ideal09 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Κυκλοφορεί πολύ μεγάλη σαβούρα. Βλέπεις και εξωτερικό προφανώς παλιά αυτοκίνητα αλλά Ελλάδα έχει και παλιά και ασυντήρητα που δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν καν. Έχουν γεμίσει στάμπες λαδιού τα παρκινγκ απ' τα αμάξια που στάζουν. Η κάτι diesel 5ετίας που τα έχεις μπροστά σου και αφήνουν μαυρο καπνό σαν Steyr επείδη το σύστημα ψεκασμού δυσλειτουργεί και αντί να το φτιάξουν βγάλανε τα dpf. Μπροστά στα μάτια μου, είναι ο ελεγκτής του ΚΤΕΟ, μπαίνει σ ένα σκουπιδάμαξο Οpel Corsa του 90 που για να σταματήσει αντί για χειρόφρενο έβαζε ταχύτητα, μπήκε για έλεγχο και το πέρασε κανονικότατα. Αλλά και οι φόροι και τα τεκμήρια είναι μεγάλες γελειότητες που έχουν εμποδίσει κόσμο να πάρει σοβαρά αμάξια και έμεινε μ' αυτά που έχει. Κάτι τεκμήρια και φόροι πολυτελείας για 2λιτρα έξω τα ακουν και γελάνε. Λες και 2000 κυβικά αμάξι είναι μεγάλη υπόθεση. 1
basilis_k6 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου χαζοσυζητηση οπως παντα το θεμα της παλαιοτητας. οι επιπτωσεις ειναι καθαρα και μονο περιβαλλοντικες για την κοινωνια. οι αλλες ειναι προσωπικες, δηλαδη θες ενα καλυτερο πιο συγχρονο οχημα αλλα δεν εχεις λεφτα να το παρεις. αυτο ειναι το τελευταιο προβλημα της κατεστραμένης Ελλαδας, οι πολίτες της με το ζόρι θα το εβαζαν τελευταιο στο τοπ10 των προβληματων τους. οσο για το περιβαλλοντικο, δεν εχει καμια σημασια η παλαιοτητα απο τη στιγμη που 5ετιας αμαξια κυκλοφορουν ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ με κτεο και χωρις dpf. τα ειπε μια χαρα ο @ThymiosPaP πιο πισω. 20 ετων αμαξι εχω και εγω, μια χαρα δουλευει, μια χαρα ασφαλες ειναι. η χρονολογία σε ενα μηχανημα δεν λεει τιποτα, δεν ειναι γιαουρτι. παντα θα υπαρχει κατι νεοτερο πιο ασφαλες, αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να αλλαξουμε αμαξια καθε χρονο. ο στολος και η παλιοτητα δειχνει απλα ποσο φτωχη ή πλουσια ειναι μια χωρα, ε στην Ελλαδα ειμαστε φτωχοι, δεν ειναι νεο αυτο. η ασφάλεια στους δρομους δεν εχει καμια σχεση με την παλαιοτητα. εχει να κανει με το ανυπαρκτο κρατος και την αστυνομια που η λεξη ανυπαρκτη μπορει και να ειναι κολακευτική. 5
konan76 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Toyota starlet 30 χρόνων αυτοκίνητο. Θα το κρατήσω μέχρι να μην βρίσκω ανταλλακτικά. Made in Japan . 500.000 km με το μοτέρ να δουλέυει ρολόι . Sng και αιρκοντίσιον . Αυτά με το ελλαδισταν και τα κουφά που βλέπουμε στην τιμές αυτοκινήτων. 4 1
phanispal Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Όχι μη μιλάς για Starlet στο insomnia των Golfάκηδων και των Teslaκηδων, Tiguan κ.λπ.. Το αυτοκίνητό σου έπρεπε να έχει μπει στην πρέσα εδώ και 15 χρόνια, τι δεν καταλαβαίνεις; 4
konan76 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, phanispal είπε Όχι μη μιλάς για Starlet στο insomnia των Golfάκηδων και των Teslaκηδων, Tiguan κ.λπ.. Το αυτοκίνητό σου έπρεπε να έχει μπει στην πρέσα εδώ και 15 χρόνια, τι δεν καταλαβαίνεις; Ότι κατάλαβες και εσύ.....
lector Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Εντωμεταξυ "καινουρια" αυτοκινητα αν εχω καταλαβει καλα θεωρουνται αυτα που 1) εχουν τεραστιες οθονες αφης και πρεπει να σκαψεις στα μενου για να βαλεις ξερωγω θερμανση, αντι να το κανεις με το δεξι χερι γυρνωντας ενα κουμπι χωρις να παρεις τα ματια σου απο το δρομο 2) εχουν ενα σωρο "βοηθητικες" λειτουργιες για τον οδηγο, τυπου lane assist, που δε σε αφηνουν να οδηγησεις σαν ανθρωπος και το αμαξι παιρνει ηλιθιες πρωτοβουλιες χωρις να το ζητησεις 3) πληρωνεις συνδρομη για διαφορα features Οχι ευχαριστω, να μου λειπει. Οδηγατε τα μονοι σας. 3 1
liakinen Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Opel Ascona C 1.6 (1987) επί δύο, Audi 80 1.6 (1991), Carina E 1.6 (1992) και ένα Kadett E 1.8 (1989). Σε πολύ καλή έως άριστη κατάσταση. Δεν με ενδιαφέρει τι λέει το κράτος ή τα διάφορα έγκριτα site - δημοσιογράφοι αυτοκινήτου. Όσο βρίσκω ανταλλακτικά (Γερμανία - Αγγλία) τα αυτοκίνητα θα συντηρούνται άψογα. Τα έχω και τα χαίρομαι και λογαριασμό δεν δίνω σε κανένα. Υπάρχουν και σύγχρονα αυτοκίνητα στην οικογένεια για μεταφορά παιδιών κτλ. 1 1
korakios Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 1 λεπτό πριν, phanispal είπε Σου αρέσει να ζεις επικίνδυνα μάλλον. και ένα αμάξι κούτα να πάρεις τώρα επικίνδυνο είναι . Σε 20 χρόνια (συντηρημένο φυσικά) θα είναι ο χάρος βγήκε παγανιά 😂
kage Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Αν ηθελε αυτο το χρεοκοπημενο βαλκανικο κρατος νεοτερο στολο ή green αυτοκ. θα μπορουσε να το αλλαξει ΕΥΚΟΛΑ αν καταργουσε τα χαζοτεκμηρια,φορο πολυτελειας ,τελος ταξινομησης + περιβαλλοντικό φόρο(π καμμια αλλη ε.ε. χωρα δεν εχει).. οποτε μην σας παραμυθιαζουν ... μεχρι τοτε ας παιζουμε επικοινωνιακα με voucher ηλεκτρικων.. κ οι υπολοιποι ας πληρωνουμε εμμεσους φορους σε τελη κυκλοφοριας,διοδια,ειδικο φορο καταναλωσης κτλ Να παρουσιασω κ την αλλη πλευρα ,περα απο πραγματικη ελλειψη χρηματων..αρκετοι εχουν αυτοκ 20 30ετιας χωρις λαστιχα /σερβις ,να καινε ή τρεχουν λαδια ,μπορει κ χωρις abs/ αεροσακους κ παραλληλα να κανει οσο τα τωρινα 500αλογα αυτοκ .αυτοι λοιπον ειναι απλα κολλημενοι ή πετανε λεφτα σε τρυπιο βαρελι π ολο ζηταει.. Τελος ,η κλασσικη ομαδα που κραταει παλιο αμαξι γιατι τα πετανε σε τζογο ,πιωματα κ βραδια εξωτικα 😛 https://www.insomnia.gr/forums/topic/826546-αυτοκίνητο-20ετίας-ως-καθημερινό/ Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου από kage
Arkin Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Στις 4/2/2025 στις 11:55 ΠΜ, phanispal είπε Πώς και δεν έχουν ήδη μπει οι γνωστοί να γράψουν ότι αυτοκίνητα 10-15-20 ετών έχουν τεράστια διαφορά στην ασφάλεια και είναι κινούμενοι δολοφόνοι; Πού πας χωρίς lane assist και λοιπά ψιψιψίνια και κοκοκόψαρα; Άλλο θέμα και αυτό ναι. Δεν κάνει το αμάξι την ασφάλεια αλλά ο οδηγός. Οποιοδήποτε αμάξι σημερινό πάρεις καινούργιο και πας 200 και τρακάρεις κάποιον δεν φταίει το αμάξι αλλά εσύ το ίδιο ακριβώς ισχύει και με αμάξι 30 χρόνων. Το αμάξι είναι όσο ασφαλές είναι ο οδηγός τους. Είδαμε τον δολοφόνο με την porche πάει τελείως άδικα παιδι 22 χρόνων πριν κανα μήνα. Η ταχύτητα η μέθη η λάθος οδήγηση σκοτώνει και όχι η ηλικία του αμαξιού. Κινούμενος δολοφόνος είναι ο χλιμιτζουρας με την porche του 2024 που πάει 250 σε δρόμο με 130 και όχι κάποιος με αμάξι 30ετιας που πηγαίνει με 80 90 ήσυχα στο δρόμο του. 1 1
Zakzam Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Στην Ελλάδα ο στόλος των οχημάτων επαγγελματικών και ιχ είναι απλά ΑΡΧΑΙΟΣ. Άλλα να δούμε γιατί είναι έτσι τα πράγματα, πρώτον κάθε καινούργιο ιχ η επαγγελματικό έχει πολύ υψηλό κόστος κτήσης αυτό είναι κανόνας, η πλειοψηφία δεν έχει χρήματα για καινούργιο όχημα ειδικά ιχ, δεύτερον το καινούριο θέλει και αυτό συντήρηση, όσοι πάνε σε αντιπροσωπεία σε εγγύηση ξέρουν τι λεφτά δίνουν και φυσικά δεν υπάρχει λογική σε αυτά τα λεφτά, τρίτον το καινούριο το φοβάσαι, στην Ελλάδα δεν υπάρχει αστυνομία όλοι έχουμε ακούσει η γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τι γίνεται με τις κλοπές οχημάτων και μην πούμε για τις ασφαλιστικές. Τώρα εάν πιάσουμε την συντήρηση εκεί υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον διότι τουλάχιστον το 50-60% των οχημάτων εκεί έξω δεν έχουν ούτε τακάκια και λάστιχα αλλαγμένα είναι δηλαδή εν δυνάμει ΧΑΡΟΣ, εκεί σίγουρα πάλι μπαίνει ο παράγοντας ΚΌΣΤΟΣ, η συντήρηση ενός παλιού οχήματος αυξάνεται κατακόρυφα με τον χρόνο και την χρήση. Ουσιαστικά ο μεγαλύτερος παράγοντας στο πρόβλημα είναι το ΧΡΉΜΑ και η έλλειψη του, γιατί τις καλές εποχές του 80'-90' ακόμη και η κουτση Μαρία μπορούσε να αγοράσει ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ αμάξι, τώρα πλέον όμως όχι πια. Φυσικά δεν θα μιλήσω για ΚΤΕΟ κλπ είναι γελοίο γιατί ξέρουμε τι γίνεται, ούτε φυσικά για τα ταξί και εκεί ξέρουμε τι γίνεται και συνυπεύθυνος είναι το κράτος που εκεί και αν ξέρουμε τι γίνεται... Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου από Zakzam
Nabuko Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, Zakzam είπε Στην Ελλάδα ο στόλος των οχημάτων επαγγελματικών και ιχ είναι απλά ΑΡΧΑΙΟΣ. Βρίσκεσαι σε πλάνη 2
QuantumWanderer Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 9 ώρες πριν, kage είπε Να παρουσιασω κ την αλλη πλευρα ,περα απο πραγματικη ελλειψη χρηματων..αρκετοι εχουν αυτοκ 20 30ετιας χωρις λαστιχα /σερβις ,να καινε ή τρεχουν λαδια ,μπορει κ χωρις abs/ αεροσακους κ παραλληλα να κανει οσο τα τωρινα 500αλογα αυτοκ .αυτοι λοιπον ειναι απλα κολλημενοι ή πετανε λεφτα σε τρυπιο βαρελι π ολο ζηταει.. Τελος ,η κλασσικη ομαδα που κραταει παλιο αμαξι γιατι τα πετανε σε τζογο ,πιωματα κ βραδια εξωτικα 😛 Μεγάλη αλήθεια.
liakinen Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 22 ώρες πριν, phanispal είπε Σου αρέσει να ζεις επικίνδυνα μάλλον. Δεν διάβασες το τελευταίο κομμάτι του μηνύματος μου. Επίσης υπάρχουμε και εμείς που αγαπάμε το παλιό αυτοκίνητο και μας αρέσει η οδήγηση του αλλά και η συντήρηση του. Από το να βρεθεί ένα ανταλλακτικό μέχρι το ξεσάπισμα όταν έρθει η ώρα και χρειαστεί. Ναι έχουμε χρόνια και γνώσεις στο αυτοκίνητο και η ασφάλεια σαφώς και είναι χαμηλή σε αυτά τα αυτοκίνητα για αυτό τον λόγο όταν τα οδηγάμε τα σεβόμαστε και σκεφτόμαστε ένα βήμα μπροστά σε σχέση με την οδήγηση ενός νέου αυτοκινήτου (ένα παιδάκι στην άκρη του δρόμου που δεν το κρατά η μαμά από τα χέρια, βροχή, ένα σχολείο κτλ). Από την άλλη εγώ όταν βλέπω ένα φανάρι - διασταύρωση πλησιάζω με χαμηλή ταχύτητα (όπως πάντα) σε αντίθεση με πολλούς που οδηγούν σύγχρονα αυτοκίνητα και φτάνουν στα φανάρια με 100 χλμ ή παίρνουν στροφές με 150 και μετά τους ψάχνουν στα χωράφια. Το παν είναι να έχεις αντίληψη είτε με νέο είτε με παλιό. 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα