λίτρα αλλά έχω και τετρακίνηση που σημαίνει έξτρα βάρος, επίσης έχω αυτόματο κιβώτιο και πάντα στο Eco Drive Mode Νομίζω πως αξίζει περισσότερο αυτό με τους 200 ίππους στην περίπτωση μου γιατί είναι υβριδικό και η εργασία μου είναι 6 χιλιόμετρα από το σπίτι με τα 3 από αυτά εντός πόλεως με φανάρια και σταματά ξεκίνα Η αγορά θα γίνει στην Γερμανία 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα