Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι και οικονομικά τα άτιμα... Όταν απευθύνεσαι σε κοινό που θέλει budget 70 - 100Κ για να πάρει μια αξιοπρεπή έκδοση, πώς να πάει καλά το εγχείρημα εν μέσω παγκόσμιας ύφεσης και πληθωρισμού.. Σε τελική ανάλυση όλοι όσοι έχουν αυτό το budget κοιτάνε και άλλες πορτοκαλιές... Δεν θεωρούν όλοι τα Tesla luxury brand ούτε καίγονται να αποκτήσουν ένα, ακόμα και αν διαφημίζεται ως premium κατασκευή (οι επιμέρους ποιότητες στην κατασκευή απογοητεύουν κατά πολύ)... Όταν θες να πουλάς σε αυτές τις τιμές πρέπει να εξασφαλίζεις όχι μόνο εμφάνιση, αλλά ουσιαστική ποιότητα κατασκευής ΚΑΙ αξιοπιστία...

Επεξ/σία από ramarg
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

γνωμη μου,ολα θα αλλαξουν στην αγορα των ηλεκτρικων οταν η xiaomi βγαλει το πρωτο προσιτο ηλεκτρικο σε παγκοσμια κυκλοφορια,οπως εγινε και με τα κινητα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Η Tesla έχει (είχε βασικά) το πλεονέκτημα στο software. Όλα τα υπόλοιπα υλικά και το εσωτερικό δεν ανταποκρινόταν ποτέ στην αξία του αυτοκινήτου. Αν θα ήθελα να υπερβάλω λίγο, θα έλεγα πως είναι σα να αγοράζεις ένα Χιουντάι με κινητήρα Porsche… 😛 

Θα έπρεπε ήδη να έχει πολλά περισσότερα μοντέλα για να συνεχίσει να είναι ανταγωνιστική. Άργησαν και θα το πληρώσουν. Ας αρχίσουν να πουλάνε διάφορα συστήματα και software που έχουν αναπτύξει τόσα χρόνια στον ανταγωνισμό, μπας και επιβιώσουν. 

16 λεπτά πριν, azuli είπε

γνωμη μου,ολα θα αλλαξουν στην αγορα των ηλεκτρικων οταν η xiaomi βγαλει το πρωτο προσιτο ηλεκτρικο σε παγκοσμια κυκλοφορια,οπως εγινε και με τα κινητα

Υπάρχουν ήδη στην αγορά πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα, δεν περιμένει κανείς την Xiaomi. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ramarg είπε

Είναι και οικονομικά τα άτιμα... Όταν απευθύνεσαι σε κοινό που θέλει budget 70 - 100Κ για να πάρει μια αξιοπρεπή έκδοση, πώς να πάει καλά το εγχείρημα εν μέσω παγκόσμιας ύφεσης και πληθωρισμού.. Σε τελική ανάλυση όλοι όσοι έχουν αυτό το budget κοιτάνε και άλλες πορτοκαλιές... Δεν θεωρούν όλοι τα Tesla luxury brand ούτε καίγονται να αποκτήσουν ένα, ακόμα και αν διαφημίζεται ως premium κατασκευή (οι επιμέρους ποιότητες στην κατασκευή απογοητεύουν κατά πολύ)... Όταν θες να πουλάς σε αυτές τις τιμές πρέπει να εξασφαλίζεις όχι μόνο εμφάνιση, αλλά ουσιαστική ποιότητα κατασκευής ΚΑΙ αξιοπιστία...

Ποιο budget 70k με 100K Μιλάς? για ποιες αξιοπρεπείς εκδόσεις? μόνο χρώμα διαλέγεις! Με 35k έχεις γρηγορότερο απο το 95% των οχημάτων που κυκλοφορούν εκεί έξω, ασφαλέστερο όσο δε φαντάζεσαι, οικονομικό και χωρίς να είναι Luxury, είναι ποιοτικά εφάμιλλο με όχημα 2πλασιας τιμής. Τριγμοί και λοιπά όμορφα των κατασκευών προ ετών ΔΕΝ υπάρχουν πια.
Ένα m3 κοστίζει με την επιδότηση λιγότερο απο ένα Toyota corolla hybrid με full extra και μεταξύ τους ως οχήματα το χάος. Ακόμα και χωρίς επιδότηση έχεις βγάλει τα 5k διαφορά που έχουν σε ενάμιση χρόνο απο καύσιμα/βόλτες για.... service και τέλη.

Επεξ/σία από pentraks
Δημοσ.
2 hours ago, pentraks said:

Ποιο budget 70k με 100K Μιλάς? για ποιες αξιοπρεπείς εκδόσεις? μόνο χρώμα διαλέγεις! Με 35k έχεις γρηγορότερο απο το 95% των οχημάτων που κυκλοφορούν εκεί έξω, ασφαλέστερο όσο δε φαντάζεσαι, οικονομικό και χωρίς να είναι Luxury, είναι ποιοτικά εφάμιλλο με όχημα 2πλασιας τιμής. Τριγμοί και λοιπά όμορφα των κατασκευών προ ετών ΔΕΝ υπάρχουν πια.
Ένα m3 κοστίζει με την επιδότηση λιγότερο απο ένα Toyota corolla hybrid με full extra και μεταξύ τους ως οχήματα το χάος. Ακόμα και χωρίς επιδότηση έχεις βγάλει τα 5k διαφορά που έχουν σε ενάμιση χρόνο απο καύσιμα/βόλτες για.... service και τέλη.

Ως οχήματα ποιο είναι καλύτερο και γιατί? Από άποψη αξιοπιστίας κλπ. Επίσης από κόστος ασφάλειας και service τι λένε τα Tesla σε σχέση πχ με ένα Toyota και για ποια χώρα?

Τέλος αν κάποιος ξέρει, αξίζει κάποιος να σκεφτεί στο 20άρι model S 2016 με unlimited supercharging (Αγγλία ή Ελλάδα). Βγάζουν θέματα?

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...