nchatz Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Η Ubisoft προχωρά στο κλείσιμο του στούντιό της στο Leamington της Βρετανίας, στο πλαίσιο ευρύτερης αναδιάρθρωσης που επηρεάζει 185 εργαζόμενους σε διάφορες ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις της εταιρείας. Η κίνηση αποτελεί μέρος των προσπαθειών του γαλλικού κολοσσού να περιορίσει τα κόστη μετά από μια σειρά εμπορικών αποτυχιών. Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, πέρα από το κλείσιμο του Leamington, σημαντικές περικοπές θέσεων εργασίας θα πραγματοποιηθούν στα γραφεία του Ντίσελντορφ (πρώην Blue Byte), της Στοκχόλμης και του Newcastle (Ubisoft Reflections). Μικρός αριθμός εργαζομένων από το βρετανικό στούντιο θα διατηρήσει τη θέση του με καθεστώς τηλεργασίας. Το στούντιο του Leamington ιδρύθηκε το 2002 ως FreeStyleGames από βετεράνους προγραμματιστές των εταιρειών Rare και Codemasters. Υπό την αρχική ιδιοκτησία της Activision, έγινε γνωστό για τη σειρά DJ Hero, ενώ αργότερα συνέβαλε στην ανάπτυξη των Guitar Hero και Call of Duty. Μετά την εξαγορά του από την Ubisoft το 2017, το στούντιο εστίασε στην υποστήριξη μεγάλων τίτλων όπως το Star Wars Outlaws, το Skull and Bones και το Far Cry 5, με κύρια συμβολή στη σειρά Tom Clancy's The Division. Η τελευταία περικοπή θέσεων εργασίας έρχεται σε μια δύσκολη περίοδο για την Ubisoft, καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις μετά τη χαμηλή απόδοση του Star Wars Outlaws, τον πρόωρο τερματισμό του shooter XDefiant και τις επαναλαμβανόμενες καθυστερήσεις στην ανάπτυξη του Assassin's Creed Shadows. Τα εργασιακά στοιχεία αποκαλύπτουν μια συνεχή συρρίκνωση του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας: από 20.279 εργαζόμενους το 2022, ο αριθμός μειώθηκε σε 18.666 στα τέλη Σεπτεμβρίου 2024. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η διοίκηση της Ubisoft ανακοίνωσε ότι εξετάζει διάφορες στρατηγικές και κεφαλαιακές επιλογές για τη μεγιστοποίηση της αξίας για τους μετόχους. Τα επηρεαζόμενα στούντιο έχουν αξιοσημείωτη ιστορία στην ανάπτυξη παιχνιδιών. Η Ubisoft Düsseldorf είναι γνωστή για τις επιτυχημένες σειρές Anno και The Settlers, η Ubisoft Stockholm συνέβαλε καθοριστικά στην ανάπτυξη του Avatar: Frontiers of Pandora με τη Massive Entertainment, ενώ η Ubisoft Reflections, που ιδρύθηκε το 1984 και εξαγοράστηκε το 2006, αποτελούσε βασικό συνεργάτη του Leamington στην ανάπτυξη παιχνιδιών AAA κατηγορίας. Φήμες της αγοράς αναφέρουν πιθανή ιδιωτικοποίηση της εταιρείας μέσω επένδυσης από την κινεζική Tencent, αν και η επιθυμία του διευθύνοντος συμβούλου Yves Guillemot να διατηρήσει τον συνολικό έλεγχο φαίνεται να αποτελεί σημείο τριβής στις διαπραγματεύσεις. Οι αναλυτές του κλάδου επισημαίνουν πως η επιτυχία του επερχόμενου Assassin's Creed Shadows, που κυκλοφορεί στις 20 Μαρτίου, θα είναι καθοριστική για το μέλλον της εταιρείας. Ο τίτλος αναμένεται να αποτελέσει βαρόμετρο για την ικανότητα της Ubisoft να ανακάμψει και να διατηρήσει την ανταγωνιστική της θέση στην αγορά. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο 1
SkaL- Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δυσάρεστο, κρίμα να χάνονται τέτοιες εταιρίες παρά τις συμπάθειες ή τις αντιπάθειες που έχουμε ως gamers. 1 1 1
ParafronGR Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Μας πως γίνεται αυτό ρε παιδιά? Αφού ο καρατζάς, οι unboxholics και οι λοιποί, πάντα λένε τα καλύτερα για όλα τα παιχνίδια της ubisoft, πως γίνεται να κλείνει?? 4 13
panathatube Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Οι εργαζόμενοι συχνά πληρώνουν τις βλακείες των μεγαλοστελεχών που παίρνουν και πλούσια μπόνους για τις βλακείες τους. Η Ubisoft είναι κλασικό παράδειγμα. Δεν καταλαβαίνω πάντως γιατί κάποιοι χαίρονται με τις απολύσεις. Επεξ/σία 30 Ιανουαρίου από panathatube 10
kinitos Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 25 minutes ago, nekrik said: Η Sweet baby και το DEI την μάραναν! Η ΔΕΗ που κολλάει τώρα??? 🤪 Μήπως μεταφορικά τους άλλαξε τα φώτα που λέμε????😁 9
polaki Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 1 hour ago, panathatube said: Δεν καταλαβαίνω πάντως γιατί κάποιοι χαίρονται με τις απολύσεις. Δεν χαιρόμαστε για τις απολύσεις, εξάλλου όποιος από αυτούς αξίζει θα βρει δουλειά. Επειδη αξίζει. Οχι επειδή είναι Μονόκερος με πράσινα μαλλιά. Εχει διαφορά. 3 1 3 1
TsironakosMix Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 1 hour ago, ParafronGR said: Μας πως γίνεται αυτό ρε παιδιά? Αφού ο καρατζάς, οι unboxholics και οι λοιποί, πάντα λένε τα καλύτερα για όλα τα παιχνίδια της ubisoft, πως γίνεται να κλείνει?? Γιατι να μην πουν, η Ubisoft μεχρι και ταξιδια στον Καναδα διοργανωνει για να κανεις τα στραβα ματια🤫🤣 4
PLHROPPP Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Ακυρώνει το ένα παιχνίδι μετά το άλλο στο καλό να πάει και να ΜΗΝ μας γράφει. Μακάρι να πούμε μια μέρα να ζήσουμε να την θυμόμαστε.
Hacker?pcs Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Meanwhile τα πιο πετυχημένα games των τελευταίων ετών όπως Cyberpunk, BG3, Elden ring, hogwards legacy, spiderman και πολλά όχι τόσο πετυχημένα είναι woke αλλά το "go woke go broke" το λέτε μόνο όταν σας συμφέρει και το παιχνίδι έχει αποτύχει για άσχετους λόγους, όπου ένα game είναι woke και δεν είναι broke κάνετε τους ψόφιους κοριούς 5 1 1 4
logistoulis Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Δημοσ. 30 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Hacker?pcs είπε Meanwhile τα πιο πετυχημένα games των τελευταίων ετών όπως Cyberpunk, BG3, Elden ring, hogwards legacy, spiderman και πολλά όχι τόσο πετυχημένα είναι woke αλλά το "go woke go broke" το λέτε μόνο όταν σας συμφέρει και το παιχνίδι έχει αποτύχει για άσχετους λόγους, όπου ένα game είναι woke και δεν είναι broke κάνετε τους ψόφιους κοριούς Έχει διαφορά να υπάρχουν τέτοια στοιχεία σε ένα παιχνίδι ως σημεία των καιρών και διαφορά να είναι το κεντρικό στοιχείο ενός παιχνιδιού στο οποίο υπάρχει μηδενική καινοτομία, μηδενική ιστορία και γενικά βαρετό gameplay. Ένα καλό παιχνίδι θα είναι καλό παιχνίδι όσα woke στοιχεία και αν περιέχει και στο κάτω κάτω γιατί να μην περιέχει; Πάντα το gaming είχε σύγχρονα για την κάθε εποχή concepts. Όταν όμως πας απλά να κάνεις check τα κουτάκια και το παιχνίδι σου είναι φόλα θα έχεις και τις ανάλογες συνέπειες. Επεξ/σία 30 Ιανουαρίου από logistoulis 7 4
Hacker?pcs Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 5 minutes ago, logistoulis said: Έχει διαφορά να υπάρχουν τέτοια στοιχεία σε ένα παιχνίδι ως σημεία των καιρών και διαφορά να είναι το κεντρικό στοιχείο ενός παιχνιδιού στο οποίο υπάρχει μηδενική καινοτομία, μηδενική ιστορία και γενικά βαρετό gameplay. Ένα καλό παιχνίδι θα είναι καλό παιχνίδι όσα woke στοιχεία και αν περιέχει και στο κάτω κάτω γιατί να μην περιέχει; Πάντα το gaming είχε σύγχρονα για την κάθε εποχή concepts. Όταν όμως πας απλά να κάνεις check τα κουτάκια και το παιχνίδι σου είναι φόλα θα έχεις και τις ανάλογες συνέπειες. Αυτό λέω, κανένα παιχνίδι δεν είναι αποτυχία ή επιτυχία λόγω του ότι έχει ή δεν έχει προοδευτικά (woke) στοιχεία, αυτό είναι μια αβάσιμη βλακεία, το αν είναι κάτι επιτυχία εξαρτάται πάντα από τα ίδια κριτήρια όπως γινόταν πάντα 4
logistoulis Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Δημοσ. 30 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε Αυτό λέω, κανένα παιχνίδι δεν είναι αποτυχία ή επιτυχία λόγω του ότι έχει ή δεν έχει προοδευτικά (woke) στοιχεία, αυτό είναι μια αβάσιμη βλακεία, το αν είναι κάτι επιτυχία εξαρτάται πάντα από τα ίδια κριτήρια όπως γινόταν πάντα Εμένα αυτό που με προβληματίζει είναι ότι βλέπουμε παιχνίδια που πλέον θέλουν ένα σκασμό λεφτά να δημιουργηθούν, θέλουν ασύλληπτα πολλές πολλές πωλήσεις ώστε να είναι βιώσιμα (πράγμα που δε συμβαίνει πολλές φορές γιατί πόσοι να τα αγοράσουν στο κάτω κάτω) και παράλληλα είναι στην καλύτερη μέτρια σε ποιότητα. Εκεί πας και αναρωτιέσαι πού ακριβώς ξοδεύτηκαν όλα αυτά τα χρήματα; Τα dei και σια είναι προφανώς ο εύκολος στόχος, αλλά θα συμφωνήσω με αρκετούς ότι δεν είναι εκεί το βασικό πρόβλημα.. Πχ η Σόνυ που που ονειρευόταν να βγάλει ένα σκασμό live services παιχνίδια ή η Ubisoft που τόσα χρόνια ποντάρουν σε προπαραγγελιες και dlc δημιουργούν πολύ πιο δομικά πρόβλημα στο χώρο του gaming. Όταν μια εταιρεία έχει γίνει τόσο μεγάλη ώστε να είναι στο χρηματιστήριο και να έχει να δώσει λογαριασμό σε επενδυτικές τράπεζες ας πούμε, το προϊόν της αντιμετωπίζεται αναλόγως, σε βάρος και της ποιότητας όπως πολλοί την έχουμε υπόψιν μας και κυρίως υπάρχουν μη ρεαλιστικοί οικονομικοί στόχοι για να δοθεί το πιο γρήγορο δυνατό κέρδος, οι οποίοι τελικά οδηγούν σε κλείσιμο στούντιο όταν δεν πραγματοποιούνται. Κάπου εκεί μέσα χώνονται πάντα τα δει και ινκλουσιβιτι τα οποία φυσικά έχουν πολλούς πολέμιους και δίνουν τον εύκολο στόχο για κριτική. Όταν ένα παιχνίδι έχει αδιάφορο σενάριο και gameplay αλλά είναι 10/10 πολιτικά ορθό θα σου πει ο άλλος ρίχνεις εκεί το βάρος και τα λεφτά, πράγμα που στο κάτω κάτω μπορεί και να συμβαίνει. Αλλά ακόμα και τέτοια στοιχεία να έχει το παιχνίδι σου, μπορείς να διατηρήσεις μια ισορροπία, πχ το FF rebirth που παίζω αυτή τη περίοδο θεωρώ ότι ισορροπεί ιδανικά τη κατάσταση. Βέβαια έχει και αυτό το πρόβλημα ότι έχει κοστίσει ένα σκασμό χρήματα και η square enix δεν βλέπει να βγάζει αυτά που θέλει (ελπίζω με την κυκλοφορία σε άλλες πλατφόρμες να αλλάξει η εικόνα) και εκεί με προβληματίζει πολύ περισσότερο το τι ακριβώς περιμένουν οι εταιρείες ώστε να είναι βιώσιμες παρά το ότι σε κράζουν όταν πας να πάρεις το βρακί της tifa σε σχέση με το ότι απλά το έπαιρνες στο original. Επεξ/σία 30 Ιανουαρίου από logistoulis 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα