News Editors insomnia.gr Δημοσ. 30 Ιανουαρίου News Editors Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης διαθέτει δωρεάν 100.000 εγκεκριμένα πιστοποιητικά ψηφιακών υπογραφών μέσω του gov.gr, τόσο σε πολίτες, όσο και σε επαγγελματίες, οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι σε επαγγελματικά μητρώα ή φορείς, στο πλαίσιο του έργου «Παροχή Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης». Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο καθώς η χρήση ψηφιακών υπογραφών μειώνει την ανάγκη αυτοπρόσωπης παρουσίας για τη διεκπεραίωση μιας υπηρεσίας είτε δημόσιου είτε ιδιωτικού τομέα, ενώ διευκολύνει ιδιαίτερα άτομα με αναπηρία και κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών. Επιπλέον συμβάλλει σημαντικά στην επιτάχυνση διοικητικών διαδικασιών και ενισχύει τη διάθεση ψηφιακών υπηρεσιών σε ένα ευρύ φάσμα επαγγελμάτων, όπως οι μηχανικοί, οι δικηγόροι κοκ. Οι ενδιαφερόμενοι πολίτες και επαγγελματίες μπορούν να αποκτήσουν ψηφιακή υπογραφή υποβάλλοντας αίτηση μέσω του gov.gr στην Ενότητα «Πολίτες και Καθημερινότητα» και στην υποενότητα «Ηλεκτρονικές υπογραφές». Η έκδοση των πιστοποιητικών γίνεται από Εγκεκριμένους Παρόχους Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης, οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στην ευρωπαϊκή λίστα εμπιστοσύνης και στα αντίστοιχα μητρώα της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Επίσης δεν προϋποθέτει την ύπαρξη σχετικής φορητής συσκευής (usb-token). Ειδικότερα, για τα φυσικά πρόσωπα, η διαδικασία περιλαμβάνει την έκδοση Υπεύθυνης Δήλωσης μέσω του gov.gr, από την οποία θα αντληθούν τα απαραίτητα προσωπικά στοιχεία, που θα προσυμπληρωθούν στην αίτηση. Όσον αφορά τα μέλη επαγγελματικού φορέα, αυτά ανακατευθύνονται μέσω του gov.gr στο αντίστοιχο περιβάλλον του φορέα. Με χρήση των προσωπικών κωδικών αυθεντικοποίησης του εκάστοτε φορέα, τα στοιχεία αντλούνται από το διασυνδεδεμένο μητρώο για τη συμπλήρωση της αίτησης. Επισημαίνεται ότι όσες επαγγελματικές ενώσεις και φορείς το επιθυμούν καλούνται να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους για απόκτηση δωρεάν εγκεκριμένων ψηφιακών πιστοποιητικών ηλεκτρονικής υπογραφής, με σχετικό αίτημα προς τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και συγκεκριμένα στο Τμήμα Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης στα [email protected] ή στο [email protected], αναφέροντας ονομασία του φορέα, εκπρόσωπο για το συγκεκριμένο αίτημα και στοιχεία επικοινωνίας. Με την έγκριση του σχετικού αιτήματος θα ακολουθήσουν οι απαραίτητες προσαρμογές των πληροφοριακών συστημάτων στο μητρώο του εκάστοτε φορέα, για διασύνδεση της εφαρμογής με το αντίστοιχο μητρώο και την ασφαλή αυθεντικοποίηση των μελών του. 3
dkstopo Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Αν έχουμε άλλου μπορούμε να αποκτήσουμε και εδώ ? ποσο καιρό θα είναι ενεργό?
andreas1gr Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Την ίδια στιγμή υπάρχουν 80.000 Έλληνες Δημόσιοι Υπάλληλοι Β κατηγορίας που δεν έχουν πρόσβαση στο πορτοφόλι για να έχουν στοιχεία ταυτότητας, διπλώματος οδήγησης κλπ κλπ... Όλοι το ξέρουν και απλά αδιαφορούν... Και έχουμε 2025.... 1
corsakias Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Και δημόσιοι υπάλληλοι που πατάνε τα πλήκτρα στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή με το δείκτη...
Mhlogiatros Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Σα να περιγράφεις τις κυράτσες τις Α ΔΟΥ ηράκλειου . Που τις πήγανε τώρα στη Β ΔΟΥ ... Πόσα πιστοποιητικά έκαναν τα βλήματα ....Μέχρι και στην Αθήνα τις πήγανε σεμινάριο τίποτα .... ΠΑΣΟΚάρα στη σύνταξη βγήκαν ένα πρωτόκολλο δε μάθανε να κάνουνε Μισθολογικά βεβαια είχαν αποδοχές καρδινάλιου και βγήκαν στη σύνταξη με 3-4 χιλιάρικα να πληρώνουμε εμεις οι φακατοι Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου από Mhlogiatros
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα