Black Demis Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 10 minutes ago, bill999r said: Επειδή αυτοί συγκεκριμένα φοροδιαφυγουν. Άλλοι κινούνται αποκλειστικά με μαύρο χρήμα για αυτό και αγοράζουν αποκλειστικά μεταχειρισμένα πολυτελή αυτοκίνητα, χωρίς αληθινά τιμολόγια. Η χώρα μας είναι μαφιόζικη και οι τακτικές τους ανάλογες. Όσο για τους νορμάλ νεοέλληνες που αγοράζουν αυτοκίνητο, τουλάχιστον από το περιβάλλον που γνωρίζω, όλοι καταφεύγουν στον τραπεζικό δανεισμό με τα καθόλου ληστρικά επιτόκια που βγαίνει μισό αμάξι παραπάνω στο τελικό ποσό. Που να πάμε φίλε μου; Θεωρείς ότι είναι βιώσιμο για μια οικονομία, για μια οικογένεια και για έναν πλανήτη να αγοράζουμε συνέχεια αυτοκίνητα; Τι θα πάθει το αυτοκίνητο στην δεκαετία, στην εικοσαετία ή στα 30 χρόνια που δεν θα μπορεί να επισκευαστεί; Δηλαδή είναι καλύτερα να δουλεύεις με συναιτερο την τράπεζα για να έχεις ένα νέο μοντέλο. Έχουν περάσει 20 χρόνια κ ακόμα πουλάνε αμάξια με μανιβέλες στα πίσω παράθυρά, με τασια, με αβαφους προφυλακτήρες και με 75 άλογα. Αυτό είναι το μπροστά; Να μου λείπει το μπροστά αν είναι να δώσω 20.000 για clio με 75 άτακτα άλογα και σιδερένιες ζάντες. να καθαρισουμε λιγο την πολη απο την σαβουρα στους δρομους εχει απειρα οχηματα σε αθλια κατασταση οταν λεμε απειρα απερια..... και το χειροτερο γιναμε ινδια λογο οτι δεν υπαρχει καποιος περιορισμος ολοι εοχυνε απο ενα σορο αμαξια..... σαν συνεπεια η πολη εχει γινει σαν κονσερβα και επειγοντος πρεπει να μειωθει ο τεραστιος ογκος οχηματων που εοχυμε θεσσαλονικη και αθηνα....... οπου και να εχω παει στην ευρωπη τετοιο πραγμα δεν εχω δει
Byron_91 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Θεωρώ πως ευθύνονται τα ΚΤΕΟ σε μεγάλο βαθμό για το γεγονός ότι ο Έλληνας κρατάει το αμάξι του 20+ χρόνια. Στην Αγγλία πχ, κάθε χρόνο που περνάνε ΚΤΕΟ,άμα βρουν στο αμάξι σου το ελάχιστο παράπτωμα, σε κόβουν και σε αναγκάζουν να το φτιάξεις και να το ξαναπάς, αλλιώς δεν μπορείς να το κυκλοφορήσεις. Στην Ελλάδα και με 3 ρόδες να το πας,θα στο περάσουν. Γι'αυτό πολλοί που λένε ''Α γιατί το κουβαδάκι το Πεζο 206 πχ στην Ελλάδα κάνει 2κ και στην Αγγλία το βρίσκω με 300 ευρώ;'' Γιατί πολύ απλά στην Αγγλία για να το κυκλοφορήσεις θα πρέπει να ρίξεις χρήμα, ενώ εδώ δεν χρειάζεται,θα περνάει κάθε 2 χρόνια σε οποιαδήποτε κατάσταση και να βρίσκεται. Και δεύτερος λόγος πιστεύω, είναι το γεγονός πως ζούμε σε πόλεις που έχουν μείνει στο 1950, με πολυκατοικίες που δεν είχαν πυλωτές, και δρόμους με πλάτος...πεζοδρομίων. Ποιος θα πάρει σοβαρό αμάξι, εφόσον πρέπει να το αφήνει στον δρόμο που το χτυπάει ο καθένας και στο 6μηνο έχει γίνει σουρωτήρι; Καλά το προφανέστατο,δηλαδή το χρηματικό,δεν το αναφέρω, αν και το 90% των νέων αυτοκινήτων π.χ στις ΗΠΑ είναι με δόσεις, πολύ λίγοι τα δίνουν ντούκου ακόμα και εκεί, οπότε αν κάποιος θέλει όντως,βρίσκει τρόπο. Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου από Byron_91 6 1
bill999r Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, Black Demis είπε ευρωπη τετοιο πραγμα δεν εχω δει Δεν το έχεις δει επειδή δεν επιτρέπεται η στάθμευση μέσα στα κέντρα των πόλεων. Εδώ παρκάρουν σε δρόμους, σε πεζόδρομους, σε πεζοδρόμια, μπροστά από κάδους και γενικά όπου τον βολεύει τον καθένα. Για αυτό λέω ότι αυτό που πρέπει να απαιτήσουμε είναι να αλλάξει αυτή η συμπεριφορά. Να υπάρχει τροχαία και δημοτική αστυνομία που θα κόβει κώλους, χώροι στάθμευσης και συγκοινωνίες. Αλλά εδώ μας φταίει πάντα ο φτωχός. Ο πλούσιος ας μας κατουρήσει κιόλας. Άλλο είναι να βλέπεις ένα X5 πάνω στο πεζοδρόμιο με τα μεγάλα του λάστιχα και το γυαλισμένος το χρώμα παρά ένα saxorallo με φιμε γυφτικα τζάμια. Και τα 2 ειναι μεταλλικές κατασκευές που σε εμποδίζουν α περπατήσεις σαν άνθρωπος. 5 λεπτά πριν, Byron_91 είπε οπότε αν κάποιος θέλει Φίλε μου ξέρεις κάποιον που δεν θέλει; Εγώ τουλάχιστον δεν ξέρω. Ξέρω πολλούς που θέλουν αλλά δεν μπορούν ή κάποιους που θέλουν και χρεώνονται για 80 μήνες με επιτόκιο 8.9%. Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου από bill999r 6
dstilio Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Εχω ένα αυτοκίνητο που κάνει 5χιλ.χλμ το χρόνο και είναι 13 ετών. Με αυτά τα χιλιόμετρα δεν έχω κανένα μα κανένα κίνητρο να πάω σε πιο καινούργιο. Θα μείνει αλλα δέκα χρόνια άνετα γιατί με αυτά τα χιλιόμετρα δεν ταλαιπωρείται καν το αυτοκίνητο. Ειναι πρακτικά καινούργιο. θα συνεισφέρω με χαρά στο να μεγαλώσει μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων. Οικολογική συνείδηση είναι να μην πετάς πράγματα που είναι λειτουργικά, όχι το να αγοράζεις δύο τόνους λαμαρίνες κάθε πέντε χρόνια. 23 2
Black Demis Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 8 minutes ago, bill999r said: Δεν το έχεις δει επειδή δεν επιτρέπεται η στάθμευση μέσα στα κέντρα των πόλεων. Εδώ παρκάρουν σε δρόμους, σε πεζόδρομους, σε πεζοδρόμια, μπροστά από κάδους και γενικά όπου τον βολεύει τον καθένα. Για αυτό λέω ότι αυτό που πρέπει να απαιτήσουμε είναι να αλλάξει αυτή η συμπεριφορά. Να υπάρχει τροχαία και δημοτική αστυνομία που θα κόβει κώλους, χώροι στάθμευσης και συγκοινωνίες. Αλλά εδώ μας φταίει πάντα ο φτωχός. Ο πλούσιος ας μας κατουρήσει κιόλας. Άλλο είναι να βλέπεις ένα X5 πάνω στο πεζοδρόμιο με τα μεγάλα του λάστιχα και το γυαλισμένος το χρώμα παρά ένα saxorallo με φιμε γυφτικα τζάμια. Και τα 2 ειναι μεταλλικές κατασκευές που σε εμποδίζουν α περπατήσεις σαν άνθρωπος. Φίλε μου ξέρεις κάποιον που δεν θέλει; Εγώ τουλάχιστον δεν ξέρω. Ξέρω πολλούς που θέλουν αλλά δεν μπορούν ή κάποιους που θέλουν και χρεώνονται για 80 μήνες με επιτόκιο 8.9%. Δεν ενωω σταυθεμση, και δεν έχω πάει τουρίστας εμένα χρόνια σε αρκετές χώρες, δεν υπάρχουν γενικός τόσα αμάξια, Θεσσαλονίκη Αθήνα το μόνο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι κάποιες περιοχές της Ινδίας και παλιές εποχές της Κίνας, πριν άρχισαν και έριχναν κάτι ban στα οχήματα 1
bill999r Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, Black Demis είπε Δεν ενωω σταυθεμση, και δεν έχω πάει τουρίστας εμένα χρόνια σε αρκετές χώρες, δεν υπάρχουν γενικός τόσα αμάξια, Θεσσαλονίκη Αθήνα το μόνο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι κάποιες περιοχές της Ινδίας και παλιές εποχές της Κίνας, πριν άρχισαν και έριχναν κάτι ban στα οχήματα Συμφωνώ ότι η χώρα είναι τριτοκοσμική. Όχι όμως μόνο στο πάρκινγκ αλλά σε όλα της. Έχεις απόλυτο δίκιο και πιστεύω πως αυτή η εικόνα δεν αρέσει σε κανέναν. Γενικά η ζωή μας υποβαθμίζεται καθώς είναι άμεσα εξαρτημένη από τη χρήση του αυτοκινήτου. Όπως σε κάθε τριτοκοσμική χώρα έτσι κ εδώ δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις με άλλο μέσο. Όχι επειδή δεν έχουμε καλό καιρό, αλλά επειδή δεν επιτρέπεται. Δεν επιτρέπονται τα καλά ΜΜΕ. Δεν επιτρέπεται ο οργανωμένος σιδηρόδρομος. Δεν επιτρέπονται τα ποδήλατα. Δεν επιτρέπονται οι πεζοί. Επιτρέπονται μόνο γερμανικές, γαλλικές, ιταλικές κ.α μάρκες αυτοκινήτων που έχουν μιζαρει τους ντόπιους πολιτικούς. Επιτρέπονται ΚΤΕΛ και νταλίκες μεταφοράς αγαθών που έχουν μιζαρει επίσης πολιτικούς. Επιτρέπονται τραμ και λεωφορεία τα οποία καθυστερούν πιο που από χελώνα επειδή απλά η τροχαία δεν γραφείου κανέναν. Το αυτοκίνητο είναι το τελευταίο που πρέπει να αλλάξει στη χώρα. Πίστεψε με, σε έναν βόθρο όσο άρωμα κ να ρίξεις πάλι σκατα θα έχει μέσα. Όσα καινούρια καλαίσθητα αυτοκίνητα κ να πάρουμε πάλι μποτιλιάρισμα, νεύρα και τροχαία με νεκρούς θα έχουμε. Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου από bill999r 4
lector Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Η χειροτερη κοροιδια ειναι οτι πλασαρεται η "ανανεωση του στολου" με προφαση το περιβαλλον, οτι και καλα αγορασε νεο αμαξι που θα καιει λιγοτερο, θα εχει λιγοτερα καυσαερια κλπ, λες και το να πετας ενα λειτουργικο οχημα στην πρεσα για να αγορασεις καινουριο ειναι φιλικο προς το περιβαλλον. 1 ώρα πριν, bill999r είπε οχήματα 10 και 15 ετών μια χαρά βολταραν Μια χαρα καινουρια ειναι τα οχηματα 10 και 15 ετων, αν ειναι προσεγμενα και οχι σαπια τρακαρισμενα παρατημενα στη μοιρα τους. Δεν ειναι πουκαμισα να τα αλλαζουμε καθε χρονο. 5
bill999r Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 8 λεπτά πριν, lector είπε Μια χαρα καινουρια ειναι τα οχηματα 10 και 15 ετων Για μένα φίλε μου που οδηγάω αμάξι 24 ετών, τα 15ετιας τα θεωρώ του "κουτιού" 5
vorlon68 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Πραγματικά πιστευετε οτι και να απαγορεψουν τα παλια αυτοκίνητα, αυτο που εχει παλιό θα παει να αγοράσει καινουργιο; Αν ειχε χρήματα δεν θα το ειχε κάνει. Ακόμα πιστεύτε οτι το κράτος θέλει να μειώσει τον αριθμό τον παλιών αυτοκινήτων που κυκλοφορούνε; Ποιος θα αγοράζει βενζίνη για να βγάζει το κράτος απο τους φόρους και τον ΦΠΑ στα καυσιμα. Θα χάσει χρήματα απο τα τελη κυκλοφορία; Το κράτος το βολευει αυτη η κατάσταση
newlynx Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Η οικονομική δυνατότητα της μέσης ελληνικής οικογένειας δεν επαρκεί για νέο αυτοκίνητο και χωρίς ισχυρές επιδοτήσεις για απόσυρση και άτοκα δάνεια ο στόλος θα παραμείνει γερασμένος και μάλιστα η ηλικία του θα αυξάνεται.
jaguara5 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Εχω C200 W204 του 2008 με ΑΜG πακέτο. Euro 4 οχημα, 194.000 χλμ. όλα τα service by the book, μόνο γνήσια ανταλλακτικά, όχημα με πολύ καλή ενεργητική - παθητική ασφάλεια, ποιότητα κύλισης και οδική συμπεριφορά. Περιορισμένη χρήση, πλέον άντε να κάνω 8 - 10.000χλμ τον χρόνο. Για ποιό λόγο θα πρέπει να το αλλάξω? Για να πληρώσω το νταβατζιλίκι που λέγεται Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης? 1 1
Morosana Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Η ηλικία του ελληνικού στόλου είναι αυξημένη γιατί υπολογίζουν οχήματα σε προσωρινή ακινησία άσχετα αν τα περισσότερα δεν πρόκειται να ξανακυκλοφορήσουν , οχήματα από κληρονομιές, πεθαμένους, με ταραστια χρέη σε τέλη κτλ που ενώ υπάρχουν στα μητρώα δεν εμφανίζονται στους δρόμους. Σε δύο χρόνια θα έχει πέσει ο ΜΟ ηλικίας. Όχι γιατί θα δώσουν κάποιο κίνητρο για να αγοραστούν καινούργια και να αποσύρουν τα παλιά αλλά με τις καινούργιες πινακίδες ΙΟ και τα προνόμια που παρέχει έχει δημιουργηθεί ξεχωριστό μητρώο ώστε να φύγουν τα οχήματα 30+ από το υπάρχον. Αυτο το μέτρο έχει τα καλά του για το κράτος εισπρακτικά αλλά θα βγουν πολλά από αυτά τα αυτοκίνητα ξανά στο δρόμο..
Black Demis Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 7 hours ago, vorlon68 said: Πραγματικά πιστευετε οτι και να απαγορεψουν τα παλια αυτοκίνητα, αυτο που εχει παλιό θα παει να αγοράσει καινουργιο; Αν ειχε χρήματα δεν θα το ειχε κάνει. Ακόμα πιστεύτε οτι το κράτος θέλει να μειώσει τον αριθμό τον παλιών αυτοκινήτων που κυκλοφορούνε; Ποιος θα αγοράζει βενζίνη για να βγάζει το κράτος απο τους φόρους και τον ΦΠΑ στα καυσιμα. Θα χάσει χρήματα απο τα τελη κυκλοφορία; Το κράτος το βολευει αυτη η κατάσταση Βασικά η ελπίδες είναι ότι δεν θα πάρει καθόλου και όσοι έχουν 3 4 αμάξια ανά οικογένεια θα διώξουν αυτά και θα μείνει ένα, στην Θεσσαλονίκη πλέον δεν λέγεται έχουμε κίνηση, απλά έχουμε παρκαρισμένα από φανάρι σε φανάρι, αυτοκινιτο πλέον βγαίνει από το parking μόνο για ταξίδια (πλέον κάνει 4 χιλιάδες το πολύ το χρόνο και βλέπω τζάμπα σκάω 100 ευρώ για parking) και η μηχανή μόνο κάνα σκ βγαίνει εκτός πόλης σε τπτ ξεχασμένα μέρη (πρακτικά αντικατάστατης των ψυχο φαρμάκων έχει καταντήσει και όχι μέσο μεταφοράς) Στην πόλη δουλειά πίσω με πατίνι κατάντησα να πηγαίνω και πάλι έχει τόσο κίνηση που άπειρες φορές χρειάστηκε να ανεβάσω πατίνι στο πεζοδρόμιο και να περάσω καμιά 100 μέτρα από εκεί γιατί κατάσταση "κονσέρβα" δεν επιτρέπει ούτε καν με πατίνι να περάσεις
hyperlost Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Ο μέσος όρος ηλικίας ανεβαίνει γιατί η αγοραστική δύναμη κατεβαίνει. Δύσκολα να δώσει το σύνολο του πληθυσμού 40Κ για να πάρει BYD, VW, κλπ με επιδότησή. Οι πιο πολλοί κάθονται στα αυγά τους και συντηρούνε το όχημα 20ετίας που έχουν. Σύνολο πληθυσμού = συνταξιούχοι στατιστικά που δεν έχουν έτσι και αλλιώς λεφτά. Τις περισσότερες φορές η συντήρηση γίνεται και στο συνεργείο της γειτονιάς για εξοικονόμηση χρημάτων που όμως σημαίνει μαύρα και χωρίς απόδειξη. Στην Ελλάδα 2.0 που ζούμε οι συνθήκες γίνονται κάθε μέρα και καλύτερες και αναμένουμε το Ελλάντα 3.0.
keleystis Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Συγνώμη, αλλά πώς προέκυψε το "15 ετών όχημα χρίζει αλλαγής" ; Να λέγαμε για κανένα Φίατ του 2000 χωρίς αερόσακους, κλιματισμό, υδραυλικό τιμόνι και με 350.000 χιλιόμετρα άντε να το καταλάβω. Προσωπικά έχω ένα Ford Fiesta αγορασμένο καινούργιο το 2009. Πλέον πάμε στα 16 χρόνια. Το διατηρώ σε πολύ καλή κατάσταση, κάνω όλα του τα service, έχω καινούργιες αναρτήσεις, καινούργια ακριβά λάστιχα και ότι προκύψει το κοιτάζω άμεσα. Το ίδιο μοντέλο (με εξωτερικές αλλαγές) ήταν διαθέσιμο για αγορά καινούργιο μέχρι και περίπου 3 χρόνια. Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να το αλλάξω με καινούργιο εκτός εαν πω οτι το βαρέθηκα και θέλω κάτι άλλο. Άρα, με λίγα λόγια, εαν το αμάξι είναι ασφαλές και καλοσυντηριμένο δεν υπάρχει λόγος αλλαγής. Σε αυτές τις έρευνες μου φαίνεται ότι κυνηγάμε τα νούμερα και όχι την ουσία. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα