Dinos1973 Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες 43 minutes ago, pentraks said: Για model S δεν έχω άποψη, αλλά αν το κίνητρο σου είναι το δωρεάν supercharging, φοβάμαι πως δεν είναι απόλυτα σωστό: Α. Διότι δεν υπάρχουν τόσοι φορτιστές για να το αξιοποιήσεις, εκτός αν είσαι κάθε 2 μέρες Αθήνα - Θεσσαλονίκη οπότε εκεί έχει νόημα ή αν μένεις δίπλα στους SC. Β Διότι το κόστος φόρτισης σπίτι/εργασία είναι πολύ μικρό σε σχέση με καύσιμα οπότε πάλι κερδισμένος είσαι ακόμα και χωρίς δωρεάν. Όσο αφορά την σύγκριση με το corolla, απο που να το πιάσεις? επιδόσεις? ΑΣΦΑΛΕΙΑ παθητική και ενεργητική? one pedal drive?, απλό λιτό και φουτουριστικό σαλόνι ?, φωτιστικά σώματα matrix, εξοπλισμός? κορυφαίο ηχητικό σύστημα, αθόρυβη -σχεδόν κύλιση, infotainment εκτός συναγωνισμού?, ΜΗΔΕΝΙΚΟ service, η λίστα ατέλειωτη... απλα ένα test drive κάνεις και σχηματίζεις δική σου άποψη ΚΑΙ για την ποιότητα κατασκευής. Ασφάλεια μεικτή κοντά στα 1000€ ετησίως και δεν έχεις κανένα άλλο έξοδο πλην φορτίσεις (550-650€/12.000km). Service: μόνο ένα φίλτρο καμπίνας... όποτε το χρειαστεί ( το αλλάζεις και μόνος σου αν θες) και κάθε 10.000km τούμπα τα λάστιχα. Οχι δε χρειάζεσαι να αλλάξεις τακάκια η δισκόπλακες, το όχημα φρενάρει 95% με τον ηλεκτροκινητήρα δεν φθείρονται. Τα περισσότερα ισχύουν και για άλλα EV δεν είναι αναγκαστικό να πάρει κάποιος tesla. Drawback: To service αν είσαι επαρχία (δε το χρειάζεσαι μεν, απλα αν γίνει στραβή έχεις διαδικασία), Κάποια ανταλλακτικά αργούν (εντάξει αυτό ισχύει για όλα τα οχήματα πλέον) Εάν είναι όπως τα γράφεις γιατί η εταιρίες ενοικίασης στις ΗΠΑ τα ξεφορτώνονται?
pentraks Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Εάν είναι όπως τα γράφεις γιατί η εταιρίες ενοικίασης στις ΗΠΑ τα ξεφορτώνονται? Άποψη μου, οι εταιρίες ενοικίασης, βασικά η hertz, δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα, κοιτά το κέρδος. Επένδυσε too soon σε μεγάλο στόλο ενώ ακόμα ο κόσμος δε τα προτιμά (ακριβή χρέωση, άγνωστη η χρήση τους, range anxiety κλπ"). Η ιδιωτική χρήση είναι διαφορετική... Επεξ/σία πριν από 8 ώρες από pentraks 1
Dinos1973 Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 27 minutes ago, pentraks said: Άποψη μου, οι εταιρίες ενοικίασης, βασικά η hertz, δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα, κοιτά το κέρδος. Επένδυσε too soon σε μεγάλο στόλο ενώ ακόμα ο κόσμος δε τα προτιμά (ακριβή χρέωση, άγνωστη η χρήση τους, range anxiety κλπ"). Η ιδιωτική χρήση είναι διαφορετική... Δηλαδή όλα αυτά που πρέπει να έχει υπόψη του ο αγοραστής και όχι να ακούει τα ευχολόγια χρηστών που ποτέ δεν θα πουν κακή κουβέντα που θα απαξιώνει την αγορά τους και θα μειώνει την μεταπωλητική αξία…. Η ιδιωτική χρήση είναι ακριβώς ίδια, με μεγάλες υποχωρήσεις από τους ιδιοκτήτες που βέβαια όπως έγραψα και παραπάνω δεν θα απαξιώσουν την αγορά τους με αρνητικά σχόλια! Οι επιχειρήσεις λειτουργούν πολύ διαφορετικά και όχι με την ψυχολογία που έχεις ένας ιδιώτης για την επένδυση του! 1
Jiakometi Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 1 λεπτό πριν, Dinos1973 είπε δεν θα πουν κακή κουβέντα που θα απαξιώνει την αγορά τους και θα μειώνει την μεταπωλητική αξία…. Μήπως αυτό ισχύει και (για να μην πω κυρίως) για αυτά με ICE ?
JimGer Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 1 hour ago, pentraks said: Για model S δεν έχω άποψη, αλλά αν το κίνητρο σου είναι το δωρεάν supercharging, φοβάμαι πως δεν είναι απόλυτα σωστό: Α. Διότι δεν υπάρχουν τόσοι φορτιστές για να το αξιοποιήσεις, εκτός αν είσαι κάθε 2 μέρες Αθήνα - Θεσσαλονίκη οπότε εκεί έχει νόημα ή αν μένεις δίπλα στους SC. Β Διότι το κόστος φόρτισης σπίτι/εργασία είναι πολύ μικρό σε σχέση με καύσιμα οπότε πάλι κερδισμένος είσαι ακόμα και χωρίς δωρεάν. Όσο αφορά την σύγκριση με το corolla, απο που να το πιάσεις? επιδόσεις? ΑΣΦΑΛΕΙΑ παθητική και ενεργητική? one pedal drive?, απλό λιτό και φουτουριστικό σαλόνι ?, φωτιστικά σώματα matrix, εξοπλισμός? κορυφαίο ηχητικό σύστημα, αθόρυβη -σχεδόν κύλιση, infotainment εκτός συναγωνισμού?, ΜΗΔΕΝΙΚΟ service, η λίστα ατέλειωτη... απλα ένα test drive κάνεις και σχηματίζεις δική σου άποψη ΚΑΙ για την ποιότητα κατασκευής. Ασφάλεια μεικτή κοντά στα 1000€ ετησίως και δεν έχεις κανένα άλλο έξοδο πλην φορτίσεις (550-650€/12.000km). Service: μόνο ένα φίλτρο καμπίνας... όποτε το χρειαστεί ( το αλλάζεις και μόνος σου αν θες) και κάθε 10.000km τούμπα τα λάστιχα. Οχι δε χρειάζεσαι να αλλάξεις τακάκια η δισκόπλακες, το όχημα φρενάρει 95% με τον ηλεκτροκινητήρα δεν φθείρονται. Τα περισσότερα ισχύουν και για άλλα EV δεν είναι αναγκαστικό να πάρει κάποιος tesla. Drawback: To service αν είσαι επαρχία (δε το χρειάζεσαι μεν, απλα αν γίνει στραβή έχεις διαδικασία), Κάποια ανταλλακτικά αργούν (εντάξει αυτό ισχύει για όλα τα οχήματα πλέον) Συγκεκριμένα εγώ είμαι UK απλά με αμάξια δεν πολυέχω επαφή. Ξέρω μόνο να τα οδηγάω. Θα ήθελα να παραμείνει έτσι γενικά. Απλά σκέφτομαι να makes financial sense να αγόραζα τώρα ή στο μέλλον ένα. Θεωρητικό επίπεδο. Στην Αγγλία οι ασφάλειες είναι αρκετά ακριβές συνήθως. Απλά με τα Tesla βάζει χέρι μόνο η αντιπροσωπία και από ότι ξέρω είναι πανάκριβα εκεί. Επειδή φάνηκε να σε ενδιαφέρουν απλά ρώτησα....
Dinos1973 Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 3 minutes ago, Jiakometi said: Μήπως αυτό ισχύει και (για να μην πω κυρίως) για αυτά με ICE ? Για όλους τους ιδιώτες! Κανένας δεν έχει γράψει την πάτησα! 1 minute ago, JimGer said: Συγκεκριμένα εγώ είμαι UK απλά με αμάξια δεν πολυέχω επαφή. Ξέρω μόνο να τα οδηγάω. Θα ήθελα να παραμείνει έτσι γενικά. Απλά σκέφτομαι να makes financial sense να αγόραζα τώρα ή στο μέλλον ένα. Θεωρητικό επίπεδο. Στην Αγγλία οι ασφάλειες είναι αρκετά ακριβές συνήθως. Απλά με τα Tesla βάζει χέρι μόνο η αντιπροσωπία και από ότι ξέρω είναι πανάκριβα εκεί. Επειδή φάνηκε να σε ενδιαφέρουν απλά ρώτησα.... Μόνο χρονομίσθωση!
Ntinaras Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 1 ώρα πριν, Mhlogiatros είπε Ti να λέει οι μισοί αμερικαν μακακες έχουν βαλει δεύτερη υποθήκη το σπίτι τους για να έχουν prestige . Όλα καλα Εννοεις αυτα που καναν οι Ελληνες της δεκαετια του 90 και 00 και αγοραζαν Rx8, s2000, slk και gallardo, και ξαφνικα ολα αυτα εξαφανιστηκαν απο τους δρομους το 2011. Τωρα μονο yaris hybrid για καινουριο. 57 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Εάν είναι όπως τα γράφεις γιατί η εταιρίες ενοικίασης στις ΗΠΑ τα ξεφορτώνονται? Γιατι οταν καποιος παει να νοικιασει για 3-4 μερες ενα αυτοκινητο για να κανει διακοπες, δε θελει να κατσει να φαει 1-2 μερες διαβαζοντας το manual για το πως να το λειτουργησει. Οποτε προτιμαει να νοικιασει κατι που θα το παρει και απλα θα φυγει. Οταν ομως αγοραζεις κατι που θα το κρατησεις, δεν σε νοιαζει να φας 1-2 μερες διαβαζοντας και μαθαινοντας το οχημα. 2
anonymous999 Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 1 hour ago, pentraks said: Άποψη μου, οι εταιρίες ενοικίασης, βασικά η hertz, δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα, κοιτά το κέρδος. Επένδυσε too soon σε μεγάλο στόλο ενώ ακόμα ο κόσμος δε τα προτιμά (ακριβή χρέωση, άγνωστη η χρήση τους, range anxiety κλπ"). Η ιδιωτική χρήση είναι διαφορετική... Η Hertz την πάτησε ότι γιατί επένδυσε σε ηλεκτρικά, αλλά σε Τέσλα. Όταν κάποτε το σκεφτόμουν, μόλις κατάλαβα ότι χρειάζεται να δω βιντεάκια στο YouTube για να βγάλω φλας ή να ανοίξω την πόρτα, σταμάτησα πολύ γρήγορα να το σκέφτομαι. Δηλαδή πραγματικά στη Hertz δεν βρέθηκε ένας να τους πει ότι στο νοικιαρικο θέλεις να μπεις μέσα και να φύγεις, αντί να ψαχνεσαι με το manual?
Dinos1973 Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 27 minutes ago, Ntinaras said: Εννοεις αυτα που καναν οι Ελληνες της δεκαετια του 90 και 00 και αγοραζαν Rx8, s2000, slk και gallardo, και ξαφνικα ολα αυτα εξαφανιστηκαν απο τους δρομους το 2011. Τωρα μονο yaris hybrid για καινουριο. Γιατι οταν καποιος παει να νοικιασει για 3-4 μερες ενα αυτοκινητο για να κανει διακοπες, δε θελει να κατσει να φαει 1-2 μερες διαβαζοντας το manual για το πως να το λειτουργησει. Οποτε προτιμαει να νοικιασει κατι που θα το παρει και απλα θα φυγει. Οταν ομως αγοραζεις κατι που θα το κρατησεις, δεν σε νοιαζει να φας 1-2 μερες διαβαζοντας και μαθαινοντας το οχημα. Αυτό ισχύει για όλα τα οχήματα που θα νοικιάσεις! Στα επαγγελματικά ταξίδια στην Ευρώπη πάντα ξοδεύω ένα τέταρτο στο πάρκινγκ πριν φύγω για να καταλάβω τι κάνει τι! Και να συνδέσω το κινητό με το σύστημα του οχήματος. Οπότε αυτό που γράφεις απορρίπτεται στην πράξη! Εάν βέβαια οι ενοικιαστές είναι και κάτοχοι του συγκεκριμένου οχήματος τότε ο χρόνος προσαρμογής μειώνεται! 1
Mhlogiatros Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες (επεξεργασμένο) Βεβαια να συνδέεται το κινητό είναι πολύ βασικό . First world problems ..... Εγώ θα κοίταζα άλλα πραματα για να μη μου πιάσουν το πισινο μετα . Ντεπόζιτο / ενέργεια αν είναι χτυπημένο , λάστιχα - εκτός και αν δε πατει στο δρόμο ε ; Επεξ/σία πριν από 6 ώρες από Mhlogiatros
Ntinaras Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 24 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Αυτό ισχύει για όλα τα οχήματα που θα νοικιάσεις! Στα επαγγελματικά ταξίδια στην Ευρώπη πάντα ξοδεύω ένα τέταρτο στο πάρκινγκ πριν φύγω για να καταλάβω τι κάνει τι! Και να συνδέσω το κινητό με το σύστημα του οχήματος. Οπότε αυτό που γράφεις απορρίπτεται στην πράξη! Εάν βέβαια οι ενοικιαστές είναι και κάτοχοι του συγκεκριμένου οχήματος τότε ο χρόνος προσαρμογής μειώνεται! Αλλο το να συνδεσεις το ΒΤ και αλλο να οδηγησεις κατι που θελει φορτιση ενω το προηγουμενο εκαιγε βενζινη. Κι εγω αν πηγαινα διακοπες και νοικιαζα ενα αμαξι, σιγουρα δεν θα επαιρνα ηλεκτρικο. Εκτος κι αν πηγαινα california.
nitroc Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες Αφού το αφεντικό όλη μέρα παίζει Path of Exile 2 , 97lvl έφτασε ; 1
Dinos1973 Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες Just now, Ntinaras said: Αλλο το να συνδεσεις το ΒΤ και αλλο να οδηγησεις κατι που θελει φορτιση ενω το προηγουμενο εκαιγε βενζινη. Κι εγω αν πηγαινα διακοπες και νοικιαζα ενα αμαξι, σιγουρα δεν θα επαιρνα ηλεκτρικο. Εκτος κι αν πηγαινα california. Η εταιρεία ενοικίασης απευθύνεται σε χρήστες ηλεκτρικών! Δεν εγκατέλειψε τα ηλεκτρικά λόγω χαμηλής ζήτησης αλλά λόγο υψηλού κόστους επισκευών και συντήρησης όπως ανέφερε στην ανακοίνωση τις! Οπότε το σχόλιο σας δεν ευσταθεί!
pentraks Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες 38 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Η εταιρεία ενοικίασης απευθύνεται σε χρήστες ηλεκτρικών! Δεν εγκατέλειψε τα ηλεκτρικά λόγω χαμηλής ζήτησης αλλά λόγο υψηλού κόστους επισκευών και συντήρησης όπως ανέφερε στην ανακοίνωση τις! Οπότε το σχόλιο σας δεν ευσταθεί! 1 ώρα πριν, anonymous999 είπε Η Hertz την πάτησε ότι γιατί επένδυσε σε ηλεκτρικά, αλλά σε Τέσλα. Όταν κάποτε το σκεφτόμουν, μόλις κατάλαβα ότι χρειάζεται να δω βιντεάκια στο YouTube για να βγάλω φλας ή να ανοίξω την πόρτα, σταμάτησα πολύ γρήγορα να το σκέφτομαι. Δηλαδή πραγματικά στη Hertz δεν βρέθηκε ένας να τους πει ότι στο νοικιαρικο θέλεις να μπεις μέσα και να φύγεις, αντί να ψαχνεσαι με το manual? Mην γράφετε ανακρίβειες H Hertz δεν εγκατέλειψε τα EV και ειδικά τα tesla. Απλα μείωσε τον ρυθμό εξηλεκτρισμού της για να έχει λιγότερη χασούρα απο την μη ζήτηση (αναφέρθηκαν οι λόγοι) και υψηλοτέρα κόστη επισκευής αφού... κανείς δε προσέχει τα νοικιάρικα. Δεν ήταν μόνο τα tesla που άλλαξε τα deal αλλά κι άλλα.... https://www.reuters.com/business/autos-transportation/hertz-sell-about-20000-evs-us-fleet-2024-01-11/ και στην τελική, γιατί μας ενδιαφέρει τι κάνει μια εταιρεία ενοικίασης αυτοκίνητων που έχει άλλο σκοπό χρήσης των οχημάτων? PS αυτές οι ειδήσεις παίζουν καιρό τώρα με διαφορετικά νούμερα και τίτλους, οτι ξεπουλάει πχ 8.500€ τα m3. ακόμα ψάχνουμε τα link να αγοράσουμε κι εμείς κανένα ευκαιρία. Αλλά ότι λέει musk, tesla και spaceX δίνει κλικ και κάποιοι βγάζουν μεροκάματο στην άγνοια άλλων. PS2. τώρα για την πτώση κερδών αναμένατε στο ακουστικό σας, τώρα που βγήκε το juniper ήδη σπάσανε τα ρεκόρ οι προ παραγγελίες, αλλά ας περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα για ασφαλή συμπεράσματα.
Dinos1973 Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες 23 minutes ago, pentraks said: Mην γράφετε ανακρίβειες H Hertz δεν εγκατέλειψε τα EV και ειδικά τα tesla. Απλα μείωσε τον ρυθμό εξηλεκτρισμού της για να έχει λιγότερη χασούρα απο την μη ζήτηση (αναφέρθηκαν οι λόγοι) και υψηλοτέρα κόστη επισκευής αφού... κανείς δε προσέχει τα νοικιάρικα. Δεν ήταν μόνο τα tesla που άλλαξε τα deal αλλά κι άλλα.... https://www.reuters.com/business/autos-transportation/hertz-sell-about-20000-evs-us-fleet-2024-01-11/ και στην τελική, γιατί μας ενδιαφέρει τι κάνει μια εταιρεία ενοικίασης αυτοκίνητων που έχει άλλο σκοπό χρήσης των οχημάτων? PS αυτές οι ειδήσεις παίζουν καιρό τώρα με διαφορετικά νούμερα και τίτλους, οτι ξεπουλάει πχ 8.500€ τα m3. ακόμα ψάχνουμε τα link να αγοράσουμε κι εμείς κανένα ευκαιρία. Αλλά ότι λέει musk, tesla και spaceX δίνει κλικ και κάποιοι βγάζουν μεροκάματο στην άγνοια άλλων. PS2. τώρα για την πτώση κερδών αναμένατε στο ακουστικό σας, τώρα που βγήκε το juniper ήδη σπάσανε τα ρεκόρ οι προ παραγγελίες, αλλά ας περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα για ασφαλή συμπεράσματα. Όσο υπάρχει επιδοτήση θα υπάρχουν και πωλήσεις όταν σταματήσουν τις επιδοτήσεις τότε παπαλα!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα