Προς το περιεχόμενο

TOYOTA YARIS D4D 2013 1ο στάδιο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας έχω εδώ και ένα χρόνο ένα Τoyota Υaris d4d του 2013 1.4cc με 90 άλογα.

Σκέφτομαι να το ανεβάσω λίγο πχ (πρώτο στάδιο) διότι κατά την γνώμη πιστεύω ότι υστερεί στην απόκριση του γκαζιού.

Αν υπάρχει κάποιος κάτοχος να μας πει κάποια γνώμη.

Σας ευχαριστώ!

  • Haha 1
Δημοσ.

Όλα τα πετρέλαια με ένα πρόγραμμα ανεβάζουν αρκετά άλογα και έχουν καλύτερες επιδόσεις.

Για μένα αξίζει, αντίθετα σε βενζινοκίνητο δεν έχεις κανέναν ουσιαστικό κέρδος.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, bill999r είπε

 αντίθετα σε βενζινοκίνητο δεν έχεις κανέναν ουσιαστικό κέρδος.

Εννοείς βενζινοκίνητο, ατμοσφαιρικό μάλλον. 

😎

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bill999r είπε

Όλα τα πετρέλαια με ένα πρόγραμμα ανεβάζουν αρκετά άλογα και έχουν καλύτερες επιδόσεις.

Για μένα αξίζει, αντίθετα σε βενζινοκίνητο δεν έχεις κανέναν ουσιαστικό κέρδος.

Σε βενζινοκινητο τουρμπο εχεις και εκει ακριβως το ιδιο κερδος.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Σε βενζινοκινητο τουρμπο εχεις και εκει ακριβως το ιδιο κερδος.

Ναι , δεν το συζητώ. Αλλά το τούρμπο ήδη είναι 3ο στάδιο θεωρητικά.

Εδώ μιλάμε για πρώτο στάδιο πειραγματος.

Δηλαδή, ένα πρόγραμμα , μια εξάτμιση και κανέναν αυτοκόλλητο momo sparco στα φτερά :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, tutuyo είπε

Για τι αυξηση μιλαμε? 

Εξαρτάται πάντα από τον τύπο του κινητήρα.

Πχ χιλιαρι τρικυλινδρο δεν θα έχει το ίδιο upgrade με δίλιτρο VAG η με ένα GTR 😉

Επεξ/σία από AntonisKo
Δημοσ.
Στις 4/2/2025 στις 8:09 ΠΜ, tutuyo είπε

Για τι αυξηση μιλαμε? 

Ένα 20-25%. 

Στις 3/2/2025 στις 10:46 ΜΜ, bill999r είπε

Για μένα αξίζει, αντίθετα σε βενζινοκίνητο δεν έχεις κανέναν ουσιαστικό κέρδος.

Είναι λίγο ανάλογα το μοτέρ και τι άλλο έχεις κάνει. Με μόνο πρόγραμμα όντως δεν θα δεις πολλά πράγματα, κάπου στα 5-10% διαφορές. 

Άμα βάλεις μια καλή εισαγωγή και πιο ελεύθερη εξάτμιση (κοντά 1000 σύνολο μαζί με πρόγραμμα), μπορεί να σου δώσει 15-20% πάνω σε NA μοτέρ. Εκεί παίζει ρόλο και ο κυβισμός, στα μεγάλα έχω δει καλυτερα αποτελέσματα, ποσοστιαία πάντα  

  • Like 1
Δημοσ.

Πριν κάνεις οτιδήποτε κάνε έναν έλεγχο σε όλα τα περιφερειακά, θεωρώ ότι ο κινητήρας σου είναι σε πολύ καλή κατάσταση και δεν έχει μισό εκατομμύριο χλμ. Έτσι θα είσαι σίγουρος ότι δεν θα πάει κάτι στραβά όταν θα ανεβάσεις από 1.3-1.6 bar σε τουλάχιστον 2 την πιεση και όλα μαζί ζοριζονται. Σκοπός είναι να είναι σε όσο καλύτερη κατάσταση γίνεται το αυτοκίνητό σου πριν την βελτίωση, γιατί μια άσχετη αστοχία θα φέρει μεγάλα έξοδα.

Τουρμπίνα, Μπεκ, αντλίες υψηλής και χαμηλής, έλεγχος dpf (αν είναι σε καλή κατάσταση αλλαγή), Καθάρισμα πεταλούδας και EGR (κάπου διάβασα ότι βάζουν δοχείο και την απεμπλεκούν από τον κινητήρα), κάτι θα ξεχνάω δες το με τον μηχανικό σου.

Και τέλος αλλαγή λαδιών και νερών ψυγείου (αν δεν έχουν γίνει εντός του 2024). 

Αν ήθελα το κάτι παραπάνω θα κοιτούσα και για αλλαγή εξάτμισης. Απλώς τα 150-300 θα γίνουν 700-800.

Υ.Γ. Αν είσαι Αθήνα μπορούμε να σου προτείνουμε διάφορους για πρόγραμμα και σέρβις, κι εγώ κι άλλα παιδιά από εδώ μεσα.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, filarhos είπε

θα ανεβάσεις από 1.3-1.6 bar σε τουλάχιστον 2 την πιεση και όλα μαζί ζοριζονται

Δεν ανεβάζει κανένας πίεση, καύσιμο παραπάνω πετάνε απλώς. Άντε το πολύ πολύ να κρατάνε το overboost για παραπάνω χρόνο. 

8 λεπτά πριν, filarhos είπε

Καθάρισμα πεταλούδας

Tα diesel δεν εχουν πεταλουδα.

10 λεπτά πριν, filarhos είπε

Αν ήθελα το κάτι παραπάνω θα κοιτούσα και για αλλαγή εξάτμισης

Όσο το DPF είναι πάνω, η εξάτμιση θα δώσει ακριβώς 0 επιδόσεις και μόνο ήχο. 

Δημοσ.
6 hours ago, kostas_anes said:

Δεν ανεβάζει κανένας πίεση, καύσιμο παραπάνω πετάνε απλώς. Άντε το πολύ πολύ να κρατάνε το overboost για παραπάνω χρόνο. 

Tα diesel δεν εχουν πεταλουδα.

Όσο το DPF είναι πάνω, η εξάτμιση θα δώσει ακριβώς 0 επιδόσεις και μόνο ήχο. 

Σε punto πετρέλαιο θυμάμαι ότι ανεβάζουν. Από απλή αναζήτηση βρήκα αυτό, δεν πέτυχα τις τιμές βέβαια.

Αν θυμάμαι καλά έχουν πεταλούδα αλλά λειτουργεί με άλλο τρόπο, όπως και να έχει καθάρισμα της εισαγωγής κακό δεν κάνει.

Υπάρχουν και dpf νόμιμα όπου είναι πιο μεγάλης διατομής όπου ελευθερώνει την εξάτμιση.

 

Υ.Γ. Οι γνώσεις μου περιορίζονται στα μοντέλα της FIAT όπου είχα ψάξει για τον 1,3 και τον 1,6 πριν αρκετά χρόνια, μπορεί σε άλλους κινητήρες να ισχύει κάτι άλλο.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, kostas_anes είπε

Δεν ανεβάζει κανένας πίεση, καύσιμο παραπάνω πετάνε απλώς. Άντε το πολύ πολύ να κρατάνε το overboost για παραπάνω χρόνο. 

Tα diesel δεν εχουν πεταλουδα.

Όσο το DPF είναι πάνω, η εξάτμιση θα δώσει ακριβώς 0 επιδόσεις και μόνο ήχο. 

αρκετά diesel έχουν πεταλούδα. όχι όμως για τον ίδιο λόγο που έχουν οι βενζίνες

αν ο κινητήρας που λέμε είναι σαν αυτόν η πεταλούδα είναι αυτή μετά το u που κάνει εκεί στην μέση.

toyota-1nd-tv.jpg.webp

 

και χρειάζεσαι και αέρα παραπάνω για να κάψεις το περισσότερο καύσιμο, δεν είναι τόσο φτωχό όσο φαντάζεσαι στην μέγιστη ισχύ/ροπή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

yaris d4d 

με 400ευρουλακια . 

  Εργοστασιακή Βελτιωμένη Άυξηση
Ιπποδύναμη 90 hp 115 hp
+25 hp
Ροπή 190 Nm 250 Nm
+60 Nm
Επεξ/σία από futureshock

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...