Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

🌟 Γεια σας, λάτρεις της καλής κουζίνας! 🍽️🍷

Είμαι προγραμματιστής με μεγάλη αγάπη για το καλό φαγητό.

Αναζητώντας πάντα τα καλύτερα εστιατόρια στην Αθήνα, συνειδητοποίησα πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να βρεις αυτό που θες πολλές φορές.

Για να κάνω την εμπειρία αυτή ευκολότερη για όλους, δημιούργησα το https://bestathensrestaurants.com/. Εδώ θα βρείτε μια  επιλεγμένη λίστα με τα καλύτερα εστιατόρια της πόλης, όλα δοκιμασμένα και επιλεγμένα από εμένα.

Επισκεφτείτε την σελίδα, δοκιμάστε τις προτάσεις μας και πείτε μου τη γνώμη σας! Κάθε σχόλιο και πρόταση ευπρόσδεκτη ^_^

Update: μόλις προστέθηκε και τεχνητή νοημοσύνη ως chatbot σε περίπτωση που ψάχνεις για κάτι και δεν το βρίσκεις ρώτα στο chat.

Επεξ/σία από panosThe96
  • Like 7
  • Thanks 2
  • Haha 1
  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Άρα είναι προσωπικές σου επιλογές. Θα ήταν προτιμότερο αφού τα έχεις επισκεφθεί να ήταν food blog, όπου να γράφεις την άποψη σου και να ανεβάζεις ίσως και φωτογραφίες. Τώρα είναι απλά σα να πήρες τις πληροφορίες του Google Maps και να τις έβαλες σε μια σελίδα. 

• Like 2
Δημοσ.

@cthulhucarbide αυτά που έχω βάλει τα έχω δοκιμάσει, άμα έχεις κάποιο καλό να προτείνεις πάντως είμαι ανοιχτός! :P

@ProponitisTouKanape στην αρχή blog σκέφτηκα και εγω ,αλλά μετα σκέφτηκα οτι ίσως εξελιχθεί σαν portal με τα καλύτερα εστιατόρια που ο καθένας βάζει τα αγαπημένα του. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλή η προσπάθεια αλλά θέλει ακόμη λίγο fine tunning. 
Θέλουν  έλεγχο τα links με το Google Maps.  
Π.Χ. Στο Οικείο σε παραπέμπει κάπου στο Σύνταγμα αντί της Πλούταρχου στο Κολωνάκι. 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 2
Δημοσ.

Με μια γρηγορη ματια που εριξα, ωραια σχεδιαση, και η σελιδα ειναι γρηγορη και efficient.