Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 hours ago, velociraptoras said:

Αυτό που βλέπω εγω να μειώθηκε είναι οι remote θέσεις για τους μη έχοντες εμπειρία. Έχω κάνει πολλές συνεντεύξεις τα τελευταία 3 χρόνια και δυστυχως η τελική πρόταση αφορά hybrid εργασία και δεν μπορώ να πάω. Αν μπορείς να μετακομίσεις Αθήνα ή Θεσσαλονίκη προσανατολίσου εκεί, αγγελίες μπαίνουν αρκετές στο LinkedIn. Υπάρχουν αρκετές αξιόπιστες εταιρίες, δεν ξέρω αν μπορώ να γραψω δημόσια, που προσλαμβάνουν άτομα με μικρή ή καθόλου εμπειρία. 

Από την άλλη στην επαρχία πέφτει δούλεμα κανονικό, ή δε θα απαντάνε καθόλου ή η θέση στην πραγματικότητα δε θα αφορά πληροφορική αλλά από αποθήκη μέχρι  ...γκόμενα. 

ο μη-εχων εμπειρία που θέλει να δουλεύει 100% remote απλά αδικεί τον εαυτό του.

my 2 cents

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Prompt: 

Can you please provide some some of the tools and knowledge that is required in order to work as a first level support in a corporate environment.

 

Result:

Sure! Working as a first-level support technician in a corporate environment involves a mix of technical skills, tools, and soft skills. Here are some key areas to focus on:

 

Technical Knowledge

Basic IT Skills: Understanding of operating systems (Windows, macOS, Linux), basic networking, and common software applications. (αντί για Linux βάλε Android+iOS για τα εταιρικά τηλεφωνα)

Troubleshooting: Ability to diagnose and resolve common technical issues, such as connectivity problems, software errors, and hardware malfunctions.

Ticketing Systems: Familiarity with help desk software like Zendesk, Freshdesk, or Jira to log, track, and manage support requests. (να προσθέσω επίσης το πολύ γνωστό ServiceNow)

Remote Support Tools: Proficiency in using remote desktop tools like AnyDesk, TeamViewer, or Microsoft Remote Desktop to assist users remotely.

 

Tools

Help Desk Software: Tools like Zendesk, Freshdesk, and Jira Service Desk for managing support tickets and customer interactions.

Remote Access Tools: Software such as AnyDesk, TeamViewer, and Microsoft Remote Desktop for providing remote support.

Knowledge Base: Access to a well-maintained knowledge base or FAQ system to quickly find solutions to common issues.

Communication Tools: Platforms like Microsoft Teams, Slack, and email for effective communication with users and team members.

 

Soft Skills

Communication: Strong verbal and written communication skills to clearly explain technical issues and solutions to non-technical users.

Customer Service: Patience, empathy, and a customer-focused attitude to handle user frustrations and provide a positive support experience.

Problem-Solving: Analytical skills to identify the root cause of issues and find effective solutions.

Time Management: Ability to prioritize tasks and manage time effectively to handle multiple support requests efficiently.

 

Certifications (Optional but Beneficial)

CompTIA A+: A certification that covers foundational IT skills and knowledge.

ITIL Foundation: Understanding of IT service management best practices.

Microsoft Certified: Modern Desktop Administrator Associate: Certification for managing and deploying Windows devices and client applications in an enterprise environment.

 

These skills and tools will help you provide effective first-level support and ensure smooth IT operations within a corporate environment. If you have any specific questions or need further details, feel free to ask!

 

Από τα παραπάνω, απαραίτητα θεωρώ τα Soft Skills, γιατί δυστυχώς δεν μαθαίνονται εύκολα (ειδικά εάν είσαι μεγαλύτερος σε ηλικία).

Για όλα τα υπόλοιπα,πιστεύω θα πρέπει να γνωρίζεις τουλάχιστον τα βασικά για να χωθείς σε θέση support/help desk, και το λέω γιατί αρκετοί δεν γνωρίζουν ούτε καν τι είναι το ticket.

Εάν πληροίς τα περισσότερα από τα παραπάνω, βρίσκεις δουλειά ακόμα και εξωτερικό(remote) με την προϋπόθεση φυσικά ότι η βασική γλώσσα τις εταιρίας είναι τα αγγλικά.

Επίσης αυτά ισχύουν σε γενικές γραμμές παντού, θέλω να πιστεύω πως και στην ελλάδα (τουλάχιστον για μεγάλες εταιρίες), αν πέφτω πολύ έξω, παρακαλώ διορθώστε με.

Επεξ/σία από Sugizo
Δημοσ.
Στις 13/2/2025 στις 1:42 ΜΜ, JakeKaufman είπε

ο μη-εχων εμπειρία που θέλει να δουλεύει 100% remote απλά αδικεί τον εαυτό του.

my 2 cents

Αν δε μπορεί όμως να πάει στο μέρος που είναι η δουλειά? 

Δημοσ.
2 hours ago, velociraptoras said:

Αν δε μπορεί όμως να πάει στο μέρος που είναι η δουλειά? 

θα πρέπει να κάνει μια άλλη δουλειά στο μέρος που μένει. 

δεν γίνεται να έχεις και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.

 

Δημοσ.
Στις 19/2/2025 στις 10:14 ΠΜ, velociraptoras είπε

Αν δε μπορεί όμως να πάει στο μέρος που είναι η δουλειά? 

Ας μετακομίσει. Το να μένεις βιδωμένος σε ένα μέρος ειδικά επαρχιακό είναι επιλογή του καθενός. Αν θες να μη φυγεις από την πόλη σου, την οικογένειά σου, τους φίλους, τις καφετέριες σου κλπ, πρέπει να συμβιβαστείς με μια άλλη δουλειά. Αν θες να κυνηγήσεις την καριέρα, θα πρέπει να μετακομίσεις σε ένα μέρος όπου υπάρχουν δουλειές στον κλάδο που θες. 

Επίσης ακόμα και να βρεις τη μια remote δουλειά, το να παραμένεις σε μέρος που δεν έχει τέτοιες θέσεις εργασίας είναι εις βάρος σου. 

  • Υστερείς σε δυνατότητες εξέλιξης, ειδικά αν θέλεις να προχωρήσεις σε management levels. 
  • Χάνεις τη δυνατότητα να χτίσεις κύκλο στον κλάδο σου, που μπορεί να σου προσφέρει μια νέα καλύτερη θέση εργασίας
  • Το να αλλάξεις δουλειά είναι πολύ δύσκολο.
  • Like 3
Δημοσ.
Στις 21/2/2025 στις 2:15 ΜΜ, ProponitisTouKanape είπε

Ας μετακομίσει. Το να μένεις βιδωμένος σε ένα μέρος ειδικά επαρχιακό είναι επιλογή του καθενός. Αν θες να μη φυγεις από την πόλη σου, την οικογένειά σου, τους φίλους, τις καφετέριες σου κλπ, πρέπει να συμβιβαστείς με μια άλλη δουλειά. Αν θες να κυνηγήσεις την καριέρα, θα πρέπει να μετακομίσεις σε ένα μέρος όπου υπάρχουν δουλειές στον κλάδο που θες. 

Επίσης ακόμα και να βρεις τη μια remote δουλειά, το να παραμένεις σε μέρος που δεν έχει τέτοιες θέσεις εργασίας είναι εις βάρος σου. 

  • Υστερείς σε δυνατότητες εξέλιξης, ειδικά αν θέλεις να προχωρήσεις σε management levels. 
  • Χάνεις τη δυνατότητα να χτίσεις κύκλο στον κλάδο σου, που μπορεί να σου προσφέρει μια νέα καλύτερη θέση εργασίας
  • Το να αλλάξεις δουλειά είναι πολύ δύσκολο.

Σωστά όσα λές δεν είναι όμως όλες οι περιπτώσεις ίδιες. Πως μετακομίζεις με οικογένεια? Αν είσαι μόνος βρίσκεις μια γκαρσονιέρα και μένεις, αν έχεις παιδιά που θα τα πας? Είναι πολλά τα έξοδα. Δε μιλάω για 20χρονα αλλά για ανθρώπους μιας ηλικίας που θέλουμε να αλλάξουμε επάγγελμα. Εσύ θα παρατούσες τα παιδιά σου για να πας σε ένα άλλο μέρος όπου για αρκετό καιρό θα παίρνεις λίγα χρήματα με σκοπό να εξελιχθείς ή θα τα επαιρνες μαζί και θα τα είχες νηστικά σε ένα ημιυπόγειο στην Κυψέλη? Για μένα πχ η τηλεργασία θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή, το ψάχνω δηλαδή ενω συνεχίζω να δουλευω ΙΤ και προσπαθώ να μαθαίνω πράγματα ωστε σε λίγα χρόνια που θα έχω τη δυνατότητα να μπορω να πάω αλλού για δουλειά (αν και πιο πιθανό το βρίσκω να πάω εξωτερικό κι όχι Αθήνα).

*Επίσης μην ξεχνάμε οτι υπάρχει και κόσμος με αναπηρίες και προβλήματα υγειας που δυσκολεύεται να εργαστεί δια ζώσης. 

Στις 19/2/2025 στις 12:31 ΜΜ, JakeKaufman είπε

θα πρέπει να κάνει μια άλλη δουλειά στο μέρος που μένει. 

δεν γίνεται να έχεις και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.

 

Γι αυτό του είπα να πάει Αθήνα/Θεσσαλονίκη. Λέει ότι μπορεί να μετακομίσει. Κάθε μέρα βρισκω αγγελίες για πληροφορική, το linkedin ειναι γεμάτο, αν ψάχνει μέσω οαεδ λογικό να μη βρίσκει. Μια φορά πριν κάτι αιώνες οταν ειχα γραφτει οαεδ μου βρηκαν δουλειά, πιτσιρίκα ήμουν, κι επεσα σε εναν 60ρη που ηθελε γκόμενα. Όταν τους είπα στον οαεδ οτι εκεί που με εστειλαν είχε άλλες προθέσεις κι όχι αναζήτηση υπαλλήλου μου είπαν ότι μόνο αυτός τους είχε ζητήσει προσωπικό. 

Δημοσ.
On 27/02/2025 at 15:25, velociraptoras said:

Σωστά όσα λές δεν είναι όμως όλες οι περιπτώσεις ίδιες. Πως μετακομίζεις με οικογένεια? Αν είσαι μόνος βρίσκεις μια γκαρσονιέρα και μένεις, αν έχεις παιδιά που θα τα πας? Είναι πολλά τα έξοδα. Δε μιλάω για 20χρονα αλλά για ανθρώπους μιας ηλικίας που θέλουμε να αλλάξουμε επάγγελμα. Εσύ θα παρατούσες τα παιδιά σου για να πας σε ένα άλλο μέρος όπου για αρκετό καιρό θα παίρνεις λίγα χρήματα με σκοπό να εξελιχθείς ή θα τα επαιρνες μαζί και θα τα είχες νηστικά σε ένα ημιυπόγειο στην Κυψέλη? Για μένα πχ η τηλεργασία θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή, το ψάχνω δηλαδή ενω συνεχίζω να δουλευω ΙΤ και προσπαθώ να μαθαίνω πράγματα ωστε σε λίγα χρόνια που θα έχω τη δυνατότητα να μπορω να πάω αλλού για δουλειά (αν και πιο πιθανό το βρίσκω να πάω εξωτερικό κι όχι Αθήνα).

*Επίσης μην ξεχνάμε οτι υπάρχει και κόσμος με αναπηρίες και προβλήματα υγειας που δυσκολεύεται να εργαστεί δια ζώσης. 

Απλά δεν γίνεται να αντιμετωπίσουμε την τηλεργασια σαν προνοιακή μέριμνα (χωρίς να θεσμοθετηθεί τουλάχιστον).

Η κάθε εταιρία κοιτάει πως να μεγιστοποιήσει το κέρδος της, αν θεωρεί ότι έχει έναν δυνατό υποψήφιο ο οποίος αν του δώσει 1500€ δεν θα έρθει στο γραφείο, αλλά θα δουλέψει για την εταιρία από το σπίτι και ο επόμενος υποψήφιος είναι σαφώς κατώτερος ποιοτικά αλλά με τα ίδια θα έρθει στο γραφείο, δεν νομίζω να μπει σε δίλημμα (εκτός αν αυτό διαταράσσει ισορροπίες). Απλά κάπως πρέπει να γίνεις ο 1ος (ή ο σχετικός 1ος τέλος πάντων). Και ως junior, είναι πολύ δύσκολο να είσαι. 

Bottom line: δεν έχει να κάνει με το τι θεωρούμε δίκαιο, σωστό ή βολικό. Το μοντέλο εργασίας καθορίζεται από θεμελιώδες αρχές της κάθε επιχείρησης. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...