Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Tesla παραδέχτηκε ότι θα χρειαστεί να αναβαθμίσει τους υπολογιστές Hardware 3 στα οχήματά της για τους πελάτες που έχουν αγοράσει το πακέτο Full Self-Driving.

Σύμφωνα με τα όσα αποκαλύφθηκαν κατά τη διάρκεια της πρόσφατης ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων της Tesla, ο Elon Musk παραδέχτηκε ότι η εταιρεία θα πρέπει να προχωρήσει σε αναβάθμιση των υπολογιστών Hardware 3 (HW3) για τους πελάτες που έχουν αγοράσει το πακέτο Full Self-Driving (FSD).

Η ιστορία ξεκινά το 2016, όταν η Tesla δημοσίευσε ένα blog post υποστηρίζοντας ότι όλα τα ηλεκτρικά της οχήματα διέθεταν τον απαραίτητο εξοπλισμό για την επίτευξη πλήρους αυτόνομης οδήγησης. Το συγκεκριμένο post αργότερα διαγράφηκε, καθώς η εταιρεία χρειάστηκε να αντικαταστήσει εκατομμύρια υπολογιστές HW2.5 με νέους HW3.

Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης για τα οικονομικά αποτελέσματα, ο Musk διέκοψε τον επικεφαλής του τμήματος Autopilot και AI software, Ashok Elluswamy, ο οποίος εξηγούσε πώς η εταιρεία συνεχίζει να εργάζεται πάνω στο HW3. Ο Elluswamy ανέφερε ότι η εταιρεία αναπτύσσει την τελευταία έκδοση του λογισμικού FSD (v13) για οχήματα με HW4, ενώ παράλληλα θα κυκλοφορήσει και "απλούστερες" εκδόσεις συμβατές με το HW3.

Το Electrek αναφέρει ότι το 2018 η Tesla είχε υποσχεθεί δωρεάν αναβαθμίσεις σε HW3 για τους πελάτες που είχαν αγοράσει το FSD, του οποίου η τιμή έχει εκτοξευθεί από τα $2.000 στα $15.000. Μάλιστα, ένας ιδιοκτήτης Tesla κέρδισε δικαστική διαμάχη με την εταιρεία, η οποία αρνήθηκε να τιμήσει την υπόσχεσή της για δωρεάν αναβάθμιση σε HW3.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι υπολογιστές HW3 αντιμετωπίζουν προβλήματα βραχυκυκλώματος, γεγονός που έχει οδηγήσει σε μαζικές ανακλήσεις στις ΗΠΑ και την Κίνα, με συμπτώματα όπως η δυσλειτουργία της κάμερας οπισθοπορείας. Η Tesla πλέον επικεντρώνεται στην ανάπτυξη του HW4, το οποίο ενσωματώνεται στα νέα Model 3, Model Y και στα Model S και X από το 2023 και μετά.

Ο Musk δήλωσε χαρακτηριστικά ότι είναι "κατά κάποιο τρόπο ανακουφισμένος" που δεν αγόρασαν πολλοί το πακέτο FSD, καθώς η διαδικασία αναβάθμισης θα είναι "εξαιρετικά επώδυνη και δύσκολη". Παραμένει ασαφές εάν η Tesla θα σχεδιάσει μια νέα αναβάθμιση retrofit, παρά τις προηγούμενες δηλώσεις του Musk ότι κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Το μέλλον κοστίζει, από την άλλη κάπου έλεος, αμάξι είναι. Το βασικό είναι να σε πηγαίνει με ασφάλεια και αξιοπιστία (ιδανικά τόσο για τους μέσα όσο και για τους έξω), αν οδηγεί μόνο του είναι τριτεύουσας σημασίας. Μην κάνουμε έξυπνα αυτοκίνητα για χαζούς οδηγούς (και κατά συνέπεια πεζούς)...

  • Like 6
  • Thanks 3
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, m3ltd0wn είπε

Το μέλλον κοστίζει,  Το βασικό είναι να σε πηγαίνει με ασφάλεια και αξιοπιστία (ιδανικά τόσο για τους μέσα όσο και για τους έξω), αν οδηγεί μόνο του είναι τριτεύουσας σημασίας.

Τουναντιον το FSD επιπεδου 5 ειναι υψιστης και πλεον πρωτεουσας σημασιας κα στοχος ολων . Να παρει ακομα μια δεκαετια , 15 ετη για πληρη διαθεσιμοτητα και σε προσιτες τιμες για τις μαζες του πολιτισμενου κοσμου ; Καπου εκει συγκλινουν οι εκτιμησεις , αλλα δεν παυει ο Ελονας να ειναι ο πρωτοπορος που συνταραξε συθεμελα την αυτοκινητοβιομηχανια και οχι μονον .

  • Like 1
Δημοσ.

Κάτι μας είπε τώρα , ο κόσμος το έχει τούμπανο , με το rate των ατυχημάτων .

Νεο hardware σημαίνει lidar .

Τόσο καιρό μας έπρηξε με τις camera vision only λύσεις .

 

 

Δημοσ.

ABS ,αερόσακοι , άντε ένα esp ,ένα καλό δίλιτρο 4c/16v ατμοσφαιρικό μοτέρ δισκόφρενα μπρος πίσω , ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων  . Αυτά είναι που χρειάζονται  . Τα υπόλοιπα είναι έξτρα κόστος και έξτρα προβλήματα .

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, qwerty99 said:

Κάτι μας είπε τώρα , ο κόσμος το έχει τούμπανο , με το rate των ατυχημάτων .

Νεο hardware σημαίνει lidar .

Τόσο καιρό μας έπρηξε με τις camera vision only λύσεις .

Η Tesla έχει ξεκαθαρίσει ότι δε σκοπεύει να χρησιμοποιήσει LiDAR για Full Self-Driving στα οχήματά της. Ο Elon Musk έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι το LiDAR είναι περιττό και προτιμά μια προσέγγιση βασισμένη αποκλειστικά σε κάμερες και νευρωνικά δίκτυα.

Επίσης, άλλες εταιρίες είναι σε διαπραγματεύσεις για αδειοδότηση του FSD της Tesla.  

Αυτές είναι οι άλλες λύσεις (lidar), σαν του Ταμτάκου το ντάτσουν  

waymo1.getty-b34623afa20cfd3d22fa376694fc8354007e4776.jpg?s=1100&c=85&f=jpeg

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.

Κάποια ζώα όταν τον έλεγα παπάτζα ότι αυτά που υπόσχεται είναι αέρας, δε με πιστεύανε.

3 ώρες πριν, iddqdiddqd είπε

Ήλον είπες [...] και τώρα μας λες πως είναι ακριβές.
 

Σε τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουνε κι εκπτώσεις.

Δημοσ.

Εχουν περάσει 9 χρόνια απο την πρώτη hardware έκδοση. Απο τότε η ΤΝ έχει κάνει άλματα. Σωστή κίνηση να πάνε σε ισχυρότερο hardware απο το προσπαθούν να το δουλέψουν σε legacy. Δεν υπάρχει λόγος να παιζουν με hardware δεκαετίας και να αφήνουν τους κινέζουν με σύγχρονο.

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Η Tesla έχει ξεκαθαρίσει ότι δε σκοπεύει να χρησιμοποιήσει LiDAR για Full Self-Driving στα οχήματά της. Ο Elon Musk έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι το LiDAR είναι περιττό και προτιμά μια προσέγγιση βασισμένη αποκλειστικά σε κάμερες και νευρωνικά δίκτυα.

Επίσης, άλλες εταιρίες είναι σε διαπραγματεύσεις για αδειοδότηση του FSD της Tesla.  

Αυτές είναι οι άλλες λύσεις (lidar), σαν του Ταμτάκου το ντάτσουν  

waymo1.getty-b34623afa20cfd3d22fa376694fc8354007e4776.jpg?s=1100&c=85&f=jpeg

πηγες και διαλεξεςτο πιο ασχημο και μαλλον δοκιμαστικο αμαξι με lidar. και το παρακατω lidar εχει.

Sony and Honda have made another step towards the launch of their first electric car, the Afeela 1 (Image source: Alex Fagot)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Του Ταμτάκου το ντάτσουν  ξέρω οτι δε θα με σκοτώσει  :P... αυτές οι θεριακωμένες μακακιες θα βγάλουν το Carmagedon παντου . 

Επεξ/σία από Mhlogiatros

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...