Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σαρκασμός ήταν.

Έχω πει κι εγώ ότι το να συγκρίνουμε σκέτα παλιά με καινούργια αυτοκίνητα λες και οδηγούνται μόνα τους σε εργαστήρια με ιδανικές συνθήκες δεν έχει ιδιαίτερο νόημα.

Οι παράγοντες που οδηγούν σε ένα ατύχημα είναι πολλοί, από τον οδηγό που θεωρώ κυριότερο και τους υπόλοιπους που κυκλοφορούν ταυτόχρονα, το όχημα και την κατάστασή του, τις καιρικές συνθήκες, την κατάσταση του οδοστρώματος και άλλους.

Δεν εξισώνω παλιά με καινούργια στο θέμα ασφάλειας, απλά δε θεωρώ πως στην πράξη η διαφορά είναι χαώδης όπως έχει γραφτεί από κάποιους εδώ.

  • Like 1
  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης έχει να κάνει και με το τι κυκλοφορεί γύρω σου, όταν μιλάμε για ατυχήματα με συγκρούσεις με άλλο όχημα.

Όταν το 20ετίας αυτοκίνητό μου πρωτοκυκλοφόρησε, το τυπικό ΙΧ που κυκλοφορούσε στους δρόμους είχε ας πούμε Χ κιλά βάρος και ήταν χαμηλό (όχι SUV). Τώρα που τα περισσότερα καινούρια είναι SUV, με αρκετά μεγαλύτερο βάρος  (θες 1.5*Χ;) και με καλύτερη κατασκευή & παθητική ασφάλεια, το παλιό και χαμηλό δικό δε θα τα πάει και τόσο καλά σε ένα τρακάρισμα με νέο ΙΧ.

Προσωπικά, αν δεν έκανα το 90% της χρήσης του αυτοκινήτου μου σε μικρή πόλη με πολύ χαμηλές ταχύτητες (30/50 χ.α.ω. το πολύ), θα κοίταζα να αλλάξω με ένα πιο καινούριο. Είναι που είναι χαμηλό (σπορ, τρομάρα μου!) και με κακό αποτέλεσμα στο EuroNcap του 2001(!) , γύρω μου βλέπω συνέχεια κάτι τέρατα στυλ Defender, Range Rover, Volvo, Audi/BMW/Merc SUV (και ακόμα χειρότερα όταν είναι EV) που ζυγίζουν 2+ τόνους και αυτόματα έχω τα μάτια μου 14...

Επεξ/σία από ghostaki
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...