Mhlogiatros Δημοσ. Σάββατο στις 04:01 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:01 μμ Mαλιστα το διαβάσαμε και αυτό . Δύσκολα τα πραματα για τους εμπόρους η Ευρώπη ακολουθεί το αμερικα απλα με κανα χρόνο καθυστέρηση
Dinos1973 Δημοσ. Σάββατο στις 04:23 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:23 μμ 33 minutes ago, pentraks said: Δεν υπάρχουν παντού επιδοτήσεις έτσι κι αλλιώς. Μια χαρά αγοράζει ο κόσμος, μη κοιτάς εδώ στην ψωροκώσταινα. Όταν είσαι σε περίοδο όμως που τρέχουν γιατί να μην επωφεληθείς όταν βλέπεις τα προγράμματα και ανοιγοκλείνουν διαρκώς; Περιμένεις απλά την ευκαιρία! Δεν είναι ένδειξη η επιδότηση για το αν θέλει κάποιος ev.... Όταν μειώθηκαν στη Γερμανία έπεσαν η πωλήσεις. Διαβάστε λίγο βοηθάει
Ntinaras Δημοσ. Σάββατο στις 04:34 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:34 μμ 1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε Όσο υπάρχει επιδοτήση θα υπάρχουν και πωλήσεις όταν σταματήσουν τις επιδοτήσεις τότε παπαλα! Αρα καλα κανουν και εχουν επιδοτησεις και καλα θα κανουν να τις συνεχισουν.
anonymous999 Δημοσ. Σάββατο στις 05:31 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:31 μμ 2 hours ago, pentraks said: Mην γράφετε ανακρίβειες H Hertz δεν εγκατέλειψε τα EV και ειδικά τα tesla. Απλα μείωσε τον ρυθμό εξηλεκτρισμού της για να έχει λιγότερη χασούρα απο την μη ζήτηση (αναφέρθηκαν οι λόγοι) και υψηλοτέρα κόστη επισκευής αφού... κανείς δε προσέχει τα νοικιάρικα. Δεν ήταν μόνο τα tesla που άλλαξε τα deal αλλά κι άλλα.... https://www.reuters.com/business/autos-transportation/hertz-sell-about-20000-evs-us-fleet-2024-01-11/ και στην τελική, γιατί μας ενδιαφέρει τι κάνει μια εταιρεία ενοικίασης αυτοκίνητων που έχει άλλο σκοπό χρήσης των οχημάτων? PS αυτές οι ειδήσεις παίζουν καιρό τώρα με διαφορετικά νούμερα και τίτλους, οτι ξεπουλάει πχ 8.500€ τα m3. ακόμα ψάχνουμε τα link να αγοράσουμε κι εμείς κανένα ευκαιρία. Αλλά ότι λέει musk, tesla και spaceX δίνει κλικ και κάποιοι βγάζουν μεροκάματο στην άγνοια άλλων. PS2. τώρα για την πτώση κερδών αναμένατε στο ακουστικό σας, τώρα που βγήκε το juniper ήδη σπάσανε τα ρεκόρ οι προ παραγγελίες, αλλά ας περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα για ασφαλή συμπεράσματα. Ποια είναι η ανακρίβεια; Που λέει στο άρθρο που παρεθεσες τους λόγους της μη ζήτησης, που οδήγησαν στο να "μειώνει το ρυθμο εξηλεκτρισμού της" (corporate speak, ξεπούλημα των Τέσλα το λένε στα χωριά)? Δε θα πω καν για το reddit, όπου έγινε χαμός και δεκάδες κόσμος λέει αυτό ακριβώς που είπα (και αισθάνθηκα κι εγώ). Σε άρθρο του Forbes ιδού μια από τις συμβουλές για να αυξηθεί η ζήτηση ενοικιαζόμενων Τέσλα: "Work with Tesla and car OEMs to provide videos and other help just for renters with different experience level." Ρε δεν πάνε να δούνε αν έρχομαι, που θα περάσω τηλεκπαίδευση πριν νοικιάσω αμάξι επειδή ο άλλος δεν θέλει να έχει χερούλια στις πόρτες; Ας λούζονται τις επιλογές τους.
betkarh Δημοσ. Σάββατο στις 06:40 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:40 μμ (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, pentraks είπε Ποιο budget 70k με 100K Μιλάς? για ποιες αξιοπρεπείς εκδόσεις? μόνο χρώμα διαλέγεις! Με 35k έχεις γρηγορότερο απο το 95% των οχημάτων που κυκλοφορούν εκεί έξω, ασφαλέστερο όσο δε φαντάζεσαι, οικονομικό και χωρίς να είναι Luxury, είναι ποιοτικά εφάμιλλο με όχημα 2πλασιας τιμής. Τριγμοί και λοιπά όμορφα των κατασκευών προ ετών ΔΕΝ υπάρχουν πια. Ένα m3 κοστίζει με την επιδότηση λιγότερο απο ένα Toyota corolla hybrid με full extra και μεταξύ τους ως οχήματα το χάος. Ακόμα και χωρίς επιδότηση έχεις βγάλει τα 5k διαφορά που έχουν σε ενάμιση χρόνο απο καύσιμα/βόλτες για.... service και τέλη. Επεξ/σία Σάββατο στις 07:38 μμ από betkarh
d4mage Δημοσ. Σάββατο στις 07:36 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 07:36 μμ 7 ώρες πριν, pentraks είπε άσε τους χρήστες να ξέρουν καλυτέρα απο εσένα που απλα "το βλέπεις"... Έχει πλακα πάντως, αν απομονώσεις έναν θερμικό κινητήρα που η φασαρία του σκεπάζει σχεδόν όλους τους τριγμούς θα κατανοήσεις πόσο κουδουνίστρες είναι όλα τα υπόλοιπα.... τα ζούμε χρόνια τώρα. Έχεις δει οδηγό BMW? οδηγό φτιαγμένου σαξοραλου μήπως? 1. απο που προκύπτει αυτό? Επίσης αδιάφορο αν τελειώνει το πετρέλαιο η όχι. Αν κάποιοι θέλουν να δίνουν 3000€ ετησίως για βενζίνη ενώ θα μπορούσαν να δίνουν 600€ επιλογή τους και πρόβλημά τους. Τα υπόλοιπα ασχολίαστα Με συγχωρείς, μου λες να μην έχω άποψη; Ο υποψήφιος αγοραστής τι κρίνει δηλαδή; Η πρώτη επαφή στις εκθέσεις αυτοκινήτων τι είναι; Το test drive; Εάν ακούς τους τριγμούς σε ένα αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα σκέψου τι γίνεται στο ηλεκτρικό που δεν έχει τίποτα! Δεν είπα κάπου ότι όσοι οδηγούν TESLA είναι κάγκουρες, είπα πως νομίζουν πως οδηγούν κάτι premium. Νομίζω ήμουν απόλυτα ξεκάθαρος. Επειδή δεν κατάλαβες ούτε στο ελάχιστο την αναφορά μου στην εξόρυξη του πετρελαίου ενώ έφερα και παραδείγματα πως η αγορά δεν δείχνει πως ο θερμικός τελειώνει, δεν θα σου εξηγήσω παραπάνω επειδή πάλι δεν θα καταλάβεις. Από που προκύπτουν τα 3000€ σε καύσιμα και 600€ σε ρεύμα; Εσύ που έχεις ηλεκτρικό και ξέρεις σε αντίθεση με εμένα που απλά τα βλέπω γιατί δεν μας αναφέρεις πόσο ρεύμα καις, πόσο χρόνο ξοδεύεις και πόσα προβλήματα ΘΑ σου βγάλει το αυτοκίνητο επειδή κάποια στιγμή θα βγάλει η μπαταρία και τότε το κόστος συντήρησης θα ανέβει πολύ. Αλήθεια τι μεταχειρισμένο ανταλλακτικό θα μπορέσεις να βάλεις; Διότι εγώ μπορώ να σου αναλύσω το κόστος των καυσίμων του αυτοκινήτου μου, τη συντήρηση και τι θα μου κόστιζε το οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα. Εσύ μπορείς να μας πεις τι κοστίζει εκτός από το ρεύμα που καις, το υγρό τζαμιών για το παρμπρίζ, ένα φίλτρο καμπίνας, υαλοκαθαριστήρες και τα λάστιχα; Γιατί κι εγώ εάν πάρω ένα αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα καινούργιο θα έχω εγγύηση. Μετά όμως; Ανάλογα με το αμάξι πληρώνεις και για ανταλλακτικά. Συνεργεία υπάρχουν τόσο στις αντιπροσωπείες, τα εξουσιοδοτημένα και αυτά στην κάθε γειτονιά. Μπορείς να πάρεις μεταχειρισμένα, μπορείς ΟΕΜ, μπορείς πολλά και να μάθεις πολλά για πόσο θα σου κοστίσει κάτι. Ένα TESLA που το κάνεις σέρβις στη Βόρεια Ελλάδα; Σε ρωτάω γιατί ο άλλος για έναν ήχο στον μπροστά τροχό έπρεπε να πάει το TESLA SERVICE στην Αθήνα.
Mhlogiatros Δημοσ. Σάββατο στις 08:01 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:01 μμ (επεξεργασμένο) Με leasing η rental τα έχουν πανάθεμα και αν νιώθουν τι τους λες ..... Βλέπω εδώ να τα μοστραρουν και να δούμε τι θα τα κάνουν σε λίγα χρόνια . Επεξ/σία Σάββατο στις 08:13 μμ από Mhlogiatros
pentraks Δημοσ. Σάββατο στις 08:24 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:24 μμ Μια χαρα αποψη μπορείς να έχεις για οτιδήποτε, τεκμηριωμενη όμως απο μια επίσκεψη επέτρεψε μου να αμφιβάλλω σε σχέση με άλλους που το ζουν καθημερινά. 60€ βάζω στο θερμικό κάθε εβδομάδα. 12€ στο ev, ιδια χλμ. Do the math τα ειπα και πριν δε τα έβγαλα από το μυαλό μου. Τριγμοί στο ev μηδέν. Ισως είμαι τυχερός. Σε οποιοδήποτε όχημα μπορεί να συμβεί ομως αυτό. Σπάνια είναι κάτι που δε μαζεύει πάντως. Το ice με τόσα εξαρτήματα που θέλει για να δουλέψει λογικο είναι να θες ένα σωρό συνεργεία, μεταχειρισμένα, ανταλλακτικά και όλα τα σχετικά, μια βιομηχανία κέρδους που συντηρούμε χρόνια τωρα ολοι μας. Με το ev μόνο τον λαστιχά έχω συναντήσει εδω και 20 μήνες. Αν χρειαστεί κάτι το service θα ερθει εκει που είμαι. (Αττική). Τα περί μπαταριας τα αφήνω στην ακρη, αλλάξα κινητήρα στο θερμικό στα 160k km γιατί ο Mitsubishi ξεμείνε απο... λαδάκι. Ποιος αγοραζει θερμικό και ρωτάει άμα τινάξει τα πέταλα ο κινητηρας πόσο θα κοστίσει? Κι όμως.. από τότε με ευλαβεια το λάδι και κραταει ακόμα. Υπάρχουν ήδη δεκαετίας ev tesla και συνεχίζουν απροβληματιστα με παλιοτερης τεχνολογίας στοιχεία. Ειπαμε το service tesla ποναει εκτος πρωτευουσας αλλά γίνεται. Δεν εχεις την νοοτροπια του θερμικου που το τρεχεις ολη την ωρα. Αν έχεις το σύνδρομο του θερμικού συνεργειά μπορείς να πας σε παραδοσιακή μάρκα λοιπόν με συνεργεία παντού. Problem solved. Ο καθενας κρίνει και πράττει αναλογα. Δεν υπάρχει σωστο ή λάθος, απλά εχω κουραστεί να διαβάζω ανακρίβειες (γενικά μιλάω μη το παρεις προσωπικά) αοριστολογιες και φοβίες γενικά για τα ev και φυσικα για τα tesla.
ntopas Δημοσ. Σάββατο στις 10:34 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:34 μμ 1 ώρα πριν, pentraks είπε Μια χαρα αποψη μπορείς να έχεις για οτιδήποτε, τεκμηριωμενη όμως απο μια επίσκεψη επέτρεψε μου να αμφιβάλλω σε σχέση με άλλους που το ζουν καθημερινά. 60€ βάζω στο θερμικό κάθε εβδομάδα. 12€ στο ev, ιδια χλμ. Do the math τα ειπα και πριν δε τα έβγαλα από το μυαλό μου. Τριγμοί στο ev μηδέν. Ισως είμαι τυχερός. Σε οποιοδήποτε όχημα μπορεί να συμβεί ομως αυτό. Σπάνια είναι κάτι που δε μαζεύει πάντως. Το ice με τόσα εξαρτήματα που θέλει για να δουλέψει λογικο είναι να θες ένα σωρό συνεργεία, μεταχειρισμένα, ανταλλακτικά και όλα τα σχετικά, μια βιομηχανία κέρδους που συντηρούμε χρόνια τωρα ολοι μας. Με το ev μόνο τον λαστιχά έχω συναντήσει εδω και 20 μήνες. Αν χρειαστεί κάτι το service θα ερθει εκει που είμαι. (Αττική). Τα περί μπαταριας τα αφήνω στην ακρη, αλλάξα κινητήρα στο θερμικό στα 160k km γιατί ο Mitsubishi ξεμείνε απο... λαδάκι. Ποιος αγοραζει θερμικό και ρωτάει άμα τινάξει τα πέταλα ο κινητηρας πόσο θα κοστίσει? Κι όμως.. από τότε με ευλαβεια το λάδι και κραταει ακόμα. Υπάρχουν ήδη δεκαετίας ev tesla και συνεχίζουν απροβληματιστα με παλιοτερης τεχνολογίας στοιχεία. Ειπαμε το service tesla ποναει εκτος πρωτευουσας αλλά γίνεται. Δεν εχεις την νοοτροπια του θερμικου που το τρεχεις ολη την ωρα. Αν έχεις το σύνδρομο του θερμικού συνεργειά μπορείς να πας σε παραδοσιακή μάρκα λοιπόν με συνεργεία παντού. Problem solved. Ο καθενας κρίνει και πράττει αναλογα. Δεν υπάρχει σωστο ή λάθος, απλά εχω κουραστεί να διαβάζω ανακρίβειες (γενικά μιλάω μη το παρεις προσωπικά) αοριστολογιες και φοβίες γενικά για τα ev και φυσικα για τα tesla. καλύτερα ένα παλιό Honda (από 2007 και πίσω) ή ένα παλιό Toyota, βενζίνη αν δε κάνεις πολλά χλμ για να μην κινδυνεύεις από τα προβλήματα που μπορεί να βγάλει ένα πετρέλαιο αν δεν περπατάει πολύ, μικρό κόστος αγοράς, φτηνή ετήσια ασφάλεια, μικρότερο κόστος για ελαστικά και πιο ακριβά καύσιμα. Αλλά αντί να δώσεις ένα σκασμό λεφτά, παίρνεις κάτι αξιόπιστο με κάνα 5κ (ανάλογα με τον κυβισμό, όσο πιο μεγάλο μοτέρ τόσο πιο φθηνό... Ελληνικό παράδοξο!). Όσο για τα Tesla σου πουλάνε οικοσύστημα όχι αυτοκίνητο. Προσωπικά θα πήγαινα σε byd καθότι τους εμπιστεύθηκε η Toyota και πουλάει δικό τους ουσιαστικά όχημα με σήμα Toyota... Κανείς δε σχολίασε για το απίστευτο ολιγοπώλιο που έχουμε στο ρεύμα με τα ληστρικά περιθώρια τους, που έχουν ρημάξει τον κόσμο με τις ευλογίες των κυβερνόντων. Τα κωλόπαιδα της energa & Hellas power είναι φυλακή;;;
GamingRoom Δημοσ. χθες στις 07:18 πμ Δημοσ. χθες στις 07:18 πμ Έχει λογική η πτώση πωλήσεων αφού έχει αύξηση στα ατυχήματα 😇
d4mage Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες Στις 1/2/2025 στις 8:24 ΜΜ, pentraks είπε Μια χαρα αποψη μπορείς να έχεις για οτιδήποτε, τεκμηριωμενη όμως απο μια επίσκεψη επέτρεψε μου να αμφιβάλλω σε σχέση με άλλους που το ζουν καθημερινά. 60€ βάζω στο θερμικό κάθε εβδομάδα. 12€ στο ev, ιδια χλμ. Do the math τα ειπα και πριν δε τα έβγαλα από το μυαλό μου. Τριγμοί στο ev μηδέν. Ισως είμαι τυχερός. Σε οποιοδήποτε όχημα μπορεί να συμβεί ομως αυτό. Σπάνια είναι κάτι που δε μαζεύει πάντως. Το ice με τόσα εξαρτήματα που θέλει για να δουλέψει λογικο είναι να θες ένα σωρό συνεργεία, μεταχειρισμένα, ανταλλακτικά και όλα τα σχετικά, μια βιομηχανία κέρδους που συντηρούμε χρόνια τωρα ολοι μας. Με το ev μόνο τον λαστιχά έχω συναντήσει εδω και 20 μήνες. Αν χρειαστεί κάτι το service θα ερθει εκει που είμαι. (Αττική). Τα περί μπαταριας τα αφήνω στην ακρη, αλλάξα κινητήρα στο θερμικό στα 160k km γιατί ο Mitsubishi ξεμείνε απο... λαδάκι. Ποιος αγοραζει θερμικό και ρωτάει άμα τινάξει τα πέταλα ο κινητηρας πόσο θα κοστίσει? Κι όμως.. από τότε με ευλαβεια το λάδι και κραταει ακόμα. Υπάρχουν ήδη δεκαετίας ev tesla και συνεχίζουν απροβληματιστα με παλιοτερης τεχνολογίας στοιχεία. Ειπαμε το service tesla ποναει εκτος πρωτευουσας αλλά γίνεται. Δεν εχεις την νοοτροπια του θερμικου που το τρεχεις ολη την ωρα. Αν έχεις το σύνδρομο του θερμικού συνεργειά μπορείς να πας σε παραδοσιακή μάρκα λοιπόν με συνεργεία παντού. Problem solved. Ο καθενας κρίνει και πράττει αναλογα. Δεν υπάρχει σωστο ή λάθος, απλά εχω κουραστεί να διαβάζω ανακρίβειες (γενικά μιλάω μη το παρεις προσωπικά) αοριστολογιες και φοβίες γενικά για τα ev και φυσικα για τα tesla. Ε πως έχω μια χαρά άποψη όταν σου εξηγώ πράγματα και μου λες ότι δεν είναι τεκμηριωμένη; Την άποψη που έχεις ενώ το οδηγείς μπορώ να την έχω κι εγώ που οδηγώ θερμικό κινητήρα. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο οδηγείς, όχι διαστημόπλοιο. Δεν ανέφερες το χρόνο που ξοδεύεις (για εμένα είναι βασικός λόγος) και επίσης γιατί αφήνεις τα περί μπαταρίας στην άκρη; Μήπως γιατί δεν γνωρίζεις; Χωρίς παρεξήγηση άλλα γνωστός μου που πήρε το Ford Focus st line το 1.000άρι σκεφτόταν το CHR και δεν το επέλεξε επειδή στην αντιπροσωπεία δεν απαντήσανε στην ερώτηση του για το κόστος της μπαταρίας εκτός εγγύησης. Έτσι απλά ξεμένουν από λαδάκια τα αυτοκίνητα; Εγώ που κάνω τακτικά σέρβις και αλλάζω πράγματα πριν με αφήσουν γιατί δεν μένω ποτέ; Οδηγώ πετρέλαιο (ακόμα πιο ακριβή συντήρηση σε σχέση με βενζίνες). Υπάρχουν απροβλημάτιστα δεκαετίας; Με την ίδια λογική θα σου απαντήσω όπως μου απαντάς. ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ; ΌΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ; Κράτησες το ηλεκτρικό σου 10 χρόνια; Βλέπω TESLA σαν τα Yaris και δικαιολογείς το ανύπαρκτο service τόσα χρόνια μετά με το ότι τα θερμικά τρέχουν κάθε ώρα; Ποιο σύνδρομο του θερμικού ρε συ θα μας τρελάνεις; Αν σου το χτυπήσουν το ηλεκτρικό θα βγει φθηνότερη η ζημιά που όλο το πάτωμα είναι μπαταρία; Το να συμφωνούμε με το να διαφωνούμε απέχει πολύ από το "έχω κουραστεί να ακούω ανακρίβειες για τα ηλεκτρικά" επειδή δεν με βολεύει μια άποψη. Δεν είμαστε από σπηλιές όσοι δεν επιλέγουμε τα ηλεκτρικά, ηρεμήστε λίγο.
pentraks Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 10 ώρες πριν, d4mage είπε Ε πως έχω μια χαρά άποψη όταν σου εξηγώ πράγματα και μου λες ότι δεν είναι τεκμηριωμένη; Την άποψη που έχεις ενώ το οδηγείς μπορώ να την έχω κι εγώ που οδηγώ θερμικό κινητήρα. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο οδηγείς, όχι διαστημόπλοιο. Δεν ανέφερες το χρόνο που ξοδεύεις (για εμένα είναι βασικός λόγος) και επίσης γιατί αφήνεις τα περί μπαταρίας στην άκρη; Μήπως γιατί δεν γνωρίζεις; Χωρίς παρεξήγηση άλλα γνωστός μου που πήρε το Ford Focus st line το 1.000άρι σκεφτόταν το CHR και δεν το επέλεξε επειδή στην αντιπροσωπεία δεν απαντήσανε στην ερώτηση του για το κόστος της μπαταρίας εκτός εγγύησης. Έτσι απλά ξεμένουν από λαδάκια τα αυτοκίνητα; Εγώ που κάνω τακτικά σέρβις και αλλάζω πράγματα πριν με αφήσουν γιατί δεν μένω ποτέ; Οδηγώ πετρέλαιο (ακόμα πιο ακριβή συντήρηση σε σχέση με βενζίνες). Υπάρχουν απροβλημάτιστα δεκαετίας; Με την ίδια λογική θα σου απαντήσω όπως μου απαντάς. ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ; ΌΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ; Κράτησες το ηλεκτρικό σου 10 χρόνια; Βλέπω TESLA σαν τα Yaris και δικαιολογείς το ανύπαρκτο service τόσα χρόνια μετά με το ότι τα θερμικά τρέχουν κάθε ώρα; Ποιο σύνδρομο του θερμικού ρε συ θα μας τρελάνεις; Αν σου το χτυπήσουν το ηλεκτρικό θα βγει φθηνότερη η ζημιά που όλο το πάτωμα είναι μπαταρία; Το να συμφωνούμε με το να διαφωνούμε απέχει πολύ από το "έχω κουραστεί να ακούω ανακρίβειες για τα ηλεκτρικά" επειδή δεν με βολεύει μια άποψη. Δεν είμαστε από σπηλιές όσοι δεν επιλέγουμε τα ηλεκτρικά, ηρεμήστε λίγο. "Ε πως έχω μια χαρά άποψη όταν σου εξηγώ πράγματα και μου λες ότι δεν είναι τεκμηριωμένη; Την άποψη που έχεις ενώ το οδηγείς μπορώ να την έχω κι εγώ που οδηγώ θερμικό κινητήρα. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο οδηγείς, όχι διαστημόπλοιο." Αν εσύ θες να πιστεύεις ότι έχεις άποψη απο μια βόλτα την αντιπροσωπεία και ότι "πιάνεις" στα social σε σχέση με άλλους που κάνουν χρήση ev καθημερινά και πριν είχαν ή και έχουν ακόμα θερμικό (για άμεση σύγκριση) εδώ και χρόνια, κανένα πρόβλημα... Δεν ανέφερες το χρόνο που ξοδεύεις (για εμένα είναι βασικός λόγος) και επίσης γιατί αφήνεις τα περί μπαταρίας στην άκρη; Μήπως γιατί δεν γνωρίζεις; Χωρίς παρεξήγηση άλλα γνωστός μου που πήρε το Ford Focus st line το 1.000άρι σκεφτόταν το CHR και δεν το επέλεξε επειδή στην αντιπροσωπεία δεν απαντήσανε στην ερώτηση του για το κόστος της μπαταρίας εκτός εγγύησης. Ποιο χρόνο ξοδεύω? Για φόρτιση Κανένα δε ξοδεύω. φορτίζω δουλειά όταν ΚΑΘΕΤΕ. Όταν τραβάω βενζινάδικο με το θερμικό βαριέμαι την ζωή μου και το 10λεπτο που χάνω. αν δε το ζήσεις ΔΕΝ μπορείς να το καταλάβεις. Για την μπαταριά τι να σου πω? υπάρχουν δεκάδες μαρτυρίες ήδη απο κάτοχους, test και μελέτες. Δε θες να πιστέψεις? Κανένα πρόβλημα. Ήδη Ελλάδα υπάρχουν πάνω απο 5ετιας Tesla.... Έτσι απλά ξεμένουν από λαδάκια τα αυτοκίνητα; Εγώ που κάνω τακτικά σέρβις και αλλάζω πράγματα πριν με αφήσουν γιατί δεν μένω ποτέ; Οδηγώ πετρέλαιο (ακόμα πιο ακριβή συντήρηση σε σχέση με βενζίνες). Κάποια ξεμένουν. Ξέρεις πολύ καλα τι γηραιό στόλο έχουμε εδώ Ελλάδα. Αυτό με τα τακτικά service το ξεχνάς. τι δε καταλαβαίνεις? ΝΑΙ, ΔΕ ΠΑΣ ΣΕΡΒΙΣ. σου φαίνεται δύσκολο να το κατανοήσεις πως γίνεται να μην χρειάζεται να τρέχεις όλη την ώρα? Υπάρχουν απροβλημάτιστα δεκαετίας; Με την ίδια λογική θα σου απαντήσω όπως μου απαντάς. ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ; ΌΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ; Κράτησες το ηλεκτρικό σου 10 χρόνια; Δε μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό. υπάρχουν δεκάδες αναφορές και μαρτυρίες. αν δε θες να τις πιστέψεις κανένα πρόβλημα. Δεν έχει νόημα να σου παραθέσω κάτι. Βλέπω TESLA σαν τα Yaris και δικαιολογείς το ανύπαρκτο service τόσα χρόνια μετά με το ότι τα θερμικά τρέχουν κάθε ώρα; Ποιο σύνδρομο του θερμικού ρε συ θα μας τρελάνεις; Αυτός είναι ο λόγος που θα έπρεπε να σε προβληματίζει με άλλη έννοια. Πως γίνεται να υπάρχουν τόσα πολλά αλλά το service να είναι περιορισμένο (οχι ανύπαρκτο όπως εντέχνως αναφέρεις)? γιατί άραγε.... Αν σου το χτυπήσουν το ηλεκτρικό θα βγει φθηνότερη η ζημιά που όλο το πάτωμα είναι μπαταρία; Tι ακριβώς εννοείς? για να φτάσεις να κάνεις ζημιά στην μπαταρία θέλει μεγάλη ζημιά, το όχημα θα πάει ολική. Την ιδιά ζημιά σε θερμικό επίσης θα πάει για πέταμα. Ολα τα υπόλοιπα φτιάχνουν όπως όλα παραδοσιακά. Γιατί νομίζεις ότι είναι διαφορετικά ? Είπαμε, μεικτή ασφάλεια. Οι καιροί είναι δύσκολοι! Όταν ακούγονται ανακρίβειες και κάποιος σου λέει ότι δεν είναι απολυτά έτσι τα πράγματα, δε χρειάζεται να συμφωνήσεις μαζί του, απλα αναζήτησε διασταύρωσε και βγάλε τα δικά σου συμπεράσματα με ανοικτό μυαλό. Δεν θα απαντήσω ξανα γιατί δεν βγάζει πουθενά. Εστίασα σε μερικά πράγματα κράτα ότι θες και αν δε θες να κρατήσεις τίποτα, κανένα πρόβλημα, θα τα ανακαλύψεις μονός σου σιγά σιγά. Υγεία να έχουμε να οδηγά ο καθένας ότι θέλει και να μετακινείται απροβλημάτιστα με άνεση και ασφάλεια. Καλή συνέχεια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα