tigergreg Δημοσ. Τετάρτη στις 05:12 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:12 μμ Η σχεδιαση παντως δειχνει την εξελικτικη πορεια των F5 NORTHROP TIGER που δεν υλοποιηθηκε ποτε. Retired Greek NF-5A on display near Edessa, Greece Kαι η εξελιξη...με εναν κινητηρα. Μεχρι προσφατα οι πεζοναυτες το χρησιμοποιουσαν ως εκπαιδευτικο στο TOP GUN. (οχι στις αστειοτητες με τον τομ κρουζ). Υπαρχει και στο πολεμικο μουσειο. 1 ώρα πριν, DrLo είπε de Havilland Comet (1949-1997) Πραγματι ηταν τα πλεον επικινδυνα εξ αιτιας λαθους στην δομικη σχεδιαση αλλα τα τελευταια comet4 που ειχε και η ολυμπιακη (4 νομιζω) ηταν πολυ καλα αλλα τα καταπιε η προιστορια τους και η επισης τετρακινιτηρια φαγανα 707-720. 1
mariosnik_ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:30 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:30 μμ Ευχάριστο νέο για μένα. Αλλά πιστεύω πως δεν θα προχωρήσει για πολύ. Είτε λόγω κόστους είτε να συμβεί κανένα ατύχημα πάλι.
mariosnik_ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:36 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:36 μμ (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, pseira είπε Ρε φιλε, 55 επιβατες σου λεει θα παιρνει. Εσυ πιστεύεις λιγοι εκατομμυριουχοι υπαρχουν που θα τα σκανε για να ειναι Αμερική // Ευρώπη σε 2,5 ώρες; Δεν ειναι για εμας τη πλεμπα αυτα. Ισως με 30-40 χρονια. Δεν έχει τόσο σημασία αν δέχεται μέχρι 50 επιβάτες. Το άρθρο γράφει ότι ήδη έχουν γίνει πολλές παραγγελίες για τα αεροσκάφη από αεροπορικές εταιρείες. Οπότε θεωρητικά θα υπαρξουν δεκάδες τέτοια αεροπλάνα. Το Concorde και αυτά δεν ήταν πολλά στον αριθμό. Και παλιά υπήρχαν εκατομμυριουχοι και πλούσιοι, αλλά δεν αποτραπηκε το τέλος του Concorde. Ε, οι ίδιες αιτίες και πιθανότητες θα υπάρχουν και τώρα για τα νέα αυτά μοντέλα. Ελπίζω οι νέες τεχνολογίες να εκμηδενισουν τους κινδύνους και το ρίσκο ώστε τα συγκεκριμενα αεροσκάφη να επιβιώσουν. Επεξ/σία Τετάρτη στις 06:37 μμ από mariosnik_
loulakion Δημοσ. Τετάρτη στις 06:50 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:50 μμ 9 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε Ειναι το πρώτο αεροσκάφος κατασκευασμένο απο ιδιώτες για εμπορικό σκοπό που σπάει το φράγμα του ήχου. Όλα τα άλλα που έχουν σπάσει το φράγμα του ήχου ειναι αποτέλεσμα κρατικών project της πχ πολεμικής αεροπορίας, ΝΑSA,DARPA ή αντίστοιχες κρατικές οντότητες ακόμη και το Concorde ειναι συμπαραγωγή μεταξύ κυβερνήσεων αγγλίας και γαλλίας. Το αεροσκάφος του θέματος ειναι αποτέλεσμα της προσπάθειας 5 ιδιωτών με CEO ένα πρώην στέλεχος της amazon. Βέβαια εγώ όσο cool και να ακούγεται εγώ δεν ειμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος γιατί ειναι ιδιαίτερα θορυβώδη τέτοια αεροσκάφη οπότε θα ειναι ένα πρόβλημα η ηχορύπανση του επίσης ειναι πιο απαιτητική η συντήρηση τους μιας και έχουν μεγαλύτερες φθορές που τα καθιστά και πιο επισφαλή... πρόσθεσε ότι θα είναι αθόρυβο, για να μπορεί να προσγειώνεται σε πολιτικά αεροδρόμια.
anonymous999 Δημοσ. Τετάρτη στις 07:01 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 07:01 μμ Παιδιά ας δούμε λίγο τι λέει το άρθρο... υπό κλίμακα μοντέλο ενός θεωρητικού μελλοντικού πρωτοτύπου. Και σε 5 χρόνια θα έχει φτιαχτεί, τεσταριστει, (ξανα)φτιαχτει (σιγά μην δεν υπάρχουν bugs), πιστοποιηθεί από τους διεθνείς οργανισμούς και κατασκευαστεί σε εμπορική κλίμακα; 🍴🕊️ Να ήτανε στην Κίνα να το πιστέψω 😁
NT1G Δημοσ. Τετάρτη στις 07:57 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 07:57 μμ 1 ώρα πριν, loulakion είπε πρόσθεσε ότι θα είναι αθόρυβο, για να μπορεί να προσγειώνεται σε πολιτικά αεροδρόμια. Δεν νομίζω να ήταν το θέμα ο θόρυβος στην προσγείωση, εκτός και αν το Concorde που αναφέρεται συχνά εδώ προσγειωνόταν μόνο σε στρατιωτικά αεροδρόμια.
lost2 Δημοσ. Τετάρτη στις 08:24 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 08:24 μμ Να υποθέσω ότι και αυτό , σαν πρωταρχικό σκοπό έχει την κλιματική κρίση , είναι όλα ανακυκλώσιμα με μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα. κατά τα άλλα όπως είπαν και κάποιοι , υπήρχε και το κονκορντ και απέτυχε παταγωδώς.
gregory22 Δημοσ. Τετάρτη στις 08:36 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 08:36 μμ Ποια "εμπορική" αεροπορία βρε παιδιά. Μέγεθος μαχητικού έχει....μέχρι να φτάσουμε στο μέγεθος του Κονκόρντ έχουμε....
NT1G Δημοσ. Τετάρτη στις 09:57 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 09:57 μμ 1 ώρα πριν, gregory22 είπε Ποια "εμπορική" αεροπορία βρε παιδιά. Μέγεθος μαχητικού έχει....μέχρι να φτάσουμε στο μέγεθος του Κονκόρντ έχουμε.... Αυτήν Αναφορά σε κείμενο ...Η εμπορική ανταπόκριση είναι ήδη σημαντική, με την Boom Supersonic να έχει λάβει 130 παραγγελίες και προ-παραγγελίες από την American Airlines, United Airlines και Japan Airlines. ... ... ...and it hopes to start fulfilling the orders before 2030. 1
DrLo Δημοσ. χθες στις 12:01 πμ Δημοσ. χθες στις 12:01 πμ (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, NT1G είπε Δεν νομίζω να ήταν το θέμα ο θόρυβος στην προσγείωση, εκτός και αν το Concorde που αναφέρεται συχνά εδώ προσγειωνόταν μόνο σε στρατιωτικά αεροδρόμια. Το Concorde προσγειωνόταν φυσικά σε ΛΙΓΑ αεροδρόμια που μπορούσαν να το υποστηρίξουν από θέμα μήκους διαδρομου αλλά δε μπορούσαν να πετάξουν υπερηχητικά πάνω από στεριά, μονο πάνω από τον Ατλαντικό. Δε θα μπορούσε πχ το Concorde σήμερα να κάνει τη διαδρομή Λονδινο-Ντουμπαι που πχ θα περίμενε κάποιος να υπάρχουν λεφταδες που να ενδιαφέρονταν να το κάνουν κολιατσου-παγκρατι στα γρήγορα ακόμα και με πολύ υψηλό κόστος. Πέρα από αυτό, πιθανότατα όλα τα αεροπλάνα της εποχής εκείνης δε θα μπορούσαν να καλύψουν τις σημερινές απαιτήσεις θορύβου απλά γιατί οι διάφορα τεχνολογίας των τότε κινητήρων με τους σημερινούς είναι τεράστια. Επεξ/σία χθες στις 12:04 πμ από DrLo
Ukforthemoment Δημοσ. χθες στις 12:03 πμ Δημοσ. χθες στις 12:03 πμ 3 ώρες πριν, gregory22 είπε Ποια "εμπορική" αεροπορία βρε παιδιά. Μέγεθος μαχητικού έχει....μέχρι να φτάσουμε στο μέγεθος του Κονκόρντ έχουμε.... Το XB-1 αποτελεί πρωτότυπο σε κλίμακα ενός τρίτου του μελλοντικού εμπορικού αεροσκάφους Overture.
dpolal Δημοσ. χθες στις 06:55 πμ Δημοσ. χθες στις 06:55 πμ (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, DrLo είπε ΔΕΝ ΤΡΥΠΗΣΕ το λάστιχο τη δεξαμενή, ήταν το κρουστικό κύμα μέσα στη δεξαμενή που προκάλεσε τη ρήξη της. Η δεξαμενή δεν "τρύπησε" αλλά ας πούμε "εξερράγη" επειδή δε μπορούσε να εξομαλύνει το κρουστικό κύμα. Δε το λές γκαντεμιά. Ύπήρχε μια " ασθένεια" στη κατασκευή που περίμενε να βγει ... μπορεί κάποιος να ότι ήταν δύσκολο να το προβλεψει but still. Όσο για τα άλλα που λες περι "κληρονομιας" MD σε Boeing είναι προφανής απλούστευση κάποιου που δεν έχει ιδέα από την αεροπορική ιστορία. Θες να πιάσουμε συζήτηση και στο σκορ ατυχημάτων της BAC ή της Sud Aviation πχ ? (ατυχήματα ανα πτηση πχ) των εταίρων του Condorde , με μερικές μόνο εκατοντάδες αεροπλάνα παραγωγή και δεκάδες ατυχήματα; είναι πολύ σ'υσκολο κάποιος που μαθαίνει για την αεροπορία από το FB και άλλες "έγκυρες πηγές" να συνειδητοποιήσει ποσες φορές περισσότερο κομμάτι της συνολικής αεροπορίας είναι σήμερα η Boeing πχ από ήταν πχ η BAC 50-60 χρόνια πριν δεν μπορεί να συκρίνει νούμερα και περιστατικά. Δεν αντελήφθην ότι συνομιλούσα με κάποιον «υπερειδικό» εμπειρογνώμονα περί αεροπορικών ατυχημάτων. Ζητώ ταπεινά συγνώμη για το θράσος που είχα να εκφέρω άποψη. Επεξ/σία χθες στις 06:56 πμ από dpolal 1
gregory22 Δημοσ. χθες στις 09:16 πμ Δημοσ. χθες στις 09:16 πμ 9 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Το XB-1 αποτελεί πρωτότυπο σε κλίμακα ενός τρίτου του μελλοντικού εμπορικού αεροσκάφους Overture. Για να πιστοποιηθεί ένα αεροσκάφος 5πλάσιας κλίμακας....δεν θα χρειαστεί άλλα 15 χρόνια δοκιμών και ανάπτυξης? Δηλαδή θα σηκώνεται ένα τετοιο και θα κουβαλάει πακέτα απο το temu σε κάνα BOX? μου αρέσει που τα πιστεύετε Το αεροσκάφος είναι ένα πειραματικό σχέδιο με νέα τεχνολογία που θα βγει με μεγαλύτερη κλίμακα και ΙΣΩΣ σε μαζική παραγωγή και θα χρειαστεί δεκαετίες ανάπτυξης.
Ukforthemoment Δημοσ. χθες στις 09:56 πμ Δημοσ. χθες στις 09:56 πμ 35 λεπτά πριν, gregory22 είπε Για να πιστοποιηθεί ένα αεροσκάφος 5πλάσιας κλίμακας....δεν θα χρειαστεί άλλα 15 χρόνια δοκιμών και ανάπτυξης? Δηλαδή θα σηκώνεται ένα τετοιο και θα κουβαλάει πακέτα απο το temu σε κάνα BOX? μου αρέσει που τα πιστεύετε Το αεροσκάφος είναι ένα πειραματικό σχέδιο με νέα τεχνολογία που θα βγει με μεγαλύτερη κλίμακα και ΙΣΩΣ σε μαζική παραγωγή και θα χρειαστεί δεκαετίες ανάπτυξης. Ετσι γράφει το άρθρο.Αλλά εσυ φαίνεται να ξέρεις καλύτερα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα