pj2501 Δημοσ. Παρασκευή στις 09:06 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:06 μμ To software της Tesla δεν το φτάνει κανείς… και μιλάω εκ πείρας σαν ιδιοκτήτης 2
mariosnik_ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:08 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:08 μμ Ας ρίξει τιμές αν θέλει αύξηση κερδών. 1 1
ramarg Δημοσ. Παρασκευή στις 09:35 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:35 μμ (επεξεργασμένο) Είναι και οικονομικά τα άτιμα... Όταν απευθύνεσαι σε κοινό που θέλει budget 70 - 100Κ για να πάρει μια αξιοπρεπή έκδοση, πώς να πάει καλά το εγχείρημα εν μέσω παγκόσμιας ύφεσης και πληθωρισμού.. Σε τελική ανάλυση όλοι όσοι έχουν αυτό το budget κοιτάνε και άλλες πορτοκαλιές... Δεν θεωρούν όλοι τα Tesla luxury brand ούτε καίγονται να αποκτήσουν ένα, ακόμα και αν διαφημίζεται ως premium κατασκευή (οι επιμέρους ποιότητες στην κατασκευή απογοητεύουν κατά πολύ)... Όταν θες να πουλάς σε αυτές τις τιμές πρέπει να εξασφαλίζεις όχι μόνο εμφάνιση, αλλά ουσιαστική ποιότητα κατασκευής ΚΑΙ αξιοπιστία... Επεξ/σία Παρασκευή στις 09:38 μμ από ramarg 2 2 1 1
azuli Δημοσ. Παρασκευή στις 10:22 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:22 μμ γνωμη μου,ολα θα αλλαξουν στην αγορα των ηλεκτρικων οταν η xiaomi βγαλει το πρωτο προσιτο ηλεκτρικο σε παγκοσμια κυκλοφορια,οπως εγινε και με τα κινητα
Super Moderators billdanos Δημοσ. Παρασκευή στις 10:38 μμ Super Moderators Δημοσ. Παρασκευή στις 10:38 μμ Η Tesla έχει (είχε βασικά) το πλεονέκτημα στο software. Όλα τα υπόλοιπα υλικά και το εσωτερικό δεν ανταποκρινόταν ποτέ στην αξία του αυτοκινήτου. Αν θα ήθελα να υπερβάλω λίγο, θα έλεγα πως είναι σα να αγοράζεις ένα Χιουντάι με κινητήρα Porsche… 😛 Θα έπρεπε ήδη να έχει πολλά περισσότερα μοντέλα για να συνεχίσει να είναι ανταγωνιστική. Άργησαν και θα το πληρώσουν. Ας αρχίσουν να πουλάνε διάφορα συστήματα και software που έχουν αναπτύξει τόσα χρόνια στον ανταγωνισμό, μπας και επιβιώσουν. 16 λεπτά πριν, azuli είπε γνωμη μου,ολα θα αλλαξουν στην αγορα των ηλεκτρικων οταν η xiaomi βγαλει το πρωτο προσιτο ηλεκτρικο σε παγκοσμια κυκλοφορια,οπως εγινε και με τα κινητα Υπάρχουν ήδη στην αγορά πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα, δεν περιμένει κανείς την Xiaomi. 1
pentraks Δημοσ. Σάββατο στις 12:13 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:13 πμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, ramarg είπε Είναι και οικονομικά τα άτιμα... Όταν απευθύνεσαι σε κοινό που θέλει budget 70 - 100Κ για να πάρει μια αξιοπρεπή έκδοση, πώς να πάει καλά το εγχείρημα εν μέσω παγκόσμιας ύφεσης και πληθωρισμού.. Σε τελική ανάλυση όλοι όσοι έχουν αυτό το budget κοιτάνε και άλλες πορτοκαλιές... Δεν θεωρούν όλοι τα Tesla luxury brand ούτε καίγονται να αποκτήσουν ένα, ακόμα και αν διαφημίζεται ως premium κατασκευή (οι επιμέρους ποιότητες στην κατασκευή απογοητεύουν κατά πολύ)... Όταν θες να πουλάς σε αυτές τις τιμές πρέπει να εξασφαλίζεις όχι μόνο εμφάνιση, αλλά ουσιαστική ποιότητα κατασκευής ΚΑΙ αξιοπιστία... Ποιο budget 70k με 100K Μιλάς? για ποιες αξιοπρεπείς εκδόσεις? μόνο χρώμα διαλέγεις! Με 35k έχεις γρηγορότερο απο το 95% των οχημάτων που κυκλοφορούν εκεί έξω, ασφαλέστερο όσο δε φαντάζεσαι, οικονομικό και χωρίς να είναι Luxury, είναι ποιοτικά εφάμιλλο με όχημα 2πλασιας τιμής. Τριγμοί και λοιπά όμορφα των κατασκευών προ ετών ΔΕΝ υπάρχουν πια. Ένα m3 κοστίζει με την επιδότηση λιγότερο απο ένα Toyota corolla hybrid με full extra και μεταξύ τους ως οχήματα το χάος. Ακόμα και χωρίς επιδότηση έχεις βγάλει τα 5k διαφορά που έχουν σε ενάμιση χρόνο απο καύσιμα/βόλτες για.... service και τέλη. Επεξ/σία Σάββατο στις 12:16 πμ από pentraks 5
JimGer Δημοσ. Σάββατο στις 02:48 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 02:48 πμ 2 hours ago, pentraks said: Ποιο budget 70k με 100K Μιλάς? για ποιες αξιοπρεπείς εκδόσεις? μόνο χρώμα διαλέγεις! Με 35k έχεις γρηγορότερο απο το 95% των οχημάτων που κυκλοφορούν εκεί έξω, ασφαλέστερο όσο δε φαντάζεσαι, οικονομικό και χωρίς να είναι Luxury, είναι ποιοτικά εφάμιλλο με όχημα 2πλασιας τιμής. Τριγμοί και λοιπά όμορφα των κατασκευών προ ετών ΔΕΝ υπάρχουν πια. Ένα m3 κοστίζει με την επιδότηση λιγότερο απο ένα Toyota corolla hybrid με full extra και μεταξύ τους ως οχήματα το χάος. Ακόμα και χωρίς επιδότηση έχεις βγάλει τα 5k διαφορά που έχουν σε ενάμιση χρόνο απο καύσιμα/βόλτες για.... service και τέλη. Ως οχήματα ποιο είναι καλύτερο και γιατί? Από άποψη αξιοπιστίας κλπ. Επίσης από κόστος ασφάλειας και service τι λένε τα Tesla σε σχέση πχ με ένα Toyota και για ποια χώρα? Τέλος αν κάποιος ξέρει, αξίζει κάποιος να σκεφτεί στο 20άρι model S 2016 με unlimited supercharging (Αγγλία ή Ελλάδα). Βγάζουν θέματα?
pentraks Δημοσ. Σάββατο στις 10:54 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:54 πμ (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, JimGer είπε Ως οχήματα ποιο είναι καλύτερο και γιατί? Από άποψη αξιοπιστίας κλπ. Επίσης από κόστος ασφάλειας και service τι λένε τα Tesla σε σχέση πχ με ένα Toyota και για ποια χώρα? Τέλος αν κάποιος ξέρει, αξίζει κάποιος να σκεφτεί στο 20άρι model S 2016 με unlimited supercharging (Αγγλία ή Ελλάδα). Βγάζουν θέματα? Για model S δεν έχω άποψη, αλλά αν το κίνητρο σου είναι το δωρεάν supercharging, φοβάμαι πως δεν είναι απόλυτα σωστό: Α. Διότι δεν υπάρχουν τόσοι φορτιστές για να το αξιοποιήσεις, εκτός αν είσαι κάθε 2 μέρες Αθήνα - Θεσσαλονίκη οπότε εκεί έχει νόημα ή αν μένεις δίπλα στους SC. Β Διότι το κόστος φόρτισης σπίτι/εργασία είναι πολύ μικρό σε σχέση με καύσιμα οπότε πάλι κερδισμένος είσαι ακόμα και χωρίς δωρεάν. Όσο αφορά την σύγκριση με το corolla, απο που να το πιάσεις? επιδόσεις? ΑΣΦΑΛΕΙΑ παθητική και ενεργητική? one pedal drive?, απλό λιτό και φουτουριστικό σαλόνι ?, φωτιστικά σώματα matrix, εξοπλισμός? κορυφαίο ηχητικό σύστημα, αθόρυβη -σχεδόν κύλιση, infotainment εκτός συναγωνισμού?, ΜΗΔΕΝΙΚΟ service, η λίστα ατέλειωτη... απλα ένα test drive κάνεις και σχηματίζεις δική σου άποψη ΚΑΙ για την ποιότητα κατασκευής. Ασφάλεια μεικτή κοντά στα 1000€ ετησίως και δεν έχεις κανένα άλλο έξοδο πλην φορτίσεις (550-650€/12.000km). Service: μόνο ένα φίλτρο καμπίνας... όποτε το χρειαστεί ( το αλλάζεις και μόνος σου αν θες) και κάθε 10.000km τούμπα τα λάστιχα. Οχι δε χρειάζεσαι να αλλάξεις τακάκια η δισκόπλακες, το όχημα φρενάρει 95% με τον ηλεκτροκινητήρα δεν φθείρονται. Τα περισσότερα ισχύουν και για άλλα EV δεν είναι αναγκαστικό να πάρει κάποιος tesla. Drawback: To service αν είσαι επαρχία (δε το χρειάζεσαι μεν, απλα αν γίνει στραβή έχεις διαδικασία), Κάποια ανταλλακτικά αργούν (εντάξει αυτό ισχύει για όλα τα οχήματα πλέον) Επεξ/σία Σάββατο στις 10:56 πμ από pentraks 1
Mhlogiatros Δημοσ. Σάββατο στις 11:03 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:03 πμ Δε χρειάζεσαι το service στην επαρχία ? Ένας διακόπτης να βραχεί θα μείνεις με το πουλί ανα χείρας ... 1
pentraks Δημοσ. Σάββατο στις 11:06 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:06 πμ (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε Δε χρειάζεσαι το service στην επαρχία ? Ένας διακόπτης να βραχεί θα μείνεις με το πουλί ανα χείρας ... δε το χρειάζεσαι απο άποψη τακτικού ελέγχου όπως όλα τα οχήματα που μας έχουν μάθει να τρέχουμε με πελατειακή σχέση. Service υπάρχει πάντως απλα έχει την διαδικασία του. Αν βρέξεις διακόπτη, όχι δε θα πάθεις κάτι, αν περάσεις καμμιά πλημμύρα ε ναι spare me.... Επεξ/σία Σάββατο στις 11:08 πμ από pentraks
d4mage Δημοσ. Σάββατο στις 11:07 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:07 πμ 11 ώρες πριν, billdanos είπε Η Tesla έχει (είχε βασικά) το πλεονέκτημα στο software. Όλα τα υπόλοιπα υλικά και το εσωτερικό δεν ανταποκρινόταν ποτέ στην αξία του αυτοκινήτου. Αν θα ήθελα να υπερβάλω λίγο, θα έλεγα πως είναι σα να αγοράζεις ένα Χιουντάι με κινητήρα Porsche… 😛 Ναι άλλα όταν αναφέρεσαι στο εσωτερικό τους και λες σε όλους αυτούς πως το αμάξι είναι απαράδεκτο ποιοτικά, πέφτουν να σε φάνε. Χρόνια βλέπω τα Model Y & 3 στο Cosmos ( τώρα έχουν μια 3άρα κόκκινη ) και δεν έχει αλλάξει τίποτα. Τα πλαστικά είναι σκληρά και με το κίμα της Ελλάδας + δρόμοι θα τρίζουν όλα (ηλεκτρικό = αθόρυβο). Σε κάθε περίπτωση ο καθένας κρίνει την τσέπη του άλλα λίγη αντικειμενικότητα ποτέ δεν έβλαψε. Τι να λέμε όμως τώρα όταν κάποιος οδηγεί TESLA και νομίζει πως οδηγεί Ferrari. Προς του Ελονάκιδες πάντως η πράσινη ενέργεια ξεθωριάζει για τα καλά και ενώ η BP ξεκινούσε πριν 5 χρόνια να μετατραπεί από μια εταιρεία πετρελαίου σε μια επιχείρηση επικεντρωμένη στην ενέργεια χαμηλων εκπομπών άνθρακα, τώρα ξαφνικά επιστρέφει στις ρίζες της ως μεγάλος παίκτης πετρελαίου και φυσικού αερίου. Σε συνεύντευξη του διευθύνος σύμβουλος της BP Murray Auchincloss, αναφέρει πως σχεδιάζει να ρίξει δισεκατομμύρια σε projects πετρελαίου και φυσικού αερίου των αμερικανικών ακτώντου Κόλπου και της Μέσης Ανατολής. Βγείτε εσείς οι ξερόλες που αγοράσατε ένα ηλεκτρικό να μας πείτε το γιατί; Κατά τ'αλλα θα σταματήσουν τα πετρέλαια που όλες οι αντιπροσωπείες είναι τίγκα σε καινούργια αυτοκίνητα (είπε κανείς κάτι;) άλλα θα μου πεις τα σταμάτησε η Volvo. Η Volvo που 10 χρόνια είναι το ίδιο αμάξι, μάλλον η BMW που έχει πετρελαιοκινητήρες σε κάθε μοντέλο της είναι πίσω και όχι μπροστά. Άραγε η Volvo θα προλάβει την αγορά των πετρελαίων όταν ξαναμπουν στα πετρέλαια; Μα, τι λέω! Το πετρέλαιο τελειώνει! Δεν θα αργήσουμε να μάθουμε, άλλωστε ο Trump λέει τρυπήστε και έθαψε τα μέτρα για το κλίμα και την πράσινη ενέργεια που είναι τόσο πράσινη που τέτοιο πράσινο δεν έχει δει κανείς! Ο Έλον τι να λέει άραγε που είναι στην παράταξη του...
pentraks Δημοσ. Σάββατο στις 11:28 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:28 πμ (επεξεργασμένο) Στις 1/2/2025 στις 11:07 ΠΜ, d4mage είπε Ναι άλλα όταν αναφέρεσαι στο εσωτερικό τους και λες σε όλους αυτούς πως το αμάξι είναι απαράδεκτο ποιοτικά, πέφτουν να σε φάνε. Χρόνια βλέπω τα Model Y & 3 στο Cosmos ( τώρα έχουν μια 3άρα κόκκινη ) και δεν έχει αλλάξει τίποτα. Τα πλαστικά είναι σκληρά και με το κίμα της Ελλάδας + δρόμοι θα τρίζουν όλα (ηλεκτρικό = αθόρυβο). Σε κάθε περίπτωση ο καθένας κρίνει την τσέπη του άλλα λίγη αντικειμενικότητα ποτέ δεν έβλαψε. Τι να λέμε όμως τώρα όταν κάποιος οδηγεί TESLA και νομίζει πως οδηγεί Ferrari. Προς του Ελονάκιδες πάντως η πράσινη ενέργεια ξεθωριάζει για τα καλά και ενώ η BP ξεκινούσε πριν 5 χρόνια να μετατραπεί από μια εταιρεία πετρελαίου σε μια επιχείρηση επικεντρωμένη στην ενέργεια χαμηλων εκπομπών άνθρακα, τώρα ξαφνικά επιστρέφει στις ρίζες της ως μεγάλος παίκτης πετρελαίου και φυσικού αερίου. Σε συνεύντευξη του διευθύνος σύμβουλος της BP Murray Auchincloss, αναφέρει πως σχεδιάζει να ρίξει δισεκατομμύρια σε projects πετρελαίου και φυσικού αερίου των αμερικανικών ακτώντου Κόλπου και της Μέσης Ανατολής. Βγείτε εσείς οι ξερόλες που αγοράσατε ένα ηλεκτρικό να μας πείτε το γιατί; Κατά τ'αλλα θα σταματήσουν τα πετρέλαια που όλες οι αντιπροσωπείες είναι τίγκα σε καινούργια αυτοκίνητα (είπε κανείς κάτι;) άλλα θα μου πεις τα σταμάτησε η Volvo. Η Volvo που 10 χρόνια είναι το ίδιο αμάξι, μάλλον η BMW που έχει πετρελαιοκινητήρες σε κάθε μοντέλο της είναι πίσω και όχι μπροστά. Άραγε η Volvo θα προλάβει την αγορά των πετρελαίων όταν ξαναμπουν στα πετρέλαια; Μα, τι λέω! Το πετρέλαιο τελειώνει! Δεν θα αργήσουμε να μάθουμε, άλλωστε ο Trump λέει τρυπήστε και έθαψε τα μέτρα για το κλίμα και την πράσινη ενέργεια που είναι τόσο πράσινη που τέτοιο πράσινο δεν έχει δει κανείς! Ο Έλον τι να λέει άραγε που είναι στην παράταξη του... "Χρόνια βλέπω τα Model Y & 3 στο Cosmos ( τώρα έχουν μια 3άρα κόκκινη ) και δεν έχει αλλάξει τίποτα. Τα πλαστικά είναι σκληρά και με το κίμα της Ελλάδας + δρόμοι θα τρίζουν όλα (ηλεκτρικό = αθόρυβο). Αυτό δεν είναι αντικειμενικό που λες! άσε τους χρήστες να ξέρουν καλυτέρα απο εσένα που απλα "το βλέπεις"... Έχει πλακα πάντως, αν απομονώσεις έναν θερμικό κινητήρα που η φασαρία του σκεπάζει σχεδόν όλους τους τριγμούς θα κατανοήσεις πόσο κουδουνίστρες είναι όλα τα υπόλοιπα.... τα ζούμε χρόνια τώρα. "Τι να λέμε όμως τώρα όταν κάποιος οδηγεί TESLA και νομίζει πως οδηγεί Ferrari." Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Έχεις δει οδηγό BMW? οδηγό φτιαγμένου σαξοραλου μήπως? Παντού υπάρχουν δείγματα.... "Προς του Ελονάκιδες πάντως η πράσινη ενέργεια ξεθωριάζει για τα καλά..." 1. απο που προκύπτει αυτό? Επίσης αδιάφορο αν τελειώνει το πετρέλαιο η όχι. Αν κάποιοι θέλουν να δίνουν 3000€ ετησίως για βενζίνη ενώ θα μπορούσαν να δίνουν 600€ επιλογή τους και πρόβλημά τους. Τα υπόλοιπα ασχολίαστα Επεξ/σία πριν από 19 ώρες από pentraks 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. Σάββατο στις 11:34 πμ Super Moderators Δημοσ. Σάββατο στις 11:34 πμ 26 λεπτά πριν, d4mage είπε Ναι άλλα όταν αναφέρεσαι στο εσωτερικό τους και λες σε όλους αυτούς πως το αμάξι είναι απαράδεκτο ποιοτικά, πέφτουν να σε φάνε. Χρόνια βλέπω τα Model Y & 3 στο Cosmos ( τώρα έχουν μια 3άρα κόκκινη ) και δεν έχει αλλάξει τίποτα. Τα πλαστικά είναι σκληρά και με το κίμα της Ελλάδας + δρόμοι θα τρίζουν όλα (ηλεκτρικό = αθόρυβο). Σε κάθε περίπτωση ο καθένας κρίνει την τσέπη του άλλα λίγη αντικειμενικότητα ποτέ δεν έβλαψε. Τι να λέμε όμως τώρα όταν κάποιος οδηγεί TESLA και νομίζει πως οδηγεί Ferrari. Προς του Ελονάκιδες πάντως η πράσινη ενέργεια ξεθωριάζει για τα καλά και ενώ η BP ξεκινούσε πριν 5 χρόνια να μετατραπεί από μια εταιρεία πετρελαίου σε μια επιχείρηση επικεντρωμένη στην ενέργεια χαμηλων εκπομπών άνθρακα, τώρα ξαφνικά επιστρέφει στις ρίζες της ως μεγάλος παίκτης πετρελαίου και φυσικού αερίου. Σε συνεύντευξη του διευθύνος σύμβουλος της BP Murray Auchincloss, αναφέρει πως σχεδιάζει να ρίξει δισεκατομμύρια σε projects πετρελαίου και φυσικού αερίου των αμερικανικών ακτώντου Κόλπου και της Μέσης Ανατολής. Βγείτε εσείς οι ξερόλες που αγοράσατε ένα ηλεκτρικό να μας πείτε το γιατί; Κατά τ'αλλα θα σταματήσουν τα πετρέλαια που όλες οι αντιπροσωπείες είναι τίγκα σε καινούργια αυτοκίνητα (είπε κανείς κάτι;) άλλα θα μου πεις τα σταμάτησε η Volvo. Η Volvo που 10 χρόνια είναι το ίδιο αμάξι, μάλλον η BMW που έχει πετρελαιοκινητήρες σε κάθε μοντέλο της είναι πίσω και όχι μπροστά. Άραγε η Volvo θα προλάβει την αγορά των πετρελαίων όταν ξαναμπουν στα πετρέλαια; Μα, τι λέω! Το πετρέλαιο τελειώνει! Δεν θα αργήσουμε να μάθουμε, άλλωστε ο Trump λέει τρυπήστε και έθαψε τα μέτρα για το κλίμα και την πράσινη ενέργεια που είναι τόσο πράσινη που τέτοιο πράσινο δεν έχει δει κανείς! Ο Έλον τι να λέει άραγε που είναι στην παράταξη του... Κοιτα, απαράδεκτο δεν θα το πω. Λέω απλά πως σε σχέση με την τιμή του, δεν με πείθει.
Dinos1973 Δημοσ. Σάββατο στις 11:38 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:38 πμ 43 minutes ago, pentraks said: Για model S δεν έχω άποψη, αλλά αν το κίνητρο σου είναι το δωρεάν supercharging, φοβάμαι πως δεν είναι απόλυτα σωστό: Α. Διότι δεν υπάρχουν τόσοι φορτιστές για να το αξιοποιήσεις, εκτός αν είσαι κάθε 2 μέρες Αθήνα - Θεσσαλονίκη οπότε εκεί έχει νόημα ή αν μένεις δίπλα στους SC. Β Διότι το κόστος φόρτισης σπίτι/εργασία είναι πολύ μικρό σε σχέση με καύσιμα οπότε πάλι κερδισμένος είσαι ακόμα και χωρίς δωρεάν. Όσο αφορά την σύγκριση με το corolla, απο που να το πιάσεις? επιδόσεις? ΑΣΦΑΛΕΙΑ παθητική και ενεργητική? one pedal drive?, απλό λιτό και φουτουριστικό σαλόνι ?, φωτιστικά σώματα matrix, εξοπλισμός? κορυφαίο ηχητικό σύστημα, αθόρυβη -σχεδόν κύλιση, infotainment εκτός συναγωνισμού?, ΜΗΔΕΝΙΚΟ service, η λίστα ατέλειωτη... απλα ένα test drive κάνεις και σχηματίζεις δική σου άποψη ΚΑΙ για την ποιότητα κατασκευής. Ασφάλεια μεικτή κοντά στα 1000€ ετησίως και δεν έχεις κανένα άλλο έξοδο πλην φορτίσεις (550-650€/12.000km). Service: μόνο ένα φίλτρο καμπίνας... όποτε το χρειαστεί ( το αλλάζεις και μόνος σου αν θες) και κάθε 10.000km τούμπα τα λάστιχα. Οχι δε χρειάζεσαι να αλλάξεις τακάκια η δισκόπλακες, το όχημα φρενάρει 95% με τον ηλεκτροκινητήρα δεν φθείρονται. Τα περισσότερα ισχύουν και για άλλα EV δεν είναι αναγκαστικό να πάρει κάποιος tesla. Drawback: To service αν είσαι επαρχία (δε το χρειάζεσαι μεν, απλα αν γίνει στραβή έχεις διαδικασία), Κάποια ανταλλακτικά αργούν (εντάξει αυτό ισχύει για όλα τα οχήματα πλέον) Εάν είναι όπως τα γράφεις γιατί η εταιρίες ενοικίασης στις ΗΠΑ τα ξεφορτώνονται?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα