giorgoswl Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες (επεξεργασμένο) Καλησπέρα έχω opel Corsa d 1.3 2012 diesel έχω ένα θέμα υπάρχει διάρροιη εδώ και καιρό κάτω από το τούρμπο στην φλάντζα τα λάδια έρχονται από την μεριά της εισαγωγής μάστορας που το είδε μου είπε ότι είναι από το τούρμπο, πήγα σε μαγαζί που τα επισκευάζει να ρωτήσω κ μου είπαν ότι το πιθανότερο είναι να μην είναι από την τουρμπίνα και να είναι από της αναθυμιάσεις γτ δεν έχει κανένα σύμπτωμα δυσλειτουργίας καπνούς θορυβο κτλπα. Το αμάξι δουλεύει κανονικά το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι η πολύ έντονη μυρωδιά καυσαερίων που μπαίνουν και στην καμπίνα, θα ήθελα τα γνώμη σας αν κάποιος ξέρει τι μπορεί να είναι η είχε το ίδιο προβλήμα. Σας ανεβάζω και 2 φωτογραφίες https://ibb.co/99ygP3DD https://ibb.co/G4nvNywM Επεξ/σία πριν από 10 ώρες από giorgoswl
atheatos Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες (επεξεργασμένο) Εκεί που δείχνει το βέλος μοιάζει με διαρροή απο το ψευτοκαπακο.Ειχες λυσει ποτέ καπάκι? Μήπως είναι λάσκα κάποια βίδα ή θέλει κάποια κόλλα? Επεξ/σία πριν από 10 ώρες από atheatos
giorgoswl Δημοσ. πριν από 9 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δεν είναι το καπάκι είναι από τον σωλήνα που καταλήγει στην εισαγωγή μπροστά το άνοιξα να το δω και έχει λάδια μέσα ο σωλήνας αυτός
atheatos Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες 19 λεπτά πριν, giorgoswl είπε Δεν είναι το καπάκι είναι από τον σωλήνα που καταλήγει στην εισαγωγή μπροστά το άνοιξα να το δω και έχει λάδια μέσα ο σωλήνας αυτός Αυτός ο σωλήνας που καταλήγει ? Δεν μου μοιάζει για αναθυμιάσεων …. Και άμα έχεις αυτος λαδια θα έχει και ο μεγάλος που καταλήγει. Φίλτρο αέρα είναι καθαρό ?
kostas_anes Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες Είσαι γύρω στα 250k χιλιόμετρα και του έκανες αλλαγές στα λάδια ανα 15k λέει το manual; Επειδή φοράς το ίδιο μοτέρ με Fiat Panda που έχουμε, έχω τσακωθεί πολύ άσχημα με τον πατέρα μου για το συγκεκριμένο θέμα και εν τέλη βγήκα σωστός. Και αυτουνού οι μάστερες του λέγανε για τουρμπίνες και μαλακίες, μετά ότι φταίει το DPF κτλ. 1200€ αργότερα σε ανταλλακτικά και εργατικά, με άκουσε και λύσαμε το μοτέρ. Δαχτυλίδια πιστονιών, κολλημένα και όλο το μοτέρ μέσα σε πολύ άσχημη κατασταση. Πάει για πέταμα ή για ανακατασκευή που για εμένα δεν αξίζει η τιμή που μας είπανε. 4 λεπτά πριν, atheatos είπε Αυτός ο σωλήνας που καταλήγει ? Δεν μου μοιάζει για αναθυμιάσεων …. Και άμα έχεις αυτος λαδια θα έχει και ο μεγάλος που καταλήγει. Φίλτρο αέρα είναι καθαρό ? Στην PCV πάει και είναι αναθυμιάσεων. Το έχω λύσει-δέσει πάνω από 15 φορές 😅 1
atheatos Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες 10 λεπτά πριν, kostas_anes είπε Είσαι γύρω στα 250k χιλιόμετρα και του έκανες αλλαγές στα λάδια ανα 15k λέει το manual; Επειδή φοράς το ίδιο μοτέρ με Fiat Panda που έχουμε, έχω τσακωθεί πολύ άσχημα με τον πατέρα μου για το συγκεκριμένο θέμα και εν τέλη βγήκα σωστός. Και αυτουνού οι μάστερες του λέγανε για τουρμπίνες και μαλακίες, μετά ότι φταίει το DPF κτλ. 1200€ αργότερα σε ανταλλακτικά και εργατικά, με άκουσε και λύσαμε το μοτέρ. Δαχτυλίδια πιστονιών, κολλημένα και όλο το μοτέρ μέσα σε πολύ άσχημη κατασταση. Πάει για πέταμα ή για ανακατασκευή που για εμένα δεν αξίζει η τιμή που μας είπανε. Στην PCV πάει και είναι αναθυμιάσεων. Το έχω λύσει-δέσει πάνω από 15 φορές 😅 Μαλιστα. Όποτε φίλε Γιώργο (Topic starter)έτσι για την ιστορία , μπορείς να μας πεις τι λάδια χρησιμοποιούσες ?
kostas_anes Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες 1 λεπτό πριν, atheatos είπε Όποτε φίλε Γιώργο (Topic starter)έτσι για την ιστορία , μπορείς να μας πεις τι λάδια χρησιμοποιούσες ? Δεν έχει να κάνει με τα λάδια σαν μάρκα, έχει να κάνει με το ότι η Fiat έκανε μαλακίες. Το Multijet I στην Euro 4 μορφή του δεν έχει θέμα, στο Euro 5 που μπήκε DPF, έπρεπε αναγκαστικά να πάνε σε 5W-30 και εκεί ξεκίνησαν τα προβλήματα. Βάλε τώρα ότι έχεις μόνο 3.2L κάρτερ, μία τρόμπα λαδιού που δεν ανεβάζει πολύ ψηλή πίεση, ένα DPF το οποίο σε αποτυχημένους καθαρισμούς πετάει πετρέλαιο στα λάδια και δώσε και ένα διάστημα αλλαγής 15.000 χιλιομέτρων και έχει δέσει το γλυκό. Σε αυτά τα μοτέρ τα λάδια τα αλλάζεις στα 10k και νωρίτερα, ειδικά άμα έχουν κλείσει τα 150k χιλιόμετρα. Στο Multijet II, που φοράει και το Corsa E που έχω, το θέμα το έλυσαν με 4L κάρτερ και πιο δυνατή τρόμπα λαδιού.
giorgoswl Δημοσ. πριν από 8 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 8 ώρες @kostas_anes 300 χιλιάδες έχει το μοτέρ με πιάσανε κότσο όταν το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο από Γερμανία 70 χιλιάδες πάνω έγραφε είχε 210χιλιαδες εγώ του κάνω σέρβις κάθε χρόνο 10 χιλιαδες περίπου λάδια ότι μου έβαζαν τα συνεργεία κυρίως τα opel λάδια, τι προτείνεις να κάνω? ένας που είδα έβαλε δοχείο αναθυμιάσεων, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο λύνει το πρόβλημα ο λόγος που κάθισα να το κοιτάξω περαιτέρω είναι τα καυσαέρια που μπαίνουν στην καμπίνα και γενικά βρομοκοπαει ο τόπος κάποιες φορες και λέω μπας και είναι από εκεί γτ τα λάδια τα είχα παρατηρήσει πριν 1 χρόνο και τότε μ είχαν πει στο συνεργείο άστο μην ασχολείσαι
Ukforthemoment Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες 50 λεπτά πριν, giorgoswl είπε @kostas_anes 300 χιλιάδες έχει το μοτέρ με πιάσανε κότσο όταν το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο από Γερμανία 70 χιλιάδες πάνω έγραφε είχε 210χιλιαδες εγώ του κάνω σέρβις κάθε χρόνο 10 χιλιαδες περίπου λάδια ότι μου έβαζαν τα συνεργεία κυρίως τα opel λάδια, τι προτείνεις να κάνω? ένας που είδα έβαλε δοχείο αναθυμιάσεων, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο λύνει το πρόβλημα ο λόγος που κάθισα να το κοιτάξω περαιτέρω είναι τα καυσαέρια που μπαίνουν στην καμπίνα και γενικά βρομοκοπαει ο τόπος κάποιες φορες και λέω μπας και είναι από εκεί γτ τα λάδια τα είχα παρατηρήσει πριν 1 χρόνο και τότε μ είχαν πει στο συνεργείο άστο μην ασχολείσαι Bγάλε και πλύνε το ιντερκούλερ.Λογικά θα είναι τίγκα στο λάδι .
kostas_anes Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 1 ώρα πριν, giorgoswl είπε @kostas_anes 300 χιλιάδες έχει το μοτέρ με πιάσανε κότσο όταν το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο από Γερμανία 70 χιλιάδες πάνω έγραφε είχε 210χιλιαδες εγώ του κάνω σέρβις κάθε χρόνο 10 χιλιαδες περίπου λάδια ότι μου έβαζαν τα συνεργεία κυρίως τα opel λάδια, τι προτείνεις να κάνω? ένας που είδα έβαλε δοχείο αναθυμιάσεων, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο λύνει το πρόβλημα ο λόγος που κάθισα να το κοιτάξω περαιτέρω είναι τα καυσαέρια που μπαίνουν στην καμπίνα και γενικά βρομοκοπαει ο τόπος κάποιες φορες και λέω μπας και είναι από εκεί γτ τα λάδια τα είχα παρατηρήσει πριν 1 χρόνο και τότε μ είχαν πει στο συνεργείο άστο μην ασχολείσαι Ο Γερμανος πριν τα 15 δεν υπηρχε περιπτωση να τα αλλαζε τα λαδια, εσυ που το γυρισες στα 10 του εδωσες καπως παραπανω χρονο ζωης. Το θεμα δεν ειναι στις αναθυμιασεις, αλλα εσωτερικα στο μοτερ. Σταθμη λαδιων εχεις δει καθολου; Σε ενα μηνα ποσο σου καιει/χανει περιπου; Αν το προλαβεις νωρις, με αλλαγη στα δαχτυλιδια το σωζεις, αμα το αφησεις θα αρχισει να σου καιει κοντα λιτρο τον μηνα και να γινεται μεγαλη ζημια στον θαλαμο καυσης.
giorgoswl Δημοσ. πριν από 7 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 7 ώρες 1 ώρα πριν, giorgoswl είπε @kostas_anes 300 χιλιάδες έχει το μοτέρ με πιάσανε κότσο όταν το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο από Γερμανία 70 χιλιάδες πάνω έγραφε είχε 210χιλιαδες εγώ του κάνω σέρβις κάθε χρόνο 10 χιλιαδες περίπου λάδια ότι μου έβαζαν τα συνεργεία κυρίως τα opel λάδια, τι προτείνεις να κάνω? ένας που είδα έβαλε δοχείο αναθυμιάσεων, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο λύνει το πρόβλημα ο λόγος που κάθισα να το κοιτάξω περαιτέρω είναι τα καυσαέρια που μπαίνουν στην καμπίνα και γενικά βρομοκοπαει ο τόπος κάποιες φορες και λέω μπας και είναι από εκεί γτ τα λάδια τα είχα παρατηρήσει πριν 1 χρόνο και τότε μ είχαν πει στο συνεργείο άστο μην ασχολείσαι Δεν χάνει πολύ δεν συμπληρώνω βέβαια κάνει και αναγέννησεις το τούρμπο και τυχαίνει να κόψω καμία και λογικά πάει πετρέλαιο μέσα
phanispal Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες Άλλος ένας που έψαχνε για αυτοκίνητο με λίγα χιλιόμετρα και τελικά είχε πιο πολλά κι από αυτά που δεν ήθελε. Και πόσος κόσμος νομίζει ότι το δικό του καντράν δείχνει τα πραγματικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα