Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 hours ago, kallair said:

πηγες και διαλεξεςτο πιο ασχημο και μαλλον δοκιμαστικο αμαξι με lidar. και το παρακατω lidar εχει.

Sony and Honda have made another step towards the launch of their first electric car, the Afeela 1 (Image source: Alex Fagot)

Μιλάμε για FSD, Lidar έχει και η σκούπα μου. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, Vasilisxd said:

Η Tesla έχει ξεκαθαρίσει ότι δε σκοπεύει να χρησιμοποιήσει LiDAR για Full Self-Driving στα οχήματά της. Ο Elon Musk έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι το LiDAR είναι περιττό και προτιμά μια προσέγγιση βασισμένη αποκλειστικά σε κάμερες και νευρωνικά δίκτυα.

Καλά, σε άρθρο για το ότι ο Μασκ είπε - ξειπε για ακόμα μια φορά και χωρίς εμφανές τέλος της παπατζας στον ορίζοντα, το επιχείρημα σου είναι οι "κατηγορηματικές" του δηλώσεις;

Επεξ/σία από anonymous999
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και κάπως έτσι περνάμε στην εποχή που τα γνωστά θρίλερ με ακυβέρνητα self drive οχήματα αρχίζουν να έχουν πραγματική βάση... Οι υποχρεωτικές και αναγκαίες ενημερώσεις ασφαλείας θα επιβαρύνουν σημαντικά το παλιό hardware (του οποίου οι πόροι θα επιβαρύνονται πολύ περισσότερο απότι όταν σχεδιάστηκε), και ένας Θεός ξέρει σε τί αποτελέσματα θα οδηγηθούμε όταν το αδύναμο πια hardware θα παθαίνει φρίκες [aka Kernel Panic] εν ώρα οδήγησης [με ή χωρίς επιβάτες μέσα στο όχημα]... BSOD το λέγαμε στα καημένα τα windows pc, TSDOD [Tesla Self Drive of Death] θα το λέμε σε λίγα χρόνια...

  • Καλό που το παραδέχονται ανοιχτά [δημοσίως] διότι είναι μια ειλικρινής παραδοχή (καθώς για hardware πρόκειται).
  • Κακό δε, διότι αφήνουν ανοιχτό ένα παράθυρο διαλόγου [μετάθεσης ευθυνών για όσα ατυχήματα πρόκειται να συμβούν].

Διαπίστωση 1:
Εάν θες να είσαι ασφαλής θα αναγκάζεσαι ανά τακτά διαστήματα να επενδύεις σοβαρά χρηματικά ποσά για αγορά νέων μοντέλων (καθώς σε αυτά το hardware δεν θα είναι outdated και θα μπορεί να σηκώσει όλα τα συστήματα οδήγησης σε πραγματικό χρόνο).

Διαπίστωση 2:
Από εδώ και πέρα θα ακούτε το ''Δεν φταίμε εμείς ως εταιρία για το τραγικό συμβάν, εμείς κυκλοφορήσαμε την αναβάθμιση ασφαλείας, ωστόσο ο χρήστης είχε παλαιωμένο hardware, και ΕΙΤΕ δε φρόντισε να αλλάξει εγκαίρως το ΙΧ του για κάτι πιο σύγχρονο/ασφαλές  ΕΙΤΕ φταίει ο οδηγός που παρέκαμψε την ενημέρωση ασφαλείας για να αποφύγει πτώση επιδόσεων στο old school hardware που έχει το ΙΧ του''. Αστείο μεν αλλά εκεί οδεύουμε (και φυσικά κάτι τέτοιο θα έχει καταλυτικό χαρακτήρα όχι απλά στην αποφυγή ευθυνών εκ μέρους της εταιρίας που τα παράγει, αλλά συγχρόνως η μετάθεση της υπαιτιότητας στον οδηγό με τέτοιες δικαιολογίες θα έχει και αντίκτυπο στις ασφαλιστικές καλύψεις (οι οποίες απλά δε θα δίνονται με το επιχείρημα υπαιτιότητας του ιδιοκτήτη/οδηγού, και φυσικά θα οδηγούμαστε σε μακροχρόνιες δικαστικές διαμάχες για δικαίωση). Με λίγα λόγια, διαδικασίες αποζημιώσεων οι οποίες μέχρι πρότινος διεκπεραιώνονταν σε χρόνο DT χωρίς δυνατότητα αμφισβήτησης (όσον αφορά αντικειμενικές συνθήκης οδήγησης στα manual driving οχήματα) από εδώ και στο εξής θα είναι διαδικασίες που θα τραβάνε χρόνια στις δικαστικές αίθουσες και με τεράστια αποδεικτική δυσκολία υπέρ σου, καθώς αν και είδες το σφάλμα να συμβαίνει μπροστά στα μάτια σου (χωρίς δυνατότητα να κάνεις κάτι σε πραγματικό χρόνο) θα κατηγορείσαι για ευθύνη που χρησιμοποιούσες συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (τα οποία πλήρωσες και θα έπρεπε να λειτουργούν με ασφάλεια εφόσον κυκλοφορούν στην αγορά) . Ταυτόχρονα ενώ θα διεκδικείς (αυτονοήτως) αποζημίωση για την ΧΨ καταστροφή που προκλήθηκε στο υπεραυτόματο όχημα σου, θα βρεθείς να απολογείσαι για την έλλειψη της δέουσας προσοχής/αμέλεια ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ θα βρεθείς να χρωστάς κιόλας (καθώς η εκάστοτε ασφαλιστική θα στρέφεται εναντίον σου αναγωγικά για τις αποζημιώσεις που κατέβαλε σε τρίτους εν όψει αστικής ευθύνης)...Ωραίες καταστάσεις γενικά... 

Διαπίστωση 3:
Όσα χρήματα και να επενδύσεις από εδώ και στο εξής σε τόσο αυτοματοποιημένα οχήματα, ποτέ δε θα είναι αρκετά γιατί θα ''πρέπει να αλλάζεις συχνά αυτό που έχεις'' άρα θα έχουμε μία πολύπλευρη επιβάρυνση για πολλούς λόγους:
1) Θα ζημιώνεσαι οικονομικά από τις συχνές αλλαγές ΙΧ καθώς αυτά χάνουν γρήγορα αξία (ειδικά τα ηλεκτρικά)
2) Θα υποβαθμίζεται περαιτέρω το περιβάλλον με υλικά που δεν ανακυκλώνονται.
3) Η κυκλική οικονομία & τα υποτιθέμενα οφέλη άνθρακα δεν θα έρχονται ποτέ εφόσον το αυτοκίνητο θα καταλήγει για απόσυρση πολύ πριν καταφέρει να φέρει απόσβεση ή να αποδώσει οικονομικό/περιβαλλοντικό όφελος μετά την επίπονη διαδικασία κατασκευής του.
4) Η κατασκευή διαρκώς θα εντείνεται και θα εστιάζει στην παραγωγή νέων μοντέλων (βλέπε τί γίνεται ήδη σε όλους τους τομείς τεχνολογίας) και επομένως. Θα έχουμε εντονότερη και πιο απαιτητική άντληση φυσικών πόρων (από κάποιο σημείο και μετά θα έχουμε εξάντληση των περιορισμένων φυσικών πόρων και φυσικά εκτίναξη του κόστους παραγωγής κοκ.
6) Οι μόνοι ωφελημένοι από αυτή την υπόθεση θα είναι αυτοί που ρημάζουν την φύση & τους καταναλωτές από μία διαρκή διαδικασία άντλησης φυσικών πόρων, καταπόνηση του περιβάλλοντος με δήθεν δράσεις βιώσιμης ανάπτυξης, και απίστευτο όγκο απόρριψης μη ανακυκλώσιμης (ενίοτε τοξικής/καταστροφικής ύλης, πού αλλού...στο περιβάλλον)..
 

Επεξ/σία από ramarg
Δημοσ.
9 hours ago, Choronzoon said:

ABS ,αερόσακοι , άντε ένα esp ,ένα καλό δίλιτρο 4c/16v ατμοσφαιρικό μοτέρ δισκόφρενα μπρος πίσω , ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων  . Αυτά είναι που χρειάζονται  . Τα υπόλοιπα είναι έξτρα κόστος και έξτρα προβλήματα .

για να πηγαινεις στην πολη με 30 καιεθνικη με 120? ovekill

Δημοσ.

Έχοντας βιώσει τα waymo, βλέποντας τα ακούραστα να τριγυρίζουν τη πόλη, να σταματούν να πάρουν τη κούρσα τους και οδηγώντας και εγώ μαζί τους, απλά περιμένω τη διαθεσιμότητα τους.  Λειτουργούν άριστα.... Εδώ και καιρό όχι στο μέλλον. Κατά τα άλλα σχόλια σε τεχνολογικό site.😔

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, m3ltd0wn είπε

Το μέλλον κοστίζει, από την άλλη κάπου έλεος, αμάξι είναι. Το βασικό είναι να σε πηγαίνει με ασφάλεια και αξιοπιστία (ιδανικά τόσο για τους μέσα όσο και για τους έξω), αν οδηγεί μόνο του είναι τριτεύουσας σημασίας. Μην κάνουμε έξυπνα αυτοκίνητα για χαζούς οδηγούς (και κατά συνέπεια πεζούς)...

Εν τω μεταξύ το πραγματικό full self-driving έχει πολλές εφαρμογές, όπως πχ αυτοκίνητο που σε πηγαίνει κάπου και μετά επιστρέφει σπίτι να παρκάρει μόνο του, αυτοκίνητο που αυτο-οδηγείται ενώ εσύ κάνεις κάτι άλλο και δεν είναι χαμένος ο χρόνος σου μέσα στο αυτοκίνητο, μέχρι και αυτοκίνητο που αυτο-οδηγείται και κάνει μόνο του ridesharing, το να λες ότι δεν έχει σημασία για αγοραστές και κατασκευαστές είναι παράλογο.

Αρκεί φυσικά να full self-driving χωρίς να χρειάζεται εποπτεία.

Εμένα πάντως μου έχει μείνει η απορία ποιος είναι νομικά υπεύθυνος αν ένα full self-driving όχημα που δεν χρειάζεται εποπτεία προκαλέσει ατύχημα ή ακόμα και θάνατο κάποιου με δική του υπαιτιότητα: ο ιδιοκτήτης ή ο κατασκευαστής;

Επεξ/σία από kurkosdr

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...