QuantumWanderer Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Γειά χαρά στην παρέα. Ξεκινώ ένα θέμα για να συζητάμε πώς εξελίσσεται η μέση ηλικία στόλου των οχημάτων, επιβατικών και επαγγελματικών, στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, και όποιες προεκτάσεις μπορεί να υπάρχουν από αυτό.
korakios Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Μέχρι 2023 βρήκα , 17,3 έτη επιβατικά και 21+ στα επαγγελματικά Προεκτάσεις απλές , ρύπανση (ειδικά στα επαγγελματικά που είναι παλιά πετρέλαια) και σε συνδυασμό με τα ΚΤΕΟ που περνάνε αμάξια τηλεφωνικά , αύξηση ατυχημάτων 2
Neptu Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Καλά πάμε. Είμαστε πρώτοι... από το τέλος. Σε όλα τα στραβά πρώτοι είμαστε εξάλλου 3
zourman1981 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Ελλάδα εύκολα 20 Ευρώπη 10 Ο λόγος απλός δεν υπάρχουν λεφτά και κίνητρα στον μέσο πολίτη Είμαστε τριτοκοσμική χώρα δεν μπορούμε να συγκρίνουμε με γερμανια γαλλια κλπ μην ξεγελιεσαι που έχουμε ίδιο νόμισμα και κοινή Βουλή , Βέβαια εμείς φταίμε για ότι τραβάμε και όχι οι αλλοι Ενδιαφέρον θα είχε να αναλυαμε τι πιστεύουμε ότι μας έφερε ως εδω Δεν ξέρω την ηλικία σου αλλά θυμάμαι έντονα πριν το euro και την Ολυμπιάδα μας λέγανε (τα κανάλια) ότι είμαστε η δεύτερη τρίτη πιο πλούσια χώρα στην ευρωπη Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου από zourman1981
QuantumWanderer Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Τώρα έπεσα σε αυτό το άρθρο. https://www.gocar.gr/news/feed/49365,prwtia_Elladas_paliotera_aytokinhta_Eyrw.html Με λίγη αναζήτηση, έπεσα και σε αυτό. https://www.acea.auto/publication/report-vehicles-on-european-roads-2025/ (επιλέγουμε καρτέλα BY AGE) Ο χάρτης στην Ευρώπη, μιλάει από μόνος του.
korakios Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2 λεπτά πριν, zourman1981 είπε Ενδιαφέρον θα είχε να αναλυαμε τι πιστεύουμε ότι μας έφερε ως εδω και εδώ απλό είναι , οι επιλογές μας (σαν σύνολο) 2 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Τώρα έπεσα σε αυτό το άρθρο. https://www.gocar.gr/news/feed/49365,prwtia_Elladas_paliotera_aytokinhta_Eyrw.html άρα στα επιβατικά τουλάχιστον , αυξάνεται ανα έτος 2
QuantumWanderer Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Μόλις τώρα, korakios είπε και εδώ απλό είναι , οι επιλογές μας (σαν σύνολο) Μεγάλη αλήθεια. Μόλις τώρα, korakios είπε άρα στα επιβατικά τουλάχιστον , αυξάνεται ανα έτος Πραγματικά δεν φαίνεται να μπορεί να αναστραφεί, έστω και για λίγο, με κάποιο τρόπο. 1
korakios Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Πραγματικά δεν φαίνεται να μπορεί να αναστραφεί, έστω και για λίγο, με κάποιο τρόπο. απαγόρευση μεταπώλησης (άρα πρέσα) στη 10ετία 15ετία , αύξηση τελών/καυσίμων κτλ . Υπάρχουν τρόποι αρκετοί για "ανάπτυξη" , μην αγχώνεσαι 😛 Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου από korakios 2
Neptu Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 31 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Μεγάλη αλήθεια. Πραγματικά δεν φαίνεται να μπορεί να αναστραφεί, έστω και για λίγο, με κάποιο τρόπο. Πότε να αναστραφεί; Τώρα που ο μέσος μισθός της ελλάδας έχει πιάσει πάτο και μας ξεπεράσανε χώρες που κοροϊδεύμε; Που τα πάντα έχουν ακριβύνει; οκ έχουμε μαύρο χρήμα αλλά δεν αρκεί. Όσο πάει θα αυξάνεται ο μέσος όρος. Εκτός αν βγει κανένας νόμος πχ μετά τα 15 έτη...πρέσα οπότε οι μισοί έλληνες θα είναι χωρίς αυτοκίνητο. οκ δε γίνεται αυτό, αλλά λέμε τώρα 3
bill999r Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Πάντως όπου κ να έχω ταξιδέψει εγώ δεν είδα μεγάλες διαφορές στον στόλο των οχημάτων. Κ στη Γερμανία είδα Opel Kadett να κυκλοφορούν κανονικά, και Ιταλία κάτι τελειωμένα φιατακια και Ελβετία οχήματα 10 και 15 ετών μια χαρά βολταραν. Δεν γνωρίζω τι λένε οι δημοσιογράφοι το autobild ,που για αυτούς το καλύτερο αμάξι είναι το golf, αλλά εγώ δεν είδα κανένα ανανεωμένο στόλο πουθενά. Αντίθετα πιο πολύ με εκπλήσσει η αγορά νέων και ακριβών αυτοκινήτων από ιθαγενείς παρά ο στόλος του εξωτερικού. 2 1
Black Demis Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 2 hours ago, QuantumWanderer said: Μεγάλη αλήθεια. Πραγματικά δεν φαίνεται να μπορεί να αναστραφεί, έστω και για λίγο, με κάποιο τρόπο. μια χαρα μπορει να αναστραφεί αλλα εχει τρελλο πολιτικό κόστος...... να βαλουν απαγόρευση μεταβίβασής σχημάτων πανω απο 13 χρονια πχ δλδ ενα οχημα του 2013 και πισω να μην μπορει να μεταβιβαστει και να δινουν ενα γερο ποσο για την πρεσσα του ετσι..... τουλαχιστον δεν ανακυκλώνονται τοπικα παλια αμαξια..... (για εισαγωγη ηδη ο έκαναν σχεδον αδύνατον) + οποιος κραταει τοσο παλιο αμαξι ασφαλειες στο θεο..... δυο θετικα θα εχει θα μειωθούν απο τον δρομο τα απειρα αμαξια που εχουμε πολυ παραπανω απο οτι σηκώνει θεσσαλονηκη και αθηνα θα ανανεωθει υπαρχουν στολος τα αρνητικό ..... Όλοι η φτοχοι και εχουμε - ειμαστε απειροι που έχουν μισθό 1000 ευρώ και κάτω (ναι κάποιος με 1000 ευρώ και κατω μιθο αδυνατεί να πάρει αμαξι λογο οτι κοστος ζωης ενοικιο κλπ εκει που πηγαν πρακτικα κανουν αδυναον να μεινει εστο ενα ευρω στο τελος του μηνα) στην αγγλια το εχουν κανει λιγο ποιο απλα....... με ασφαλειες...... η οποιες για παλια οχήματα ειναι εκτος τοπου και χρονου Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου από Black Demis
Δημοφιλής ανάρτηση bill999r Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, Black Demis είπε οποιος κραταει τοσο παλιο αμαξι ασφαλειες στο θεο..... Γιατι τέτοιο μένος με το παλιό αυτοκίνητο; Γιατί ντε και καλά καιγεστε να ανανεωθεί ο στόλος; Έχετε καμία αυτοκινητοβιομηχανία ή έχετε μετοχές στην Μερσεντές; Πείτε έναν καλό λόγο που να δικαιολογεί όλη αυτή τη στάση απέναντι στα παλιά αυτοκίνητα. Τι δεν κάνει ένα παλιό αυτοκίνητο και τι κάνει καλύτερα ένα καινούργιο. Και τα 2 τα έχεις για να σε πάνε από το ένα μέρος στο άλλο. Τέλεια κ παύλα. Όλα τα άλλα τα ακούω βερεσε και τα λένε πληρωμένοι δημοσιογράφοι για να επηρεάσουν την κοινή γνώμη. Κανονικά θα έπρεπε να καιγεστε όλα αυτά τα οχήματα που κυκλοφορούν να ελέγχονται συστηματικά και αυστηρά ώστε να είναι ασφαλή για τους χρήστες του δρόμου. Δεν σας είδα να ξεσηκωνεστε ή να σκίζετε τα ρούχα σας για τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ που με ένα 30αρι έξτρα αφήνουν ταξί και πετρέλαια να κυκλοφορούν χωρίς dpf. Δεν σας είδα να αντιδράσετε για όλα τα φορτηγά που βγάζουν αγνό καρκίνο και κυκλοφορούν με σφραγίδα ΚΤΕΟ. Αντιδρατε ωστόσο επειδή ο μεροκαματιαρης δεν θέλει να δουλέψει ναι ζωή για να κάνει πλούσια την αυτοκινητοβιομηχανία και την τράπεζα που θα τον δανείσει. Αν έχω κάπου άδικο πείτε το. Κ οποίος επικαλεστεί το θέμα της ασφάλειας των νέων οχημάτων, θα συμφωνήσω. Αλλά όπως έχω ξαναγράψει η ασφάλεια αυτή αναφέρεται σε crash test που γίνονται με 50 χλμ και όχι με 200 που τρέχουν οι ιθαγενείς της μπανάνιας χωρίς να τους ελέγχει κανένας.. Αντιδράστε για τους σωστούς λόγους και επιδιωξτε αλλαγές που θα βοηθήσουν. Το να κάνουν απλά ασύμφορη την συντήρηση παλαιών οχημάτων δεν θα σας γλυτώσει από το Cayenne του μεθυσμένου που θα πέσει πάνω σας και θα είναι ελεύθερος μετά από ένα μήνα ενώ εσείς θα είστε στο χώμα. Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου από bill999r 29 7 1
Neptu Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 28 λεπτά πριν, bill999r είπε Αντίθετα πιο πολύ με εκπλήσσει η αγορά νέων και ακριβών αυτοκινήτων από ιθαγενείς παρά ο στόλος του εξωτερικού. Αυτό τώρα είναι μια άλλη ιστορία για συζήτηση. Ναι μεν έχουμε γερασμένο στόλο κατα μέσο όρο αλλά και τα καινούργια αυτοκίνητα είναι αρκετά. Και για να το θέσω καλύτερα είναι εξωφρενικά πολλά για έναν λαό που υποτίθεται δε του φτάνει ο μισθός να βγάλει το μήνα. Πως διάολο αγοράζονται αυτά τα αυτοκίνητα όταν πάνω από τους μισούς δηλώνουν εισοδήματα μέχρι 10,000€; Οέο
Black Demis Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 4 minutes ago, bill999r said: Γιατι τέτοιο μένος με το παλιό αυτοκίνητο; Γιατί ντε και καλά καιγεστε να ανανεωθεί ο στόλος; Έχετε καμία αυτοκινητοβιομηχανία ή έχετε μετοχές στην Μερσεντές; Πείτε έναν καλό λόγο που να δικαιολογεί όλη αυτή τη στάση απέναντι στα παλιά αυτοκίνητα. Τι δεν κάνει ένα παλιό αυτοκίνητο και τι κάνει καλύτερα ένα καινούργιο. Και τα 2 τα έχεις για να σε πάνε από το ένα μέρος στο άλλο. Τέλεια κ παύλα. Όλα τα άλλα τα ακούω βερεσε και τα λένε πληρωμένοι δημοσιογράφοι για να επηρεάσουν την κοινή γνώμη. Κανονικά θα έπρεπε να καιγεστε όλα αυτά τα οχήματα που κυκλοφορούν να ελέγχονται συστηματικά και αυστηρά ώστε να είναι ασφαλή για τους χρήστες του δρόμου. Δεν σας είδα να ξεσηκωνεστε ή να σκίζετε τα ρούχα σας για τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ που με ένα 30αρι έξτρα αφήνουν ταξί και πετρέλαια να κυκλοφορούν χωρίς dpf. Δεν σας είδα να αντιδράσετε για όλα τα φορτηγά που βγάζουν αγνό καρκίνο και κυκλοφορούν με σφραγίδα ΚΤΕΟ. Αντιδρατε ωστόσο επειδή ο μεροκαματιαρης δεν θέλει να δουλέψει ναι ζωή για να κάνει πλούσια την αυτοκινητοβιομηχανία και την τράπεζα που θα τον δανείσει. Αν έχω κάπου άδικο πείτε το. Κ οποίος επικαλεστεί το θέμα της ασφάλειας των νέων οχημάτων, θα συμφωνήσω. Αλλά όπως έχω ξαναγράψει η ασφάλεια αυτή αναφέρεται σε crash test που γίνονται με 50 χλμ και όχι με 200 που τρέχουν οι ιθαγενείς της μπανάνιας χωρίς να τους ελέγχει κανένας.. Αντιδράστε για τους σωστούς λόγους και επιδιωξτε αλλαγές που θα βοηθήσουν. Το να κάνουν απλά ασύμφορη την συντήρηση παλαιών οχημάτων δεν θα σας γλυτώσει από το Cayenne του μεθυσμένου που θα πέσει πάνω σας και θα είναι ελεύθερος μετά από ένα μήνα ενώ εσείς θα είστε στο χώμα. καθολου μενος παλι αυτοκινιτο εχω..... αλλα καπως πρπει να προχωρισουμε εστο και με πονο
bill999r Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Neptu είπε δηλώνουν εισοδήματα μέχρι 10,000€ Επειδή αυτοί συγκεκριμένα φοροδιαφυγουν. Άλλοι κινούνται αποκλειστικά με μαύρο χρήμα για αυτό και αγοράζουν αποκλειστικά μεταχειρισμένα πολυτελή αυτοκίνητα, χωρίς αληθινά τιμολόγια. Η χώρα μας είναι μαφιόζικη και οι τακτικές τους ανάλογες. Όσο για τους νορμάλ νεοέλληνες που αγοράζουν αυτοκίνητο, τουλάχιστον από το περιβάλλον που γνωρίζω, όλοι καταφεύγουν στον τραπεζικό δανεισμό με τα καθόλου ληστρικά επιτόκια που βγαίνει μισό αμάξι παραπάνω στο τελικό ποσό. 7 λεπτά πριν, Black Demis είπε προχωρισουμε Που να πάμε φίλε μου; Θεωρείς ότι είναι βιώσιμο για μια οικονομία, για μια οικογένεια και για έναν πλανήτη να αγοράζουμε συνέχεια αυτοκίνητα; Τι θα πάθει το αυτοκίνητο στην δεκαετία, στην εικοσαετία ή στα 30 χρόνια που δεν θα μπορεί να επισκευαστεί; Δηλαδή είναι καλύτερα να δουλεύεις με συναιτερο την τράπεζα για να έχεις ένα νέο μοντέλο. Έχουν περάσει 20 χρόνια κ ακόμα πουλάνε αμάξια με μανιβέλες στα πίσω παράθυρά, με τασια, με αβαφους προφυλακτήρες και με 75 άλογα. Αυτό είναι το μπροστά; Να μου λείπει το μπροστά αν είναι να δώσω 20.000 για clio με 75 άτακτα άλογα και σιδερένιες ζάντες. Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου από bill999r 8
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα