Nabuko Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Να το κάνουμε και σε άλλους τομείς αυτό. Όσα σπίτια είναι ας πούμε άνω των 50 ετών να τα κατεδαφίζουμε γιατί δεν είναι πλέον κατασκευασμένα με τα νέα στάνταρ και άρα είναι επικίνδυνα.
minim3 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Το θέμα με τα παλιά αμάξια δεν θα αλλάξει ότι και να λέμε γιατί λεφτοδεντρα δεν υπάρχουν. Όλοι θα θέλαμε ένα καινούργιο αυτοκίνητο, αλλά δεν πάει έτσι. Αυτά για το περιβάλλον πάντως δεν ισχύουν. Δεν σώζεται το περιβάλλον με το να πάρεις καινούργιο αυτοκίνητο. Ειδικά τα ηλεκτρικά που όταν φτάσει η ώρα ανακύκλωσης μπαταριών κλαίνε όλοι. Οτιδήποτε μέτρο παρθεί πρέπει να είναι οικονομικό κίνητρο και όχι να τιμωρεί. Ο άλλος δεν έχει λεφτά να βγάλει το μήνα και θα τον επιβαρύνεις και άλλο; Και έτσι θα πάει μέσα στην χαρά να πάρει δάνειο από τράπεζα; Ούτε σε 100 χρόνια δεν πρόκειται να δουλέψει. Αλλά μια παρατήρηση και παράκληση ανεξαρτήτως παλιού ή καινούργιου αυτοκινήτου. Φτιαχτε τα, τα ρημαδια. Κάντε τα σέρβις στην ώρα τους για να μην μένουν στο δρόμο. Δεν μπορώ να καταλάβω πως κάνει κάποιος οικονομία χωρίς να κάνει αυτά που θέλει/βγάζει το αμάξι και μετά μένει στο δρόμο καθυστερώντας τους πάντες. Έχω βαρεθεί να βλέπω κακό διατηρημένα αμάξια. Όσοι έχετε γνωστό σε συνεργεία αυτοκινήτων θα σας επιβεβαιώσει ιστορίες τρόμου.
bill999r Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2 ώρες πριν, jaguara5 είπε Για ποιό λόγο Φίλε μου να το αλλάξεις. Να κινηθεί το χρήμα, να δανειστείς, να βγάλει κ η τράπεζα κάτι. Επίσης με την αγορά σου θα ανεβάσεις τον μέσο όρο της ηλικίας των οχημάτων και οι Ευρωπαίοι και κυρίως το autobild θα σταματήσουν να λένε για τον γερασμένος στόλο και θα αρχίσουν να λένε καλά λόγια για την χώρα. Υπάρχει και θέμα εθνικής υπερηφάνειας μην το ξεχνάς αυτό. Πήγαινε χρεωσου τώρα κ μην είσαι γύφτος με αμάξι Μερσεντές δεκαετίας... 1 5
phanispal Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Πώς και δεν έχουν ήδη μπει οι γνωστοί να γράψουν ότι αυτοκίνητα 10-15-20 ετών έχουν τεράστια διαφορά στην ασφάλεια και είναι κινούμενοι δολοφόνοι; Πού πας χωρίς lane assist και λοιπά ψιψιψίνια και κοκοκόψαρα; 3 1 1 4
ThymiosPaP Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Ενα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο, ακόμα και 20ετίας δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημα βρίσκεται ότι κάποιοι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους και μιλάω για τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ. Πριν προλάβει κανένας να την πετάξει, καταργήσαμε τα δημόσια ΚΤΕΟ, τα οποία υποτίθεται πως ήταν άντρα διαφθοράς και τα αντικαταστήσαμε με ιδιωτικά άντρα διαφθοράς. Το πρόβλημα λοιπόν βρίσκεται αλλού και φυσικά στην μη επαρκή αστυνόμευση και μη τήρηση της νομοθεσίας Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου από ThymiosPaP 5 1
Sorath Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 12 hours ago, dstilio said: Εχω ένα αυτοκίνητο που κάνει 5χιλ.χλμ το χρόνο και είναι 13 ετών. Με αυτά τα χιλιόμετρα δεν έχω κανένα μα κανένα κίνητρο να πάω σε πιο καινούργιο. Θα μείνει αλλα δέκα χρόνια άνετα γιατί με αυτά τα χιλιόμετρα δεν ταλαιπωρείται καν το αυτοκίνητο. Ειναι πρακτικά καινούργιο. Παρομοίως, κάνω λιγότερα απο 3000χλμ το χρόνο. Το αμάξι το πήρα 5ετίας μεταχειρισμένο, και πλέον κλείνει 15 χρόνια (είναι του '10) και έχει 96.000χλμ μόνο. Η κατάστασή του; Άψογη και οπτικά αλλά και μηχανικά. Θέλω να το αλλάξω; Σαφώς! Αλλά οι τιμές είναι πλέον στα ύψη και δεν μπορώ να πάρω κάτι ανάλογο. Για ποιο λόγο, θεωρείται πρόβλημα να κυκλοφορεί ακόμα αυτό το αυτοκίνητο; Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου από Sorath 1
phanispal Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Γιατί σου λέει το σασί κουβαλάει ήδη 15 χρόνια πάνω του, τα πρότυπα ασφαλείας πριν 15 χρόνια ήταν χαμηλότερα και σήμερα θα έπαιρνε με το ζόρι ένα αστέρι στο Euro NCAP, δεν έχει brake και lane assist, κάποιος εδώ αμφέβαλλε ότι θα λειτουργούν και οι αερόσακοι μετά από τόσα χρόνια.
spectaculator Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Υπόψην πως έρχεται υποχρεωτική απόσυρση οχημάτων: Quote Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) έχει προτείνει ένα χρονοδιάγραμμα απόσυρσης οχημάτων με βάση τα πρότυπα εκπομπών ρύπων, το οποίο αναμένεται να υιοθετηθεί από την Ε.Ε.: 2026: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 1. 2030: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 2. 2034: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 3. 2039: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 4. 2043: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 5. 2050: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 6. Δεν έχει υοθετηθεί ακόμη, αλλά θα γίνει εντός του 2025. 1
phanispal Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δύσκολο το βλέπω να εφαρμόζεται στην πράξη αυτούσιο χωρίς υποπεριπτώσεις και παρατάσεις, αλλά τέλος πάντων, θα δείξει.
spectaculator Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 12 minutes ago, NT1G said: newsauto 🤣 Δεν είναι μόνο εκεί, θα το βρείς ακόμα και στην Ναυτεμπορική. Απλά μ' ένα γρήγορο ψάξιμο αυτό έσκασε πρώτο. Έχει γίνει βούκινο, αλλά εσύ ακόμα δεν το πιασες. Διάλεξε και πάρε. Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου από spectaculator
phanispal Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Καλά, και η Ναυτεμπορική έχει γίνει σαν την Espresso. Εν τω μεταξύ δε διάβασα κάπου κάτι σχετικό με αποζημίωση/κίνητρο. Ότι τι, με το ζόρι να πάρουν την (όποια) περιουσία του άλλου;
NT1G Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 3 λεπτά πριν, spectaculator είπε Δεν είναι μόνο εκεί, θα το βρείς ακόμα και στην Ναυτεμπορική. Απλά μ' ένα γρήγορο ψάξιμο αυτό έσκασε πρώτο. Έχει γίνει βούκινο, αλλά εσύ ακόμα δεν το πιασες. Διάλεξε και πάρε. πρωτο λινκ newsauto 2ο λινκ πρωτο θεμα 3ο λινκ utopiazone 4ο λινκ rthess 5o λινκ facebook 6o καλαβρυτα πρες ποιο reuters και βλακειες επίσης κοιτώντας λίγο τι γράφουν όλα αυτά τίτλοι Αναφορά σε κείμενο Οριστικό (!!!!!????1): Πότε θα αποσυρθεί υποχρεωτικά το αυτοκίνητό σου; κοιτώντας το κείμενο, (bold δικά μου) Αναφορά σε κείμενο Η ΕΕ εξετάζει την υποχρεωτική απόσυρση οχημάτων που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια τι κριτήρια; Αναφορά σε κείμενο Ακινησία: Οχήματα που παραμένουν ακινητοποιημένα για μεγάλο χρονικό διάστημα θα θεωρούνται απόβλητα και θα οδηγούνται προς ανακύκλωση. Τεχνικός Έλεγχος: Οχήματα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ για δύο συνεχόμενα έτη ή απέτυχαν στον έλεγχο χωρίς να επιδιορθωθούν οι βλάβες τους θα αποσύρονται υποχρεωτικά. 🤣 γελάνε στα ΚΤΕΟ με τα 50αρικα που θα μαζεύουν κάτω από το τραπέζι. και από άλλο λινκ Αναφορά σε κείμενο Η πρόταση που εξετάζει η ΕΕ και επηρεάζει την Ελλάδα Πιο αναλυτικά, εδώ και κάποιους μήνες έχει γίνει γνωστό ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση εξετάζει να κάνει υποχρεωτική την απόσυρση των παλαιών και ρυπογόνων αυτοκίνητων. Το συγκεκριμένο μέτρο δεν θα αφορά όλα τα οχήματα, αλλά σε όσα δεν επιδιορθώνονται οι ζημιές, καθώς και για ορισμένες περιπτώσεις που θα αναλύσουμε. Με βάση τις πληροφορίες που έχουν δημοσιευτεί ως τώρα η υποχρεωτική απόσυρση θα ισχύει όταν ένα όχημα έχει τεθεί σε ακινησία για μεγάλο χρονικό διάστημα. Επιπλέον, θα εφαρμόζεται στην περίπτωση που το αυτοκίνητο δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ για δύο συνεχή έτη ή πέρασε από τεχνικό έλεγχο, αλλά απέτυχε και οι βλάβες δεν μπορούν να αποκατασταθούν. οπότε ναι, σκουπιδοsite newsauto. 🤣 1
spectaculator Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 8 minutes ago, NT1G said: πρωτο λινκ newsauto 2ο λινκ πρωτο θεμα 3ο λινκ utopiazone 4ο λινκ rthess 5o λινκ facebook 6o καλαβρυτα πρες ποιο reuters και βλακειες επίσης κοιτώντας λίγο τι γράφουν όλα αυτά τίτλοι κοιτώντας το κείμενο, (bold δικά μου) τι κριτήρια; 🤣 γελάνε στα ΚΤΕΟ με τα 50αρικα που θα μαζεύουν κάτω από το τραπέζι. και από άλλο λινκ οπότε ναι, σκουπιδοsite newsauto. 🤣 Γελάνε μαζί σου! Πήγαινε μερικές σελίδες παρακάτω και θα δεις Ναυτεμπορική, Car and Driver... Επίσης δεν νομίζω πως η κατατάξεις Euro δίνονται από τα ΚΤΕΟ, αλλά από το μοντέλο και το έτος κυκλοφορίας. Η μελέτη πιθανότατα θα περάσει, γιατί όχι μόνο θα κόψει πολλά σαράβαλα από τους δρόμους, αλλά θα δώσει κι αίμα στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβοιομηχανία.
G.TH. Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Είχα συναντήσει κάποιους από Πολωνία και δεν πίστευαν στα μάτια τους με το πόσα πολλά παλιά αυτοκίνητα κυκλοφορούσαν στην Αθήνα. Πάντως αντίστοιχα μπορώ να πω ότι βλέπω να κυκλοφορούν πολλά καινούρια τα τελευταία δυο χρόνια, υπάρχουν στιγμές που κοιτάς γύρω σου και είναι 8/10 νέα (και με σηματάκι λήζιν)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα